Gå til innhold

Hva spiser tynne jenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har nok med mengde å gjøre for min del. Jeg blir fort mett og spiser små porsjoner.

Liker heller ikke følelsen av å være stappmett, stopper som oftest opp lenge før den tid.

Tror også litt av cluet er at sånne som meg ikke er så "redd" for sultfølelse eller hva man skal si, jeg kan gå rundt lenge og kjenne at jeg er sulten ut at det plager meg eller er noe jeg må gjøre noe med asap. Kan evt ta en neve nøtter om det bli for ille, jeg må ikke sette meg ned og spise et stort måltid fordi jeg er sulten.

Synsing her, men jeg tror noen er mer komfortable med å være litt tomme i magen, imens andre hater den følelsen og må alltid føle seg mette for og føle seg bra.

Så typisk dag for meg er:

Ingen frokost, jeg har havremelk i kaffen så får noen kalorier der.

Lunsj er varmretten som serveres på jobb, varierte "middagsretter", relativt liten porsjon. 

Middag .. noen ganger et knekkebrød (matlei periode nå), andre ganger lager jeg en lasagne fra bunn. Noen ganger ut og spise etter jobb, alt fra pizza til meze til chicken tikka til ramen til poke bowl. Spiser alt. Har ikke sunnhetsfokus, men spiser ikke bare junk heller, vil mene jeg spiser variert.

Tror at siden jeg er litt matlei i perioder, og ikke redd for sultfølelse, så driver jeg også med en form for periodisk faste uten at det er med vilje.

Ellers: Trener ikke noe særlig, men går overalt.

Anonymkode: c5fc7...b6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spis råvarer og minimalt med ultraprosessert mat. Mat 3-4 ganger om dagen. Ikke mellommåltid/småspising.  Nattfaste på 12-14 timer. Sjekk ut Marit Kolby på insta og spesielt «innboksen» innleggene hennes. 

Anonymkode: 53bff...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... Eg et sunn middag, sjeldan brus, elsker havre og byggrynsgraut.. 

Men pga all chipsen og godteriet så er eg ikkje eigentleg så sunn. 

Men trur faktisk det stemmer at forbrenning har en del å seie. For når eg er gravid et eg det same som vanleg, men då legger eg veldig lett på meg. Aktivitetsnivået er det same som når eg ikkje er gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...