Gå til innhold

Han var utti fordi jeg har hatt flere partnere enn han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da er du smart og viser ham døra og sier: vær så god, gå ut og ta for deg. Her er du ikke velkommen.

Anonymkode: 309f9...ae9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers da så er utroskap pga partneren har hatt flere enn seg selv en åndssvak unnskyldning. Jeg vil si det er tekstbook manipulasjon som det ser ut som TS kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeanieludd

Det var en rar reaksjon, det må være noe mer enn det. Jeg har hatt veldig mange flere partnere enn alle kjærestene jeg har hatt, men det er ingen av de som har vært utro på grunn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir det neste? Jeg var utro fordi du smilte til naboen? Du kjøpte feil kjøttdeig? Du har lagt på deg 2 kilo? Lagde feil middag?

Anonymkode: c625c...57d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva blir det neste? Jeg var utro fordi du smilte til naboen? Du kjøpte feil kjøttdeig? Du har lagt på deg 2 kilo? Lagde feil middag?

Anonymkode: c625c...57d

... det snør ute?
... det snør ikke ute?
... det snør ... i steikeovnen?
... det snør i helvete?

Dette er den dummeste unnskyldningen for utroskap jeg har hørt. Oppsummert:

"Fortell meg hvor mange du har hatt da"
"Fortell"
"Fortell
"Fortell"
"Kom igjen da fortell"
"Gulp. Ha det ... jeg må ut å pule".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Blondie65 skrev:

... det snør ute?
... det snør ikke ute?
... det snør ... i steikeovnen?
... det snør i helvete?

Dette er den dummeste unnskyldningen for utroskap jeg har hørt. Oppsummert:

"Fortell meg hvor mange du har hatt da"
"Fortell"
"Fortell
"Fortell"
"Kom igjen da fortell"
"Gulp. Ha det ... jeg må ut å pule".

Takk for at du fikk meg til å le litt nå😊

Anonymkode: e7ff2...65a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Blondie65 skrev:

... det snør ute?
... det snør ikke ute?
... det snør ... i steikeovnen?
... det snør i helvete?

Dette er den dummeste unnskyldningen for utroskap jeg har hørt. Oppsummert:

"Fortell meg hvor mange du har hatt da"
"Fortell"
"Fortell
"Fortell"
"Kom igjen da fortell"
"Gulp. Ha det ... jeg må ut å pule".

Innertier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, jeanieludd skrev:

Det var en rar reaksjon, det må være noe mer enn det. Jeg har hatt veldig mange flere partnere enn alle kjærestene jeg har hatt, men det er ingen av de som har vært utro på grunn av det.

Ja er mer enn det. Føler at det er hans unnskyldning for å være utro.

Anonymkode: e7ff2...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/3/2020 at 1:00 PM, AnonymBruker said:

Dette handler ikke om instinkter men dårlige holdninger. 

Anonymkode: 2adc6...0b0

Menn ser etter noe annet i kvinner enn seg selv. Alternativt kunne vi kun sett etter andre menn. Ser du selv etter det samme i menn som i deg selv? Ser du etter en mann som har de samme egenskapene dine venninner har?  Er du i gruppen som tror at all eller det meste av oppførsel er kulturelt/sosialt betinget? Det er reelle spørsmål, jeg påstår ikke at du mener det. 

Se på kurven for testosteron og ulykker. De er nesten helt like. Når ulykker inntreffer og når de avtar i menn alder. Samfunn og holdninger kan ikke gjøre noe med dette. Menn og kvinner er forskjellige. Du er ganske nedlatende også. Menn liker ikke kvinner som kritiserer dem for å være maskuline. Å være seg selv. Helt naturlig. 

Interessant lesning:

I puberteten når gutters testoteronnivå økes til 20 ganger det man finner hos en niåring, påvirkes vise deler av hjernen til rask utvikling. Hjernens sexsøkingssentre i hypotalamus vokser seg dobbelt så store som hos kvinner. Så «sex på hjernen» er mer enn en metafor. I tillegg vekker testosteronet sentre som utløser aggresjon og territorial atferd. Det kan gjøre det vanskelig for tenåringsguttene å respektere grenser og bli motivert av skolen, som er i direkte konflikt med deres eventyrlystne og frihetssøkende hjerner. Dessuten er tenåringsgutter lite opptatt av voksnes normer. Aksept fra jevnaldrende betyr alt, og de er villige til å risikere mye for å oppnå dette. Hjernens impulshemmende system i den «fremre pannelappen» virker som en psykologisk brems, men utvikles ikke før i begynnelsen av tjueårene. Dette ser vi også på ulykkesstatistikk når det gjelder både bilkjøring og slagsmål blant unge menn. Unge menn er mye mer utsatt for vold enn unge kvinner i denne alderen. Ulykkeskurven følger testosteronøkningen fram til impulshemmingen modnes og vinner mer kontroll rundt 25-årsalderen. 

Vi er forskjellige i våre ønsker og behov. Så får det stå for din regning at det er dårlige holdninger av menn å ikke ønske seg en kvinne som opptrer som menn. Utroskap til side. Vi ønsker ikke en dame som oppfører seg som James Bond. Du kan gjerne være henne for min del, men du tynner ut rekken av menn å velge mellom ganske betraktelig. 

Anonymkode: 1756c...aa0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2020 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Men det var før hans tid. Er det mulig?

Anonymkode: e7ff2...65a

Jeg skal ikke forsvare ham, men har vært/er i samme situasjon selv. Har blitt notorisk utro for å «ta igjen» kjæresten min i antall partnere. Kan hende jeg har gjort det allerede, men vet ikke hvor mange hun egentlig har, bare at hun hadde flere enn med før vi møttes. 

Anonymkode: 658a5...20c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal ikke forsvare ham, men har vært/er i samme situasjon selv. Har blitt notorisk utro for å «ta igjen» kjæresten min i antall partnere. Kan hende jeg har gjort det allerede, men vet ikke hvor mange hun egentlig har, bare at hun hadde flere enn med før vi møttes. 

Anonymkode: 658a5...20c

Er du et "konkurransemenneske"? Altså en som alltid må "vinne" på alle merkelige områder?

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du et "konkurransemenneske"? Altså en som alltid må "vinne" på alle merkelige områder?

Anonymkode: 0f95c...d9b

Nei, absolutt ikke. Og før jeg traff min nåværende var jeg gift og sammen med samme dame i 20 år uten å være utro. Men hun hadde bare hatt meg da..

Anonymkode: 658a5...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, absolutt ikke. Og før jeg traff min nåværende var jeg gift og sammen med samme dame i 20 år uten å være utro. Men hun hadde bare hatt meg da..

Anonymkode: 658a5...20c

Hvorfor må du "ta igjen"? Det høres ganske så absurd ut.

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke forsvare ham, men har vært/er i samme situasjon selv. Har blitt notorisk utro for å «ta igjen» kjæresten min i antall partnere. Kan hende jeg har gjort det allerede, men vet ikke hvor mange hun egentlig har, bare at hun hadde flere enn med før vi møttes. 

Anonymkode: 658a5...20c

I såfall tar han igjen noe som aldri har vært. 

 

Anonymkode: e7ff2...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du "ta igjen"? Det høres ganske så absurd ut.

Anonymkode: 0f95c...d9b

Jeg veit ikke, sånn helt ærlig. Men tror det er en følelse av underlegenhet som ligger til grunn for valgene mine. Jeg vet det ikke er greit, men klarer ikke å la det være, jeg håper jeg klarer det når jeg er sikker på å ha tatt henne igjen. 

Anonymkode: 658a5...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn ser etter noe annet i kvinner enn seg selv. Alternativt kunne vi kun sett etter andre menn. Ser du selv etter det samme i menn som i deg selv? Ser du etter en mann som har de samme egenskapene dine venninner har?  Er du i gruppen som tror at all eller det meste av oppførsel er kulturelt/sosialt betinget? Det er reelle spørsmål, jeg påstår ikke at du mener det. 

Se på kurven for testosteron og ulykker. De er nesten helt like. Når ulykker inntreffer og når de avtar i menn alder. Samfunn og holdninger kan ikke gjøre noe med dette. Menn og kvinner er forskjellige. Du er ganske nedlatende også. Menn liker ikke kvinner som kritiserer dem for å være maskuline. Å være seg selv. Helt naturlig. 

Interessant lesning:

I puberteten når gutters testoteronnivå økes til 20 ganger det man finner hos en niåring, påvirkes vise deler av hjernen til rask utvikling. Hjernens sexsøkingssentre i hypotalamus vokser seg dobbelt så store som hos kvinner. Så «sex på hjernen» er mer enn en metafor. I tillegg vekker testosteronet sentre som utløser aggresjon og territorial atferd. Det kan gjøre det vanskelig for tenåringsguttene å respektere grenser og bli motivert av skolen, som er i direkte konflikt med deres eventyrlystne og frihetssøkende hjerner. Dessuten er tenåringsgutter lite opptatt av voksnes normer. Aksept fra jevnaldrende betyr alt, og de er villige til å risikere mye for å oppnå dette. Hjernens impulshemmende system i den «fremre pannelappen» virker som en psykologisk brems, men utvikles ikke før i begynnelsen av tjueårene. Dette ser vi også på ulykkesstatistikk når det gjelder både bilkjøring og slagsmål blant unge menn. Unge menn er mye mer utsatt for vold enn unge kvinner i denne alderen. Ulykkeskurven følger testosteronøkningen fram til impulshemmingen modnes og vinner mer kontroll rundt 25-årsalderen. 

Vi er forskjellige i våre ønsker og behov. Så får det stå for din regning at det er dårlige holdninger av menn å ikke ønske seg en kvinne som opptrer som menn. Utroskap til side. Vi ønsker ikke en dame som oppfører seg som James Bond. Du kan gjerne være henne for min del, men du tynner ut rekken av menn å velge mellom ganske betraktelig. 

Anonymkode: 1756c...aa0

Trenger ikke akkurat ha "stort sexsøkingssenter i hjernen" for at gjennomsnittsdama har litt flere partnere enn gjennomsnittsmannen. Det holder å ha fått seg kjæreste i ung alder.

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt notorisk utro for å «ta igjen» kjæresten min i antall partnere. Kan hende jeg har gjort det allerede, men vet ikke hvor mange hun egentlig har, bare at hun hadde flere enn med før vi møttes. 

Anonymkode: 658a5...20c

Det er den mest patetiske unnskyldninga for å lyve og være utro jeg har hørt i mitt liv. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg veit ikke, sånn helt ærlig. Men tror det er en følelse av underlegenhet som ligger til grunn for valgene mine. Jeg vet det ikke er greit, men klarer ikke å la det være, jeg håper jeg klarer det når jeg er sikker på å ha tatt henne igjen. 

Anonymkode: 658a5...20c

Håper heller hun finner ut hvordan du egentlig er og dumper deg.

Anonymkode: 90f6b...7d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg veit ikke, sånn helt ærlig. Men tror det er en følelse av underlegenhet som ligger til grunn for valgene mine. Jeg vet det ikke er greit, men klarer ikke å la det være, jeg håper jeg klarer det når jeg er sikker på å ha tatt henne igjen. 

Anonymkode: 658a5...20c

Hvis hun har vært singel i de 20 årene du har vært gift så er det vel ikke merkelig at hun har hatt flere partnere enn deg? Er det?

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun har vært singel i de 20 årene du har vært gift så er det vel ikke merkelig at hun har hatt flere partnere enn deg? Er det?

Anonymkode: 0f95c...d9b

Neida, det er helt naturlig det, og jeg er den første til å innrømme at det jeg driver med er absurd og uakseptabelt, og at jeg bør søke hjelp. Jeg har vært utro med syv forskjellige damer de siste to årene, og det skal jo ikke være sånn. 

Anonymkode: 658a5...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Neida, det er helt naturlig det, og jeg er den første til å innrømme at det jeg driver med er absurd og uakseptabelt, og at jeg bør søke hjelp. Jeg har vært utro med syv forskjellige damer de siste to årene, og det skal jo ikke være sånn. 

Anonymkode: 658a5...20c

Nei, det skal ikke det. Hvor mange hadde du hatt sex med før du traff ekskona?

Anonymkode: 0f95c...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...