Gå til innhold

Norge: 11 menn betaler 300 kr hver for Gangbangs med 20 år gamle jenter


Ann Mo

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, cppdude said:

Jeg hadde en PK, kvinne som da var 10 år eldre enn meg, som ville prøve gangbang. Hun hadde prøvd trekant utallige ganger, og ville ha flere med. Dette var en normal kvinne i slutten av 30-åra, som jobbet i helt A4 statlig jobb. Så for meg er det ikke helt utenkelig at noen få kvinner vil være med på slikt. 

En annen ting er jo at slike steder gjør det mye enklere. Det å planlegge privat gangbang hjemme eller på hotelrom virker jo som et jævla slit. Først skal du jo finne mannfolk som er med, så skal du finne tid og sted som passer alle. Og om det er på hotelrom, så påløper det jo uansett kostnader. 

For ikke å nevne sikkerhetsaspektet. 

Endret av nordicfox
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Hatsumomo skrev:

hva vil "drøy" i denne sammenhengen bety?

Sadister. Menn som ikke tar et nei for et nei f.eks. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende det er frivillig i denne settingen, men like fullt ulovlig. Ganske vanskelig å trekke seg fra et sånt opplegg når du vet at folk har betalt forskudd for å pule deg. For ikke å snakke om hvor sur han fyren som har arrangert gangbangen vil bli!

Ganske irritert faktisk, over at noen kan mene dette er greit. Han bør straffes, og de bør de som betaler for den slags også. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, nordicfox said:

Noen av oss gjør det jo. Nå aner ikke jeg om det er frivillig ikke for jentene i artikkelen, og det er selvsagt fullstendig uholdbart hvis ikke, men personlig er det slike kvelder jeg drømmer om gjennom resten av året. Jeg deltar på 1-2 hver år.. 

Frivillig eller ikke? Tror du det er en kvinne som er fanget, hun holdes mot sin vilje, det kringkastes til medlemmer at de kan melde seg på. Tror du virkelig det er noe som helst mulighet for dette? Jeg tror ikke at en journalist lager en artikkel, men sjekker ikke om dette kan være årets nyhetssak litt under overflaten. Jeg tror ikke Fritz kringkastet hvem han hadde i kjelleren heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Vi har så mange lover og regler som beskytter oss mot oss selv i dette landet, her mangler det noen. Hva en 40-åring finner på er noe annet enn når du er 20. Er glad jeg kun betrakter dette miljøet på lang avstand. Ikke dermed sagt at jeg er likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Det er frivillige som driver slik. Men ikke glem at det også utnyttes sårbare unge kvinner til dette. Og det tar han seg betalt for! Jeg er så drita lei at det alltid skal frontes «mange liker det» hver bidige gang noe slikt diskuteres her på KG, men nå er vi IKKE i seksualitetsforumet så nå snakker vi ikke om DE! Dette handler om en virksomhet der opphavsmannen har blitt dømt for hallikvirksomhet før. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, miss summers said:

Jada. Det er frivillige som driver slik. Men ikke glem at det også utnyttes sårbare unge kvinner til dette. Og det tar han seg betalt for! Jeg er så drita lei at det alltid skal frontes «mange liker det» hver bidige gang noe slikt diskuteres her på KG, men nå er vi IKKE i seksualitetsforumet så nå snakker vi ikke om DE! Dette handler om en virksomhet der opphavsmannen har blitt dømt for hallikvirksomhet før. 

Definer sårbar helt konkret. 

Er det også slik at det ved lov eller "kun" moralsk blir ulovlig/galt å ha med en kvinne som går i kategorien sårbar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mipsmaster skrev:

Definer sårbar helt konkret. 

Er det også slik at det ved lov eller "kun" moralsk blir ulovlig/galt å ha med en kvinne som går i kategorien sårbar?

Seriøst? Du må ha en lov for å anerkjenne at det finnes sårbare mennesker? 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet med penger. Som det kommer frem, så er jo slike arrangement kanskje ekstraordinære. Det koster penger å ha lokale oppe og gå. Noen skal jo vær der og passe på, vaske / rydde opp, osv. Om det kommer 5 karer som betaler 300 kr hver, så blir det 1500 kr. Lokalet er da sikkert i bruk i 2-3 timer, fra dørene blir låst opp til låsing. 500 kr timen for diskret all-inclusive lokale som dette virker ikke dumt, når alternativet er å ta inn på hotellrom til samme prisen, men med langt færre ting inkludert i prisen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, miss summers said:

Seriøst? Du må ha en lov for å anerkjenne at det finnes sårbare mennesker? 

Nei, men du må ha en lov for å gjøre det ulovlig for en psykolog å innlede et forhold til en pasient, hvor pasient kan beskrives som sårbar sett i lys av å oppsøke en psykolog og maktforholdet er skjevt fra starten av deres interaksjon med hverandre. En slik lov finnes.

Så ja, vi trenger en definisjon eller henvise til konkrete eksempler av hvem som er i og utenfor definisjonen sårbar. I tillegg til dette, må det finnes en lov dersom det å være sårbar, gjør at det kan forekomme en utnyttelse av personen som da er straffbar.

Alternativt har vi bare en offerpåstand på andres vegne som følge av å være kvinne. 

Husk:

Alle mennene kan også delta i uvanlig seksuell aktivitet som følge av å være missbrukt som barn, være skadet og sårbare. Det er likevel kvinnen som antas å være offer her på forumet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Not my cup of tea, men hvis kvinnene er der helt frivillig, er klar over hva som skjer og ønsker det selv, ser jeg ikke problemet i det. Men hvis det krysses en grense og det skjer noe kvinnene ikke har samtykket til, så er det meget alvorlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2020 den 21.47, Ann Mo skrev:

«Damen er ny i vårt miljø .På besøk i Trondheim denne torsdagen sammen med sin mann. Er 175 høy, en sexy halvt arabisk kvinne med stor rompe og D cup bryst. Hun ønsker menn for gangbang i alderen 20 – 75. Hun vil bli knullet vaginalt og analt. og gjerne prøve dobbel vaginalt. Kan sprutes på fra brystene og nedover kroppen. Hun ønsker seg mere enn 10 menn, så her er det bare å melde seg på !»


Nå er eieren dømt i 2002 for å organisert prostitusjon av 60 kvinner. Det er fakta.

Hva mener dere om frivillighet i scenarioet over, dersom dette her er en arabisk kvinne som blir fraktet dit av en hallik?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Stonegiant skrev:

Så flott at folk får leve ut sexlivet de drømmer om, tenker jeg. Det er en av kravene til et fritt samfunn.

Slutt å være så inne helvetes bedømmende og moraliserende. Jeg blir så utrolig irritert av dere, noen ganger.

Hvis du leser artikkelen, så levde ikke de to jentene ut drømmen sin for å si det sånn...

Det var det mennene som gjorde. 

Synes du fremdeles det er greit?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest hele artikkelen, og kvinnene avgjorde hvem de ville ha med. Så selv om en mann betalte, ville det ikke si at han fikk være med. På arrangement der kun medlemmer deltok var det garantert sex hvis jeg husker rett. 

Synes det er greit at det arrangeres på denne måten, der det er trygge rammer og mulighet til å stelle seg etterpå.. Selvsagt hvis damene er med på det frivillig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Aureka skrev:

Hvis du leser artikkelen, så levde ikke de to jentene ut drømmen sin for å si det sånn...

Det var det mennene som gjorde. 

Synes du fremdeles det er greit?

Begge gjorde ett valg. Hvis det kan påvises at en av dem IKKE hadde ett valg, i betydningen at de var tvunget av en person, så skal dette spesifikt forfølges. 

300 kr er ikke uvanlig for deltagelse på swingers klubb for menn, min kone går gratis. Og hun ELSKER gangbang.

At swingers klubber svindler ved å kjøpe inn jenter, er ikke ukjent, men upopulært. Å bruke hallik-paragrafen på dette, tatt i betraktningen hva de ignorerer, er direkte umoralsk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Utrolig raskt folk skrur på fordomsmodusen. Hvordan i huleste helvete VET dere at den kvinnen ikke var der frivillig? Straks en ung dame er involvert i noe mer enn misjonærsex, så er hun et sårbart offer?? 20 år....hun er voksen! Og ettersom jeg har lest er det i regi av den klubben. Bedre der med ordna forhold enn på et skittent motel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en følelse av at innleggene i tråden her ikke er representativt for hva størstedelen av folket og brukerne av kvinneguiden mener. 
 

Bruker innlegg om slike tema, å bli oversvømmet av sterke menns uttalelser? Som fremmes så skråsikkert at andre velger å ikke uttale seg? 
 

Spør av nysgjerrighet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ann Mo skrev:

Jeg har en følelse av at innleggene i tråden her ikke er representativt for hva størstedelen av folket og brukerne av kvinneguiden mener. 
 

Bruker innlegg om slike tema, å bli oversvømmet av sterke menns uttalelser? Som fremmes så skråsikkert at andre velger å ikke uttale seg? 
 

Spør av nysgjerrighet. 

Jeg kan godt snakke i store bokstaver.

Tror du har rett i det. Ingen snerpe her, men dette er så gale i gråsone at det holder på å skli rett over. Kjemperisiko for overgrep, og etter mitt syn fullstendig moralsk forkastelig. ÆSJ tenker jeg, og tror jeg har flesteparten med meg i det. 
Hvor skada må man egentlig være for å være med på slikt? (Og da tenker jeg begge kjønn).

Det er en kjent sak at noen kvinner har vokdtektsfantasier, men å leve dem ut i en slik utrygg ramme er veldig skadelig. 
 

Det verste jeg vet er mannfolk som skal leve ut sånne perverse grisegreier, og når noen jenter protesterer får vi høre at vi er pripne. Minner meg om sånt kvalmt exit-opplegg. 
 

🤮

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at en kvinne som er frivillig med på noe slikt, er mest sannsynlig ganske skadet fra før. Så for meg blir dette grov utnyttelse av et menneske som sannsynligvis ikke har normale grenser. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...