Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020


udiskutert

Anbefalte innlegg

Synes nerden er både kjekk og sjarmerende. Hadde blitt glad om jeg fikk han, men føler det er en dårlig match. Rart de ikke kunne finne en med lignende interesser. Er nok av oss nerdedamer der ute 🤔 

Er forøvrig overvektig selv og aldri hatt problemer med å hverken få dates eller kjærester - og gjerne av det kjekke, slanke slaget også. 🤪

Anonymkode: 16ce6...7f0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Usedvanlig casting i år, og hva skjedde med den urbane Sagene-jenta Tina som blir spleisa med en sjenert usikker gamer fra Spydeberg?? Han er sikkert snill som dagen er lang, men at fire ulike fagfolk ikke ser den åpenbare mismatchen dem to imellom er mildt sagt oppsiktsvekkende. 

Anonymkode: f61dc...90c

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usedvanlig casting i år, og hva skjedde med den urbane Sagene-jenta Tina som blir spleisa med en sjenert usikker gamer fra Spydeberg?? Han er sikkert snill som dagen er lang, men at fire ulike fagfolk ikke ser den åpenbare mismatchen dem to imellom er mildt sagt oppsiktsvekkende. 

Anonymkode: f61dc...90c

Det er som å matche en rørlegger med en som har studert statsvitenskap og jobber som politisk rådgiver. Merkelig og uten tvil for å skape god TV.

Anonymkode: a4a91...45e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaptopPute

Han "nerden" er jo ikke nerd i det hele tatt. I tillegg er jo det å være nerd i populærkultur "in" nå. Synes hun kona hans virker altfor "på" og slitsomt. Også så usikker hun er selv som hele tiden måtte ha bekreftelse på tattoveringene sine, men hvis han hadde noe usikkerheter så trenger hun at han var mer "mann"? Snakk om å mangle selvinnsikt. 

Endret av LaptopPute
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LaptopPute skrev:

Han "nerden" er jo ikke nerd i det hele tatt. I tillegg er jo det å være nerd i populærkultur "in" nå. Synes hun kona hans virker altfor "på" og slitsomt. Også så usikker hun er selv som hele tiden måtte ha bekreftelse på tattoveringene sine, men hvis hun hadde noe usikkerheter så trenger hun at han var mer "mann"? Snakk om å mangle selvinnsikt. 

Fascinerende at man ikke godtar karaktertrekk hos en partner når man tross alt har de selv.

Hadde han "nerden " vært en selvsikker kjekkas så hadde det psycho  heihei heihei og den konstante nervøse latteren hennes når hun gikk inn der de giftet seg, alene vært nok til at han hadde grøsset av hele dama. For ikke å snakke om de tattoene og utseende ellers. Det er helt greit å ha lyst på The Bachelor hunken,men litt realisme og selvinnsikt kan være kjekt om man ikke ønsker å være evig singel.

Anonymkode: 4a985...b24

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han Jonny var så søt og sjarmerende, han virket som en god mann. Ble nesten forelsket selv jeg 😂 

Anonymkode: d93f0...6be

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nerden var jo kjekk, han var den kjekkeste av mennene synes jeg. Problemet var at han virket veldig sjenert og stille. På det lille vi fikk se hvettfall. Da skjønner jeg at man som sprudlende (og nervøs heeeeiii) blir litt skuffet når det er han man skal gifte seg med. 

Spent på videre utvikling her. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi kan la vekt og overvekt ligge nå, og holde oss mer saklige. Er heller ikke så begeistret for alt snakket om utseende, dette er helt vanlige folk som byr på seg selv. Og, de kan lese her når som helst. 

Synes denne sesongen ligger an til å bli en av de bedre på lenge! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun som er gift med "nerden" oppfører seg stygt mot han. Skjuler det ikke. Virker som hun er sykt skuffet. Og han virker litt usikker og sier at han blir seg selv, men det tar bare litt tid. Sykt vanskelig å opptre normalt når den du nettopp har giftet deg med virker negativ og er for direkte. Virker som alt skal handle om henne. Damer som absolutt skal ha en selvsikker og frampå mann og selv har en slik personlighet, synes jeg ofte har vanskelig for å finne en ordentlig mann. 

Anonymkode: c5d21...657

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun som er gift med "nerden" oppfører seg stygt mot han. Skjuler det ikke. Virker som hun er sykt skuffet. Og han virker litt usikker og sier at han blir seg selv, men det tar bare litt tid. Sykt vanskelig å opptre normalt når den du nettopp har giftet deg med virker negativ og er for direkte. Virker som alt skal handle om henne. Damer som absolutt skal ha en selvsikker og frampå mann og selv har en slik personlighet, synes jeg ofte har vanskelig for å finne en ordentlig mann. 

Anonymkode: c5d21...657

 Det virker som om hun tester han hele tiden for å sjekke reaksjonen hans. 

Anonymkode: ea619...d8c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Det virker som om hun tester han hele tiden for å sjekke reaksjonen hans. 

Anonymkode: ea619...d8c

Enig. Minner meg litt om dårlige lærere som med vilje peker ut den usikre/sjenerte i klassen til å svare på et vanskelig spørsmål.

Anonymkode: c5d21...657

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes hun som er gift med "nerden" oppfører seg stygt mot han. Skjuler det ikke. Virker som hun er sykt skuffet. Og han virker litt usikker og sier at han blir seg selv, men det tar bare litt tid. Sykt vanskelig å opptre normalt når den du nettopp har giftet deg med virker negativ og er for direkte. Virker som alt skal handle om henne. Damer som absolutt skal ha en selvsikker og frampå mann og selv har en slik personlighet, synes jeg ofte har vanskelig for å finne en ordentlig mann. 

Anonymkode: c5d21...657

Helt enig, klarte  nesten ikke  se på pga oppførselen hennes. Hun kunne vel gitt det en sjanse og se hva som bor inni han. Overfladisk tenkte jeg hun er,

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er fint om man kanskje kan lære seg navnene på deltagerne. Og forhåpentligvis diskutere andre ting enn utseendet fremover.

Anonymkode: c493c...fb9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Syns det er fint om man kanskje kan lære seg navnene på deltagerne. Og forhåpentligvis diskutere andre ting enn utseendet fremover.

Anonymkode: c493c...fb9

Det kommer 😉 det første man ser ee utseende. Både når det kommer til dating og for oss som ser på reality tv. Etter hvert kommer vi jo til å diskutere reaksjonene deres. Hvem av oss som har fulgt med de siste sesongene, husker ikke hvor stor krise en rull med torky kan utgjøre 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes psykolog Per Magnus har noen fantastiske betrakninger om selve førsteinntrykket som treffer mange av deltagerne. 

"Når deltagerne møter matchen sin er de enten fornøyde og går inn med hele kroppen, eller at de er i tvil om og sitter igjen med følelsen av å være skuffet og frustrert. Denne skuffelsen er ikke bare en reaksjon på "her finner jeg ikke kjærligheten", men også fordi man speiler seg i matchen og tenker "er det sånn jeg blir sett?". Da er den vanskelige jobben å ta seg tid og være tålmodig og se om matchen kan oppleves riktig etterhvert som man blir bedre kjent" - episode 2 fra rundt 38:00

Dette har vi jo sett i de fleste sesongene, spesielt blant de kvinnelige deltagerne der de har endt med opp å skyve gutta unna og ikke deltatt særlig i prosessen. Tina og Bjørn Harald er jo et eksempel på dette i årets sesong. Håper Tina kommer seg over denne "reaksjonen" og gir forholdet et sjanse. Det er jo ikke uten grunn ekspertene har satt de sammen.

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel om Bjørn H. og Tina i en avis i går. Eller den handlet mest om han da, de hadde intervjuet han litt om deltagelsen i programmet og fordi leiligheten hans ligger ute for salg. Så ble det litt spekulasjoner fra folk om hvorfor han har flyttet til Oslo. Så det blir jo spennende å se. Kanskje går det bra for det paret som mange  har minst tro på etter de første episodene😀

Anonymkode: 76080...5e9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 hours ago, AnonymBruker said:

Leste en artikkel om Bjørn H. og Tina i en avis i går. Eller den handlet mest om han da, de hadde intervjuet han litt om deltagelsen i programmet og fordi leiligheten hans ligger ute for salg. Så ble det litt spekulasjoner fra folk om hvorfor han har flyttet til Oslo. Så det blir jo spennende å se. Kanskje går det bra for det paret som mange  har minst tro på etter de første episodene😀

Anonymkode: 76080...5e9

Ligger artikkelen på nett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kaleidoskop skrev:

Ligger artikkelen på nett? 

Ja, jeg leste den i min lokalavis men om du feks ser på smaalenene.no og blar et stykke ned så finner du den. Men det er plussartikkel tror jeg. 

Anonymkode: 76080...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.2.2020 den 19.35, AnonymBruker skrev:

Kjekke gutter, men jeg hadde slanket de tvert! 

Anonymkode: a4a91...45e

Hvorfor få seg en partner om en vil gjøre drastiske endringer på de?

Å elske en betyr å elske de tiltrodd for deres feil og merkverdigheter

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.2.2020 den 6.58, AnonymBruker skrev:

Ekspertene har åpenbart feilet; Man tiltrekkes ikke noen på grunn av felles interesser, man tiltrekkes av utseende! At de har satt sammen par som er så langt unna hverandre på skalaen er jo dømt til å gå rett vest.

Forelsker man seg i utseende til noen er det utrolig hvor mange nye interesser man får også, for man liker plutselig alt vedkommende liker.

Syns konseptet er teit, desperat, litt kjedelig og ikke minst et hån mot ekteskapet. Ekteskap skal ikke køddes med. Man får ikke akkurat utdelt modeller, så mange av disse parene kunne kommet like langt med å finne en gjennomsnittsperson på tinder.

Anonymkode: 055f1...50b

Kanskje det er slik for deg, men det gjelder langt ifra alle.

Min mann og meg har noen få felles interesser, og den ene gjorde at vi traff hverandre første gangen, men var ikke hans utseende men hans vesen som gjorde at jeg falt for han.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...