Gå til innhold

71 grader nord kjendis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ikke ny episode i dag. Whyyyy!🙁😖😭

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Turkis Sau skrev:

Hvorfor er det ikke ny episode i dag. Whyyyy!🙁😖😭

Hva mener du? Har du sett feil på klokka eller? Det går jo 20:30.

Anonymkode: 4be8e...ced

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nyoperert og har stramme bandasjer rundt hele magen og ryggen, og det var så vondt etter å ha sett Jon kline med ulven. Fy faen så jeg lo. Jeg lo. Og lo og lo. 52 åur😂 Det gjorde godt og vondt på samme tid, herlighet å morsomt det var😂

Anonymkode: bdad7...49b

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Gud som jeg lo under og etter tungekyssinga med ulvene 😂😂 Så fin episode, må bare gjenta meg selv. 

Anonymkode: 2bacc...d03

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har klint med ulvene i Polar park selv og kjente meg godt igjen :laugh:

Det er liksom ikke like enkelt å dytte bort en overivrig ulv som en full fyr på byen. Også er de jo så søte! Ulvene altså :P 

Jeg hadde to ulver som satte seg på meg og rundslikket meg i og rundt munnen samtidig mens jeg gjorde mitt beste for å holde meg sittende. Det er farlig å havne på ryggen nemlig. :opplyser:

Anonymkode: c6dc1...6ab

• Liker 9
Skrevet

Haha! 😂🙈 Konge episode!!✌🏻 Det trynet til Jon - Priceless! 👅

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet grunnen til at man må ha munnen åpen? Vil de føle seg avvist dersom man har munnen igjen? 😂

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Har du sett feil på klokka eller? Det går jo 20:30.

Anonymkode: 4be8e...ced

Så på Dplay-appen...🧐 men hurra for det da!😁👏

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen som vet grunnen til at man må ha munnen åpen? Vil de føle seg avvist dersom man har munnen igjen? 😂

Fordi det er vanlig ulveoppførsel. Ulvene slikker inne i munnen til andre ulver for å vise at de er submissive. Jon viste at han var alfa ved å la dem slikke innsiden av munnen hans.

• Liker 10
Skrevet

En kandidat til årets tv-øyeblikk det der! Vi lo så vi nesten datt ut av sofan! Også at det var "bedre enn Ellen" 🤣

• Liker 15
Skrevet (endret)
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er vanlig ulveoppførsel. Ulvene slikker inne i munnen til andre ulver for å vise at de er submissive. Jon viste at han var alfa ved å la dem slikke innsiden av munnen hans.

Fytti grisen, det så bare helt heslig ut. Da hadde jeg heller latt ulver være ulver og se på dem fra et gjerde eller noe, enn å la dem slikke meg inni munnen. Disgusting - hva om de nettopp hadde hatt seg en vaskerunde og slikket seg i rumpen før de kom løpene for å hilse på 71 grader nord gjengen 🤢

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
Skrevet

Jeg sier det igjen; for noen tøffinger! :smilbla: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Hatsumomo said:

Fytti grisen, det så bare helt heslig ut. Da hadde jeg heller latt ulver være ulver og se på dem fra et gjerde eller noe, enn å la dem slikke meg inni munnen. Disgusting - hva om de nettopp hadde hatt seg en vaskerunde og slikket seg i rumpen før de kom løpene for å hilse på 71 grader nord gjengen 🤢

Pfft, sånt bryr i alle fall ikke jeg meg om. Har masse urkomiske bilder fra min egen klinesession med ulvene i Polar park, og de er verdt noen bakterier. Jeg ble forøvrig IKKE syk. 
Og nå har jeg klint med en som har klint med Jon Almaas :hoho: 

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Herlig gjeng. Og Atle har også «vokst» på meg etterhvert. Jo surere Erik blir jo mer ler Atle. 
Og de var utrolig tøffe alle sammen i grotta. Jeg hadde ALDRI klart den krypinga. 

Anonymkode: 27ba1...82b

• Liker 18
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig gjeng. Og Atle har også «vokst» på meg etterhvert. Jo surere Erik blir jo mer ler Atle. 
Og de var utrolig tøffe alle sammen i grotta. Jeg hadde ALDRI klart den krypinga. 

Anonymkode: 27ba1...82b

Ja, Atle har vokst på meg og. Han virker veldig tålmodig og "tåler" og ser litt humoren i måten folk oppfører seg på, framfor å irritere seg over det , eller bli sur. Jeg synes han virker som en allright kar:) 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lo så godt når Jon ropte Hallo opp i grotten, og Øystein svarte.

Jon:Hallo!

Øystein: Hallo ja!

Jon: Jeg hører på ekko! Ikke svar Pølsa!

Øystein: Okay!

Jon: Hallo!

Jon:Nei! Ikke svar! Hallo!

Øystein: Hallo!

Mia: Er dette en sketsj fra 1960? 

Anonymkode: e83ee...9bd

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lo så godt når Jon ropte Hallo opp i grotten, og Øystein svarte.

Jon:Hallo!

Jon: Jeg hører på ekko! Ikke svar Pølsa!

Øystein: Okay!

Jon: Hallo!

Jon:Nei! Ikke svar! Hallo!

Øystein: Hallo!

Mia: Er dette en sketsj fra 1960? 

Anonymkode: e83ee...9bd

😂😂😂😂😂

Anonymkode: bdad7...49b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Måtte himle litt med øynene da Jon og Øystein kjekla om det kartet, men jeg skjønner jo at de kan bli litt edgy i en sånn situasjon.

Må forresten si Øystein er hot! Spesielt da han løp, uten at jeg kan forklare det (er gravid, så kanskje hormoner? Hehe)

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Jon Almaas har vært en høydare I programmet, ledd mye av de raske kommentarene hans. Morsom vri med Tom Stiansen i siste programmet også, O’holy for en hot kropp han har, ha ha, ikke alle som får den kred’en i en alder av 50 😃

Anonymkode: 410c2...c24

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Jon Almås fortjener å vinne! Han takler alt 😊

Anonymkode: 11916...ee1

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...