Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020


udiskutert

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller så går det an å bare bruke spoiler tag for de som bruker Dplay, slik det skjules for de som ikke bruker Dplay. 

Anonymkode: 74315...dd4

Selvfølgelig, same same. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, loveli skrev:

Kanskje greit å diskutere episodene og si hva som skjer etter at programmet er sendt på TV. Ikke alle har Dplay, så det blir spoiling for mange!

Dette var mitt første innlegg i tråden, så jeg har ikke spoilet noe for noen :) 

Anonymkode: ee92e...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å se på for første gang i fjor, følger med på i år også. Har litt trua på paret som giftet seg i første episode. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men rent objektivt sett er vel ikke dette de mest attraktive du kan finne. Men alle har vel rett til å prøve å finne den rette. Selv er jeg ikke så glad i 40 kg for mye eller masse tatoveringer, men hver sin lyst.

Anonymkode: 0e53b...e0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Det er bare overvektige med i denne sesongen. Da føler jeg ikke at det er vits å se på, for da har ikke så mange meldt seg på og matchene er med stor sannsynlighet enda verre enn tidligere år.

Må se på, men synes ikke matchmakerne er noe flinke. Det har vært noen skikkelig store bitcher med i serien tidligere. Kvinnfolka har vært hakkepinnegærne og vært ufyselige slik jeg ikke trodde noen var mot andre mennesker. Spesielt ikke når man blir filmet. Tenk hvor grusomme folka var bak kamera!!

Anonymkode: 492c2...a45

Jo mer å ta i, jo mer å være glad i....

Anonymkode: 2b0c4...a53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men rent objektivt sett er vel ikke dette de mest attraktive du kan finne. Men alle har vel rett til å prøve å finne den rette. Selv er jeg ikke så glad i 40 kg for mye eller masse tatoveringer, men hver sin lyst.

Anonymkode: 0e53b...e0c

Ok, fint for deg? 😛 Hvorfor er dette så viktig å poengtere? Hvor gammel er du? 16?

Anonymkode: c8432...81f

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2020 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Ok, de har kanskje mange søkere, men mange overvektige søkere da? Jeg føler jeg sitter å ser på et program med deltagere som ikke ellers har sjans i datingmarkedet. Det er ikke interessant. Tidligere har det vært folk som bare ikke har funnet den rette, men som lett kunne funnet det hvis de gikk inn for det.

Det sagt, mange av de pene damene i tidligere sesonger har vært bitcher, så kanskje jeg kan lære noe av denne sesongen. Men samtidig synes jeg jo flere av de større damene tidligere har vært ganske far off de også... Vi får se...

Anonymkode: 492c2...a45

Mennesker som har høyere BMI enn 25 er ikke sjanseløse på sjekkemarkedet selv om du ikke liker at mennesker kommer i alle størrelser og fasonger.

Å være tynn betyr ikke automatisk at en kan velge og vrake.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, men rent objektivt sett er vel ikke dette de mest attraktive du kan finne. Men alle har vel rett til å prøve å finne den rette. Selv er jeg ikke så glad i 40 kg for mye eller masse tatoveringer, men hver sin lyst.

Anonymkode: 0e53b...e0c

Men andre har det.

Min mann hadde sixpack når han traff meg (han har det fortsatt) imenst jeg hadde akkurat solgt bilen for å tvinge meg selv til å være mer aktiv pga kraftig overvekt (laaaangt mer enn 40kg overvekt) 

Har tattiser, selv om min mann egentlig ikke liker det så liker han mine.

Han falt for livsgleden, utstrålingen og pågangsmotet mitt og evnet å se forbi det at jeg den gangen var kraftig overvektig.

Er fremdeles hva du vil kalle feit, men er over halve vekten av hva jeg var når jeg traff mannen min.

Anonymkode: 2b0c4...a53

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager, så mye snakk om utseende. Ja hun som gifter seg i første episode er overvektig, men hun var jo veldig pen! 

Mine venninner er ikke sammen med menn jeg finner spesiellt atraktive, de er lave, bleike, skjeve tenner, noen kg ekstra med mer. Men dette sier jeg jo ikke til dem. De er helt fantastiske mennesker, så hvorfor skal jeg henge meg opp i og fortelle dem st de ikke "ser bra nok ut". 

Jeg har sett alle sesongene av gift ved første blikk. Synes de lager programmet bedre og bedre. Gøy å se hvordan de finner sammen eller ikke. Værste sesongen var et psr siden, men hun svenske. Hun var så sur at det ikke var good feel tv som programmet skal være. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt typisk norske damer som lar seg forfalle men selvfølgelig fortjener de en mann med sixpack...

Hittil er 6% av matchene fortsatt gift. God underholdning men elendig resultat.

Anonymkode: 0e53b...e0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelige mennesker! Åh, ble skikkelig varm av å se første episode! Jeg synes Linn og Kristoffer(?) virka som ville passe hverandre godt og Linn var jo kjempepen og smilende!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt typisk norske damer som lar seg forfalle men selvfølgelig fortjener de en mann med sixpack...

Hittil er 6% av matchene fortsatt gift. God underholdning men elendig resultat.

Anonymkode: 0e53b...e0c

Igjen, de kan være perfekte matcher på papiret. Men man kan aldri måle eller forutsi kjemi.

Anonymkode: e8ac8...510

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overvektig eller ei: Linn var helt klart den søteste av alle. Skikkelig pen, synes jeg👩‍❤️‍👨

Anonymkode: 62e15...319

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liten tro på at det paret som giftet seg i første periode får et godt samliv. Synes hun virket noe følelsesmessig ustabil og ikke som en som kjenner seg selv særlig godt. Tror hun er sjefete og krevende, og at mannen hennes er konfliktsky og ettergivende. 

Anonymkode: 6bddf...95b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et veldig sympatisk inntrykk av alle deltagerne. Liker at de alle er over 30 år, og virker som de alle har et oppriktig ønske om en partner. 

Så langt ser det meste til å gå på skinner for 2 av parene, men jeg er redd ulikhetene kommer frem etter hvert. Men syns til nå de bare er kjempesøte. For det siste paret så er jeg redd det ikke er en. god nok match. Det er så vanskelig når man kommer skjevt ut fra start. Syns de virker som veldig fine mennesker begge to, så hadde unnet de å få det til, men jeg har ikke helt trua.

Anonymkode: c493c...fb9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekke gutter, men jeg hadde slanket de tvert! 

Anonymkode: a4a91...45e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre si meg enig i det andre her skriver, at det er store folk som er med i år, som kanskje ikke ville ha funnet seg noen på egen hånd. Synes synd på hun som giftet seg med han som hadde på seg Batman knappene, altså...

Anonymkode: f1a4c...97e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns damene var veldig pene, men jeg er skuffet over mannfolka, selv om de sikkert er bra menn. Skjønner ikke hva de har tenkt med som har matchet Tina med han Batman-nerden. Hva har de til felles? 

Hadde nektet å kysse om jeg var med også. Syns det er ekkelt at det forventes. 

Anonymkode: 5b74d...331

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes synd på hun som giftet seg med han som hadde på seg Batman knappene, altså...

Hvorfor det? 
Utifra det jeg har sett så langt, er jo hun en nerd selv også

Anonymkode: 9f2ee...95f

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...