Gå til innhold

Prøverør 2020


TiiBii

Anbefalte innlegg

Herlighet så sakte denne rugetiden går! Er det mange av dere andre som har testet selv før blodprøve/testdato? I så fall hvor lenge etter innsett? Vet ikke om jeg holder ut helt til mandag 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Ellepelle skrev:

Herlighet så sakte denne rugetiden går! Er det mange av dere andre som har testet selv før blodprøve/testdato? I så fall hvor lenge etter innsett? Vet ikke om jeg holder ut helt til mandag 😂

Testet 10 dager etter innsett og den var positiv 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vin_fruen skrev:

Testet 10 dager etter innsett og den var positiv 🤗

Og da er man sikker på at det er lenge nok etter eggløsningssprøyta til at det ikke er falsk positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ellepelle skrev:

Og da er man sikker på at det er lenge nok etter eggløsningssprøyta til at det ikke er falsk positiv?

Det skal være det ja, bruksanvisning sier 10 dager, og ovitrelle skal tas 36 før uttak

Endret av Vin_fruen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger litt med i tråden av og til. Jeg har testdag på fredag etter mitt 9.(!!) innsett. Forsatt tilgode å se en positiv test, og selvom vi ikke har tenkt å gi opp helt enda, så begynner jo tankene å komme.. Hvordan klarer dere å holde motet oppe? 

Anonymkode: c1fbb...64c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Følger litt med i tråden av og til. Jeg har testdag på fredag etter mitt 9.(!!) innsett. Forsatt tilgode å se en positiv test, og selvom vi ikke har tenkt å gi opp helt enda, så begynner jo tankene å komme.. Hvordan klarer dere å holde motet oppe? 

Anonymkode: c1fbb...64c

Oi, ikke meningen å være anonym. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som har tatt samtalen om når slutter vi prøvingen? Når er det nok? 

Anonymkode: 1df65...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har tatt samtalen om når slutter vi prøvingen? Når er det nok? 

Anonymkode: 1df65...784

Vi snakker om det av og til - hører hva den andre parten tenker, men som nevnt i innlegget over; vi er ikke helt der enda, og gruer oss til den gangen vi eventuelt må ta det valget.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kone92 skrev:

Vi snakker om det av og til - hører hva den andre parten tenker, men som nevnt i innlegget over; vi er ikke helt der enda, og gruer oss til den gangen vi eventuelt må ta det valget.. 

Vi har snakket om når nok er. Det er ikke nå, men når vi har gjort sånn og sånn så er det nok liksom. Det tar så mye tid, penger og energi. Redd for at jeg aldri kommer til å slå meg til ro, men. 

Anonymkode: 1df65...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som har tatt samtalen om når slutter vi prøvingen? Når er det nok? 

Anonymkode: 1df65...784

Vi har tatt den samtalen, da dette er såpass ødeleggende for meg og min hverdag. Men ser jo at grensen flytter seg litt mer for hvert forsøk(eller uttak for min del, ettersom jeg aldri har kommet lenger) , men likevel ikke så langt at jeg kan holde på med dette i flere år fremover. Dog skal det sies at jeg er veldig åpen for adopsjon, og tenker kanskje det er lettere for meg å sette den grensen på grunn av det. Om ferdig med forsøk hadde betydd null barn resten av livet, så hadde nok den grensen vært utrolig mye vanskeligere og vondere å finne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kone92 skrev:

Oi, ikke meningen å være anonym. 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Følger litt med i tråden av og til. Jeg har testdag på fredag etter mitt 9.(!!) innsett. Forsatt tilgode å se en positiv test, og selvom vi ikke har tenkt å gi opp helt enda, så begynner jo tankene å komme.. Hvordan klarer dere å holde motet oppe? 

Anonymkode: c1fbb...64c

Krysser fingrene for deg! 

Jeg har hatt en veldig vanskelig periode nå. Begynte faktisk å høre på barn ønskes podcasten og den hjalp litt. Valgte ut episoder som jeg følte jeg trengte der og da. Ellers har jeg innsett at jeg bare må føle slik jeg føler det, og heller gjøre noe hyggelig når energien er på plass til det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 9 innsett kan det kanskje se ut som det har gått?! Jeg er 13 dpo i dag, testdag i morgen. Har ingen symptomer, så hadde null tro på denne testen. Jeg har aldri sett en positiv test i alle disse årene vi har holdt på 😯

IMG_20201119_101906.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kone92 skrev:

Etter 9 innsett kan det kanskje se ut som det har gått?! Jeg er 13 dpo i dag, testdag i morgen. Har ingen symptomer, så hadde null tro på denne testen. Jeg har aldri sett en positiv test i alle disse årene vi har holdt på 😯

IMG_20201119_101906.jpg

Du gjorde dagen min ❤️ Så fantastisk å se en positiv test etter så mange innsett! Gratulerer så mye til dere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Livet.er.magisk skrev:

Du gjorde dagen min ❤️ Så fantastisk å se en positiv test etter så mange innsett! Gratulerer så mye til dere! 

Åh, så hyggelig ❤️ Usikker på om jeg tørr å si takk enda 😬 Det er litt surrealistisk. Tror jeg må ta en del flere tester før jeg tror på det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kone92 skrev:

Etter 9 innsett kan det kanskje se ut som det har gått?! Jeg er 13 dpo i dag, testdag i morgen. Har ingen symptomer, så hadde null tro på denne testen. Jeg har aldri sett en positiv test i alle disse årene vi har holdt på 😯

IMG_20201119_101906.jpg

Positiv 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok digitaltest også nå. Det er helt sykt! Etter 4 år som prøver, 2 uttak og 9 innsett, har det endelig klaffet for oss 😭😍😍Tør ikke tro det helt, er jo forsatt fare for å miste og alt.. Men har uansett aldri kommet så langt før. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Kone92 skrev:

Tok digitaltest også nå. Det er helt sykt! Etter 4 år som prøver, 2 uttak og 9 innsett, har det endelig klaffet for oss 😭😍😍Tør ikke tro det helt, er jo forsatt fare for å miste og alt.. Men har uansett aldri kommet så langt før. 

Å, nå ble jeg så glad på dine vegner!😍😍 gratulerer, krysser fingrene for at en sterk liten spire som klorer seg fast💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, bondekone skrev:

Å, nå ble jeg så glad på dine vegner!😍😍 gratulerer, krysser fingrene for at en sterk liten spire som klorer seg fast💕

Åh, takk 😍😍 Klarer ikke helt å tro på det 🙈 Vi har faktisk satt inn to blastocyst denne gangen. Så det blir sykt spennende på ultralyd om 3 uker 🙊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skuffelsen er nesten umulig å  svelge 💔 Først UL på første timen sa legen at "dette ser veldig bra ut" jeg hadde over 30+ eggposer som hun kunne se med første øyekast, alle prøver fra meg og min mann var veldig fine.. problemet vårt er ikke at vi ikke blir gravid, men vi mister hver gang. Så vi gikk fra første time med inntrykk om at vi ville få mange befruktede egg å "jobbe" med, det var hele grunnen for at vi ville prøve ivf siden jeg mister så mye! 

Jeg hadde egguttak i går og de fikk bare ut 6 egg😭 Det var første skuffelsen, så ringer de i dag... bare 2 er befruktet 💔😪 Så sjansen for at vi har noe som helst å sitte tilbake over helgen er jo liten😢👎 

Vi er faktisk litt i sjokk 😢💔 Føler klinikken ga oss falske forhåpninger 😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...