Gå til innhold

Norge: 11 menn betaler 300 kr hver for Gangbangs med 20 år gamle jenter


Ann Mo

Anbefalte innlegg

1_1.jpg?w=625&ssl=1

44 minutter siden, Thyra said:

Hvorfor ble ikke disse "drøye mennene" nektet deltagelse? 

Hvis det er et frivillig treff, hvorfor skal deltagerne betale? 

Du har aldri betalt for a bli med på noe?

Endret av Sam3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

55 minutter siden, Thyra skrev:

Hvorfor ble ikke disse "drøye mennene" nektet deltagelse? 

Hvis det er et frivillig treff, hvorfor skal deltagerne betale? 

Trenger ikke å nekte noen tilgang hvis en mann er der og passer på at ting går som det skal.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Example said:

Kombiner to ting mange kvinner liker i senga, at mannen er eldre og å bli brukt. Gangbang er selvfølgelig en ekstrem variant av dette, men det er finnes en del som tenner på dette. 

Jeg synes man skal være ekstremt forsiktig med å sykeliggjøre folk for deres seksualitet. Noen ønsker å leve ut sine fantasier, andre ikke. 

Det kan sammenlignes med homofili, og holdninger til det. Du kan ikke "kurere" det, men mange velger å holde det for seg selv i frykt av sosiale konsekvenser. 

Jeg synes man skal applaudere det at noen faktisk gjør det de har lyst til, også får man heller ta tak dersom det viser seg at det ikke er frivillig. 

Moralisme kan man holde for seg selv. Du lever ditt liv, la andres seksualitet være i fred. 

Nå snakker vi om en veldig spesifikk kontekst, dette er noe man kaller en stråmann. At en 20-åring et sted på privaten har sex med en kjekk og trent 50-åring er noe helt annet enn at en 20-åring har gruppesex med 11 stygge og feite 40 og 50-åringer som ikke får seg ligg andre steder, ikke en gang hos egen kone. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Gran3 skrev:

Nå snakker vi om en veldig spesifikk kontekst, dette er noe man kaller en stråmann. At en 20-åring et sted på privaten har sex med en kjekk og trent 50-åring er noe helt annet enn at en 20-åring har gruppesex med 11 stygge og feite 40 og 50-åringer som ikke får seg ligg andre steder, ikke en gang hos egen kone. 

Hvordan vet du at de er feite og stygge?

Du, flertallet(80-90%) av menn som kjøper sex er faktisk gifte. Helt vanlige menn som ser bra ut også, som vil ha litt spenning i hverdagen. Ukomplisert, tenk hvor sjelden en mann har denne muligheten.

Slutt å svartmal mennesker som kjøper sex, det er den helt vanlige mannen i gata! Som du også møter på jobb, din bror, onkel, far etc. Sorry, det er virkeligheten.

Saken i media er vanskelig å vite noe om, men en kostnad vil det jo være for å arrangere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Paradiso said:

Hvordan vet du at de er feite og stygge?

Du, flertallet(80-90%) av menn som kjøper sex er faktisk gifte. Helt vanlige menn som ser bra ut også, som vil ha litt spenning i hverdagen. Ukomplisert, tenk hvor sjelden en mann har denne muligheten.

Slutt å svartmal mennesker som kjøper sex, det er den helt vanlige mannen i gata! Som du også møter på jobb, din bror, onkel, far etc. Sorry, det er virkeligheten.

Saken i media er vanskelig å vite noe om, men en kostnad vil det jo være for å arrangere.

Ja, det er hovedsaklig snakk om kjekke menn som ønsker sex med en kvinne på 20 år i gangbangs 🙄 Det er selvsagt helt normalt og til og med sunt! blant menn. Selvsagt er den type tapermenn overalt. Noen av de er den feite onkelen din som er gift og ikke får sex i eget hjem. Skal det være opplysende? Det er ikke som om alle menn i ens sosiale sirkel er engler, ei heller kvinnene. 

Når det er sagt, så maler jeg et helt nøyaktig bilde menn som kjøper sex. Mange av de er stygge og i beste fall lubne. Noen av de har bare lav empati og gir faen i hvordan kvinner har det. De er uansett tapermenn. Uansett om de er onkelen, broren eller naboen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gran3 skrev:

Ja, det er hovedsaklig snakk om kjekke menn som ønsker sex med en kvinne på 20 år i gangbangs 🙄 Det er selvsagt helt normalt og til og med sunt! blant menn. Selvsagt er den type tapermenn overalt. Noen av de er den feite onkelen din som er gift og ikke får sex i eget hjem. Skal det være opplysende? Det er ikke som om alle menn i ens sosiale sirkel er engler, ei heller kvinnene. 

Når det er sagt, så maler jeg et helt nøyaktig bilde menn som kjøper sex. Mange av de er stygge og i beste fall lubne. Noen av de har bare lav empati og gir faen i hvordan kvinner har det. De er uansett tapermenn. Uansett om de er onkelen, broren eller naboen. 

Jeg leser at du ikke vet hva du snakker om 🙂 Å rakke ned på menn som du gjør er ikke riktig.

Du fremstiller det helt feil, jeg kjenner virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Paradiso said:

Jeg leser at du ikke vet hva du snakker om 🙂 Å rakke ned på menn som du gjør er ikke riktig.

Du fremstiller det helt feil, jeg kjenner virkeligheten.

Jeg rakker ned på menn som kjøper sex, med mindre du hevder at dette er normalt for alle menn, så rakker jeg ikke ned på menn. Om du kjenner virkeligheten regner jeg med du er en av tapermennene, selvsagt vil du da forsvare feite menn på 50 som gangbanger en kvinne på 20, og gjerne betaler litt ekstra når de er der for litt ekstra tjenester

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gran3 skrev:

Jeg rakker ned på menn som kjøper sex, med mindre du hevder at dette er normalt for alle menn, så rakker jeg ikke ned på menn. Om du kjenner virkeligheten regner jeg med du er en av tapermennene, selvsagt vil du da forsvare feite menn på 50 som gangbanger en kvinne på 20, og gjerne betaler litt ekstra når de er der for litt ekstra tjenester

Jeg har aldri skrevet at det er normalt å kjøpe sex.

Du må lære deg å lese først.

Nok en gang angriper du menn, tenk på en av disse som var på gang-bang til 300kr var din pappa? Hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Gran3 skrev:

Når det er sagt, så maler jeg et helt nøyaktig bilde menn som kjøper sex. Mange av de er stygge og i beste fall lubne. Noen av de har bare lav empati og gir faen i hvordan kvinner har det. De er uansett tapermenn. Uansett om de er onkelen, broren eller naboen. 

Ble litt mer nysjerrig nå, har du solgt sex siden du kan beskrive kundene så godt som du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paradiso said:

Jeg har aldri skrevet at det er normalt å kjøpe sex.

Du må lære deg å lese først.

Nok en gang angriper du menn, tenk på en av disse som var på gang-bang til 300kr var din pappa? Hva da?

Da hadde jeg selvsagt brutt kontakten og aldri snakket med det avskylige vesenet igjen. Hva hadde du gjort om datteren eller kjæresten din sa hun hadde solgt sex til 11 menn på 50? Glede og lykke, hun får utviklet seg som seksuelt menneske? 

 

Just now, Paradiso said:

Ble litt mer nysjerrig nå, har du solgt sex siden du kan beskrive kundene så godt som du gjør?

Ser at du forsøker rakke ned på meg ved å implisere at jeg har solgt sex. Så her viser du at du ser ned på kvinner som selger sex, samtidig som du mener menn som kjøper sex er sunne, veltrente og flott menn. Dette viser jo nøyaktig hva jeg mener. Menn som kjøper sex er skada i hue, ingen unntak 

Endret av Gran3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Paradiso skrev:

Hvordan vet du at de er feite og stygge?

Du, flertallet(80-90%) av menn som kjøper sex er faktisk gifte. Helt vanlige menn som ser bra ut også, som vil ha litt spenning i hverdagen. Ukomplisert, tenk hvor sjelden en mann har denne muligheten.

Slutt å svartmal mennesker som kjøper sex, det er den helt vanlige mannen i gata! Som du også møter på jobb, din bror, onkel, far etc. Sorry, det er virkeligheten.

Saken i media er vanskelig å vite noe om, men en kostnad vil det jo være for å arrangere.

Tror ingenting på den vanlige mannen i gata har gangbang sammen med 10 andre menn med ei som kunne vært datteren deres.  Nope. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gran3 skrev:

Da hadde jeg selvsagt brutt kontakten og aldri snakket med det avskylige vesenet igjen. Hva hadde du gjort om datteren eller kjæresten din sa hun hadde solgt sex til 11 menn på 50? Glede og lykke, hun får utviklet seg som seksuelt menneske? 

Man vet aldri hva en partner har som fortid, så det kan man aldri vite. Jeg tror de fleste holder tett om dette.

Jeg kunne jo ikke dømt henne for det, det var hennes valg. Bare håper hun kom godt ut av det mentalt såklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Paradiso said:

Man vet aldri hva en partner har som fortid, så det kan man aldri vite. Jeg tror de fleste holder tett om dette.

Jeg kunne jo ikke dømt henne for det, det var hennes valg. Bare håper hun kom godt ut av det mentalt såklart.

Så du er enig i at det er en høy sjanse for at kvinner tar skade av å selge sex? Da vet jeg ikke hva du forsøker krangle på. Menn som ikke annekjenner dette er, som sagt tapermenn. Da er vi enige. Menn som kjøper sex er tapere. Kvinner som selger sex har høy sjanse for å enten ha eller utvikle mentale problemer. Spesielt når det er snakk om gangbangs med 11 menn som er like gamle som far og bestefar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Gran3 skrev:

Så du er enig i at det er en høy sjanse for at kvinner tar skade av å selge sex? Da vet jeg ikke hva du forsøker krangle på. Menn som ikke annekjenner dette er, som sagt tapermenn. Da er vi enige. Menn som kjøper sex er tapere. Kvinner som selger sex har høy sjanse for å enten ha eller utvikle mentale problemer. Spesielt når det er snakk om gangbangs med 11 menn som er like gamle som far og bestefar. 

Jeg krangler ikke, bare belyser sannheter rundt dette.. Er du som er opptatt av å trykke ned og lage en stereotype på mannen som kjøper sex.

Er det som er problemet for deg, du er ute etter å sverte mannen.

Mens det er greit at kvinner selger sex?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 11.40, Helgeline skrev:

Jeg kan godt snakke i store bokstaver.

Tror du har rett i det. Ingen snerpe her, men dette er så gale i gråsone at det holder på å skli rett over. Kjemperisiko for overgrep, og etter mitt syn fullstendig moralsk forkastelig. ÆSJ tenker jeg, og tror jeg har flesteparten med meg i det. 
Hvor skada må man egentlig være for å være med på slikt? (Og da tenker jeg begge kjønn).

Det er en kjent sak at noen kvinner har vokdtektsfantasier, men å leve dem ut i en slik utrygg ramme er veldig skadelig. 
 

Det verste jeg vet er mannfolk som skal leve ut sånne perverse grisegreier, og når noen jenter protesterer får vi høre at vi er pripne. Minner meg om sånt kvalmt exit-opplegg. 
 

🤮

 

Nå er det faktisk du som bidrar til fordommer mot kvinner som ikke bare digger misjonær-sex med spyemojien din..hva mener du egentlig med at de må være «skada» de som er «med på noe slikt»? Du opprettholder horestempelet på kvinner med slike holdninger..

Jeg ser ikke problemet..om folk ønsker gangbang, javel, kos dere. Jeg syns det er flott at slike ting kan foregå «i ordnede former» - jeg tror det forebygger mye grums som ellers kunne ha skjedd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vera skrev:

Nå er det faktisk du som bidrar til fordommer mot kvinner som ikke bare digger misjonær-sex med spyemojien din..hva mener du egentlig med at de må være «skada» de som er «med på noe slikt»? Du opprettholder horestempelet på kvinner med slike holdninger..

Jeg ser ikke problemet..om folk ønsker gangbang, javel, kos dere. Jeg syns det er flott at slike ting kan foregå «i ordnede former» - jeg tror det forebygger mye grums som ellers kunne ha skjedd. 

Hvordan vet man at det er i "ordnede" former og at alt foregår på kvinnens premisser?  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, SupaWoman skrev:

Hvordan vet man at det er i "ordnede" former og at alt foregår på kvinnens premisser?  

Det kan man jo aldri vite når det arrangeres på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Gran3 said:

Nå snakker vi om en veldig spesifikk kontekst, dette er noe man kaller en stråmann. At en 20-åring et sted på privaten har sex med en kjekk og trent 50-åring er noe helt annet enn at en 20-åring har gruppesex med 11 stygge og feite 40 og 50-åringer som ikke får seg ligg andre steder, ikke en gang hos egen kone. 

Det er ikke du sim bestemme hva Anders ønsker elle fantasi skulle bli. Ellers hadde alle som er ikke « kjekk og trent» aldri hadde sex. 
 

Skremmende hvor firkantet og selvopptatt noen kan bli....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Gran3 skrev:

Nå snakker vi om en veldig spesifikk kontekst, dette er noe man kaller en stråmann. At en 20-åring et sted på privaten har sex med en kjekk og trent 50-åring er noe helt annet enn at en 20-åring har gruppesex med 11 stygge og feite 40 og 50-åringer som ikke får seg ligg andre steder, ikke en gang hos egen kone. 

Dette bærer igjen preg av fordommer. Du antar at alle disse mennene er stygge, gamle og deltar fordi de ikke får sex andre steder. Det kan sikkert være tilfelle for noen, men ikke nødvendigvis. For menn som deltar i dette, så vil jeg tro at settingen er en del av tenningen, at de er mange som bruker én eller at de er der for fylle en kvinnes umettelige begjær. 

Hvis man bare ønsker sex med en ung kvinne, finnes det et hav av muligheter for menn der ute. Internett er fullt av annonser hvor unge kvinner selger sex, og hvor man slipper å dele henne med andre. 

Folk tenner på ulike ting, og gangbangs skjer i mange land uten at det er snakk om prostitusjon. Det er selvfølgelig et relativt lite antall kvinner som ønsker å gjennomføre noe sånt, men de finnes. La de få lov til å utfolde seg, uten å bli møtt med fordommer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2020 den 16.35, Gran3 skrev:

 Ser at du forsøker rakke ned på meg ved å implisere at jeg har solgt sex. Så her viser du at du ser ned på kvinner som selger sex, samtidig som du mener menn som kjøper sex er sunne, veltrente og flott menn. Dette viser jo nøyaktig hva jeg mener. Menn som kjøper sex er skada i hue, ingen unntak 

Nei, jeg rakker ikke ned på deg. Nå er du i gang med hersketeknikker igjen. Siden du kunne beskrive kundene så godt var det jo naturlig å spørre om du hadde solgt sex. Ellers vil det jo være vanskelig å beskrive kundene så godt som du gjorde?

Du prøver også å tillegge meg meninger, jeg har aldri sagt at alle menn som kjøper sex er trente og sunne. Menn som kjøper sex er alle typer som finnes i et samfunn, så enkelt er det.Postmannen, legen, politimannen, brannmann, politiker, slakter, kokk, you name it 🙂 

Så er nok du som har litt skada forhold til menn og virkelighet.

Endret av Paradiso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...