Gå til innhold

Norge: 11 menn betaler 300 kr hver for Gangbangs med 20 år gamle jenter


Ann Mo

Anbefalte innlegg

SORGENFRI OG NETTAVISEN AVSLØRER: Elleve menn går inn på Club4Shop i Trondheim. I kjelleren skal de betale 300 kroner hver for å delta på sextreff med en og samme kvinne.

«Har ei ny ung jente i miljøet, 20 år som vil ha en liten gangbang med 5 – 7 menn som kan kjøre en iceneatt «rape fuck» med henne. Hun vil bli holdt fast og knullet og facefucked».

https://gatemagasinetsorgenfri.no/2020/01/10/club4-saken/

Lang artikkel som utbroderer saken. Det tyder på utnyttelse av unge sårbare kvinner foregår organisert. Både norske unge jenter, og arabiske som blir levert av menn til gangbangs med sex i alle hull og over 10 deltakere samtidig. Sexklubben drar inn 100.000 kr pr måned i medlemsavgifter. På mange av de annonserte gangbangs står det «garantert sex» for de menn i klubben som velger å delta. 

Jeg synes ikke det er Ok at dette foregår!!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Ann Mo skrev:

Både norske unge jenter, og arabiske som blir levert av menn til gangbangs med sex i alle hull og over 10 deltakere samtidig.

I nese og ører også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler folk å lese artikkelen før de lirer av seg morsomheter. 

Det har vært over 40 gangbangs-arrangementer offentlig arrangert med 300 kr i deltakeravgift pr mann. Det gjelder alt fra sårbare norske jenter på 20 år som er alene, til utenlandske kvinner som blir fraktet dit av menn:

«7. oktober 2019: Tom Ketil Krogstad skriver følgende i den offentlige Club4-kalenderen og på den interne medlemssiden: «Damen er ny i vårt miljø .På besøk i Trondheim denne torsdagen sammen med sin mann. Er 175 høy, en sexy halvt arabisk kvinne med stor rompe og D cup bryst. Hun ønsker menn for gangbang i alderen 20 – 75. Hun vil bli knullet vaginalt og analt. og gjerne prøve dobbel vaginalt. Kan sprutes på fra brystene og nedover kroppen. Hun ønsker seg mere enn 10 menn, så her er det bare å melde seg på !»

Med 100.000 i medlemsavgifter pr måned så er det en geskjeft som har høy inntjening fra å vedlikeholde sin medlemsmasse, så vil de ha stort motiv for å tilby kvinner til slike arrangement... Jeg tenker sjansen er stor for at kvinner vil bli grovt utnyttet. Sjansen er høy for at kvinner vil oppleve grov gruppesex om de er sårbare, om selv velger prostitusjon, eller prostitusjon velges av menn som har makten over de. I tilknytningen til denne norske klubben. 

Dette synes jeg er ikke greit. 

Endret av Ann Mo
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokkerende lesning...men det virker på meg som om disse kvinnene ønsker dette selv og sikkert får godt betalt.   Men det er nok et bedrag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eieren av klubben ble i 2002 dømt for hallikvirksomhet ser jeg nå:

«I bevisvurderingen fra dommen heter det at mer enn 60 prostituerte arbeidet for Krogstad og hans daværende samboer. Det står også at de stilte lokaler til disposisjon for de prostituerte og organiserte deres virksomhet. I tillegg heter det at Krogstad sørget for markedsføring av deres seksuelle tjenester. Krogstad og hans samboer «har innkassert et beløp i størrelsesorden kr 350 for hver kunde», står det.»

https://www.google.no/amp/s/gatemagasinetsorgenfri.no/2020/01/10/club4-saken-politiet/amp/

Man kan selvfølgelig tenke at siden han har medlemsklubb nå med 1,2 millioner i inntekt fra medlemsavgift fra menn i klubben, så er det frivillig sex uten prostitusjon disse gangbangs og «liksomvoldtekter» som arrangeres nå.. 

Endret av Ann Mo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at folk får leve ut sexlivet de drømmer om, tenker jeg. Det er en av kravene til et fritt samfunn.

Slutt å være så inne helvetes bedømmende og moraliserende. Jeg blir så utrolig irritert av dere, noen ganger.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
1 time siden, Stonegiant skrev:

Så flott at folk får leve ut sexlivet de drømmer om, tenker jeg. Det er en av kravene til et fritt samfunn.

Slutt å være så inne helvetes bedømmende og moraliserende. Jeg blir så utrolig irritert av dere, noen ganger.

Kunne ikke vært mer uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stonegiant skrev:

Så flott at folk får leve ut sexlivet de drømmer om, tenker jeg. Det er en av kravene til et fritt samfunn.

Slutt å være så inne helvetes bedømmende og moraliserende. Jeg blir så utrolig irritert av dere, noen ganger.

Du mener at jentene gjør det "helt frivillig"  liksom ?   Kom igjen`a .... Så steike dum tror jeg faktisk ikke at du er.   :raven:    

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker100 skrev:

Er kvinnene der frivillig? 

Selvsagt ikke. Er det virkelig mulig å tro at noen gjør sånt frivillig?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere skal og bør være litt forsiktige med å annta ting dere ikke vet noe om. Jeg ser på andre forum rundt om at enkelte jenter kan være veldig drøye mtp. sex. De presses ikke av noen andre enn seg selv. Problemet når jenter byr inn til gb er at det kommer en del menn der med kapasitet til litt mere enn akkurat det det søkes etter. Normalt pleier de å ha med seg en "kompis" for at ting skal gå riktig for seg. Her slipper de det da det blir ivaretatt fra Tom Ketils side. Jeg har blitt spurt selv om jeg kunne bistå i en slik setting som sikkerhetsmann da to ganske drøye menn hadde varslet annkomst. Den gb ble avlyst pga. andre årsaker og det var to damer som selv hadde ønske om en gb i alle hull med full fylling av minst 10 menn hver. Så vær sikker på at dere dømmer riktig før dere dømmer noen. Her har media prøvd å vinkle det dit som en ulovlig prostitusjonshandling enn et frivillig treff. Husk ikke alle er A4 og misjonær er greia.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre at dette skjer i trygge omgivelser som her enn at noen finner på slikt alene.

Er flere jenter som deltar på dette som liker det, samt at de tjener gode penger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 hours ago, bullehurk said:

Du mener at jentene gjør det "helt frivillig"  liksom ?   Kom igjen`a .... Så steike dum tror jeg faktisk ikke at du er.   :raven:    

Trur du virkelig ikke at det finnes jenter som tenner på dette og finner det spennende og opphissende?

Så steike trangsynt trur jeg faktisk ikke at du er.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

ganske drøye menn hadde varslet annkoms

hva vil "drøy" i denne sammenhengen bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en PK, kvinne som da var 10 år eldre enn meg, som ville prøve gangbang. Hun hadde prøvd trekant utallige ganger, og ville ha flere med. Dette var en normal kvinne i slutten av 30-åra, som jobbet i helt A4 statlig jobb. Så for meg er det ikke helt utenkelig at noen få kvinner vil være med på slikt. 

En annen ting er jo at slike steder gjør det mye enklere. Det å planlegge privat gangbang hjemme eller på hotelrom virker jo som et jævla slit. Først skal du jo finne mannfolk som er med, så skal du finne tid og sted som passer alle. Og om det er på hotelrom, så påløper det jo uansett kostnader. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stonegiant said:

Trur du virkelig ikke at det finnes jenter som tenner på dette og finner det spennende og opphissende?

Så steike trangsynt trur jeg faktisk ikke at du er.

Noen av oss gjør det jo. Nå aner ikke jeg om det er frivillig ikke for jentene i artikkelen, og det er selvsagt fullstendig uholdbart hvis ikke, men personlig er det slike kvelder jeg drømmer om gjennom resten av året. Jeg deltar på 1-2 hver år.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...