Gå til innhold

Svigersøster har beregnet for lite mat

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud TS, du må fortelle hvordan det gikk. Nå har keg sittet her gjennom hele julekvelden og tenkt på alle de stakkars menneskene som skulle spise et halvt ribben på deling julaften.....

og jeg tror deg. For jeg har en svigersøster som pisker 3 dl fløte til en liten bolle «fruktsalat» til 20 stykker hver eneste jul, mens hun proklamerer at hun jo vet at «dette er en familie som er så glad i krem...» 🙈😂

Anonymkode: dfdc5...197

Fantastisk😂😂😂

Jeg er nysgjerrig jeg også ts.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg har invitert til brunch 2. Juledag, vi blir 16 totalt, men nå begynner jeg å bli nervøs for at jeg har beregnet lite mat selv. (Men erfaring tilsier at jeg er alltid redd på forhånd, men har mer enn nok når alt kommer til alt. )

TS, lykke til! Hold oss oppdatert!

Jeg tror også ALLTID at jeg har beregnet for lite, så jeg lager litt ekstra bare for å være sikker og ender alltid med en haug med rester😂 Men det gjør ingenting, vi har familieselskap 2.dagen og bruker opp restene da.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her fikk vi en ekstra gjest, mannen sin gamle onkel. Har alltid hatt klart til han og, men i år hadde vi ikke det. Men fortsatt hadde vi en stor bolle med rensket pinnekjøtt igjen. Skal bli godt i lapskaus. Dessert hadde vi godt igjen, så da blir det dessert i morgen og. Ble ikke spist kaker, da gjestene ville hjem. Svigermor ville gå rett etter middagen. Hjemme er den trygge plassen hennes. Hun er dement. Så får vi håpe hun ikke vandrer ute i natt. Nå litt kake og hvitvin :) 

Anonymkode: 6d723...a47

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, YtreYtterst skrev:

Blir lei meg om dette bare var trolling :(

Herregud, selvfølgelig er det bare tull (med mindre vertinnen er utviklingshemmet eller dement da) :fnise:  Det skal liksom lages mat til 13 personer av: En pakke pinnekjøtt, en pose poteter osv til hennes familie på fem, vår familie på tre, mine svigerforeldre og hennes manns foreldre og hans søster......  

Anonymkode: dfd35...e5a

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst
Just now, AnonymBruker said:

Herregud, selvfølgelig er det bare tull (med mindre vertinnen er utviklingshemmet eller dement da) :fnise:  Det skal liksom lages mat til 13 personer av: En pakke pinnekjøtt, en pose poteter osv til hennes familie på fem, vår familie på tre, mine svigerforeldre og hennes manns foreldre og hans søster......  

Jeg har lest rarere ting på dette forumet som har vist seg å stemme, så jeg roper ikke troll før solen kommer og gjør greia si ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 minutter siden, YtreYtterst skrev:

Blir lei meg om dette bare var trolling :(

Selv om det var, så var det moro.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett, men jeg har sett flere eksempler på slike elendige verter. 

Anonymkode: 60e42...e65

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...