Noldi Skrevet 5. august 2020 Forfatter #181 Del Skrevet 5. august 2020 (endret) 2 timer siden, Amatariel skrev: Uansett så vil jeg anbefale deg å anskaffe noen flere tester. Ja jeg har egentlig tenkt på det selv. Så lett å overtale som jeg er har jeg bestilt 9(!😅) nye for en time siden, og de blir sendt i dag. Håper å ha de på mandag🤩 tok 9, for da var det gratis frakt, og dessuten tenker jeg at jeg klarer å få brukt de opp selv om jeg skulle bli gravid allerede. Som du sier, og som jeg har sett fra flere her inne, går det et par testet når det først har kommet opp en strek. Kan ikke se for meg at jeg plutselig skal bli sparsom på testene hvis det dukker opp to streker denne gangen. Hvis ikke får jeg brukt dem en annen gang😁 Endret 5. august 2020 av Noldi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 5. august 2020 #182 Del Skrevet 5. august 2020 Så spennende! Nervepirrende tid altså! Uansett så høres det jo ut som at noe skjer. Så får vi håpe på det beste 🥰 Jeg er helt enig med Amatariel, kjøp flere tester! Men nå er jeg testgal da, så jeg testet sikkert 2-3 ganger om dagen til jeg opplevde hook effekten (det blir så mye hcg i urinen at testene blir svakere igjen). Så følg din egen magefølelse, men det er lov til å ta av litt hvis man føler for det når man er prøver 😁😜 Spennende å se når første test ryker! Og jeg forstår frykten for å bli skuffet. Du blir helt sikkert skuffet hvis du ikke får to streker, og det med all rett. For det er tøft å være prøver, det er oppturer og nedturer helt til spiren sitter. Men nå er du i gang, nå er kroppen din i gang! Uansett med din lange ventetid synes jeg du fortjener to streker nå altså. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 5. august 2020 Forfatter #183 Del Skrevet 5. august 2020 6 timer siden, vegasus skrev: Uansett med din lange ventetid synes jeg du fortjener to streker nå altså. 🥰 Tusen takk💕 Jeg er virkelig usikker på hva resultatet blir. En del av meg føler at jeg er gravid, en annen del av meg føler at spottingen er starten på mensen. Jeg bare håper så inderlig at spottingen er festeblødning og ikke noe annet. Dagene kan ikke gå fort nok akkurat nå. Påfyll av graviditetstester kommer om 2-4 virkedager da🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. august 2020 Forfatter #184 Del Skrevet 6. august 2020 9 dpo I dag er en litt kjip dag. Blødningene/spottingen blir jeg ikke klok på. Nå er det tydelig blodfarge, men samtidig helt tydelig at det ikke er mensen. Det kommer i små mengder og aldri nok til at det er flekk i truseinnlegget, det kommer kun på papiret. Jeg blør en del når jeg har mensen så det er derfor jeg er sikker på at det ikke er det. Puppene er helt ekstremt ømme, og de siste timene har det begynt å verke i korsryggen. Samtidig begynner ventetiden å bli vanskelig. For 3 dager siden var jeg helt overbevist om at jeg var gravid. Bare hadde det veldig på magefølelsen. I dag har jeg mer symptomer men er mer usikker og nervøs. Har bestemt meg for å ikke teste i morgen. Et negativt resultat som bare gjør ventingen enda verre er ikke det jeg trenger akkurat nå. Enten venter jeg til IKM som er tirsdag, eller så kan jeg tenke meg at jeg tar en test på mandag, men ikke før. Det positive er at babyplan og helthjem har vært superraske denne gangen. Bestilte g-testene i går og fikk Mail i kveld om at de kommer i morgen tidlig. Så da har jeg mange tester å bruke når jeg først setter i gang😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 7. august 2020 #185 Del Skrevet 7. august 2020 Åå jeg syns det er spennende nå! Alt som er annerledes mener jeg er bra! Selv om det er blødning, så er det jo mye bedre med f.eks en svangerskapsblødning (som stort sett er ufarlig) enn mensen. Blir det en test i morgen eller..!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 7. august 2020 Forfatter #186 Del Skrevet 7. august 2020 13 timer siden, Amatariel skrev: Åå jeg syns det er spennende nå! Alt som er annerledes mener jeg er bra! Selv om det er blødning, så er det jo mye bedre med f.eks en svangerskapsblødning (som stort sett er ufarlig) enn mensen. Blir det en test i morgen eller..!? Så bra du fortsatt er ved godt mot på mine vegne😍 Jeg er fortsatt veldig frem og tilbake mellom positivitet og negativitet, men jeg er ganske overrasket over disse smertene i korsryggen. Kan det være et symptom så tidlig? Jeg kan liksom ikke huske å ha hatt vondt i korsryggen sånn helt ut av det blå før. I dag har vi gått tur i 2-3 timer og nå kjenner jeg det godt i korsryggen. Rare greier. Det har ikke vært noe blødning i dag da. Men fortsatt en del ubehag i livmorsområdet. Egentlig er jeg ganske enig i at dette er spennende. Håper det går min vei❤️ Blir dessverre ingen testing i morgen da vi er bortreist med flere vennepar. Men alle testene har kommet i posten i dag, så fra mandag blir det testing på meg også🤞🏼❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 8. august 2020 Forfatter #187 Del Skrevet 8. august 2020 Dpo 11 Nå føler jeg at håpet begynner å bli lite. Våknet opp til mensensmerter og blødning i dag tidlig. Er fortsatt ikke helt sikker på om det er mensen eller spotting enda, for det er ikke så mye. Hvis det tar seg opp utover dagen er det nok mensen, men hvis det gir seg igjen vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger😅.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 9. august 2020 Forfatter #188 Del Skrevet 9. august 2020 CD 2 Dette er et veldig «bitter-sweet moment». Ingen graviditet, men endelig ny syklus. Nå vet jeg at kroppen får til å slippe egg og starte ny syklus. Antar at jeg har hatt eggløsning dagen før jeg har regnet på det, og at jeg har hatt en lutealfase på 12 dager. Håper virkelig kroppen er litt raskere på neste eggløsning, så jeg ikke trenger å vente i 150 dager igjen😅 Egentlig håper jeg at kroppen har klart å kvitte seg med virkestoffet fra p-sprøyten og at jeg nå får regelmessige sykluser😁 Krysser fingrene for ny EL innen 20 dager egentlig, men jeg vet jo av erfaring at kroppen min kan være vrien på dette. Er syklusene i gang eller er det fortsatt prevensjonsmiddel i kroppen? Time will tell😁 Har forresten stoppet på wild yam, og begynt med dong quai og bidronninggele igjen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. august 2020 #189 Del Skrevet 9. august 2020 Jeg syns du har vært sååå tålmodig!! Virkelig imponert over deg de månedene som har vært. Skjønner godt det var nedtur at det ikke ble noe positiv test, men utrolig bra å vite at du er i syklus. Nå blir det veldig spennende å se når du får EL i denne nye friske syklusen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 9. august 2020 #190 Del Skrevet 9. august 2020 Skjønner at det er bitter-sweet! Får satse på at denne syklusen ikke blir 150 dager lang. Men skulle vel tro at effekten av sprøyta er ute siden du har sluppet et egg nå vel? 😊 Blir spennende å følge deg videre 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 9. august 2020 #191 Del Skrevet 9. august 2020 Ser veldig godt at du synes det er bitter-sweet. Men, endelig er du i ny syklus! Du har virkelig vært tålmodig, du er helt rå. Blir spennende fremover nå ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 9. august 2020 Forfatter #192 Del Skrevet 9. august 2020 @Amatariel, @SUPERMIRI, @vegasus, Tusen takk for gode ord😍 Jo, skulle tro at virkningen er ute nå så det er det jeg satser på. Prøver bare ikke å lene meg for mye på det så jeg blir skuffet igjen, men jeg har håp😁 Det blir spennende å se hvor lenge mensen varer denne gangen også, varte jo i 12 dager forrige gang og det var litt i overkant lenge synes jeg😅 Håper på kortere denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 10. august 2020 #193 Del Skrevet 10. august 2020 Tusen takk for at du deler! Har lest igjennom hele dagboken din i dag og setter veldig pris på alt du deler! Jeg håper virkelig at du snart får en positiv test og jeg gleder meg til å følge med videre! Jeg er også i prøve fasen og er utrolig godt å kunne følge med andre i sammen prosess ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 10. august 2020 Forfatter #194 Del Skrevet 10. august 2020 38 minutter siden, Lillra skrev: Tusen takk for at du deler! Har lest igjennom hele dagboken din i dag og setter veldig pris på alt du deler! Jeg håper virkelig at du snart får en positiv test og jeg gleder meg til å følge med videre! Jeg er også i prøve fasen og er utrolig godt å kunne følge med andre i sammen prosess ❤️ Tusen takk! Så hyggelig å høre😁 Det er veldig fint å kunne lene seg på andre i samme prosess ja! Både for støtten og fordi man lærer utrolig mye om kroppen og prøvefasen her inne😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 16. august 2020 Forfatter #195 Del Skrevet 16. august 2020 CD 9 Mensen var over allerede på CD 6 denne gangen! Det var jeg veldig fornøyd med😁 hadde en gooood del mensensmerter og ryggsmerter denne gangen da, så det var litt kjedelig, men samlet sett er jeg VELDIG glad for at jeg har fått ny syklus!😍 Jeg tenker å starte med eggløsningstester fra i morgen. Håpet mitt er å få eggløsning mellom CD 14-28, det er så lenge jeg tror jeg har tålmodighet😅 Egentlig tror jeg at jeg kommer til å bli utålmodig allerede etter CD 20, men jeg skal prøve å holde ut. Hvis jeg får eggløsning innen CD 28 er jeg egentlig veldig fornøyd med tanke på at det tok 150 dager sist gang😅 Jeg vurderer også å begynne med temping, men har litt lyst til å se hvordan jeg klarer meg med tester denne gangen😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vegasus Skrevet 16. august 2020 #196 Del Skrevet 16. august 2020 Lykke til i ny pp nå 😊 Håper eggløsningen kommer tidlig 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 16. august 2020 #197 Del Skrevet 16. august 2020 Lykke til i ny PP❤️ Har lest hele tråden, så vi krysser alt for at du ikke har så lang syklus denne gangen🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. august 2020 #198 Del Skrevet 16. august 2020 Jeg håper også du kan bli overrasket over en tidlig EL! Men skjønner du forbereder deg på en lang ventetid... Men nå er jo syklusen i gang, så håper kroppen skjønner at den ikke trenger så mye mer enn et par uker for å lage fine gullegg 😄 Blir spennende å følge deg i EL-testingen fremover! Er så lenge til jeg kan teste, at det er fint å følge med noen andre i mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SUPERMIRI Skrevet 16. august 2020 #199 Del Skrevet 16. august 2020 Jeg krysser fingrene for tidlig EL og ny prøveperiode 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 16. august 2020 Forfatter #200 Del Skrevet 16. august 2020 10 minutter siden, SUPERMIRI skrev: Jeg krysser fingrene for tidlig EL og ny prøveperiode 😍 3 timer siden, vegasus skrev: Lykke til i ny pp nå 😊 Håper eggløsningen kommer tidlig 😃 Tusen takk for lykkønskninger! Så hyggelig med et nytt «ansikt» her inne @Traktorkusken! Og veldig hyggelig at jeg kan bidra med noe positivt i ventetiden din @Amatariel, måtte den likevel blir kort for deg så du kan starte prøvingen igjen du også❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå