Gå til innhold

Han var utti fordi jeg har hatt flere partnere enn han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe du vet? 🙂 Finnes det noe seriøs forskning på det? 

Anonymkode: f3838...be0

Ja, men det er hemmelighetssikret, så jeg kan dessverre ikke dokumentere påstanden min! Men det er helt sant!

Anonymkode: c625c...57d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er utenfor tema, men jeg har alltid lurt på hvordan du "vet" dette? Min samboer trodde jeg hadde hatt mange, fordi jeg datet mange, men jeg har hatt ytterst få sexpartnere. Jeg har konsekvent nektet å svare på det da jeg mener det er en privatsak. Jeg har også en venninne som virker som den mest jomfruelige du kan tenke deg, og hun har hatt snart 100 stk, men det er likevel de kristne og "høymoralske" mennene som faller for henne, fordi de tror hun er forsiktig og nesten urørt. 

Anonymkode: 649e8...d02

Jeg prater jo og blir kjent med en potensiell kjæreste. Da er det (for min del) naturlig å vite partneren sin sitt syn og holdninger rundt ONS/uforpliktende sex ,sex vs følelser osv -om hun har hatt 3,30 eller 300 partnere da. Selvsagt ikke på detaljnivå.

Det er en ærlig sak å anse det som en privatsak, da forstår man at man er for ulike og runder det hele av 🙂. Jeg er ikke interessert i at samboeren/kjæresten - hun som skal være min nærmeste - er en person jeg ikke kjenner/vet noe om når det gjelder tidligere liv og hvordan hun er skrudd sammen på det planet. Jeg velger ikke partner i blinde. Ekstra komisk syns jeg det hele blir hvis hun forventer svar på ting hun tillegger verdi, noe 10 av 10 gjør.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hos én. Jeg er 44, og har hatt tre partnere. 

Anonymkode: f3838...be0

Jeg mente ikke deg. Jeg var enig med deg og ga deg et pluss. :)

Anonymkode: 0f95c...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det er jo revende likegylding hva partner gjorde FØR man ble sammen? 
Og det kan man jo heller ikke forandre på?

Og jeg fatter bare ikke hvordan man for det første kan unnskylde utroskap med det, eller som en annen her sa, miste interessen for sex, fordi at dama har hatt flere enn deg? 

Altså. 

Spiller da ingen trille? Det skjedde FØR. 

Er dere redde for å bli sammenlignet? At man midt i akten skal tenke "hm, nei altså, dette gjorde Petter mye bedre, men det er på høyde med Frank".

 

Anonymkode: 39ff0...d08

Nei, det er det ikke, det er meget relevant. Det sier noe om hvilken personlighetstype man er. Man kan ikke forandre på det, men kanskje være litt klokere neste gang, for de som tar en neste gang.

 

Det er helt greit at du ikke fatter det, jeg fatter ikke hvorfor man ligger rundt, men det stopper ingen fra å gjøre det 🙂 Jeg mistet ikke interessen, jeg mistet gleden av det, og trua på meg selv. To helt forskjellige mennesker som skal prøve å være sammen. Det er bare tullete. 
 

Jeg ble definert som «en av de beste elskerne jeg har hatt», så jeg ble både sammenliknet, og vet at det har vært bedre før meg. Hva mer lurer du på? Skjønner du ikke at noen sammenlikner? Eller tror du ikke på det? Tro det. 

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det er det ikke, det er meget relevant. Det sier noe om hvilken personlighetstype man er. 

Anonymkode: f3838...be0

Det er ingen personlighetstype å ha hatt flere sexpartnere enn kjæresten sin. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble definert som «en av de beste elskerne jeg har hatt»

Anonymkode: f3838...be0

For en merkelig ting å si. Hvis den siste ikke kjennes som den beste er det da noe helt feil.

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en merkelig ting å si. Hvis den siste ikke kjennes som den beste er det da noe helt feil.

Anonymkode: 90f6b...7d4

Nettopp... Det som er urolig er jo at jeg her blir dyttet opp mot veggen og må svare for mine følelser. 

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen personlighetstype å ha hatt flere sexpartnere enn kjæresten sin. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Ikke om det er 5 og 7. Er det 5 og 50, er det to forskjellige personligheter som er sammen

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har du bare svart meg gjennom hele tråden ..7d4.

Er det noen spesiell årsak til at du henger deg opp i følelsene til en fremmed mann som ikke har det bra, og strengt tatt ikke har gjort noe annet galt enn å ha det vondt inni seg?

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, commeilfaut skrev:

Skjønner ikke logikken. Mange partnere betyr mest sannsynlig "glad i sex". Sjekker man seg innimellom og er nøye med kondombruk er ikke det noe problem. Etter å ha prøvd mange velger hun deg. Hun vet altså endel om hva som finnes der ute, men det er likevel deg hun ville ha. Da vil ikke du ha sex med henne lengre? Hun vet mest sannsynlig akkurat hva hun liker, og hun kan sikkert mange av triksene i boka, altså er sexen på toppen av det hele skikkelig digg. Men dette vil du ikke ha, fordi hun  tidligere har hatt det gøy med andre?

Igjen, mulig jeg er rar, men jeg skjønner virkelig ikke logikken.

Og mulig jeg er rar men det er ikke positivt å ende opp med den alle har hatt. 
 

en fundementalt forskjell på menn og kvinner. en billig kvinne er man taper som ender opp med. Mange kvinner sloss om enkelte. Derfor tror de menn ser etter det samme. Litt som kvinner med høyere utdanning må ha en med høyere utdanning. 
 

så jeg forstår ikke logikken med at en mann er heldig om han får hun alle fikk men ingen ville ha.

Anonymkode: cd2b2...944

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men nå har du bare svart meg gjennom hele tråden ..7d4.

Er det noen spesiell årsak til at du henger deg opp i følelsene til en fremmed mann som ikke har det bra, og strengt tatt ikke har gjort noe annet galt enn å ha det vondt inni seg?

Anonymkode: f3838...be0

Det høres unektelig vondt ut å ha en kjæreste man hverken liker eller respekterer, og samtidig være av den oppfatning at situasjonen er uløselig. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres unektelig vondt ut å ha en kjæreste man hverken liker eller respekterer, og samtidig være av den oppfatning at situasjonen er uløselig. 

Anonymkode: 90f6b...7d4

Hvem er det du beskriver her? Litt hobbypsykologi? Livet er komplekst når man blir voksen 🙂 Og man lærer seg å gi avkall på noe. Selv om andre tydeligvis ikke ønsker å begrense seg når det gjelder å forsyne seg av mannfolkmenyen 😉

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2020 den 12.52, Stylish24 skrev:

Godt poeng! Da stiller saken seg annerledes. Har hun hatt 6-7 og han 2, ville det ikke vært et problem for meg. Det ville vært et problem dersom det var 10+. Jeg har selv hatt 32+.

Så det ville vært et problem for deg om hun hadde hatt 11 sexpartnete når du har vært på 3 ganger så mange? Horebukker er ikke attraktivt det heller akkurat. Det er ikke noe som vitner til trygghet og lojalitet, selv om du kanskje ville vært aldri så lojal. 

Det sies at kvinner har det så mye enklere enn menn på markedet, men fy fader så gale det er om vi faktisk utnytter markedet litt, men mannfolk må jo selvfølgelig få dele ut edeldråpene sine så mye dem vil.

Regelen er klar: ikke fortell antallet, ingen andre har noe med det å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, FruRaeder skrev:

Så det ville vært et problem for deg om hun hadde hatt 11 sexpartnete når du har vært på 3 ganger så mange? Horebukker er ikke attraktivt det heller akkurat. Det er ikke noe som vitner til trygghet og lojalitet, selv om du kanskje ville vært aldri så lojal. 

Det sies at kvinner har det så mye enklere enn menn på markedet, men fy fader så gale det er om vi faktisk utnytter markedet litt, men mannfolk må jo selvfølgelig få dele ut edeldråpene sine så mye dem vil.

Regelen er klar: ikke fortell antallet, ingen andre har noe med det å gjøre.

Hvorfor vil du være sammen med noen som ikke hadde respektert deg om han hadde vist? Vil du starte et forhold med løgn?

Anonymkode: cd2b2...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil du være sammen med noen som ikke hadde respektert deg om han hadde vist? Vil du starte et forhold med løgn?

Anonymkode: cd2b2...944

Det er ikke å starte forhold med en løgn. Forteller du absolutt hver minste lille detalj om livet ditt, hvor og når, når du går inn i et forhold med noen? I så fall, stakkars dem. Om ikke: nei, hvorfor skulle du? Enkelte detaljer er uvesentlig. Sexpartnere går inn under den kategorien, og bidrar kun til usikkerhet hos motparten i flere tilfeller. 

Jeg bryr meg ikke hvor mange sexpartnere min partner har hatt, og har heller ikke behov for å vite det. Det viktige på det planet er at han ikke har seksuelt overførbare sykdommer, gjør jobben i senga, og er lojal mot meg.

Endret av FruRaeder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hos én. Jeg er 44, og har hatt tre partnere. 

Anonymkode: f3838...be0

Da jeg var 44 hadde jeg hatt 1. To år senere var antallet 9 og stoppet der.

Men, var ingen grunn for at han gikk til sin elskerinne/ eks og kalte meg for gammel hore av den grunn? Før de hoppet til køys..

TS

Anonymkode: e7ff2...65a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Livet er komplekst når man blir voksen 🙂 Og man lærer seg å gi avkall på noe. Selv om andre tydeligvis ikke ønsker å begrense seg når det gjelder å forsyne seg av mannfolkmenyen 😉

Anonymkode: f3838...be0

Livet er egentlig veldig enkelt. Gå for det man vil ha. Om det ikke funker, gå videre. Men mange gjør ikke det første, og ihverfall ikke det andre...

Anonymkode: 90f6b...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, commeilfaut skrev:

Skjønner ikke logikken. Mange partnere betyr mest sannsynlig "glad i sex". Sjekker man seg innimellom og er nøye med kondombruk er ikke det noe problem. Etter å ha prøvd mange velger hun deg. Hun vet altså endel om hva som finnes der ute, men det er likevel deg hun ville ha. Da vil ikke du ha sex med henne lengre? Hun vet mest sannsynlig akkurat hva hun liker, og hun kan sikkert mange av triksene i boka, altså er sexen på toppen av det hele skikkelig digg. Men dette vil du ikke ha, fordi hun  tidligere har hatt det gøy med andre?

Igjen, mulig jeg er rar, men jeg skjønner virkelig ikke logikken.

Det handler om ulikheter i personlighet. Ulikheter relatert til forholdet mellom sex-følelser-intimitet og synet på sex. I et parforhold er det naturlig at man ønsker en partner man matcher med på dette området - like barn leker best. Handler om enkel psykologi.

At du er skrudd sammen sånn at du ikke ser problemet/poenget, handler igjen om din personlighet. Det er også din personlighet som kommer til uttrykk når du nedskriver det hele til "faen, er jo kjekt at hun har lært seg masse triks". Ikke noe galt med det og man behøver ikke være rar på noen måte, men da passer du best med en person som tenker likt som deg selv. Ikke med en person som ser fargen blå når du ser fargen rød, for å si det på en annen måte.

 

På 3.1.2020 den 12.52, Stylish24 skrev:

Godt poeng! Da stiller saken seg annerledes. Har hun hatt 6-7 og han 2, ville det ikke vært et problem for meg. Det ville vært et problem dersom det var 10+. Jeg har selv hatt 32+.

Hvis du har ha hatt over 32 partnere selv og krever at dama har hatt max 10 så sier det mye om deg, og intet positivt.

Man kan ikke kreve mer enn man selv kan tilby. En dame som aksepterer noe annet syns jeg rett og slett synd på. Det å kreve at en dame skal ha hatt færre sexpartnere enn seg selv syns jeg er flaut og patetisk.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Livet er egentlig veldig enkelt. Gå for det man vil ha. Om det ikke funker, gå videre. Men mange gjør ikke det første, og ihverfall ikke det andre...

Anonymkode: 90f6b...7d4

Som jeg sa, når man blir voksen. Sex var bare en liten del av livet før også 🙂 Nå er jeg for gammel til å løpe på byen og skaffe meg en imponerende merittliste uansett, så om jeg lever sammen med A som har ti ganger flere enn meg, eller B som har ni ganger flere enn meg, er egentlig likegyldig. Det jeg kanskje skulle ønske, var å finne en partner på mitt nivå, men siden jeg går etter kvinner på min egen alder, er nok det ganske umulig i Norge. Her dyrkes friheten kvinner har til å ligge med så mange som mulig, og heies frem pga det, til fulle. Selvsagt kan jeg være alene, men det må bli opp til den personen som ikke kan leve med dagens situasjon. Jeg kan det. Det er 20 år siden jeg trodde at drømmer gikk i oppfyllelse. 😄

Anonymkode: f3838...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
3 timer siden, Jr.Garcon skrev:

At du er skrudd sammen sånn at du ikke ser problemet/poenget, handler igjen om din personlighet. Det er også din personlighet som kommer til uttrykk når du nedskriver det hele til "faen, er jo kjekt at hun har lært seg masse triks".

Det var en noe merkelig take.

Alt var bra mellom dem til han fant ut antallet. Da velger han å gå i seksuelt og følelsesmessig sølibat. Hvis alt var bra inntil dette , at dette ANTALLET er den store saken, sier det seg selv at hans fokus ligger på sin egen krenkede mannlige stolthet, eller følelsen av å være underlegen i attraktivitet, eller kanskje enda verre, den puritanske "hun er skitten, eller løs", mitt poeng var kun å vise hvor totalt ulogisk det er å la et antall partnere, gjerne når man er ung og søkende, skal være et hinder for et forhold som allerede fungerer. Man kan like gjerne snu på mynten og se fordelene med hennes aktive seksualliv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...