Gå til innhold

Norge: 11 menn betaler 300 kr hver for Gangbangs med 20 år gamle jenter


Ann Mo

Anbefalte innlegg

On 1/17/2020 at 2:44 PM, Gran3 said:

Nå snakker vi om en veldig spesifikk kontekst, dette er noe man kaller en stråmann. At en 20-åring et sted på privaten har sex med en kjekk og trent 50-åring er noe helt annet enn at en 20-åring har gruppesex med 11 stygge og feite 40 og 50-åringer som ikke får seg ligg andre steder, ikke en gang hos egen kone. 

ER det mye som tyder på at Gran3 har vært med på endel gang-bangs, siden hun har så god kunnskap om hvem som deltar? Selv har jeg ikke vært med på dette. Men har snakket med et veldig lite representativt utvalg av personer fra miljøet, av begge kjønn, og på meg virket både kvinner og menn ganske normale. 

Du må slutte å fornekte så mye, livet blir bedre når du bare lar det flyte :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spinjitzu
4 timer siden, Tiuren skrev:

ER det mye som tyder på at Gran3 har vært med på endel gang-bangs, siden hun har så god kunnskap om hvem som deltar? Selv har jeg ikke vært med på dette. Men har snakket med et veldig lite representativt utvalg av personer fra miljøet, av begge kjønn, og på meg virket både kvinner og menn ganske normale. 

Du må slutte å fornekte så mye, livet blir bedre når du bare lar det flyte :)  

Men normale mennesker er jo egentlig ikke særlig hunky. Og det er det forskjell på å bli glad i og derfor ha sex med en helt normal, kanskje litt overvektig halvskallet mann med briller, og å ha en fantasi om å ha sex med en hel flokk av den typen. Jeg vil tro at om noen hadde en gangbang fantasi ville den fantasien handle om veltrente pene menn, og ikke et random utvalg av helt gjennomsnittlig stygge menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinjitzu
Akkurat nå, Stonegiant skrev:

Hvordan vet du hvordan de ser ut?

Fordomsbasert?

Hvordan jeg vet hvordan normale gjennomsnittsmennesker ser ut? Eller var den til noen andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...