Gå til innhold

Gift ved første blikk 2020


udiskutert

Anbefalte innlegg

Tina og Bjørn-Harald er ikke en match, det ser vel alle. Jeg syntes han er en fantastisk søt fyr og skulle ønske han hadde blitt matchet med en som passer litt bedre med ham.

Anonymkode: 8091f...b0f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes først at Tina virket veldig ovenfra og ned. Men etter siste episode synes jeg heller hun virker redd. Fikk et mye bedre inntrykk etter siste episode. Jeg tror de kan få det til å fungere, men er veldig usikker på om de kommer til å fortsette. 

Anonymkode: b0ab2...c8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da har vi veldig ulik smak. Synes hele fyren er veldig harry. Humor er bra, men en som går rundt og vitser og ler hele tiden, er ikke morsom, bare klein og dum. Virker som om han ikke har noen dybde i det hele tatt. Det kan være at den dybden finnes der et eller annet sted, men jeg tror i så fall dama hans må lete lenge og vel for å finne den. Ja, om den i det hele tatt eksisterer....

Anonymkode: 459fe...531

Er sammen med en sånn type selv,vært i 20 år,så godt vi er forskjellige😊er sånn tullette selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 22.15, loveli skrev:

Det tenkte jeg også!

Hun sier hun takler livet med optimisme, men hun taklet jo ikke bryllupet slik? Der var det jo han som smilte mest. Samtidig så hadde han en klein kveld og virket som en litt tufsete fyr så hans gode humør ble kanskje overskygget av dette. Nå tror dama at han er en negativ fyr og de har kommet inn i en negativ spiral. Som hun ironisk nok er en stor del av. Hun presser han hele tiden opp i et hjørne og fyren blir en hakkekylling. Han "angriper" henne ikke tilbake, men hans frustrasjon kommer kanskje til syne ved at han sier "det lukter innestengt, vi må lufte" mens hun slår ut med armene og sier "fantastisk!". Jeg tror kanskje ikke han egentlig er så negativ eller pessimistisk. Hvordan han smilte og prøvde å gjøre det beste ut av bryllupsdagen tilsier jo det.

Hadde hun vært mer åpen for han og ikke gjort han frustrert følelsesmessig så hadde han kanskje ikke virket så negativ?

Helt enig, hvem som helst hadde mistet smilet og motet med hun der. Synes hun er frekk og snakker strengt til han om alt. Hvor er latteren, smilet og humoren og faktisk det å gi det en sjanse. Skjønner godt at han kan oppfattes sur etterhvert, det erjo faktisk pga hennes oppførsel. Blir skamfull på hennes vegne når jeg ser hva hun sier til han !

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tears in heaven skrev:

Er sammen med en sånn type selv,vært i 20 år,så godt vi er forskjellige😊er sånn tullette selv

Ja, det er bra vi er forskjellige. Livet hadde blitt grått og kjedelig ellers. :)  Likevel takler jeg ikke sånne typer som skal vitse og flire hele tiden, fordi jeg opplever de som påtatte og overfladiske. Min erfaring er at en del slike menn forsøker å dekke over et eller annet, f.eks et underliggende sinne, ved å fjase og tulle hele tiden. Jeg kan ikke påstå at dette gjelder denne mannen, altså, men får uansett litt dårlige vibber av ham.

Anonymkode: 459fe...531

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å tenke på hvem hun er matchet med så syntes jeg Tina virker som en litt spesiell person. Jeg forstår hvorfor hun er singel og jeg syntes det er rart at de har valgt akkurat henne til å være med i programmet. Det må da ha vært flere omgjengelige søkere de kunne funnet noen til.

Det er ikke meningen å bare slakte henne, jeg ser personlighetstrekk ved henne jeg liker også, men som kjæreste og kone ser jeg at det blir vanskelig å finne noen til henne.

Anonymkode: 8091f...b0f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uten å tenke på hvem hun er matchet med så syntes jeg Tina virker som en litt spesiell person. Jeg forstår hvorfor hun er singel og jeg syntes det er rart at de har valgt akkurat henne til å være med i programmet. Det må da ha vært flere omgjengelige søkere de kunne funnet noen til.

Det er ikke meningen å bare slakte henne, jeg ser personlighetstrekk ved henne jeg liker også, men som kjæreste og kone ser jeg at det blir vanskelig å finne noen til henne.

Anonymkode: 8091f...b0f

Jeg syns hun er utrolig åpen og ærlig om hva hun føler og tenker. Jeg syns det er lett å se at hun syns det er vanskelig å ta de samtalene, og jeg syns også det at hun sa at «da blir jeg en kjæreste jeg ikke vil være» eller noe lignende er veldig forståelig. 
 

jeg er spent på dem! Jeg merker at jeg faktisk har mest tro på de to nå. De to andre parene har jeg ikke så mye tro på etter gårsdagens episode. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bra vi er forskjellige. Livet hadde blitt grått og kjedelig ellers. :)  Likevel takler jeg ikke sånne typer som skal vitse og flire hele tiden, fordi jeg opplever de som påtatte og overfladiske. Min erfaring er at en del slike menn forsøker å dekke over et eller annet, f.eks et underliggende sinne, ved å fjase og tulle hele tiden. Jeg kan ikke påstå at dette gjelder denne mannen, altså, men får uansett litt dårlige vibber av ham.

Anonymkode: 459fe...531

Jada, vi har skjønt det nå. At du ikke liker sånne menn. Må du gnåle om det inn i evigheten?

Anonymkode: 3b471...34e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 21.03, Liljeb skrev:

Når du sier du er optimist, men sitter kronisk sånn her 😒🙄 og klager på mannen din selv. 

😂 Sant. Det er kjekt å ha "selvinnsikten" i orden. 

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå kommer det frem sider ved mannen til Marina også, husker ikke navnet, men han er visst ganske tafatt han også. Signerer på at det kveler all romantikk og interesse. 

Hvorfor kan ikke dere menn være litt selvstendige, rakrygget og lede ann? 

Det er attraktivt det! 

Anonymkode: f8062...d8c

Jeg tror en del voksne langtidssingle damer kan bli litt vel bevisste og opptatt av den der " han må styre, vise initiativ, og ikke bare dulte etter meg". Sånn som at hun følte at hun overkjørte han med det smørbrød-stedet, selv om - som han også sa- han hadde snakket om det i flere dager, og det var bare at hun så stedet 1 min før han. Men for all del, helt enig i at både han og "nerden" virker som veldig rolige og relativt passive "dilte etter" karer. Snodig matching, spesielt han "nerden" og Tina 🙈 snakk om vann og olje match.

 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, vi har skjønt det nå. At du ikke liker sånne menn. Må du gnåle om det inn i evigheten?

Anonymkode: 3b471...34e

Så bra du har skjønt det, da. Det var meningen. Noen som føler seg truffet? Er du kanskje sammen med en sånn tåpelig flirefant selv? 

Anonymkode: 459fe...531

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev:

Herrejesus, er vel ingen som har sagt at Tina er overvektig. Men de andre er faktisk det, uansett hvor man vrir og vender på det. Så kommer det aldri å være sunt med såpass mye ekstra fett som de andre deltakerne har.

Anonymkode: 252fa...006

Hvorfor i all verden diskuteres det her??

Jeg synes begge jentene er vakre, og folk burde virkelig holde seg for gode til å dra inn vekt her. Sukk!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, cerruti skrev:

Hvorfor i all verden diskuteres det her??

Jeg synes begge jentene er vakre, og folk burde virkelig holde seg for gode til å dra inn vekt her. Sukk!!

Rapporter heller innlegget enn å svare på det fem dager senere. Det eneste du oppnår er å blåse liv i den idiotiske diskusjonen igjen!

Anonymkode: bc770...7d8

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rapporter heller innlegget enn å svare på det fem dager senere. Det eneste du oppnår er å blåse liv i den idiotiske diskusjonen igjen!

Anonymkode: bc770...7d8

👍 Kom inn i diskusjonen først nå og ble så provosert. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes Tina får ufortjent kritikk. Hun virket usikker, overrasket og kanskje litt skuffet da hun oppdaget at hun hadde giftet seg med en hun ikke akkurat så for seg som match. Han plukker garantert opp på dette, noe som gjør ham usikker og hun ser mer av usikkerheten og mindre av styrken hans. Ond sirkel. 

Synes også det var sutrete av ham å ta opp at han ble grinete kvelden før fordi det ble for lite fysisk kontakt. Per nå ser hun sannsynligvis på ham som litt stusselig, og det er ikke akkurat supersexy. Som hun sa selv, det er ikke noe ekteskap om hun har vondt av ham. Og da har vi igjen den onde sirkelen - han sutrer for lite fysisk nærhet, som gjør fysisk nærhet mindre innbydende. 

Synes Jonny så langt virker litt tafatt. Håper det bare er et feilaktig førsteinntrykk. 

Linn og Kristoffer fniser så mye at jeg lurer på om de blir kjent med hverandre utover førsteinntrykket. Jeg er veldig usikker på om jeg synes de er veldig like hverandre, eller om jeg bare tenker at de begge er veldig ulike meg.

Anonymkode: 2c174...bb6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Tina får ufortjent kritikk. Hun virket usikker, overrasket og kanskje litt skuffet da hun oppdaget at hun hadde giftet seg med en hun ikke akkurat så for seg som match. Han plukker garantert opp på dette, noe som gjør ham usikker og hun ser mer av usikkerheten og mindre av styrken hans. Ond sirkel. 

Synes også det var sutrete av ham å ta opp at han ble grinete kvelden før fordi det ble for lite fysisk kontakt. Per nå ser hun sannsynligvis på ham som litt stusselig, og det er ikke akkurat supersexy. Som hun sa selv, det er ikke noe ekteskap om hun har vondt av ham. Og da har vi igjen den onde sirkelen - han sutrer for lite fysisk nærhet, som gjør fysisk nærhet mindre innbydende. 

Anonymkode: 2c174...bb6

VELDIG enig !!! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen i hennes reaksjon. Ja, han er snill og god, men han hadde blitt for "stakkarslig " for meg og. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tina og Bjørn-Harald er ikke en match, det ser vel alle. Jeg syntes han er en fantastisk søt fyr og skulle ønske han hadde blitt matchet med en som passer litt bedre med ham.

Anonymkode: 8091f...b0f

Syns de minner om meg og min første mann.

Utad virket vi som en bommert, men vi passet perfekt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra du har skjønt det, da. Det var meningen. Noen som føler seg truffet? Er du kanskje sammen med en sånn tåpelig flirefant selv? 

Anonymkode: 459fe...531

Ingen er interessert i meningen din her. Mannen min er død, så hold ham unna dette du. 

Anonymkode: 3b471...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I siste episode synes jeg at Bjørn Harald var flink til å sette ord på det han har opplevd/følt. Virket som han hadde guts til å si "hallo, det er ikke bare du som lever midt oppi dette, jeg også" (mitt eksempel, ikke sitert). Altså han fikk frem at det er ikke hun, hun, hun og atter bare hun. Men Tina virket sykt lite entusiastisk når han pratet med henne. Det virker som hun later som og sier med ord at hun er åpen osv, men hele kroppspråket, holdningen og blikkontakten sier noe annet. Synes også hun er veldig direkte som på et jobbintervju. Har også inntrykk av at hun vil han skal se mer trent ut. Feks mye fokus på sunn mat virker det som og det med at hun nevnte at spinningsykkel er bra trening da de var hos foreldrene hans. Alle vet vel at det er bra trening? Synes det var litt merkelig hvordan det ble sagt liksom. Hvis ikke det bare var i stedet for å snakke om "vær og vind". Ellers lyser det lang vei både på blikket og stemmen at hun faker litt når hun svarer når hun er hos foreldrene hans. Også sier hun på slutten "jeg har jo egentlig bare blitt kjent med de verste sidene hans nå". Synes det er stygt sagt. Han har jo ingen dårlige sider som er kjempeille liksom? Hadde vært mer korrekt å si at hun til nå bare har vært kjent med de sidene hvor hun føler de kanskje er veldig ulike. 

Ellers synes jeg Linn og Kristoffer har det slik jeg hadde sett for meg. Mye tull, men blir dessverre litt vanskelig for henne siden han ikke prater så mye om følelser. Jeg håper det går seg til, men jeg tror han er nødt for å åpne seg mer og vise andre sider ved seg selv også for at det skal fungere. 

Marina og Johnny har jeg mest tro på. Virker som det har løsnet litt nå. Han tar mer initiativ. De ser ut som et par. Gjør ting sammen osv. Også virker det som de har et fint samspill når de gjør ting sammen, slik som å male. Mange kan fort begynne å bli hakkete når man skal fikse ting i hjemmet. Virker som de begge er rolige typer. Så jeg lurer litt på om det er noe som skal til for at det "bikker" litt hos den ene. F.eks hvordan det er når de plutselig får en skikkelig krangel? Klarer de å beholde roen? Ser liksom ikke for meg at noen av de plutselig kan bli skikkelig høylytte 😂

Anonymkode: c5d21...657

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du stolt på dømmekraften til en som tatoverer hendene? Ikke jeg ihvertfall.... Husker jeg så ei på trikken engang med "hate" på ene hånde og "love" på den andre. Så kuuuult liksom?

Anonymkode: 0e53b...e0c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Prelunia skrev:

VELDIG enig !!! Jeg kjenner meg faktisk litt igjen i hennes reaksjon. Ja, han er snill og god, men han hadde blitt for "stakkarslig " for meg og. 

Jeg synes det er ubehagelig å se på Tinas misnøye og små stikk mot Bjørn Harald - men jeg forstår henne. Tror jeg hadde reagert på samme måte. Hun føler seg fanget med en hun ikke kjenner seg tiltrukket av. Klart det er en stressende situasjon. Og hans usikkerhet og litt stakkarslige fremtoning trigger det enda mer, og da blir han igjen veldig usikker. Ond sirkel! Spent på om det løser seg for disse. Begge to virker som fine folk, så jeg krysser fingrene!😍

Anonymkode: bc770...7d8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...