AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #61 Del Skrevet 13. januar 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Blir bare helt oppgitt over situasjonen med Anton. Og la dere merke til at han pep da vet undersøkte beinet? Han må ha helt klart ha vondt. I tillegg er han overvektig. Her er eierne totalt blinde for sin hunds lidelse. Anonymkode: 0a601...aa8 De adresserte da tydelig det faktum at han hadde smerter i poten, så det la nok alle merke til... Anonymkode: ab8b7...b0f 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 13. januar 2020 #62 Del Skrevet 13. januar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har erfaring med å ha Boarder Collie som vanlig familiehund? Har alltid ønsket meg det, men har lært at de har et ekstremt behov for å jobbe, og jeg har ikke sauer 🙂. Har hus, hage og bor på landet, men den må vel få bruke evnene til noe 🙄? Anonymkode: 0d64b...04a Foreslår at du lager en egen tråd. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #63 Del Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har erfaring med å ha Boarder Collie som vanlig familiehund? Har alltid ønsket meg det, men har lært at de har et ekstremt behov for å jobbe, og jeg har ikke sauer 🙂. Har hus, hage og bor på landet, men den må vel få bruke evnene til noe 🙄? En BC er et arbeidsjern av dimensjoner og bør få brukt seg ja. Det kan gå bra å ha den som familiehund, men i mange tilfeller ender en BC som ikke får tilstrekkelig utløp for evnene sine opp som Iris. Anonymkode: 50e81...30d 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleggen123 Skrevet 13. januar 2020 #64 Del Skrevet 13. januar 2020 Jeg synes det er en bra serie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #65 Del Skrevet 14. januar 2020 Anton skal være på Lindmo på lørdag 🙂. Så det på Antongutten på Instagram nå. Anonymkode: 0d64b...04a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. januar 2020 #66 Del Skrevet 14. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anton skal være på Lindmo på lørdag 🙂. Så det på Antongutten på Instagram nå. Anonymkode: 0d64b...04a Virkelig?! 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 14. januar 2020 #67 Del Skrevet 14. januar 2020 Hvis han vil? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #68 Del Skrevet 14. januar 2020 30 minutter siden, Roadrunner skrev: Hvis han vil? Det tenkte jeg og😂 Anonymkode: 25de9...055 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. januar 2020 #69 Del Skrevet 14. januar 2020 På 13.1.2020 den 12.45, AnonymBruker skrev: Blir bare helt oppgitt over situasjonen med Anton. Og la dere merke til at han pep da vet undersøkte beinet? Han må ha helt klart ha vondt. I tillegg er han overvektig. Her er eierne totalt blinde for sin hunds lidelse. Anonymkode: 0a601...aa8 Men hallo... At han pep når de undersøkte beinet, ble jo adressert av veterinæren, og så ut til å ha sammenheng med en eksem på poten, som de allerede HAR undersøkt, og ER i behandling for... Vekten ble også adressert, og en anbefaling om å kutte Vom ble lagt frem av veterinæren. Å si at de er blinde for hundens plager blir helt urimelig, all den tid de følger tidligere veterinærs anbefalinger, samt tar til etterretning det den nye veterinæren sier fremover. Tenker vel egentlig at du kanskje bare skriver dette for å provosere. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #70 Del Skrevet 14. januar 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det at Anton bare vil kjøre Mercedes er vel fordi bilen har større bagasjerom så at det er bedre plass til han i den. Jeg tror neppe at han bryr seg om hvilket bilmerke det er. Anonymkode: 1c888...2b0 Humor, kjære deg. Humor. Anonymkode: 4474d...942 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. januar 2020 #71 Del Skrevet 14. januar 2020 8 minutter siden, Sessan_ skrev: Men hallo... At han pep når de undersøkte beinet, ble jo adressert av veterinæren, og så ut til å ha sammenheng med en eksem på poten, som de allerede HAR undersøkt, og ER i behandling for... Vekten ble også adressert, og en anbefaling om å kutte Vom ble lagt frem av veterinæren. Å si at de er blinde for hundens plager blir helt urimelig, all den tid de følger tidligere veterinærs anbefalinger, samt tar til etterretning det den nye veterinæren sier fremover. Tenker vel egentlig at du kanskje bare skriver dette for å provosere. Siterer meg selv... Og på Instagram kan man forøvrig akkurat nå se at Anton har gått ned 5,5kg. Så da faller argumentet ditt rundt at de overser vekten også helt i grus... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #72 Del Skrevet 14. januar 2020 16 minutter siden, Sessan_ skrev: Siterer meg selv... Og på Instagram kan man forøvrig akkurat nå se at Anton har gått ned 5,5kg. Så da faller argumentet ditt rundt at de overser vekten også helt i grus... 5,5 kilo på en hund som veide 85 i utgangspunktet, ja det var jo en voldsom endring... Anonymkode: 50e81...30d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. januar 2020 #73 Del Skrevet 14. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5,5 kilo på en hund som veide 85 i utgangspunktet, ja det var jo en voldsom endring... Anonymkode: 50e81...30d Jeg har ikke sagt at det er en voldsom endring. Jeg sier at det er urimelig å påstå at eierne ikke tar hundens helse på alvor. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #74 Del Skrevet 14. januar 2020 25 minutter siden, Sessan_ skrev: Siterer meg selv... Og på Instagram kan man forøvrig akkurat nå se at Anton har gått ned 5,5kg. Så da faller argumentet ditt rundt at de overser vekten også helt i grus... En voksen Newfoundlander hann skal veie mellom 60-70 kg. Anton veide 85 kg. Anonymkode: 1c888...2b0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 14. januar 2020 #75 Del Skrevet 14. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: En voksen Newfoundlander hann skal veie mellom 60-70 kg. Anton veide 85 kg. Anonymkode: 1c888...2b0 Jeg har aldri sagt at han ikke er overvektig. Jeg sier at jeg mener det er urimelig å trekke konklusjonen om at de ikke tar helsen hans på alvor, ut ifra det som presenteres i programmet. At han må ned i vekt er udiskutabelt, og nå er han på vei ned. Det er fint. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #76 Del Skrevet 14. januar 2020 1 time siden, Sessan_ skrev: Jeg har aldri sagt at han ikke er overvektig. Jeg sier at jeg mener det er urimelig å trekke konklusjonen om at de ikke tar helsen hans på alvor, ut ifra det som presenteres i programmet. At han må ned i vekt er udiskutabelt, og nå er han på vei ned. Det er fint. Jeg vet ikke når serien ble spilt inn, men det var i hvert fall ikke i forrige uke, og han burde ha gått ned betydelig mer enn som så siden filming dersom de faktisk hadde tatt helsa på alvor. Anonymkode: 50e81...30d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vintage Skrevet 14. januar 2020 #77 Del Skrevet 14. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke når serien ble spilt inn, men det var i hvert fall ikke i forrige uke, og han burde ha gått ned betydelig mer enn som så siden filming dersom de faktisk hadde tatt helsa på alvor. Anonymkode: 50e81...30d Hvordan orker du å være så negativ? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #78 Del Skrevet 15. januar 2020 8 timer siden, vintage skrev: Hvordan orker du å være så negativ? Hvis du synes det var negativt har du virkelig ikke opplevd mye negativitet Jeg er forøvrig realist. Anonymkode: 50e81...30d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #79 Del Skrevet 15. januar 2020 Anton burde ha gått ned mye mer i vekt til nå. Anonymkode: b4829...965 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #80 Del Skrevet 15. januar 2020 Det blir litt synsing synes jeg og mene noe om hvor mye Anton bør ha gått ned til nå uten å vite historikk og hva de faktisk gjør for han. Han kan ha bakenforliggende årsaker som gjør at det tar tid? Eksempel fra eget liv er at jeg har en hest som tidligere var sykelig overvektig, og jeg trente og trente og trente, kutta i mat osv. Like feit! Så viste det seg at hun har cushing. Får medisin for det nå og hun går ned i vekt, men saaaaaakte! Anonymkode: 37936...a14 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå