Gå til innhold

Norge: 11 menn betaler 300 kr hver for Gangbangs med 20 år gamle jenter


Ann Mo

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan folk kan ha noe glede av dette.. Hvordan er dette ikke human trafficking og hallikvirksomhet?

 

 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 1/14/2020 at 12:45 PM, Callisto83 said:

Jeg kan ikke i min villeste fantasi skjønne hvordan folk kan ha noe glede av dette.. Hvordan er dette ikke human trafficking og hallikvirksomhet?

 

 

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen folk får nytelse av å suge på føtter, men jeg vet godt at mange gjør det. Betyr ikke at det er noe galt. 

Men, som tidligere, min tidligere PK likte trekant og gb. Når vi diskuterte det, så dro hun frem momenter som

- Hun likte å føle seg som midtpunktet / all fokus på henne / føler seg sexy.  

- Hun følte seg som en tøs, men på en god måte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 8.54, Ann Mo skrev:

Jeg har en følelse av at innleggene i tråden her ikke er representativt for hva størstedelen av folket og brukerne av kvinneguiden mener. 
 

Bruker innlegg om slike tema, å bli oversvømmet av sterke menns uttalelser? Som fremmes så skråsikkert at andre velger å ikke uttale seg? 
 

Spør av nysgjerrighet. 

Ja. Spesielt på seksualitetsforumet. Det er gjerne de samme mennene som bruser med incel-fjærene sine også. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cppdude skrev:

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen folk får nytelse av å suge på føtter, men jeg vet godt at mange gjør det. Betyr ikke at det er noe galt. 

Det er jo ikke at folk har seksuelle preferanser og fetisjer som er problemet, det er at man lever ut fantasien takket være menneskehandel. Du ser den?

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 12.17, Kattugla skrev:

Jeg tenker at en kvinne som er frivillig med på noe slikt, er mest sannsynlig ganske skadet fra før. Så for meg blir dette grov utnyttelse av et menneske som sannsynligvis ikke har normale grenser. 

Ingen normal kvinne vil frivillig bli brukt til sex på denne måten. Selv om det selvfølgelig finnes unntak. Fordi kvinners seksuelle strategi av naturen er helt annerledes enn menns seksualitet. Menns seksualitet er mer pågående fordi menn biologisk sett har langt større fordel av å være promiskuøse enn kvinner har siden de kan spre genene sine til langt flere enn motsatt. Mens kvinner av naturen har langt større fordel av å være mer selektive og holde seg til en mann fordi vi bare kan få feks 7-10 barn og derfor må velge mer strategisk og individuelt de beste mennene som egner seg til å ta vare på familien. Derfor har det aldri vært noen fordel for kvinner å være promiskuøs og ligge rundt hvis de vil holde på en mann, fordi menn ønsker å være trygge på at de oppfostrer deres egne barn og ikke andre menns barn . Men det viser seg at også homofile menn er langt mer promiskuøse enn lesbiske damer. Noe som all forskning viser. Og hva tyder det på ? Jo at menn av naturen beviselig er mye mye mer promiskuøse enn kvinner er, fordi vi biologisk sett er ulike.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kvinne er det å ha sex med så mange menn samtidig ekstremt tabubelagt, derfor er det garantert mange som fantaserer om det. Synes ikke det er rart i det hele tatt. Vi har allerede klubber der folk går for å bli pisket og nedverdiget. Tenker dette må være mer behagelig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/14/2020 at 12:17 PM, Kattugla said:

Jeg tenker at en kvinne som er frivillig med på noe slikt, er mest sannsynlig ganske skadet fra før. Så for meg blir dette grov utnyttelse av et menneske som sannsynligvis ikke har normale grenser. 

Dette er jo grovt nedvurderende og faktisk sjikanerende imot de få kvinnene som fantaserer om eller praktiserer sex med mange menn. Det er mange seksuelle luster jeg ikke forsår, men jeg kan ikke påstå at andre er skada forde om de liker noe annet en flertallet. Dersom jeg har feil, hvor liten prosentandel må de være før det er greit å sette de i båsen "skada"?

4 hours ago, Anelie said:

Ingen normal kvinne vil frivillig bli brukt til sex på denne måten. Selv om det selvfølgelig finnes unntak. Fordi kvinners seksuelle strategi av naturen er helt annerledes enn menns seksualitet. Menns seksualitet er mer pågående fordi menn biologisk sett har langt større fordel av å være promiskuøse enn kvinner har siden de kan spre genene sine til langt flere enn motsatt. Mens kvinner av naturen har langt større fordel av å være mer selektive og holde seg til en mann fordi vi bare kan få feks 7-10 barn og derfor må velge mer strategisk og individuelt de beste mennene som egner seg til å ta vare på familien. Derfor har det aldri vært noen fordel for kvinner å være promiskuøs og ligge rundt hvis de vil holde på en mann, fordi menn ønsker å være trygge på at de oppfostrer deres egne barn og ikke andre menns barn . Men det viser seg at også homofile menn er langt mer promiskuøse enn lesbiske damer. Noe som all forskning viser. Og hva tyder det på ? Jo at menn av naturen beviselig er mye mye mer promiskuøse enn kvinner er, fordi vi biologisk sett er ulike.

"brukt til sex", og hvorfor så opptatt av at dersom det ikke er noe flertallet liker så er det feil? I generaliseringen din har du rett men det er ikke mer en en generalisering, ikke frata individet retten til å være individ så lenge det ikke skader fellesskapet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er frivillig, ser jeg overhodet ikke problemet, for å være helt ærlig. 

Og det noe med fordommer her igjen. Nei, en kvinne er ikke nødvendigvis et offer for å like gangbang. Min samboer har en venninne som driver med dette. Oppegående, fungerende jente med et tilsynelatende kjedelig A4-liv. 

Det er mye man tar for gitt, men seksuelle preferanser og likestilling er ikke nødvendigvis en god match. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 8.51, Aquarius04 skrev:

Er ikke dette hallikvirksomhet?

Jeg er ikke i tvil om at denne saken faller innen hallikparagrafen, og det er det vakre med akkurat denne loven. Den treffer direkte der den skal. RESTEN er trakassering.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattaa skrev:

Damene gjør alt frivillig. 

Mennene som melder seg på og betaler er garantert sex. 

Velg én. 

Hvorfor må man velge en? Dette er ikke i konflikt med hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Druid skrev:

Hvorfor må man velge en? Dette er ikke i konflikt med hverandre. 

Selvfølgelig er det det. I en garanti ligger det at noe skal og må bli noe av. I at noe er frivillig ligger det at man kan velge selv om man vil være med/gjennomføre eller ikke.

Så der har vi en gruppe menn som er garantert å ligge med en kvinne - og hun kan ergo ikke velge selv om hun vil gjennomføre eller ikke. 

Så jo - man må velge en. Og vi vet allerede hvilken, for mennene har fått en garanti. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit. Man leser jo hva de to jentene sier. De slet på den tiden. Godt mulig noen ønsket dette, men er nok mange som litt ufrivillig blir tvunget inn i det pga dårlig psyke, rusproblemer, dårlig råd. Og det vet vel alle? Man klarer kanskje ikke skille de som vil og ufrivillig vil være med. Derfor bør det forbys. 

Har man slike fantasier så må det være mulig å ordne på egenhånd. 

Og hva med kjønnssykdommer? Og de vet jo ikke hvem som deltar om ansiktet er skjult. Jævlig ekkelt om det er et familiemedlem. Og hvordan kan de stoppe leken hvis de er bundet fast?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen 20-åring slipper unna gangbang med gamliser på 40 og 60 uten tunge psykiske senskader. Med mindre de allerede er så psykisk skada at virkelighetsoppfatningen deres allerede er ganske ute og kjøre. Sånn er det nå med det. Heldigvis er det ingen mennesker med selvrespekt som ville deltatt på dette, er kun den laverestående andelen av mennesker som driver med sånt. Dessverre er det mange mennesker som ikke helt har tråkket over grensen til høyere bevissthet enda, så de er mer lik på dyr enn andre mennesker i måten de tenker og oppfører seg, dessverre. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er løsningen, blodprøve for å sjekke om jentene har narkotiske stoffer i blodet - og så nekte dem å være med på slikt, fordi det er en sjanse at de gjør det for pengene? 

Hva med de kvinnene som lever langt over sin evne / har enormt forbruk, og ser på dette som en sjanse til å tjene raske penger? Du kan umulig detektere slikt med noen prøver. 

Poenget er at, ja, du vil alltid få noen tilfeller der folk er med på slik pga. desperasjon. Men er du over lovlig alder, så har du selv også et ansvar. Du får ikke noe perfekt system. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv vært medlem der for lenge siden, menn måtte betale medlemsavgift og gratis for kvinner. Ingen betalte for sex, alt var helt frivillig og de velger selv å gå inn døra. De eneste som tjente penger der var vel stripperne i baren.

Ikke så ulikt disse nachspielene rundt om i dette landet på 90-tallet. De som hadde sex gjorde det av ren kåthet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Tiuren skrev:

Dette er jo grovt nedvurderende og faktisk sjikanerende imot de få kvinnene som fantaserer om eller praktiserer sex med mange menn. Det er mange seksuelle luster jeg ikke forsår, men jeg kan ikke påstå at andre er skada forde om de liker noe annet en flertallet. Dersom jeg har feil, hvor liten prosentandel må de være før det er greit å sette de i båsen "skada"?

"brukt til sex", og hvorfor så opptatt av at dersom det ikke er noe flertallet liker så er det feil? I generaliseringen din har du rett men det er ikke mer en en generalisering, ikke frata individet retten til å være individ så lenge det ikke skader fellesskapet. 

Jeg står fortsatt for at det er svært lite sannsynlig at en 20-åring som har hatt en trygg og god oppvekst, er med på noe som dette. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Gran3 said:

Ingen 20-åring slipper unna gangbang med gamliser på 40 og 60 uten tunge psykiske senskader. 

Alder spiller ingen rolle her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Gran3 skrev:

Ingen 20-åring slipper unna gangbang med gamliser på 40 og 60 uten tunge psykiske senskader. Med mindre de allerede er så psykisk skada at virkelighetsoppfatningen deres allerede er ganske ute og kjøre. Sånn er det nå med det. Heldigvis er det ingen mennesker med selvrespekt som ville deltatt på dette, er kun den laverestående andelen av mennesker som driver med sånt. Dessverre er det mange mennesker som ikke helt har tråkket over grensen til høyere bevissthet enda, så de er mer lik på dyr enn andre mennesker i måten de tenker og oppfører seg, dessverre. 

Kombiner to ting mange kvinner liker i senga, at mannen er eldre og å bli brukt. Gangbang er selvfølgelig en ekstrem variant av dette, men det er finnes en del som tenner på dette. 

Jeg synes man skal være ekstremt forsiktig med å sykeliggjøre folk for deres seksualitet. Noen ønsker å leve ut sine fantasier, andre ikke. 

Det kan sammenlignes med homofili, og holdninger til det. Du kan ikke "kurere" det, men mange velger å holde det for seg selv i frykt av sosiale konsekvenser. 

Jeg synes man skal applaudere det at noen faktisk gjør det de har lyst til, også får man heller ta tak dersom det viser seg at det ikke er frivillig. 

Moralisme kan man holde for seg selv. Du lever ditt liv, la andres seksualitet være i fred. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.1.2020 den 11.58, Hr. Aktiv skrev:

Tror dere skal og bør være litt forsiktige med å annta ting dere ikke vet noe om. Jeg ser på andre forum rundt om at enkelte jenter kan være veldig drøye mtp. sex. De presses ikke av noen andre enn seg selv. Problemet når jenter byr inn til gb er at det kommer en del menn der med kapasitet til litt mere enn akkurat det det søkes etter. Normalt pleier de å ha med seg en "kompis" for at ting skal gå riktig for seg. Her slipper de det da det blir ivaretatt fra Tom Ketils side. Jeg har blitt spurt selv om jeg kunne bistå i en slik setting som sikkerhetsmann da to ganske drøye menn hadde varslet annkomst. Den gb ble avlyst pga. andre årsaker og det var to damer som selv hadde ønske om en gb i alle hull med full fylling av minst 10 menn hver. Så vær sikker på at dere dømmer riktig før dere dømmer noen. Her har media prøvd å vinkle det dit som en ulovlig prostitusjonshandling enn et frivillig treff. Husk ikke alle er A4 og misjonær er greia.

Hvorfor ble ikke disse "drøye mennene" nektet deltagelse? 

Hvis det er et frivillig treff, hvorfor skal deltagerne betale? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...