Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020

udiskutert

Anbefalte innlegg

På 6.2.2020 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg leste den i min lokalavis men om du feks ser på smaalenene.no og blar et stykke ned så finner du den. Men det er plussartikkel tror jeg. 

Anonymkode: 76080...5e9

Gidder du å ligge inn link?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor matcher de spake menn med sterke selvstendige kvinner?

Ekspertene må slutte å tror at det er det de "trenger". Heller finne en de kan se opp til.

Anonymkode: f8062...d8c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Spennende. Ser første episode, men hvorfor har alle skjegg, så mye penere om de gadd å barbere seg til de gifta seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Likte første episoden, det første paret digga jeg humoren til! Så herlige!

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tina - Bjørn Harald: Jeg hadde ingen tro på de, men jeg har faktisk fått mere troa nå. Syns hun er litt streng i tilbakemeldingene som hun gir, men han takler de veldig bra og sier han syns det er bra slik at han kan bli best mulig for henne. Har troa på disse to nå 😊

Marina - Johnny: Disse tror jeg kommer til å få problemer, hun er en sterk selvstendig kvinne som er vant til å bestemme og fikse. Virker som han er mere av den tafatte typen, noe som er uaktraktivt blant de fleste damer vil jeg tro. 

Linn - Kristoffer: De har jo åpenbart kjemi, de ler jo 90% av tiden. Tror dette kan gå bra så lenge de lærer seg å prate om mere alvorlige temaer og ikke bare tuller og fniser.

Hva tenker dere andre om parene? 

Anonymkode: ca1f5...103

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tina - Bjørn Harald: Jeg hadde ingen tro på de, men jeg har faktisk fått mere troa nå. Syns hun er litt streng i tilbakemeldingene som hun gir, men han takler de veldig bra og sier han syns det er bra slik at han kan bli best mulig for henne. Har troa på disse to nå 😊

Marina - Johnny: Disse tror jeg kommer til å få problemer, hun er en sterk selvstendig kvinne som er vant til å bestemme og fikse. Virker som han er mere av den tafatte typen, noe som er uaktraktivt blant de fleste damer vil jeg tro. 

Linn - Kristoffer: De har jo åpenbart kjemi, de ler jo 90% av tiden. Tror dette kan gå bra så lenge de lærer seg å prate om mere alvorlige temaer og ikke bare tuller og fniser.

Hva tenker dere andre om parene? 

Har sett bare to episoder så det er altfor tidlig å si, men blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Har sett bare to episoder så det er altfor tidlig å si, men blir spennende å se.

Har sett de 4 første episodene, så du kan bare glede deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett de 4 første episodene, så du kan bare glede deg :)

Ok! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Jeg har hørt at Kristoffer ønsker å skille seg

Anonymkode: fa524...7c0

Nå i disse dager? Altså etter endt opptaksperiode

Spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Spennende. Ser første episode, men hvorfor har alle skjegg, så mye penere om de gadd å barbere seg til de gifta seg.

SÅ enig. Skjegget deres så tjafsete og ustelt ut.

Må innrømme at jeg er litt skeptisk til hun i det veldig fnisete og tøysete paret. Det virker rett og slett påtatt fra hennes side.

Anonymkode: bc770...7d8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig å se at hun ene ikke er fornøyd, og hun gjør INGENTING for å skjule det. Synes rett og slett hun er stygg mot han hun giftet seg med. Ei som trenger en oppvekker på at hun er langt fra en 10’er selv... 

Anonymkode: f1a4c...97e

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får mer og mer troa på Bjørn-Helge og Tina forventningene deres er på bunn og det kan egentlig bare gå oppover. Ser ut som de åpner seg mer og mer, å han flørter med henne. Og det virker som hun liker det som dukker opp. 

De andre parene begynte liksom på topp og jeg tror de kommer til å støte på problemer når hverdagen kikker inn og de ikke har kommet inn på hverandre i dybden. Blir spennende å se :) 

Anonymkode: 22413...ee8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får mer og mer troa på Bjørn-Helge og Tina forventningene deres er på bunn og det kan egentlig bare gå oppover. Ser ut som de åpner seg mer og mer, å han flørter med henne. Og det virker som hun liker det som dukker opp. 

De andre parene begynte liksom på topp og jeg tror de kommer til å støte på problemer når hverdagen kikker inn og de ikke har kommet inn på hverandre i dybden. Blir spennende å se :) 

Er det han son var «nerd»?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Er det han son var «nerd»?

Ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Vestlending12 skrev:

Hva heter det spillet som flere spiller i episodene? Med kortene? 

Noen som kjenner til det? 

Fuelbox

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg snart balansen blir tydeligere hos "nerdeparet" 🙂 Ikke bare hadde hun forventet at hjemmet hans var enda mer preget av livsstilen hans. I tillegg bet hun seg merke i at han f.eks snakket seg mye ned og manglet selvtillit. Tror hun merker at den harde snakkinga, og tøffe holdningen hun har hatt, er i ferd med å slå tilbake på henne.....Mye mer optimistisk til dem nå enn i forrige episode. Hun virker mer åpen og bevisst 🙂👏 

Anonymkode: 5cb14...5ee

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...