Gå til innhold

Han var utti fordi jeg har hatt flere partnere enn han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men det var før hans tid. Er det mulig?

Anonymkode: e7ff2...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du utro?

Ja, det er mulig å være utro. Det er mange som er det, dessverre. Også mange som forsvarer det, og legger skylden på partneren. F.eks slik kjæresten din har gjort. Hadde dette skjedd med meg, hadde han blitt singel på null komma nix! Makan til idiot! Godtok du unnskyldningen hans?

Anonymkode: c625c...57d

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Forstår han godt jeg. 

Anonymkode: cd2b2...944

Hvorfor gjør du det?

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke vært utro. Ville bare stukket. Han tenker sikkert å gjøre det i og med at han har vært utro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dårligste argumentet for utroskap jeg har hørt på lenge. Forhåpentligvis er dere unge. 
 

Bye Felicia! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stylish24 said:

Jeg ville ikke vært utro. Ville bare stukket. Han tenker sikkert å gjøre det i og med at han har vært utro. 

Hvorfor?

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stylish24 skrev:

Jeg ville ikke vært utro. Ville bare stukket. Han tenker sikkert å gjøre det i og med at han har vært utro. 

Hvis det er sykt viktig for deg at du er helt sikker på at en partner ikke har hatt flere partnere enn deg får du finne deg en jomfru da vet du. 

Anonymkode: e296f...a13

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det mulig?

Anonymkode: e7ff2...65a

Er hva mulig? Jeg forstår ikke hva du skriver.

Anonymkode: 2d45c...d3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 0f95c...d9b

Det er instinkter. En kvinne med mange partner frastøter på et helt elementært nivå. Det er et "paternity issue" (farskapsproblematikk). Det er ingen kvinne som har født et barn, sett ned på barnet og stilt seg selv spørsmålet: "Er dette barnet mitt"? Ja, selvfølgelig er det ditt. Det jo du som har født det! Men som mann kan du aldri være helt sikker på at barnet er ditt.

Får du barn med en dame som har hatt mange partnere, løper du en risiko for at barnet du oppfostrer ikke er ditt. Samtidig er kvinner med mange partnere mindre lykkelig i langvarige forhold. Sannynsligheten for utroskap øker.

Endret av Stylish24
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stylish24 said:

Det er instinkter. En kvinne med mange partner frastøter på et helt elementært nivå. Det er et "paternity issue"

Ts sier ingenting om hvor mange partnere hun har hatt, bare at hun har hatt flere enn ham. Begge kan ha hatt mange eller få.

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stylish24 skrev:

Det er instinkter. En kvinne med mange partner frastøter på et helt elementært nivå. Det er et "paternity issue" (farskapsproblematikk). Det er ingen kvinne som har født et barn, sett ned på barnet og stilt seg selv spørsmålet: "Er dette barnet mitt"? Ja, selvfølgelig er det ditt. Det jo du som har født det! Men som mann kan du aldri være helt sikker på at barnet er ditt.

Får du barn med en dame som har hatt mange partnere, løper du en risiko for at barnet du oppfostrer ikke er ditt. Samtidig er kvinner med mange partnere mindre lykkelig i langvarige forhold. Sannynsligheten for utroskap øker.

Du har altså mange partnere selv siden en kvinne med flere partnere enn deg har det du kaller mange partnere? 

Det er bare tull at en kvinne som har hatt et liv før deg fører med seg noen risiko for at du ikke er far til barnet. Det finnes DNA-tester om det er slik at det er noe usikkerhet rundt det. Trasig for deg om du ikke har kommet noe lengre i utviklingen en disse urinstinktene du hevder du har (som i realiteten ikke eksisterer som et instinkt, men en holdning du har ervervet fra miljøet rundt deg).

Anonymkode: e296f...a13

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts sier ingenting om hvor mange partnere hun har hatt, bare at hun har hatt flere enn ham. Begge kan ha hatt mange eller få.

Anonymkode: 0f95c...d9b

Godt poeng! Da stiller saken seg annerledes. Har hun hatt 6-7 og han 2, ville det ikke vært et problem for meg. Det ville vært et problem dersom det var 10+. Jeg har selv hatt 32+.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stylish24 skrev:

Godt poeng! Da stiller saken seg annerledes. Har hun hatt 6-7 og han 2, ville det ikke vært et problem for meg. Det ville vært et problem dersom det var 10+. Jeg har selv hatt 32+.

Problemet ditt er at kvinner som har hatt få partnere selv ikke vil ønske å være sammen med en som har hatt så mange som det du har. Det er også interessant hvordan alder tydeligvis ikke betyr noe som helst for hvor mange partnere vedkommende har hatt. Det er ganske annerledes å ha hatt 10 partnere når du er 17 år kontra når du er 25+.

Anonymkode: e296f...a13

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Stylish24 said:

Godt poeng! Da stiller saken seg annerledes. Har hun hatt 6-7 og han 2, ville det ikke vært et problem for meg. Det ville vært et problem dersom det var 10+. Jeg har selv hatt 32+.

Herregud!

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts sier ingenting om hvor mange partnere hun har hatt, bare at hun har hatt flere enn ham. Begge kan ha hatt mange eller få.

Anonymkode: 0f95c...d9b

Under 10. Er snart 50 år.

Anonymkode: e7ff2...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har altså mange partnere selv siden en kvinne med flere partnere enn deg har det du kaller mange partnere? 

Det er bare tull at en kvinne som har hatt et liv før deg fører med seg noen risiko for at du ikke er far til barnet. Det finnes DNA-tester om det er slik at det er noe usikkerhet rundt det. Trasig for deg om du ikke har kommet noe lengre i utviklingen en disse urinstinktene du hevder du har (som i realiteten ikke eksisterer som et instinkt, men en holdning du har ervervet fra miljøet rundt deg).

Anonymkode: e296f...a13

Jeg kan ikke endre på instinktene i tråd med samfunnsutviklingen. DNA-tester er så godt som 100% sikre, men de er likevel ikke 100% sikre. Det er kun en mor som kan være 100% sikker. Jeg trekker igjen frem betydningen av høyde for kvinners valg av partner. Dere har ikke behov for en mann som kan beskytte dere nå som vi lever i siviliserte samfunn. Dere gjør det likevel? Har dere ikke kommet lenger enn disse urinstinktene deres eller? Dere kan ikke noe for det. Det er insinkter. På samme måte som jeg ikke kan noe for at kvinner med mange partnere frastøter. Dere kan ha preferanset ufra instinktene deres (høyde), men ikke jeg (antallet partnere) ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ditt er at kvinner som har hatt få partnere selv ikke vil ønske å være sammen med en som har hatt så mange som det du har. Det er også interessant hvordan alder tydeligvis ikke betyr noe som helst for hvor mange partnere vedkommende har hatt. Det er ganske annerledes å ha hatt 10 partnere når du er 17 år kontra når du er 25+.

Anonymkode: e296f...a13


Hvem i helvete har hatt 10 partnere når man er 17 år? Prostituert uten å ta betaling. Jesus Christ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Under 10. Er snart 50 år.

Anonymkode: e7ff2...65a

Det er virkelig helt innafor. 

Anonymkode: 0f95c...d9b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...