Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020


udiskutert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I år heier jeg på Marina og Johnny, de virket oppriktig glade for å ha funnet hverandre. Litt tidlig å si selvsagt, men har uansett mest troen på dem.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er allerede en egen tråd for årets sesong

Anonymkode: b40c3...72c

Har du link? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, frk_88 said:

Har du link? 

Jeg la inn link rett etterpå... se noen innlegg opp

Anonymkode: e8ac8...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ella1 skrev:

I år heier jeg på Marina og Johnny, de virket oppriktig glade for å ha funnet hverandre. Litt tidlig å si selvsagt, men har uansett mest troen på dem.

Enig, hun der Tina og han mannen hennes derimot tviler jeg sterkt på

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs? De har mange hundre søkere til hver eneste sesong. Så der tar du feil. Hadde du tenkt det samme om det kun var tynne mennesker med? 

Anonymkode: 76080...5e9

Ok, de har kanskje mange søkere, men mange overvektige søkere da? Jeg føler jeg sitter å ser på et program med deltagere som ikke ellers har sjans i datingmarkedet. Det er ikke interessant. Tidligere har det vært folk som bare ikke har funnet den rette, men som lett kunne funnet det hvis de gikk inn for det.

Det sagt, mange av de pene damene i tidligere sesonger har vært bitcher, så kanskje jeg kan lære noe av denne sesongen. Men samtidig synes jeg jo flere av de større damene tidligere har vært ganske far off de også... Vi får se...

Anonymkode: 492c2...a45

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, de har kanskje mange søkere, men mange overvektige søkere da? Jeg føler jeg sitter å ser på et program med deltagere som ikke ellers har sjans i datingmarkedet. Det er ikke interessant. Tidligere har det vært folk som bare ikke har funnet den rette, men som lett kunne funnet det hvis de gikk inn for det.

Det sagt, mange av de pene damene i tidligere sesonger har vært bitcher, så kanskje jeg kan lære noe av denne sesongen. Men samtidig synes jeg jo flere av de større damene tidligere har vært ganske far off de også... Vi får se...

Anonymkode: 492c2...a45

image.jpeg.2ca78ae96ae0940d428a9414a2c8f9f6.jpeg.0d71d6c1ebd7337a4cf43ebfa59ac053.jpeg

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, loveli skrev:

Kristoffer var litt vel harry, eller?

Men samma det, hvem var kompisen hans!??? 😍

Synes ikke han var så harry egentlig. Norske rednecks er harry..😜 Men han er kanskje ikke han du tar med på shopping og sushi i Oslo. Om det er det du mener..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, de har kanskje mange søkere, men mange overvektige søkere da? Jeg føler jeg sitter å ser på et program med deltagere som ikke ellers har sjans i datingmarkedet. Det er ikke interessant. Tidligere har det vært folk som bare ikke har funnet den rette, men som lett kunne funnet det hvis de gikk inn for det.

Det sagt, mange av de pene damene i tidligere sesonger har vært bitcher, så kanskje jeg kan lære noe av denne sesongen. Men samtidig synes jeg jo flere av de større damene tidligere har vært ganske far off de også... Vi får se...

Anonymkode: 492c2...a45

Synes det virker som fine personer som er med. Å vurdere mennesker ut fra vekt er bare trist.

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sandberg skrev:

Synes det virker som fine personer som er med. Å vurdere mennesker ut fra vekt er bare trist.

Enig. Og når jeg leser "overvektige" personer, tenker jeg kun på det ene paret. 

Anonymkode: d35a4...fcc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Og når jeg leser "overvektige" personer, tenker jeg kun på det ene paret. 

Anonymkode: d35a4...fcc

Synes det er kjempetøft å være med. Tenk å vise seg så sårbar, og det på tv. All respekt!

Endret av Sandberg
Skrivefeil
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner man kan bli skuffa over matchen, men "hu som fikk nerden" (husker ikke navnet) skjuler det litt dårlig innimellom.

Samtidig må det jo være utrolig overveldende å stå i en sånn situasjon 🙈

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare sett første episode. Men syns det virker ok sålangt. Liker at det er litt ulike personer, og personer som ikke er typiske folk man viser på tv. En nerd, en småharry handyman, ei som sier hun helst vil bo langt vekk fra folk. Supert at det ikke bare er urbane Osloboere. Gleder meg til å følge dem videre.

Anonymkode: 504d1...fc7

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun fokuserte litt mye på at han var «nerd». Mange er jo nerder når det kommer til hobby og interesser. At noen drar det litt lengre er egentlig bare litt gøy, det betyr bare at de er seg selv og ikke er så selvhøytidelige. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ella1 skrev:

Synes hun fokuserte litt mye på at han var «nerd». Mange er jo nerder når det kommer til hobby og interesser. At noen drar det litt lengre er egentlig bare litt gøy, det betyr bare at de er seg selv og ikke er så selvhøytidelige. 

kan man se episode 2 noe sted alt nå? jeg så bare den første på tv i går. Synes det er ekstremt tøft gjort å eksponere seg slik i en så sårbar situasjon.. håper de får en bra opplevelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Newbeginnings skrev:

kan man se episode 2 noe sted alt nå? jeg så bare den første på tv i går. Synes det er ekstremt tøft gjort å eksponere seg slik i en så sårbar situasjon.. håper de får en bra opplevelse..

Ja, på dplay :) 

Anonymkode: ee92e...57b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.1.2020 den 16.30, AnonymBruker skrev:

Ja, på dplay :) 

Anonymkode: ee92e...57b

Kanskje greit å diskutere episodene og si hva som skjer etter at programmet er sendt på TV. Ikke alle har Dplay, så det blir spoiling for mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, loveli said:

Kanskje greit å diskutere episodene og si hva som skjer etter at programmet er sendt på TV. Ikke alle har Dplay, så det blir spoiling for mange!

Enig, jeg kommer til å følge med på mandager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, loveli skrev:

Kanskje greit å diskutere episodene og si hva som skjer etter at programmet er sendt på TV. Ikke alle har Dplay, så det blir spoiling for mange!

Eller så går det an å bare bruke spoiler tag for de som bruker Dplay, slik det skjules for de som ikke bruker Dplay. 

Anonymkode: 74315...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...