altius Skrevet 16. januar 2020 #261 Del Skrevet 16. januar 2020 Til dere som setter lit til hva denne IS-bruden har sagt og hvordan hun vil forklare seg i Norge. At hun er ærlig. https://www.tv2.no/mening-og-analyse/11138679/ Samtlige av de som kom hjem igjen til Norge etter å ha oppholdt seg i IS-kalifatet og ble dømt for dette, snakket usant til politiet og løy i retten. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. januar 2020 #262 Del Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, altius skrev: Til dere som setter lit til hva denne IS-bruden har sagt og hvordan hun vil forklare seg i Norge. At hun er ærlig. https://www.tv2.no/mening-og-analyse/11138679/ Samtlige av de som kom hjem igjen til Norge etter å ha oppholdt seg i IS-kalifatet og ble dømt for dette, snakket usant til politiet og løy i retten. Det som kommer til å skje er at hun kommer til å prøve å bortforklare sin tilknytning til IS, nedgradere sin egen rolle og fremstille seg som offer som angrer og innser at hun begikk en feil. Retten kommer til å tro på henne og hun får en symbolsk dom og gjenforenes med barna sine kort tid etter. Muslimer kan lyve til ikke-muslimer uten at det regnes som løgn i islam. Det heter Taqqiya. La sirkuset starte. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 16. januar 2020 #263 Del Skrevet 16. januar 2020 Brutalt sagt brukte moren sitt eget barn som gissel for å bli hentet hjem til Norge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trykksjakta Skrevet 16. januar 2020 #264 Del Skrevet 16. januar 2020 Da er sirkuset i gang. Norske medier rapporterer at drapskvinnen kommer til Norge i kveld. De er selvsagt på plass og dekker saken minutt for minutt. Jeg blir kvalm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. januar 2020 #265 Del Skrevet 16. januar 2020 39 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Brutalt sagt brukte moren sitt eget barn som gissel for å bli hentet hjem til Norge Nettopp. Den brutale sannheten. Nå belønnes hun med opphold i luksus fengsel i en kort periode for så å bli gjenforent med barna hun har skadet for livet. Erna hadde 1 sjanse å gjøre det rette, nemlig å hente kun barna. Å hente deres terrorist av en mor i tillegg var feil uansett hvordan man vrir på det. Jeg håper virkelig at Frp forlater regjeringen før slutten av måneden for å åpne Ernas øyne litt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulveedderkopp Skrevet 16. januar 2020 #266 Del Skrevet 16. januar 2020 Nå kan alle IS-terrorister som vil "hjem" bare forgifte barna sine og nekte dem legehjelp. Men konsekvenser bryr vi oss ikke om, viktigere å "føle" seg snill visstnok. Så at abid raja sammenlignet IS-barna med tyskerungene. Som om det å få en terrorist på kjøpet er en ikke-sak. (Og ikke minst at IS trente små barn til å drepe) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 16. januar 2020 #267 Del Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Drizzt skrev: Nettopp. Den brutale sannheten. Nå belønnes hun med opphold i luksus fengsel i en kort periode for så å bli gjenforent med barna hun har skadet for livet. Erna hadde 1 sjanse å gjøre det rette, nemlig å hente kun barna. Å hente deres terrorist av en mor i tillegg var feil uansett hvordan man vrir på det. Jeg håper virkelig at Frp forlater regjeringen før slutten av måneden for å åpne Ernas øyne litt. Hvordan hadde det sett ut vis vi ikke hadde gjort noe og barnet hadde død på vakten til de blå blå? I Norge har vi også lovhjemmel til å straffe IS krigere og bruder, takket være de rød-grønne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulveedderkopp Skrevet 16. januar 2020 #268 Del Skrevet 16. januar 2020 3 minutter siden, Apis skrev: Hvordan hadde det sett ut vis vi ikke hadde gjort noe og barnet hadde død på vakten til de blå blå? I Norge har vi også lovhjemmel til å straffe IS krigere og bruder, takket være de rød-grønne Hvorfor ikke la moren bli igjen? Om konsekvensene er at man setter innbyggerne i landet i fare, så nei, da lar man dem være. Med tanke på hva disse terroristene allerede har gjort, hva tror du de kan finne på å gjøre hvis alt de trenger er en "syk" unge som de nekter legehjelp for å komme "hjem"? Tror du denne IS terroristen kommer til å bli den eneste? Og når disse terroristene blir frie igjen etter noen måneder eller få år. Er det verdt at uskyldige dør i et terrorangrep for at slike som deg skal føle seg "snille"? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. januar 2020 #269 Del Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Apis skrev: Hvordan hadde det sett ut vis vi ikke hadde gjort noe og barnet hadde død på vakten til de blå blå? I Norge har vi også lovhjemmel til å straffe IS krigere og bruder, takket være de rød-grønne Jeg har helt fra starten vært FOR å hente barna så fort som mulig. Og helt fra starten har jeg vært MOT at moren blir med og slipper rettferdig straff. Dette er bare en sak som mange andre hvor en mor misbruker barnet sitt for å tvinge seg til noe hun ikke har rett på - opphold, tilgang til Norge, diverse goder. Ja, maks 6 år i norsk luksuriøst fengel. For en ''straff'' for å være terrorist og støtte terrorister. La oss snu situasjonen. En muslim fra et muslimsk land utfører terrorangrep i Norge og med hjelp av sitt lands myndigheter hentes til hjemlandet. Der straffeforfølges terroristen riktig nok, men får en symbolsk straff fordi det er slik lovverket i hjemlandet er. I Norge ville han fått mye strengere straff. Høres det riktig og rettferdig ut for deg at terroristen slipper strengere straff i landet forbrytelsene er begått for å få en mye mildere straff i hjemlandet? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 16. januar 2020 #270 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) 13 minutter siden, Drizzt skrev: Jeg har helt fra starten vært FOR å hente barna så fort som mulig. Og helt fra starten har jeg vært MOT at moren blir med og slipper rettferdig straff. Dette er bare en sak som mange andre hvor en mor misbruker barnet sitt for å tvinge seg til noe hun ikke har rett på - opphold, tilgang til Norge, diverse goder. Ja, maks 6 år i norsk luksuriøst fengel. For en ''straff'' for å være terrorist og støtte terrorister. La oss snu situasjonen. En muslim fra et muslimsk land utfører terrorangrep i Norge og med hjelp av sitt lands myndigheter hentes til hjemlandet. Der straffeforfølges terroristen riktig nok, men får en symbolsk straff fordi det er slik lovverket i hjemlandet er. I Norge ville han fått mye strengere straff. Høres det riktig og rettferdig ut for deg at terroristen slipper strengere straff i landet forbrytelsene er begått for å få en mye mildere straff i hjemlandet? Hovedanliggende for meg er at disse blir straffet og som for deg, at barna blir hentet så fort som mulig, men jeg syntes det er bedre de blir straffet, om det så er i Norge en at de ikke blir straffet, også med tanke på at de lokale myndighetene vil at vesten skal ta med seg "søpplet" sitt. Endret 16. januar 2020 av Apis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 16. januar 2020 #271 Del Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, Ulveedderkopp skrev: Hvorfor ikke la moren bli igjen? Om konsekvensene er at man setter innbyggerne i landet i fare, så nei, da lar man dem være. Med tanke på hva disse terroristene allerede har gjort, hva tror du de kan finne på å gjøre hvis alt de trenger er en "syk" unge som de nekter legehjelp for å komme "hjem"? Tror du denne IS terroristen kommer til å bli den eneste? Og når disse terroristene blir frie igjen etter noen måneder eller få år. Er det verdt at uskyldige dør i et terrorangrep for at slike som deg skal føle seg "snille"? Det viste seg å være umulig å hjelpe barnet uten at mor fulgte med, da tenker jeg at første pri er barnet så få kontroll på mor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulveedderkopp Skrevet 16. januar 2020 #272 Del Skrevet 16. januar 2020 29 minutter siden, Apis skrev: Det viste seg å være umulig å hjelpe barnet uten at mor fulgte med, da tenker jeg at første pri er barnet så få kontroll på mor eventuelle barn som kan dø i et terrorangrep i fremtiden betyr ingenting? Det må foregå her og nå for at man skal ha empati med vedkommende? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 16. januar 2020 #273 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) På 14.1.2020 den 15.12, Aragorn ll Elessar skrev: De kunne ha hentet hjem barna og latt mora råtne der nede. Alle voksne menn og kvinner som drar ned og blir en del av IS burde vi la bli igjen og råtne der nede. Dette 👆 Jeg kan ikke fatte og begripe at de henter hjem terrorister. De har blitt med i en organisasjon som truer hele verden. Jeg håper virkelig mor blir fengslet og får en vel fortjent straff. Og at barna blir tatt hånd om av barnevernet og havner hos en familie som vil barnas beste. Denne moren nektet sitt syke barn å komme til Norge uten henne. Bare det tilsier jo at denne såkalte moren ikke har sitt barns beste i tankene. Endret 19. januar 2020 av Kittykat 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. januar 2020 #274 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) 55 minutter siden, Apis skrev: Hovedanliggende for meg er at disse blir straffet og som for deg, at barna blir hentet så fort som mulig, men jeg syntes det er bedre de blir straffet, om det så er i Norge en at de ikke blir straffet, også med tanke på at de lokale myndighetene vil at vesten skal ta med seg "søpplet" sitt. Sverige var og er en stor pådriver for at det opprettes en internasjonal domstol som kan dømme terroristene der forbrytelsene ble begått. Hva skjedde med det? Det var flere land som stilte seg bak, inkludert Norge. Hensynet til barna kan ikke brukes som et argument for å hente deres mor til Norge. Tvert imot. Hensynet til barna taler mot at moren blir med. Men her har vi Erna som bøyer seg til støvet for Krf og V sine snillistiske ønsker og ser bort fra sunn fornuft. Å hente i Norge en terrorist er å true landets sikkerhet og sikkerheten til alle som oppholder seg her. Alle som var med på denne beslutningen og støttet den, er medansvarlige for alt denne kvinnen foretar seg i Norge. Kittykat, hun får straff i Norge, men den blir bare symbolsk. Den velfortjente straffen slapp hun unna da Norge fraktet henne ut av området. Endret 16. januar 2020 av Drizzt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 16. januar 2020 #275 Del Skrevet 16. januar 2020 Hva om sønnen ikke egentlig er alvorlig syk, men noe moren har fabrikkert for å komme tilbake? Er scenario som slo meg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 16. januar 2020 #276 Del Skrevet 16. januar 2020 Hun blir jo bare fengslet med en gang hun lander på norsk jord. Det er jo ikke slik at hun skal sitte i sykehusgangen og sy sammen bombebelter mens sønnen får behandling... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 16. januar 2020 #277 Del Skrevet 16. januar 2020 4 minutter siden, Pipaluk skrev: Hva om sønnen ikke egentlig er alvorlig syk, men noe moren har fabrikkert for å komme tilbake? Er scenario som slo meg. TENMELIG sikker på at noen har tenkt på dette og faktisk sjekket helsen til barnet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 16. januar 2020 #278 Del Skrevet 16. januar 2020 3 timer siden, Apis skrev: Hvordan hadde det sett ut vis vi ikke hadde gjort noe og barnet hadde død på vakten til de blå blå? I Norge har vi også lovhjemmel til å straffe IS krigere og bruder, takket være de rød-grønne Det hadde i såfall vært morens ansvar, ene og alene. Hun som nektet ungen sin helsehjelp og satte seg selv først! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 16. januar 2020 #279 Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) 2 timer siden, Apis skrev: Det viste seg å være umulig å hjelpe barnet uten at mor fulgte med, da tenker jeg at første pri er barnet så få kontroll på mor Definér umulig. Umulig kun fordi mor sa nei? Da skulle de ha satt et ultimatum: Enten sender du fra deg barnet ditt, slik at han kan få forsvarlig helsehjelp enten her eller der, eller så lar du skjebnen hans ligge i dine hender! Så enkelt burde det faktisk ha vært! Så fikk man se hva mor hadde valgt da... Endret 16. januar 2020 av Janzypants 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumriken Skrevet 16. januar 2020 #280 Del Skrevet 16. januar 2020 Jeg håper virkelig, virkelig ikke at denne IS kvinnen har en skummel agenda, er på oppdrag fra IS, eller lignende. Noen som husker videoene av Bastian? Hvis hun er av samme sjanger, så håper jeg at hun flytter langt unna mitt hjemsted i hvertfall 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå