Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

3 timer siden, malla1992 skrev:

Ja det er jo kanskje litt for tidlig å si. Men noen dager er man sikker på at det gikk bra, men plutselig en time etterpå så er man sikker på at det ikke gikk. Men åssen dag er det egget fester seg ?

Dag 6-7 dpo. Så det spørs hvor mange dager gammelt egg du satte inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, Neutral90 skrev:

Dag 6-7 dpo. Så det spørs hvor mange dager gammelt egg du satte inn. 

Satt inn 2 dager gammelt egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Hadde egguttak nylig, og fikk beskjed om at 8 av 14 befruktede egg ble befruktet «feil», dvs at de lot mer enn en sædcelle inn, og derfor måtte kastes. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende?

Embryologen sa at det var helt normalt og skjedde ofte, men jeg finner nesten ikke noe informasjon om det, og jeg mistenker at hun forsøker å dekke over at klinikken kan ha gjort en feil. Dette var en privatklinikk.

 

Anonymkode: ec1ea...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.5.2020 den 14.35, Kone92 skrev:

Negativ test i dag😭 Rugedag 5 (regner innsett som dag 0). Satte inn to 6–dagers blasto. Er vel fortsatt litt tidlig. Men burde vel snart fått en positiv test?

 

Dette er vårt sjette innsett (men har bare hatt et uttak), begynner å ta på nå...

Vi ligger helt likt i løypa.. Dag 7 i dag og 6 dagers blasto. Når skal du ta blodprøve? Jeg fikk beskjed om blodprøve etter 9 dager, og ble engstelig for at det er for tidlig😬🙈 Kvalm av spenning! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, H31 skrev:

Vi ligger helt likt i løypa.. Dag 7 i dag og 6 dagers blasto. Når skal du ta blodprøve? Jeg fikk beskjed om blodprøve etter 9 dager, og ble engstelig for at det er for tidlig😬🙈 Kvalm av spenning! 

Samme her. Blodprøve på torsdag. Har ikke testet noe mer siden lørdagen, men ganske sikker på at det ikke har gått. Har du testet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Kone92 skrev:

Samme her. Blodprøve på torsdag. Har ikke testet noe mer siden lørdagen, men ganske sikker på at det ikke har gått. Har du testet noe?

Skammer meg haha, men ja jeg har testet.. 🙈 Men har gjort det på ettermiddagen og få timer mellom forrige toalettbesøk, så negativt selvfølgelig. Klarer ikke tenke på noe annet denne gangen.. Kramper i magen om kvelden, ingenting på dagtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, H31 skrev:

Skammer meg haha, men ja jeg har testet.. 🙈 Men har gjort det på ettermiddagen og få timer mellom forrige toalettbesøk, så negativt selvfølgelig. Klarer ikke tenke på noe annet denne gangen.. Kramper i magen om kvelden, ingenting på dagtid. 

Testet selv på ettermiddagen få timer etter forrige toalettbesøk. Så sånn sett er det jo mulig den kan bli positiv nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kone92 skrev:

Testet selv på ettermiddagen få timer etter forrige toalettbesøk. Så sånn sett er det jo mulig den kan bli positiv nå. 

Absolutt! Krysser fingrene for oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Hei,

Hadde egguttak nylig, og fikk beskjed om at 8 av 14 befruktede egg ble befruktet «feil», dvs at de lot mer enn en sædcelle inn, og derfor måtte kastes. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende?

Embryologen sa at det var helt normalt og skjedde ofte, men jeg finner nesten ikke noe informasjon om det, og jeg mistenker at hun forsøker å dekke over at klinikken kan ha gjort en feil. Dette var en privatklinikk.

 

Anonymkode: ec1ea...0b8

Det er ved befruktning det første kritiske punktet er, og helt vanlig at en del faller fra. Stol på klinikken din. 

Anonymkode: 96ecd...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Hei,

Hadde egguttak nylig, og fikk beskjed om at 8 av 14 befruktede egg ble befruktet «feil», dvs at de lot mer enn en sædcelle inn, og derfor måtte kastes. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende?

Embryologen sa at det var helt normalt og skjedde ofte, men jeg finner nesten ikke noe informasjon om det, og jeg mistenker at hun forsøker å dekke over at klinikken kan ha gjort en feil. Dette var en privatklinikk.

 

Anonymkode: ec1ea...0b8

Det er vanlig at endel ikke blir befruktet, som nevnt over, men alltid bare fått beskjed om at det er noen som ikke er befruktet, ikke at de er befruktet "feil" 🤔. Så nytt for meg i alle fall! Men kan jo være vanlig bare at man ikke får beskjed om årsak. Hvis det ikke er icsi råder vel ikke klinikken over selve befruktning tror jeg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Hei,

Hadde egguttak nylig, og fikk beskjed om at 8 av 14 befruktede egg ble befruktet «feil», dvs at de lot mer enn en sædcelle inn, og derfor måtte kastes. Er det noen som har opplevd noe tilsvarende?

Embryologen sa at det var helt normalt og skjedde ofte, men jeg finner nesten ikke noe informasjon om det, og jeg mistenker at hun forsøker å dekke over at klinikken kan ha gjort en feil. Dette var en privatklinikk.

 

Anonymkode: ec1ea...0b8

Du har igjen veeeldig mange egg uansett. Jeg fikk ut bare 4 på uttaket. Lurer på om klinikken ga meg for lav dose hormoner 🤔

Anonymkode: 1df65...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ruger jeg på en fin blasto 🥰 håper det er vår tur denne gangen 🎉

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Neutral90 skrev:

@Kone92 og @H31 hvordan går det med dere? 

Sitter og venter på å ta blodprøve nå. Men negativ test for to dager siden, og begynt å  spotte litt i dag, så løpet er nok kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kone92 skrev:

Sitter og venter på å ta blodprøve nå. Men negativ test for to dager siden, og begynt å  spotte litt i dag, så løpet er nok kjørt.

😟Så leit å lese.. God klem fra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Kone92 said:

Sitter og venter på å ta blodprøve nå. Men negativ test for to dager siden, og begynt å  spotte litt i dag, så løpet er nok kjørt.

Stor klem ❤️ håper du fortsatt får positiv svar på blodprøven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Neutral90 skrev:

@Kone92 og @H31 hvordan går det med dere? 

De ringte i stad, med positive nyheter!😱 Klarer ikke helt å forstå det enda.. 

57 minutter siden, Kone92 skrev:

Sitter og venter på å ta blodprøve nå. Men negativ test for to dager siden, og begynt å  spotte litt i dag, så løpet er nok kjørt.

Stor klem til deg @Kone92 ❤️Det er værst å vente på telefonen om det er positivt eller negativt. 
 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er over for oss denne gang også. I morgen er det en uke til testing og alle følelser i hele kroppen sier at det ikke gikk denne gangen eller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Vi er igang med menopur og klare for første forsøk etter 2 år med prøving på egenhånd. 

Mange spørsmål, men tenker jeg spør etterhvert som jeg kommer på de.

 

Kjekt å finne andre i samme situasjon. 😊 man føler seg liksom litt alene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Juneasi skrev:

Hei alle sammen. Vi er igang med menopur og klare for første forsøk etter 2 år med prøving på egenhånd. 

Mange spørsmål, men tenker jeg spør etterhvert som jeg kommer på de.

 

Kjekt å finne andre i samme situasjon. 😊 man føler seg liksom litt alene.

Hei :) jeg skal selv gjennom mitt tredje ivf forsøk, jeg skal også bruke menopur  :) lykke til

Anonymkode: 4e108...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...