Noldi Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #801 Del Skrevet 25. mai 2021 Niny skrev (På 20.5.2021 den 23.23): Er så kjekt å lese hos dere som ligger ca 10 uker foran meg. Se hvilke forberedelser dere gjør og erfaringer dere får langs veien Jeg synes også det var veldig moro å lese om innkjøp og forberedelser hos de som var litt lenger i svangerskapet enn meg i starten😄🥰 Plutselig føltes det riktig å begynne med handlingen, og da eksploderte det virkelig her hjemme😅 Vi har jo også begynt litt oppussing nå, så det har satt en liten demper på innkjøpene enn så lenge, men med en gang dette er over skal jeg klikke hjem det siste jeg ønsker meg til bebis😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. mai 2021 #802 Del Skrevet 25. mai 2021 Noldi skrev (48 minutter siden): Jeg synes også det var veldig moro å lese om innkjøp og forberedelser hos de som var litt lenger i svangerskapet enn meg i starten😄🥰 Plutselig føltes det riktig å begynne med handlingen, og da eksploderte det virkelig her hjemme😅 Vi har jo også begynt litt oppussing nå, så det har satt en liten demper på innkjøpene enn så lenge, men med en gang dette er over skal jeg klikke hjem det siste jeg ønsker meg til bebis😍 Ååh, ja den kjenner jeg veldig på. Akkurat flyttet inn i nytt hus, pusset opp mye og ting flyter enda. Mangler mange skap osv før vi nærmer oss på plass. Har så lyst å begynne å handle, men har ikke sted å ha tingene enda! 🙈 Men OUL om under en uke nå, så shoppingen på finn og klær starter når jeg vet om jeg kan kjøpe rosa eller blått! 🥳😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 1. juni 2021 #803 Del Skrevet 1. juni 2021 Så stas å lese om graviditeten din og forberedelsene ❤️ Jeg begynner å bli ferdig med barnerommet og div. innkjøp. Føler at jeg har blitt litt revet med i det siste i forhold til innredning av barnerommet da haha! Jeg er kanskje aller mest fornøyd med gyngestolen og pallen fra wallebeck. Har en ikeatur igjen, venter på noen bestillinger fra etsy og er på jakt etter litt småinteriør som kan pynte opp kommode, hyller, bokhylle osv. Drømmer litt om at Nordby åpner igjen slik at det blir mulig å handle hos cids&co. Heldigvis to måneder igjen til å gjøre siste finish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 3. juni 2021 Forfatter #804 Del Skrevet 3. juni 2021 28+0, tredje trimester! Herregud, hvor har tiden blitt av? Siste trimester allerede? Det synes jeg er litt sykt! Tiden går (som jeg har sagt hundre ganger før😅) både fort og sakte på én og samme tid. De siste 2-3 ukene er det mye som har endret seg i min tilværelse som gravid, så nå har jeg et behov for å oppdatere litt🙈 Jeg har begynt med behandling hos kiropraktor og fysioterapeut, og går dit to ganger i uken. Ryggen spiller ikke på lag med meg lenger, og jeg har nå blitt sykemeldt for å redusere belastningen på ryggen. Enn så lenge er jeg 50% i arbeid, og 50% sykemeldt. Det var veldig nødvendig nå kjenner jeg. Kroppen sang på siste verset før denne sykemeldingen. Forrige uke hadde jeg også første time hos jordmor! Det har vært helt utrolig lang ventetid her, men må si at timen gjorde opp for ventingen. Følte meg så godt tatt vare på, og det ble gått gjennom utrolig mye mer enn hva som har blitt gjort hos fastlegen hittil. Jeg har fått mer informasjon om tiden fremover som gravid og lagt planer om fødselsforberedende samtale denne måneden. Hos fastlegen har jeg ikke utvekslet mer enn to ord om hvordan jeg har det i hverdagen som gravid og ikke blitt spurt om hvordan det går eller tankene jeg har for fremtiden. Fastlegen har kun brukt tiden til å måle blodtrykk, ta urinprøver og vekt. Selv helsekortet har ikke blitt fylt ut riktig og jordmor ble ganske oppgitt over manglende oppfølging av meg under svangerskapet så langt. Oversikt over tester av vitaminer, mineraler, jern/blodprosent, tester av sykdommer som hiv og hepatitt har jeg ikke fått, så det mangler en hel del ark i mappen min. Svaret på glukosebelastningstesten finner de ikke igjen, så det mangler også. Føler meg rett og slett ganske dårlig behandlet og «glemt» av legekontoret når de har klart å gjøre så mye feil. Men! Nå har jeg endelig fått ny lege, på nytt legekontor! Der håper jeg på en ny og bedre start, og en litt bedre videre oppfølging😄 @babycodex Åh så hyggelig og koselig det høres ut å ha så orden på barnerommet😍 Jeg hadde en drøm om å få ferdig barnerommet før jenta kom jeg også, men det ser ikke ut til at det blir helt sånn desverre😅 Vi har begynt en litt sen oppussing, så ser ut til at jeg må ta til takke med å få ferdig stellekroken på badet, klesskapet til bebbis og vugge i stua og på vårt soverom. Jeg har faktisk ikke gjort noen nye innkjøp siden sist. Har fått streng beskjed om å ikke kjøpe alt vi trenger sånn at jeg kan la noe være igjen til ønskelister, så jeg mistenker sterkt at det kanskje planlegges en babyshower av venninnene mine🤩 Håper, håper, håper🥰 Det siste som mangler nå skal ikke være så farlig å bestille nærmere termin heller, dersom det skulle vise seg å ikke bli noe babyshower eller gaver, så det går greit det også☺️ Bebbis beveger seg masse hver dag, og jeg føler jeg blir mer og mer kjent med bevegelsene for hver dag som går. Hun har begynt å bevege seg mer rundt i magen nå, og ligger ikke så mye på den «faste» plassen sin lengre😄 Nå utforsker hun litt med å legge seg ned med hodet, så på tvers og oppover og litt av hvert, veldig morsomt😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 3. juni 2021 #805 Del Skrevet 3. juni 2021 Hurra for tredje trimester!!! Det er helt utrolig! Virkelig sant at tiden har gått rasktseint. Var det ikke nettopp at du jaktet på EL som aldri kom? Samtidig som det siste (korona) året har vært laaangdrygt. Men SÅ godt at du nå er over 28 uker. Da begynner det virkelig å nærme seg noe, samtidig som du har en del uker igjen å nyte gravidmagen (man vil faktisk savne den). Ikke noe gøy når ryggen skrangler, men veldig bra at du får hjelp og oppfølging nå Utrolig at fastlegen din har vært så dårlig! 😨 Det er ikke holdbart nei! Godt å høre at du har funnet en fin jordmor, og ikke minst at du får ny lege. Og så spennende at det kanskje ligger an til babyshower..! Det høres såå koselig ut ♥ Har aldri hatt det jeg. Så jeg støtter vennene dine om å ha shoppestopp nå Er koselig for dem å ha noe nyttig å kjøpe. Men må også minne om at butikkene også har åpent etter man har født Ofte glemmer gravide dette... Alt må ikke stå klart til babyen kommer. Da jeg venter nr.1 tror jeg faktisk bare det var seng og bilstol som sto klart. Til og med vogn ordnet vi først noen dager etter fødsel Skjønner jo at det er kjekt og praktisk å ha dette klart, men bare en liten påminnelse satt på spissen om at ting ikke må være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 3. juni 2021 #806 Del Skrevet 3. juni 2021 Herregud, tenk at du er i 3.trimester! Det er bare helt fantastisk 😍 Woop woop! Litt skummelt å lese om fastlegen din, haha, for jeg har også gått kun hos fastlege hele svangerskapet så langt🙊 Forsøkt å bestille time hos jordmor x antall ganger, men uten hell - så da ble det slik da. Dog har jeg papirer på de prøvene du nevner, så legen har heldigvis gjort mye riktig ❤️ Som du sier, går det mye i "hvordan går det", sjekke puls og måle magen. Er jo forsåvidt greit det, men kan se for meg at man får mye god informasjon fra jordmor. Jeg skal på kontroll på sykehuset snart, og da skal jeg være så "frekk" at jeg spør om jeg kan få ha samtale med en jordmor der er par ganger før fødsel. Bare for å gå igjennom ting legen ikke gjør. Nyyt det siste trimesteret ❤️ Nå går det fort til du er mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 3. juni 2021 #807 Del Skrevet 3. juni 2021 Å utsette barnerommet til de blir litt eldre og gjøre slik du har gjort er nok desidert mest vanlig og praktisk av mange grunner, så det ville jeg ikke stresset over ❤️ Hvis du syntes slike ting er gøy, så er det viktigste at du koser deg med prosessen. Hyggelig om det blir babyshower da! Nå er det jo faktisk mulig. God sommer Noldi og lykke til i innspurten. Håper ryggvondtene blir bedre. Be kiropraktor eller fysioterapaut om å vise deg noen øvelser du kan gjøre hjemme dersom de ikke gir deg det av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #808 Del Skrevet 27. juni 2021 31+3 Herregud som tiden flyr nå! Det er helt utrolig hvor forskjellig de siste ukene har vært sammenlignet med ukene før siste oppdatering. Jeg følte egentlig at utviklingen alltid har gått fort, men nå føler jeg at kroppen min og bebbi endrer seg hver eneste dag🙈 Det er så morsomt nå at jeg kan kjenne så stor forskjell på hva som er rumpe, og hva som er armer og ben på bebbis når hun beveger seg rundt. Hun hikker mye og jobber godt med øvelser for livet utenfor magen virker det som😁 Det eneste som er kjedelig er at jeg jobber hardt med å filme bevegelsene, men hun fortsetter å gjemme seg hver gang jeg drar frem telefonen og filmer! Det er helt utrolig, skulle tro hun så hva jeg holdt på med😅 Selvom jeg synes graviditeten har vært helt super og jeg virkelig tror jeg kommer til å savne det, så gleder jeg meg en god del til å få tilbake kroppen min nå. Det er få stillinger om natten som faktisk er komfortable, og spesielt når jeg må snu meg rundt. Det kan være ganske så smertefullt bare å vri seg fra den ene til den andre siden. Turene har også blitt en god del kortere, både fordi bebbis ligger så langt ned med hodet at det faktisk er ubehagelig å gå, men også fordi jeg får 170 i puls av å gå i de minste oppoverbakker😅 Føler meg så skrøpelig når jeg går tur med hunden😅🙈 Det ble babyshower!😍 Forrige uke var huset fullt av venner og familie, god mat og kaker😍 Det var helt utrolig koselig, og jeg er så takknemlig for alle de fine menneskene jeg har rundt meg🥰 Jeg er 80% sykemeldt frem til jeg går ut i permisjon. Så nå går resten av tiden min til å rydde gjennom alt av skuffer og skap, så vi er klare til en ny start og nytt liv i huset😁 Det er nok å henge fingrene i, og veldig mye jeg har lyst til å ha gjort før bebbis kommer, men vi får se hva jeg faktisk rekker. Det viktigste er bare å rydde ferdig badet så jeg kan få opp stellebordet, det er jeg litt utålmodig på nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 27. juni 2021 #809 Del Skrevet 27. juni 2021 Wæh! Så tiden flyr!! Tenk at nå er det bare 6 uker til babyen regnes «til termin» om den blir født! 😍 Syntes selv det var vanskelig å få filmet bevegelsene til vesla. Det beste tidspunktet å få det til var på kvelden/natten i sengen, mens jeg lå på venstre side ☺️ Sååå kjekt med babyshower da! 😍 Nå må du bare prøve å nyte den siste tiden. Jeg vet det kan være litt vanskelig når man har diverse plager og vondter, og i tillegg er veldig utålmodig når det gjelder å møte den lille. Jeg hørte ikke på folk som sa at jeg burde nyte den siste tiden med «frihet» til å sove, spise og dusje når jeg ville. Og nå angrer jeg litt på det 😂🙈 Lykke til fremover ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 28. juni 2021 #810 Del Skrevet 28. juni 2021 Ååå, tenk at nå er det ikke lenge igjen Jeg har fått til noen fåtalls videoer av baby i magen, men det er som du sier; Det blir ofte heeelt stille når man forsøker å filme 😂 Merkelig det der, altså. Spørs om de gjør det litt på pur faen 😜 Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om graviditeten. Man (eller i hvertfall jeg), begynner å bli stor og tung nå 🙈 Jeg lengter etter lange skogturer med hundene, og jeg lengter etter treningssenteret. Bare håååper man har noe energi når baby kommer, men det er vel nesten å regne med at begynnelsen kaaan være intens og noe slitsom at ikke akkurat dét er en prioritet. Lov å håpe likevel ❤️ Så hyggelig at du har blitt gjort stas på! Ikke like hyggelig vondtene man kjenner på, men jeg tror det er som folk sier viktig å nyte den siste tiden likevel ❤️ Tenk, nå går det fort til vi blir mamma begge to! Stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 28. juni 2021 Forfatter #811 Del Skrevet 28. juni 2021 SUPERMIRI skrev (1 time siden): Så hyggelig at du har blitt gjort stas på! Ikke like hyggelig vondtene man kjenner på, men jeg tror det er som folk sier viktig å nyte den siste tiden likevel ❤️ Tenk, nå går det fort til vi blir mamma begge to! Juss-jenta skrev (20 timer siden): Sååå kjekt med babyshower da! 😍 Nå må du bare prøve å nyte den siste tiden. Jeg vet det kan være litt vanskelig når man har diverse plager og vondter, og i tillegg er veldig utålmodig når det gjelder å møte den lille. Jeg hørte ikke på folk som sa at jeg burde nyte den siste tiden med «frihet» til å sove, spise og dusje når jeg ville. Og nå angrer jeg litt på det 😂🙈 Lykke til fremover ❤️ Helt enig med dere begge to! Jobber hardt for å nyte den siste tiden som er igjen, selv med vondt her og der, lite søvn og mye mer vilje enn energi😅 Jeg kjenner det allerede flere ganger i uken, at jeg både gruer meg og gleder meg til å ikke være gravid lenger. Gleder meg til å ha kroppen for meg selv og baby på utsiden, men vet jeg kommer til å savne følelsen det gir meg å vite at kroppen min gror en liten baby❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 1. juli 2021 #812 Del Skrevet 1. juli 2021 Så hyggelig Noldi ❤️ Lykke til med innspurten. Jeg er selv i uke 36 nå. Sliter fremdeles med oppkast og nå halsbrann. Soverommet til lille er ferdig, bil, vogn, stellebord osv på plass. Men må gjøre de siste tingene som å vaske klærne hennes, pakke fødebagen, bestille de siste tingene som ikke haster osv. Har du pakken fødebagen og har du eventuelt noen smarte tips? Av de noe mindre vanlige tingene har jeg pakket med Ibux og Paracet for å slippe å mase om det, polaroidkamera, mamkompressor, kjølebind og ekstra lang lader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #813 Del Skrevet 1. juli 2021 babycodex skrev (21 minutter siden): Har du pakken fødebagen og har du eventuelt noen smarte tips? Av de noe mindre vanlige tingene har jeg pakket med Ibux og Paracet for å slippe å mase om det, polaroidkamera, mamkompressor, kjølebind og ekstra lang lader. Jeg har begynt å pakke fødebagen, men mangler et par ting før den er ferdig pakket. Jeg har pakket toalettmappe med tannbørste til meg og samboer, tannkrem, hårbørste, hårstrikker, deodorant, vaselin, fuktighetskrem, kroppssåpe, sjampo, balsam, kjølebind, skylleflaske, ammeinnlegg, Multimam-kompresser, purelan brystsalve, nesespray, Paracet, Ibux og de andre faste medisinene mine. Av klær til meg har jeg pakket (helt sikkert alt for mange) truser, sokker, amme-bh x2, amme-singlett x2, amme-genser x2, joggebukse x2, morgenkåpe. Av babyklær har jeg nok pakket alt for mye, men ettersom det er første barnet og jeg ikke vet hverken størrelsen hennes eller hva jeg ønsker å kle henne i så tenkte jeg at det bare er å kjøre på😅🙈 Jeg har pakket to pysjer, to hentesett i forskjellige størrelser, fire omslagsbodyer, fire bukser, fire par sokker, og to luer. Har også pakket helt basic stelleprodukter til baby; sinksalve, tørre kompresser og våtservietter. Tenker også å ta med meg ammepute så jeg kan bruke det til amming. Til pappaen har jeg ikke pakket, men vi håper han kan sove over på sykehuset sammen med meg, så da blir det enkel pakking til han med koseklær, boxere og sokker. Resten av toalettsaker har jo jeg allerede i bagen. Det jeg mangler er egentlig bare kosetøfler/kosesokker og sandaler jeg kan bruke i dusjen og lignende. Tenkte også å ta med meg polaroidkamera, men det bruker jeg enn så lenge ukentlig til å ta bilde av magen/ andre forberedelser før jeg limer inn bildene i et album jeg lager. Også har jeg tenkt til å kjøpe en ny mobillader som kan ligge i fødebagen, det er veldig typisk at jeg glemmer det når vi skal dra😅 Dette ble jo tidenes lengste svar på hva som er pakket i fødebagen🙈 Har sikkert pakket alt for mye, men det gjør jeg alltid! Uansett hva vi skal, pakker jeg for mye med meg. Hater å ikke ha det jeg trenger, spesielt nå når samboer ikke kan forlate rommet/sykehuset for å hente noe hvis det er noe vi mangler. Usikker på om jeg skal pakke med meg noe snacks, men det blir nok til at jeg pakker med meg vannflaske og en pakke bixit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 1. juli 2021 #814 Del Skrevet 1. juli 2021 Noldi skrev (2 minutter siden): Jeg har begynt å pakke fødebagen, men mangler et par ting før den er ferdig pakket. Jeg har pakket toalettmappe med tannbørste til meg og samboer, tannkrem, hårbørste, hårstrikker, deodorant, vaselin, fuktighetskrem, kroppssåpe, sjampo, balsam, kjølebind, skylleflaske, ammeinnlegg, Multimam-kompresser, purelan brystsalve, nesespray, Paracet, Ibux og de andre faste medisinene mine. Av klær til meg har jeg pakket (helt sikkert alt for mange) truser, sokker, amme-bh x2, amme-singlett x2, amme-genser x2, joggebukse x2, morgenkåpe. Av babyklær har jeg nok pakket alt for mye, men ettersom det er første barnet og jeg ikke vet hverken størrelsen hennes eller hva jeg ønsker å kle henne i så tenkte jeg at det bare er å kjøre på😅🙈 Jeg har pakket to pysjer, to hentesett i forskjellige størrelser, fire omslagsbodyer, fire bukser, fire par sokker, og to luer. Har også pakket helt basic stelleprodukter til baby; sinksalve, tørre kompresser og våtservietter. Tenker også å ta med meg ammepute så jeg kan bruke det til amming. Til pappaen har jeg ikke pakket, men vi håper han kan sove over på sykehuset sammen med meg, så da blir det enkel pakking til han med koseklær, boxere og sokker. Resten av toalettsaker har jo jeg allerede i bagen. Det jeg mangler er egentlig bare kosetøfler/kosesokker og sandaler jeg kan bruke i dusjen og lignende. Tenkte også å ta med meg polaroidkamera, men det bruker jeg enn så lenge ukentlig til å ta bilde av magen/ andre forberedelser før jeg limer inn bildene i et album jeg lager. Også har jeg tenkt til å kjøpe en ny mobillader som kan ligge i fødebagen, det er veldig typisk at jeg glemmer det når vi skal dra😅 Dette ble jo tidenes lengste svar på hva som er pakket i fødebagen🙈 Har sikkert pakket alt for mye, men det gjør jeg alltid! Uansett hva vi skal, pakker jeg for mye med meg. Hater å ikke ha det jeg trenger, spesielt nå når samboer ikke kan forlate rommet/sykehuset for å hente noe hvis det er noe vi mangler. Usikker på om jeg skal pakke med meg noe snacks, men det blir nok til at jeg pakker med meg vannflaske og en pakke bixit. Det blir bra ❤️ Du er virkelig godt i gang ser jeg! På karlnes der jeg skal føde vet jeg at de har isofix ammepute, slik at det ikke var nødvendig å ta med. Men kommer til å savne bbhugme. Virker for drøyt å dra den med seg tho 😂 Snacks må til. Tror jeg må legge baggen i bilen når den er ferdigpakket ellers spiser jeg det nok opp hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 19. juli 2021 Forfatter #815 Del Skrevet 19. juli 2021 34+4 og offisielt HØYGRAVID Nå kan lille bebis veldig gjerne komme snart🙈 Jeg vet at man regnes som prematur helt frem til uke 37, men jeg vet også at de ikke prøver å stoppe fødselen lenger om den skulle startet nå. Derfor føler jeg det er helt greit om hun kommer snart🙈 Leter konstant etter modningstegn, men kan egentlig ikke si at det har kommet et eneste tegn på at noe er i gang. Jeg har prøvd meg på et par kjerringråd som f.eks. gulvvask på alle fire, bringebærblad-te, brystvortestimuli og mye(!) sex😅 Ettersom det er det som er vitenskapelig beviselig knyttet til fødsel, pga oxytocin fra kroppskontakt og orgasme, og prostaglandiner i sæden, er det det jeg har mest troen på. Er vanligvis veldig glad i sterk mat, men i den varmen som er her nå så har jeg ikke taklet tanken en gang🥵 Det eneste jeg har merket som kanskje kan klassifiseres som modningstegn er at jeg lekker mye mer melk nå, og at det kommer små blødninger etter sex. Jeg lurte på om jeg kanskje så slimproppen i toalettet etter dobesøk for en stund tilbake, og det er etter dette blødningene begynte. Så jeg håper det kanskje betyr at jeg har bittelitt åpning🤞🏼Samtidig begynner det å bli godt over en uke siden jeg trodde jeg så slimproppen, så hvis ikke det skjer noe snart tror jeg kanskje at jeg har tatt feil😅 Kroppen begynner å bli veldig tung å flytte rundt på nå. Varmen hjelper nok heller ikke. Vekten har heller ikke roet seg noe særlig, og jeg er nå +20 kilo og jeg er så lei av å føle meg som en hval. Ingen klær passer, det er tungt å bevege seg, vondt å snu seg i senga, for ikke å snakke om hvor tungt det er å bøye seg ned for å ta på støttestrømper… For det trengs også, blir så hoven i bena at joggeskoa ikke passer på slutten av dagen. Heldigvis er det ikke hver dag jeg blir så hoven, men kjenner det allerede på starten av dagen hvis det blir en dag med dårlig sirkulasjon. Gleder meg helt sinnsykt mye til hun er ute og jeg kan bevege kroppen igjen!😭😍 Å kunne gå en trilletur på litt mer enn 200m er det jeg drømmer om hver dag nå😍 Alt er klart til hun bestemmer seg for å komme da! Barnerommet ble klart likevel, soverommet vårt er klart til en ekstra babyseng, fødebagen er pakket (og pakket ut av, og pakket på nytt, fordi jeg har glemt hva jeg har puttet oppi😅) og bilstolen er montert i bilen🙈 Håper neste gang jeg kommer med en lang oppdatering her inne så er det fordi bebis har bestemt seg for å komme tidligere🙈❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 19. juli 2021 #816 Del Skrevet 19. juli 2021 For en fin oppdatering Noldi 😍 Tenk at du nå er høygravid!! Kan absolutt forstå at du begynner å bli klar for at fødselen kan skje, og nå er det ikke såå lenge igjen enten den kommer før, på eller etter termin! Hovne bein er skikkelig dritt, og varmen hjelper virkelig ikke på det problemet. Så koselig med både barnerom, fødebag og bilstol 💖 Gleder meg til vj kommer så langt at det skal fikses, enn så lenge holder vi på med en del andre prosjekter som tar mye tid 😄 Men plutselig er det prosjekt barnerom her og 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 19. juli 2021 #817 Del Skrevet 19. juli 2021 Gratulerer som høygravid! 😍 Det er fortsatt helt ufattelig! Syns du nettopp lette etter EL... Håper du slipper å vente på lillepia 💕 Jeg har gått over termin med 2 av mine 3, så vet at det er temmelig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 19. juli 2021 #818 Del Skrevet 19. juli 2021 Høygraviiid! Woow😁 Tenk at nå nærmer det seg, fine Noldi! Har fuuull forståelse for at nå er du ganske så dritlei, med de plagene som du har Det er så kjedelig når plagene tar overhånd på den måten, for da føles det ut som det er så uendelig lenge til ❤️ Spennende at du kanskje har sett slimproppen daaa 🙉 Hvordan så den ut, hvis det er lov å spørre om? 😂 Mener å ha lest at den kan komme i flere omganger/deler også? 😄 Åå, jeg synes det er så koselig når ting står klart! Det gjør det hele så mye mer virkelig ❤️ Det er virkelig ikke lenge igjen før du blir mamma nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 19. juli 2021 #819 Del Skrevet 19. juli 2021 Masse lykke til i innspurten ❤️ Skjønner at du er lei nå, det var jeg også på slutten 😝 Slimproppen kan forresten gå flere ganger, er det ikke klart så dannes det bare ny. 😊 Hun kommer når hun er klar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 20. juli 2021 Forfatter #820 Del Skrevet 20. juli 2021 Godis skrev (23 timer siden): Gleder meg til vj kommer så langt at det skal fikses, enn så lenge holder vi på med en del andre prosjekter som tar mye tid 😄 Men plutselig er det prosjekt barnerom her og 🤭 Jeg var egentlig innstilt på at barnerommet ikke ble noe av før etter fødsel ettersom vi hadde mange andre småprosjekter gående samtidig her, men plutselig var alt ferdig på én gang og det ble tid til å ordne barnerom før fødsel likevel😍 Det var utrolig deilig, og jeg er veldig glad for at vi fikk det til. Fikk en helt annen ro over meg når alt falt litt mer på plass enn det hadde vært tidligere🥰 selvom jeg er utålmodig og litt lei nå, nyter jeg iallfall dagene med tryggheten om at det ikke er noe som mangler og at alt er klart til lille bebis😍 Amatariel skrev (22 timer siden): Gratulerer som høygravid! 😍 Det er fortsatt helt ufattelig! Syns du nettopp lette etter EL... Håper du slipper å vente på lillepia 💕 Jeg har gått over termin med 2 av mine 3, så vet at det er temmelig kjedelig. Håper, håper, håper jeg slipper å gå over termin!😅 helst vil jeg at noe skal starte nå snart, så hvis jeg må gå mye over tror jeg ikke jeg blir så morsom å være rundt😅🙈 Skal nå klare det også, men hvis jeg klarer å påvirke kroppen til å ikke gå over tiden vil jeg mye heller det!😂 SUPERMIRI skrev (16 timer siden): Spennende at du kanskje har sett slimproppen daaa 🙉 Hvordan så den ut, hvis det er lov å spørre om? 😂 Mener å ha lest at den kan komme i flere omganger/deler også? 😄 Tjaaa det er litt vanskelig å si og derfor jeg er så usikker😅 jeg så det nemlig ikke på papiret, men i do når jeg skulle dra ned etter dobesøk. Det så rett og slett ut som en stor snørrklase midt i do, men fikk ikke akkurat studert den så nærme når den lå ned i der😅 vegasus skrev (14 timer siden): Slimproppen kan forresten gå flere ganger, er det ikke klart så dannes det bare ny. 😊 Hun kommer når hun er klar ❤️ Det er dette jeg har hørt en del om nemlig😅 at det bare danner seg en ny en hvis bebis ikke var klar, så jeg er jo litt redd for falske forhåpninger da😅 Tror nok det var falsk alarm denne gangen, ettersom det ikke har skjedd noe mer og det begynner å bli såpass lenge siden.. Men jeg håper fortsatt!😅🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå