Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

6 timer siden, H31 skrev:

De ringte i stad, med positive nyheter!😱 Klarer ikke helt å forstå det enda.. 

Stor klem til deg @Kone92 ❤️Det er værst å vente på telefonen om det er positivt eller negativt. 
 

 

Gratulerer 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere som ruger, @Neutral90 💖 Det er min favoritt følelse, å vite at man ruger. Gleder meg til innsettet på mandag🥰

Grattis med positiv test @H31 💖 For en drøm i oppfyllelse😍🥰

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, TiiBii skrev:

@malla1992 Det er jo fortsatt håp hvis du har en uke igjen til testing?

En god og varm klem til deg @Kone92 💖 Hvordan gikk det videre i dag etter du skrev du satt å ventet på å ta blodprøven? 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt stille her. Var kjempe lei meg når jeg fikk telefon fra Riksen at timen var avlyst dagen før kontroll, men nå er jeg i gang igjen. 🤩
Skal sette inn i morgen(fryseforsøk)...Vet at det er liten sjanse, men håper virkelig. Grugleder meg! 🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, TiiBii skrev:

@malla1992 Det er jo fortsatt håp hvis du har en uke igjen til testing?

En god og varm klem til deg @Kone92 💖💖💖 
 

Ja det er jo fortsatt håp, men tenker at siden jeg ikke kjenner noen symptomer så er alt håp borte. Enste jeg føler et at jeg har hjertebank og blir fort andpusten. Men vet ikke om det er noen symptom en gang. Er bare veldig lei etter 10 med prøving, 7 runder med Ivf og mistet sist gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@malla1992 uff, det forstår jeg at en tung påkjenning. Du er beintøff 🙌🏼 Vi må bare holde motet oppe og håpe på at du lykkes denne gangen💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Dii skrev:

Har vært litt stille her. Var kjempe lei meg når jeg fikk telefon fra Riksen at timen var avlyst dagen før kontroll, men nå er jeg i gang igjen. 🤩
Skal sette inn i morgen(fryseforsøk)...Vet at det er liten sjanse, men håper virkelig. Grugleder meg! 🙈

Hvorfor tenker du det er liten sjanse? :) lykke til i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, malla1992 said:

Ja det er jo fortsatt håp, men tenker at siden jeg ikke kjenner noen symptomer så er alt håp borte. Enste jeg føler et at jeg har hjertebank og blir fort andpusten. Men vet ikke om det er noen symptom en gang. Er bare veldig lei etter 10 med prøving, 7 runder med Ivf og mistet sist gang. 

Hei, det er litt tidlig å kjenne symptomer. Men skjønner at man får de tankene når man ikke kjenner noe. Flere jeg kjenner har ikke hatt symptomer før de har vært 3-4 mnd på vei. Jeg har vært bekymret selv av å ikke kjenne noe, men det kommer. Alt for tidlig å teste ❤️ Men skjønner du er lei etter flere forsøk. For meg har det hjulpet litt å skrive ned ting jeg er takknemlig for, være med venner, snakke med fetilitetsterapaut, dra på akupunktur og koble av med en god serie eller film 🙂 Masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) jeg skal selv gjennom mitt tredje ivf forsøk, jeg skal også bruke menopur  :) lykke til

Anonymkode: 4e108...925

Tusen takk. Masse lykke til. Alle gode ting er 3🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da skal jeg i gang med fryseforsøk etter MA i januar. Har helt glemt når jeg skal starte på Progynova, er det første mensdag eller på dag to eller tre? Takk for hjelp og støtte!

Anonymkode: 5ffb6...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2020 den 7.25, Neutral90 skrev:

Hvorfor tenker du det er liten sjanse? :) lykke til i dag. 

Vet ikke,kjenner at har mistet håp og er veldig nedstemt. 😢 

Takk! Det ble satt tu i dag 😍 Nå er “bare” 10lange dager foran meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Da skal jeg i gang med fryseforsøk etter MA i januar. Har helt glemt når jeg skal starte på Progynova, er det første mensdag eller på dag to eller tre? Takk for hjelp og støtte!

Anonymkode: 5ffb6...f79

Hei, leit å høre om MA. Du starter med progynova første mens dag, men det er ikke så farlig å starte på dag 2 hvis mensen er mer igang da :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Dii skrev:

Vet ikke,kjenner at har mistet håp og er veldig nedstemt. 😢 

Takk! Det ble satt tu i dag 😍 Nå er “bare” 10lange dager foran meg 🙈

Skjønner deg så godt ❤️ har tenkt mye på det at det virker som det klaffer på første ivf for så mange, så vi andre må enten holde på uendelig lenge eller så lykkes vi ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Neutral90 skrev:

Skjønner deg så godt ❤️ har tenkt mye på det at det virker som det klaffer på første ivf for så mange, så vi andre må enten holde på uendelig lenge eller så lykkes vi ikke :(

❤️ @Neutral90 det kommer en dag når det skal lykkes for oss også! 🌸
 

Det tøff for alle som drømmer å få barn...spesielt når det ikke går

med det første 😢
Denne gangen mannen min virker mer positiv enn jeg 🙈  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2020 den 22.10, TiiBii skrev:

 

Jeg tar ikke blodprøven på riksen, så får ikke svar før mandag. Men negativ test på morgenen i dag, så da sluttet jeg på medisiner. Gikk visst ikke på det sjette innsettet heller. Så da skal jeg ha andre uttak i det private. Må vente til høsten i det offentlige 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, Kone92 skrev:

Jeg tar ikke blodprøven på riksen, så får ikke svar før mandag. Men negativ test på morgenen i dag, så da sluttet jeg på medisiner. Gikk visst ikke på det sjette innsettet heller. Så da skal jeg ha andre uttak i det private. Må vente til høsten i det offentlige 😔

Veldig stor klem til deg 💜💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen alle sammen 🇳🇴 håper vi alle har en mini, eller i det minste en mage neste år. For min del er det snø og mye nedbør, sammen med coronatiltak gjør det dagen litt lettere - det blir ikke så synlig at vi ennå er barnløse liksom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dagen vært mye tyngre enn jeg hadde trodd den skulle bli. I selskap med gravid søster og alle som snakker om babyen som skal komme, naturlig nok. For meg kjennes det hele som et så stort nederlag, og jeg klarer ikke engasjere meg eller høre på. Nok et år har gått, og nå er det 4 år siden vi begynte å prøve. Det er så sårt😔 sukk. Kontrastene blir store; hun med kulemagen, jeg som startet opp med letrozol for fryseforsøk i dag. Lettere sagt enn gjort å holde humøret oppe, men jeg har i det minste spist masse kake 🙈 ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...