Gå til innhold

Han var utti fordi jeg har hatt flere partnere enn han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del. Det kan jo være likegyldigheta er helt gjensidig. At hun ikke er så viktig fan av deg heller. Men hva gjør dere da sammen? Forhold skal være fine. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Om hun er fan av meg eller ikke er vel strengt tatt ikke sammenliknbart med noe av det vi har snakket om tidligere. Jeg synes du hopper litt fra sten til sten nå for å få inn et stikk. Og det med «fine»..? Var det ikke du som ikke trodde på drømmer?

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener hun løy? Eller du turte ikke spørre? 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Dette gjelder åpenbart ikke bare meg, men mange flere. Å gi deg svar på hva jeg gjorde eller ikke gjorde, er ikke noen fasit på hvorfor f.eks TS sin mann gjorde som han gjorde. 

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, commeilfaut skrev:

Det var en noe merkelig take.

Alt var bra mellom dem til han fant ut antallet. Da velger han å gå i seksuelt og følelsesmessig sølibat. Hvis alt var bra inntil dette , at dette ANTALLET er den store saken, sier det seg selv at hans fokus ligger på sin egen krenkede mannlige stolthet, eller følelsen av å være underlegen i attraktivitet, eller kanskje enda verre, den puritanske "hun er skitten, eller løs", mitt poeng var kun å vise hvor totalt ulogisk det er å la et antall partnere, gjerne når man er ung og søkende, skal være et hinder for et forhold som allerede fungerer. Man kan like gjerne snu på mynten og se fordelene med hennes aktive seksualliv.

 

Jeg snakket generelt om hvorfor antallet for en del personer tillegges verdi og betydning.

Nei, det sier seg ca 0% selv. Blir litt som dama som finner ut etter hun og typen har vært sammen 1 år, at han har kjøpt sex av 20 prostituerte før de ble sammen. Måten han ses på og hvem han er som person for henne endres. Det samme har andre ting som avdekkes hos den andre - som for den ene parten har verdi - alltid potensiale til å gjøre. 

Du setter en del presiseringer - gjerne partnere fra når hun/han er ung og søkende, som snevrer inn rekkevidden på argumentet ditt. Nei, det sier seg ikke selv at det er mannlig stolthet,underlegenhet eller puritanske vurderinger. Det handler om hvem man trodde han/hun var, og hvem personen viser seg å faktisk være. 

 

1 time siden, Stylish24 skrev:


Hvorfor er det flaut og patetisk? Jeg ser ikke noe problem med å kreve at en kjæreste har hatt færre partnere?

Ok. 

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om hun er fan av meg eller ikke er vel strengt tatt ikke sammenliknbart med noe av det vi har snakket om tidligere. Jeg synes du hopper litt fra sten til sten nå for å få inn et stikk. Og det med «fine»..? Var det ikke du som ikke trodde på drømmer?

Anonymkode: f3838...be0

Jeg tror på å gå etter det man vil ha og som funker. Og å ikke slepe rumdt på døde hester. Believe me, har følt meg "lurt" i forhold jeg også, men livet går videre. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder åpenbart ikke bare meg, men mange flere. Å gi deg svar på hva jeg gjorde eller ikke gjorde, er ikke noen fasit på hvorfor f.eks TS sin mann gjorde som han gjorde. 

Anonymkode: f3838...be0

Hvis antallet er viktig for en, får en sørge for å få vite det eller la forholdet gå. Ikke komme lenge etterpå og være lei seg. Har man blitt direkte ført bak lyset stiller saka seg annerledes. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis antallet er viktig for en, får en sørge for å få vite det eller la forholdet gå. Ikke komme lenge etterpå og være lei seg. Har man blitt direkte ført bak lyset stiller saka seg annerledes. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Hvis man begynner relasjonen med å gi et inntrykk av at man er lik den andre parten i forhold til dette temaet, og så i løpet av en to-treårsperiode viser seg å ikke være på samme banehalvdel en gang..? Via små drypp hver gang. Hva vil du kalle det? Kan hende jeg ble overvurdert, selvsagt? At da jeg sa «ikke så mange, og i relasjoner», ble tolket som 30-40 stykker? At man har forskjellige definisjoner på å være «seriøs» på det området? Da kan det jo hende hun fryser på ryggen, og ikke klarer å ta i meg fordi hun oppdaget hvor Uerfaren jeg faktisk var. Men man vet ikke. Det er ikke så viktig å vite heller. 

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man begynner relasjonen med å gi et inntrykk av at man er lik den andre parten i forhold til dette temaet, og så i løpet av en to-treårsperiode viser seg å ikke være på samme banehalvdel en gang..? Via små drypp hver gang. Hva vil du kalle det? Kan hende jeg ble overvurdert, selvsagt? At da jeg sa «ikke så mange, og i relasjoner», ble tolket som 30-40 stykker? At man har forskjellige definisjoner på å være «seriøs» på det området? Da kan det jo hende hun fryser på ryggen, og ikke klarer å ta i meg fordi hun oppdaget hvor Uerfaren jeg faktisk var. Men man vet ikke. Det er ikke så viktig å vite heller. 

Anonymkode: f3838...be0

Det høres ikke ut som du tok deg bryet med å ta det opp, antok ting og blei sjokkert. Ikke så mange er ikke et tall. 3 år er lenge uten å ha grep på ting som var viktig for deg å vite. 

Jeg er lite opptatt av antall ons, men spør om ting som er viktige for meg å vite, som hvor mange forhold han har vært i og hvorfor det ikke funka videre med dem. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ikke ut som du tok deg bryet med å ta det opp, antok ting og blei sjokkert. Ikke så mange er ikke et tall. 3 år er lenge uten å ha grep på ting som var viktig for deg å vite. 

Jeg er lite opptatt av antall ons, men spør om ting som er viktige for meg å vite, som hvor mange forhold han har vært i og hvorfor det ikke funka videre med dem. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Avsnitt 1:

Du svarer meg med det samme som jeg sier, men vrir det igjen til at det var min egen feil 😂 Joda, jeg burde kanskje gått ut fra at «trives best i forhold», ikke automatisk utelukker «trives også godt med å dra inn folk på vei hjem fra byen», eller «trives godt med knullekompiser». Det skyldtes jo at jeg var uskyldig. Jeg kunne ikke se for meg at noen var såpass motsatt av meg. 
 

 

Avsnitt 2:

Det er spørsmål som de fleste svarer på uten å tenke over det. Det er jo ikke noe konkret. Å spørre kvinner om et direkte antall er jo ifølge KG likestilt med å drepe kattunger.

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avsnitt 1:

Du svarer meg med det samme som jeg sier, men vrir det igjen til at det var min egen feil 😂 Joda, jeg burde kanskje gått ut fra at «trives best i forhold», ikke automatisk utelukker «trives også godt med å dra inn folk på vei hjem fra byen», eller «trives godt med knullekompiser». Det skyldtes jo at jeg var uskyldig. Jeg kunne ikke se for meg at noen var såpass motsatt av meg. 

Avsnitt 2:

Det er spørsmål som de fleste svarer på uten å tenke over det. Det er jo ikke noe konkret. Å spørre kvinner om et direkte antall er jo ifølge KG likestilt med å drepe kattunger.

Anonymkode: f3838...be0

Kan like gjerne vri det til at det var hennes feil som ikke var åpen. Men hun er jo uansett ikke med i tråden.

Poenget mitt at mange forhold har deler av kommunikasjonens der man antar ting, og at disse områdene kan vise seg å skjule sider som ikke passer sammen. Folk kan såklart være veldig annerledes enn en. På nesten alle områder. 

Jeg har aldri gitt noen et eksakt tall. Kommer jo litt an på definisjon. Men jeg har f.eks sagt at jeg kan telle antall ons/affærer på ei hånd. Og når jeg har tre lange forhold bak meg, sier det kanskje seg sjøl. 

Kjæresten min hadde en finurlig måte å si det på. Han spurte meg om jeg har elska noen, sørga over noen, gjort noen lykkelig og såra noen. Det måtte jeg si ja på. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad jeg ikke er ung i dag. Dette evige temaet om antall.... 

Har aldri blitt spurt og har aldri spurt noen. Hadde ikke svart om jeg hadde blitt spurt.b

Levd liv!

Anonymkode: 24985...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dum følelse å sitte med når antall sexpartnere er ulikt men man kan ikke ta igjen fortid, uansett om partneren din har flere sexpartnere enn deg så får du ikke bort den dårlige følelsen av å få deg flere sexpartnere selv. Følelsen at partneren din har hatt sex med andre er der uansett! Bedre å eksperimentere sammen som ett par enn å gå bak ryggen på sin partner eller gjør det slutt for å ha sex med hvem man vil men tror ikke det blir noe bedre i å bli singel fordi det er jo ikke sikkert at man får god sex ;)

Anonymkode: 10ed5...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dum følelse å sitte med når antall sexpartnere er ulikt men man kan ikke ta igjen fortid, uansett om partneren din har flere sexpartnere enn deg så får du ikke bort den dårlige følelsen av å få deg flere sexpartnere selv. Følelsen at partneren din har hatt sex med andre er der uansett! Bedre å eksperimentere sammen som ett par enn å gå bak ryggen på sin partner eller gjør det slutt for å ha sex med hvem man vil men tror ikke det blir noe bedre i å bli singel fordi det er jo ikke sikkert at man får god sex ;)

Anonymkode: 10ed5...254

Det får man ikke om man sliter med dette temaet heller 🙂 Tanken på nytelse er langt bak i køen. Men jeg tror dette er typisk for den med flest å tenke. Det er naturlig at den med flest opplevelser er mest blasert

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så glad jeg ikke er ung i dag. Dette evige temaet om antall.... 

Har aldri blitt spurt og har aldri spurt noen. Hadde ikke svart om jeg hadde blitt spurt.b

Levd liv!

Anonymkode: 24985...24a

Jeg er ikke ung i dag 😉

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2020 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Men det var før hans tid. Er det mulig?

Anonymkode: e7ff2...65a

Stakkars lille egoet..Han der hadde jeg lagt bak meg, altså

Anonymkode: 6e097...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det får man ikke om man sliter med dette temaet heller 🙂 Tanken på nytelse er langt bak i køen. Men jeg tror dette er typisk for den med flest å tenke. Det er naturlig at den med flest opplevelser er mest blasert

Anonymkode: f3838...be0

Ekse har nok hatt sex med mange flere enn det jeg har. Men fikk aldri inntrykk av at han tenkte at han var mer erfaren enn meg. Snarere tvert imot, for det er jo gjerne i langvarig stabile forhold at man tør å åpne opp, eksperimentere etc. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekse har nok hatt sex med mange flere enn det jeg har. Men fikk aldri inntrykk av at han tenkte at han var mer erfaren enn meg. Snarere tvert imot, for det er jo gjerne i langvarig stabile forhold at man tør å åpne opp, eksperimentere etc. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Det er det sikkert. I vårt tilfelle var eksperimenteringen unnagjort med en knullekompis, så da vi hadde sex. var det under dyna. Her er det ingen tvil om hvem som har mest erfaring. Og det er en ubehagelig følelse.

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...