Jump to content
AnonymBruker

Hva spiser tynne jenter?

Recommended Posts

AnonymBruker

Et spørsmål til dere tynne jenter, hva spiser dere iøpet av en dag/uke? 

Anonymkode: df53a...1f0

Fortsetter under...

AnonymBruker

Lite. 

Anonymkode: 739f8...65c

AnonymBruker

mye sex og suppe,så holder du deg slank, lykke til.

Anonymkode: c7a69...916

AnonymBruker

Jeg spiser det jeg vil. Egentlig har jeg til tider et dårlig kosthold, og spiser sjokolade hver dag. Men jeg spiser små mengder. Blir fort mett og kan fort glemme å spise enkelte måltider. 168cm/49 kg.

Anonymkode: 14501...267

AnonymBruker

Hva anser du som tynn? 

Anonymkode: 313b9...90c

justloseit

Noen spiser choco pops. Andre spiser fem om dagen. De har så klart et like varierende kosthold som alle andre. Men de spiser ikke flere kalorier enn de forbrenner ila. en dag.

Annonse

AnonymBruker

Spiser mye og trener mye. 

Anonymkode: e601a...073

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva anser du som tynn? 

Tenkte i dette tilfelle på jenter som f.eks deltagerne på love island, slik som norahaukland på instagram. 

AnonymBruker

Kommer sikkert an på, men vil tro de ikke spiser mer enn de forbrenner. Alle kan spise hva de vil, men det er mengden det kommer an på.

Anonymkode: aba19...f98

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte i dette tilfelle på jenter som f.eks deltagerne på love island, slik som norahaukland på instagram. 

ok. Måtte inn på instagram og sjekke. Normalt slank med andre ord, ikke mager.

Da kan jeg svare.

Typisk matinntak i løpet av en dag:

frokost, en bullet proof coffee. Dvs ca to dl svart kaffe, en stor ts meierismør, en skvett MTC olje, en rå eggeplomme og to natreen, blendet sammen.

Lunch: f.eks:

Smoothies laget av en stor avocado, et rått egg, 400 gram frosne bringebær, en neve spinat, en neve grønnkål og litt raspet ingefær.

Omelett laget av tre egg med masse grønnsaker i.

Pannekaker av typisk tre egg, en neve havregryn, litt mel, en banan og litt H-melk, med rørte blåbær og en pakke sprøstekt bacon.

havregrøt av 1 dl steelcut havre, 4 dl H-melk og en ss chiafrø, med masse rosiner og stort smørøye, pluss kanel og sukrin gold

5 skiver surdeigsbrød med et tjukt lag jarlsbergost.

Middag: som eksempel på mengde

en diger haug basmatiris, 250-350 g torsk, biff, lam eller en sjelden gang kylling eller laks, stort sett stekt eller bakt med masse smør og grønnsaker. Kan fint spise mer enn dette om det er biff eller lammefilet, steik etc.

en halv pakke spaghettini med saus av en halv pakke kjøttdeig, en halv løk, en gulrot, en halv boks hermetisk tomat og en enorm haug raspet ost (typ en hel skål raspet ost kun til meg)

Spiser ikke i mellom disse måltidene med mindre det er noe spesielt, som typ invitert i selskap eller noe.

AnonymBruker

Denne uka; 

Frokost: kjøleskapsgrøt, smoothie, bare kaffe 2-3 dager. 

Lunsj: wok, omelett med avocado, kylling med brokkoli, rester fra peppes pizza, knekkebrød med egg og avocado

Middag: fennikelsuppe, tagiatelle med kjøttboller og tomatsaus, ramensuppe, bbq pizza, torsk med nøttesmør og gulrøtter og potetmos, vegetarlasagne, indrefilet med ovnsbakte grønnsaker. 

Vin 3 dager. En bitte-liten skål chips. To bananer. Epler. Gulrøtter. Ett og annet knekkebrød om jeg er sulten utenom måltidene. 

4 joggeturer. Styrkeprogram etter 3 av turene. 

Anonymkode: ff38b...588

exictence

Er opptatt av å spise sunn mat, mest plantekost og frukt, litt fisk, stort sett ingen kjøtt. Nesten ingen snop, men er jeg i selskap spiser jeg litt av det meste som blir servert.

Tillater meg å spise litt av alt. Litt, små porsjoner, er det jeg anbefaler i stedet for en slankekur.

Jeg spiser alltid litt frokost tidlig. Tror ikke det nødvendigvis er så viktig for alle å gjøre. Men for meg er det en veldig god start på dagen, og det hjelper til å spise lite av ting resten av dagen.

Edited by exictence

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ok. Måtte inn på instagram og sjekke. Normalt slank med andre ord, ikke mager.

Da kan jeg svare.

Typisk matinntak i løpet av en dag:

frokost, en bullet proof coffee. Dvs ca to dl svart kaffe, en stor ts meierismør, en skvett MTC olje, en rå eggeplomme og to natreen, blendet sammen.

Lunch: f.eks:

Smoothies laget av en stor avocado, et rått egg, 400 gram frosne bringebær, en neve spinat, en neve grønnkål og litt raspet ingefær.

Omelett laget av tre egg med masse grønnsaker i.

Pannekaker av typisk tre egg, en neve havregryn, litt mel, en banan og litt H-melk, med rørte blåbær og en pakke sprøstekt bacon.

havregrøt av 1 dl steelcut havre, 4 dl H-melk og en ss chiafrø, med masse rosiner og stort smørøye, pluss kanel og sukrin gold

5 skiver surdeigsbrød med et tjukt lag jarlsbergost.

Middag: som eksempel på mengde

en diger haug basmatiris, 250-350 g torsk, biff, lam eller en sjelden gang kylling eller laks, stort sett stekt eller bakt med masse smør og grønnsaker. Kan fint spise mer enn dette om det er biff eller lammefilet, steik etc.

en halv pakke spaghettini med saus av en halv pakke kjøttdeig, en halv løk, en gulrot, en halv boks hermetisk tomat og en enorm haug raspet ost (typ en hel skål raspet ost kun til meg)

Spiser ikke i mellom disse måltidene med mindre det er noe spesielt, som typ invitert i selskap eller noe.

Så du spiser to store måltider, blir litt som periodisk faste? Trener du mye ? 

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, exictence skrev:

Er opptatt av å spise sunn mat, mest plantekost og frukt, litt fisk, stort sett ingen kjøtt. Nesten ingen snop, men er jeg i selskap spiser jeg litt av det meste som blir servert.

Tillater meg å spise litt av alt. Litt, små porsjoner, er det jeg anbefaler i stedet for en slankekur.

Jeg spiser alltid litt frokost tidlig. Tror ikke det nødvendigvis er så viktig for alle å gjøre. Men for meg er det en veldig god start på dagen, og det hjelper til å spise lite av ting resten av dagen.

Hvor mange måltider har du iløp av dagen, og hva legger du i en liten porsjon f.eks frokost eller middag ?

AnonymBruker

Spiser det jeg vil og så mye jeg vil. Jenter som er naturlig tynne spiser automatisk mindre enn andre fordi man blir mett av mindre. Kroppen trenger rett og slett ikke like mye mat når man er tynn. Jeg spiser fire måltider om dagen pluss et mellommåltid. En standard porsjon havregrøt til frokost, to brødskiver med ost/skine og en liten salat til lunsj, en frukt som mellommåltid, helt vanlige ting til middag (men sikkert 75% av en vanlig porsjon) og et par knekkebrød til kveldsmat.

Anonymkode: dd481...785

Dævendøtte

Er femti år og jeg har kropp som en sprek tjueåring. 

Selv spiser jeg akkurat det jeg har lyst på, men forskjellen på meg og mange andre, både yngre og eldre, er at jeg trener tungt for å holde meg i form. 

Prøver å spise ganske sunt i hverdagene, mens i helgene skeier jeg ut. Så lenge jeg trener tungt, så kan jeg spise hva jeg vil. Det er ganske genialt enkelt. Spis mye og sunt, tren mye og da kommer både kropp, muskler og en happy sjel fram. 

For meg handler det ikke om å ha en flott kropp, men å være i form og bære alderen min med stil. Jeg liker å bevege meg lett og ledig og se sprek ut. At kroppen blir fit, er en bonus. 

exictence
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange måltider har du iløp av dagen, og hva legger du i en liten porsjon f.eks frokost eller middag ?

Frokost: Alltid havregrøt kokt på vann: 1 dl havregryn og 2 1/2 dl vann kokes og røres med bitte litt chiafrø og rosiner. Har kanskje en banan på, litt kanel, evt bær.

Frokosten er alltid fast, og ser slik ut. Ellers varierer lunsj og middag. Har bare tre måltider på dagen, og noen ganger spiser jeg et eple, to ruter mørk sjokolade, noen dadler og nøtter.

Lunsj kan være litt rester fra middagen dagen før, eller 1 - 2 egg, litt nøtter og dadler, ananas, valnøtter. Sjelden til aldri jeg spiser brød.

Middag, feks en tallerken med linsesuppe, gryte, wok, elsker indisk mat, bønnegryte, noe i ildfast form, ris og poteter, vanlig middag, tror jeg. Har vi saus, bruker vi ofte en slags grønnsakssuppe, bare vi lager den tykk. Er glad i smørsauser, Vi lager aldri saus av hvetemel. Bruker sjelden fløte, men av og til.

Selvfølgelig har vi også noen ganger is, kaker og den slags, men veldig sjelden.

Edited by exictence

AnonymBruker

Jeg spiser det jeg vil, men spiser ikke store porsjoner. Spiser meg passe mett, men spiser ofte. Hater å føle meg fullstappet. 

Er veldig glad i grønnsaker, frukt, belgfrukter og nøtter. Elsker ost! 

Er veldig følsom for mye karbohydrater/sukker, så spiser ikke store mengder av det(en brødskive eller ett rundstykke pr dag, unngår kaker, spiser små porsjoner pasta eller ris osv) Er bare slitsomt når blodsukkeret blir berg og dalbane i løpet av dagen. 

Anonymkode: 14a37...f6e

AnonymBruker

Spiser det vi har i huset/det jeg har lyst på. Ikke noe fast. 

Eks fra i går:

Frokost: 2 kopper kaffe, snus, en julekake (brun pinne) til kaffen

Lunch: en tacowrap, kaffe, to twist på kontoret

Middag: en tacowrap, litt nachos (var mett, men kanskje 7 flak med kjøttdeig ost og stasj) en julebrus. 

Kvelds: en liten pakke cheesedoodles og en julebrus

Kanskje ikke representativt, siden det var fredag, men men :) vanligvis spiser jeg matpakke med to skiver på jobb, men hadde glemt matpakken i går, og kjøpte en tacowrap i kantina. 😂

157 høy, 47 kg

Anonymkode: a5502...1bf

AnonymBruker

Jeg er ganske usunn dessverre. Men jeg spiser lite, så da holder jeg meg slank. 
Jeg hopper gjerne over middagen og spiser sjokolade i steden f.eks. 

Anonymkode: 0e0b5...356