Lady Lovelylocks Skrevet 15. februar 2020 #781 Del Skrevet 15. februar 2020 Syns synd på Ulrikke jeg. Kan ikke føles bra å vinne på denne måten. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #782 Del Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev: Syns synd på Ulrikke jeg. Kan ikke føles bra å vinne på denne måten. Ser ikke ut som hun tar det så tungt. Leste i VG at hun sa det får NRK ta på sin kappe. Anonymkode: 46880...cc9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #783 Del Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, Lady Lovelylocks said: Syns synd på Ulrikke jeg. Kan ikke føles bra å vinne på denne måten. Ja, tenker på det samme. Må være veldig tungt å prøve å holde motet oppe med så mye hat rundt seg og sin sang. Synes hun er flink jeg. Synes også hun hadde en fin sang. Det jeg personlig synes er at det er helt på trynet av NRK å ha en sånn løsning, og jeg håper alle retter eventuelt sinne og frustrasjon mot NRK og IKKE mot Ulrikke, som gjorde nøyaktig som hun fikk beskjed om, og som ble kåret vinner av det NRK stelte i stand. Anonymkode: f5c07...45a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #784 Del Skrevet 15. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ser ikke ut som hun tar det så tungt. Leste i VG at hun sa det får NRK ta på sin kappe. Anonymkode: 46880...cc9 Hun har helt sikkert fått beskjed om å si det av andre. Tror alle rundt henne visste hun kom til å få slike spørsmål. Hva hun tenker og føler inni seg vet vi ikke. Anonymkode: f5c07...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 15. februar 2020 #785 Del Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke ut som hun tar det så tungt. Leste i VG at hun sa det får NRK ta på sin kappe. Anonymkode: 46880...cc9 Jeg vet ikke hvordan hun har det, men hvis det hadde vært meg så hadde jeg jo blitt veldig glad. Men det hadde jo ligget å lurt i bakgrunnen, hadde jeg vunnet om avstemmingen gikk som den skulle... Litt blandede følelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #786 Del Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har helt sikkert fått beskjed om å si det av andre. Tror alle rundt henne visste hun kom til å få slike spørsmål. Hva hun tenker og føler inni seg vet vi ikke. Anonymkode: f5c07...45a Det har du nok rett i. Anonymkode: 46880...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 15. februar 2020 #787 Del Skrevet 15. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg håper alle retter eventuelt sinne og frustrasjon mot NRK og IKKE mot Ulrikke, som gjorde nøyaktig som hun fikk beskjed om, og som ble kåret vinner av det NRK stelte i stand. Anonymkode: f5c07...45a Det er jeg helt enig med deg i, Ulrikke har ingenting med resultatet å gjøre. Det gjelder også ambivalensen i forhold til avstemningen. Det er ingen av artistene det skal gå ut over. Dette er det en ene og alene noe NRK skal ordne opp i. ☝️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 15. februar 2020 #788 Del Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, Nastine skrev: Stem hos Nettavisen, så ser man kanskje hvem vinneren hadde blitt? https://www.nettavisen.no/livsstil/fikk-du-ikke-stemt-her-kan-du-stemme-pa-din-mgp-favoritt/3423924281.html Rein Alexander hadde flest stemmer. Hele 41%. Ulrikke bare 16% og Kristin 11%. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBabyNothing Skrevet 15. februar 2020 #789 Del Skrevet 15. februar 2020 På 6.1.2020 den 15.50, Wera1 skrev: For det første: For en ufattelig kjedelig gjeng med artister 😂 Kjetil Mørland? Alexander Rybak? Wig Wam? Jahn Teigen? Vær så snill, spar meg. Så ufattelig oppbrukt! Har ikke hørt alle sangene, men synes «wild» av Raylee var fengende, så jeg liker den best til nå. Jeg liker den type musikk da. Jahn Teigen er klasse. Ja til flere gamle menn i rampelyset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar 2020 #790 Del Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, Tutte skrev: Rein Alexander hadde flest stemmer. Hele 41%. Ulrikke bare 16% og Kristin 11%. Dette sier jo ingenting! Hadde Ulrikke gått ut hadde det vært Ulrikke som hadde hatt flest stemmer fordi de som hadde henne som favoritt ville engasjert seg mest! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #791 Del Skrevet 15. februar 2020 Jeg har ikke fulgt hele tråden, men lurte på om det var flere enn meg som fikk muligheten til å stemme akkurat i det øyeblikket de begynte å lese opp folkestemmene? Jeg fikk opp listen med alle navnene, så de hadde nok akkurat klart å fikse det, men da var avgjørelsen om å bruke folkejuryen tatt. Min favoritt var forøvrig Kristin, med Ulrikke som nummer to. Anonymkode: 4fb47...c4b 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. februar 2020 #792 Del Skrevet 15. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke fulgt hele tråden, men lurte på om det var flere enn meg som fikk muligheten til å stemme akkurat i det øyeblikket de begynte å lese opp folkestemmene? Jeg fikk opp listen med alle navnene, så de hadde nok akkurat klart å fikse det, men da var avgjørelsen om å bruke folkejuryen tatt. Min favoritt var forøvrig Kristin, med Ulrikke som nummer to. Anonymkode: 4fb47...c4b Akkurat det samme skjedde med meg👍 De burde virkelig ha gitt det mer tid så vi fikk en rettferdig avstemning! Nå aner man jo ikke om noe i det hele tatt var riktig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tutte Skrevet 15. februar 2020 #793 Del Skrevet 15. februar 2020 14 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: Dette sier jo ingenting! Hadde Ulrikke gått ut hadde det vært Ulrikke som hadde hatt flest stemmer fordi de som hadde henne som favoritt ville engasjert seg mest! Hjelper jo ikke akkurat med engasjement i den avstemningen der. Er jo ment for å se hvem som kanskje kunne vunnet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #794 Del Skrevet 15. februar 2020 Helt utrolig dårlig. Egentlig mest provoserende hvordan nrk svarer på håndteringen av problemene..Ikke tar de noe som helst selvkritikk eller beklagelse heller. Å at det tok så kort tid at de bare bestemte seg for 4 finalister videre. Å rett etterpå så fungerer avstemmingen... Hør på folket! På tide at juryen får mindre og mindre makt in general. Hvorfor skal vi gidde å se på når resultatet er preget av noen få personer sin mening! Anonymkode: 23f60...8e2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 16. februar 2020 #795 Del Skrevet 16. februar 2020 1 time siden, Lady Lovelylocks skrev: Syns synd på Ulrikke jeg. Kan ikke føles bra å vinne på denne måten. Hvorfor er det synd på denne Ulrikke? Hva med de andre artistene som ikke ble "plassert" i en gullfinale? Det er ikke sikkert hun hadde vært en av de fire om folket hadde fått bestemme, og langt fra sikkert at hun hadde "vunnet". 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 16. februar 2020 #796 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg synes sangen til Ulrikke er veldig fin, det blir spennende i mai! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #797 Del Skrevet 16. februar 2020 Hva i all verden er det dere maser om? 1) Dette er NRK sin produksjon. Om NRK vil lage en konkurranse av det, eller om NRK vil si at "dette er den artisten og sangen som skal delta i den internasjonale finalen, for det har vi bestemt oss for", er vel egentlig ett fett. Det er det NRK som bestemmer, det er ikke akkurat et demokratisk problem at stemmegivningen ikke gikk helt som planlagt. 2) Rein Aleksander hadde IKKE den beste sangen. Hva er det med denne massesuggesjonen om at han (eller Tone D., gjesp) var en så veldig sterk kandidat. Det var han ikke. Han hadde uansett ikke noe i topp 4 å gjøre (heller ikke Tone). 3) Ulrikke hadde én av de beste sangene, og er nok den av finalistene som har best sjanse i ESC. 4) Slutt med sytinga, det å stemme i den norske MGP-finalen er ikke akkurat en rettighet. Hurra, en flott representant med en bra sang skal representere Norge i ESC! Anonymkode: 06415...f1e 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #798 Del Skrevet 16. februar 2020 Merk mine ord, vi når ikke engang opp i topp 30 med årets vinner. Anonymkode: c460b...324 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. februar 2020 #799 Del Skrevet 16. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merk mine ord, vi når ikke engang opp i topp 30 med årets vinner. Anonymkode: c460b...324 Og det ville vi ha gjort med hvem av de andre?? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #800 Del Skrevet 16. februar 2020 Jeg fikk stemt, men veldig synd at det ble som det ble i kveld. Vi hadde nok uansett fått den samme vinneren. Har vært å sett litt på nye Eurovision 2020 top videoer på YouTube i kveld og Ulrikke er nr. 1 på nesten samtlige av de nyeste videoene. Anonymkode: 6329e...d26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå