Gå til innhold

Kjæresten kaller gaven han fikk ifjor for drittgave!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert noe du ville likt å få, men det er mye man kan tenke seg selv som ikke er en passende gave til partneren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
På 21.12.2019 den 20.39, CabinCruiser skrev:

Sånn som jeg forstår kutymen skal være, så skal man altså ikke gi ting som kan oppfattes som felles i gave til partner😂 altså, støvsuger, kjøkkenmaskin osv.

 

I mitt hode bare tull. I år git vi hverandre ny entre😂

Du kan for min del gi hva du vil til hvem du vil så lenge du vet at mottaker vil sette pris på gaven. Hvis dere har ønsket dere entre er jo det den perfekte gave - men se for deg ansiktet ditt dersom din bedre halvdel sa: Gaven fra meg i år er entreen kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor med en som storsett alltid bytter gavene sine. Så har egentlig bare gitt opp, så er jeg så "heldig" at farsdag, bursdagen hans og jul kommer tett opp i hverandre.  

Anonymkode: 2b450...3c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2019 den 2.27, AnonymBruker skrev:

Ifjor var det første året vi var sammen og jeg kjøpte en kjempefin Willow tree figur som skulle forestille oss. Den var av et par som stod og holdt rundt hverandre. ( https://www.haugesundbok.no/produkt/promise/?gclid=EAIaIQobChMIl7GXxYG55gIVRJSyCh2kgQw5EAkYISABEgLaJvD_BwE ) Trodde han kom til å bli glad for den, men i år sier han hva han egentlig mente om den. At han ikke er jente, det var en skuffelse og han holdt på å dette av stolen da han åpnet den! 
Han ler av gaven og legge til og med ut film på min historie på messenger hvor han latterliggjør gaven! «Dette fikk jeg av kjæresten ifjor!») 

Syntes dette er veldig usympatisk og får ikke lyst til å gi han noe i år! 

Anonymkode: 0a5a8...826

Fyen faen for en drittgave, støtte drittgaven jeg har sett og glad jeg ikke har fått slik. 

Hva med å heller gi han et nakenbilde av deg som er tegnet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kikker skrev:

Fyen faen for en drittgave, støtte drittgaven jeg har sett og glad jeg ikke har fått slik. 

Hva med å heller gi han et nakenbilde av deg som er tegnet?

Enda mer drittgave enn ferdigskrapede flaxlodd? 

Anonymkode: 5f8f0...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forslag til gave i år: 

 

IMG_20191223_224938.jpg

Anonymkode: 7c0cb...4f8

Ha ha morsom figur. Hvor får man kjøpt dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå han. Ganske klissete for flere menn. Er som oftest vi kvinner som liker slikt. Menn liker å få ting som er nyttig eller noe de har bruk for. Kanskje noe de ikke gidder å kjøpe selv. Klær, sko, verktøy, en god flaske alkohol, konsertbilletter osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2019 den 2.35, AnonymBruker skrev:

Åpenbart gitt i beste mening, men er helt sikker på at typen min også hadde fått lattis, evt. latet som den var fin og vist den til alle kompisene sine og ledd. Den passer ikke inn i et hvert interiør (veldig shabby chic), og mange (gutter spesielt) legger ikke like mye symbolikk i materielle ting, og derfor blir dette bare unødvendig nips. Men uansett dårlig gjort å gjøre narr av deg på sosiale medier! 

Anonymkode: d5eb7...754

Hvor blir det av takknemligheten? 

Det er tanken som teller

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk gavekort på damper, One million parfymesett og fotoalbum fra en utenlandsreise. Virket fornøyd denne gangen. :fnise: 

Ts

Anonymkode: 0a5a8...826

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, MLy92 said:

Hvor blir det av takknemligheten? 

Det er tanken som teller

Nei, det er ikke tanken som teller. Tanker er bare tanker.

"Jeg tenkte å kjøpe gave til deg, men så ble det bare et kort". 

Det går bra, det er tanken som teller! 

"Jeg kjøpte en gave til deg som egentlig er til meg, men jeg tenkte at den kanskje skulle være til deg"

Det går bra, det er tanken som teller!

 

Pøh. TS dreit seg ut på gava, og kjæresten er en tulling. 

Anonymkode: 441e6...85e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, MLy92 skrev:

Hvor blir det av takknemligheten? 

Det er tanken som teller

Nettopp.

Derfor er det vanskelig å være takknemlig når giveren ikke har tenkt den rette tanken: Er denne gaven noe som mottaker vil like? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Dolce skrev:

Nettopp.

Derfor er det vanskelig å være takknemlig når giveren ikke har tenkt den rette tanken: Er denne gaven noe som mottaker vil like? 

Kanskje han ikke kjenner henne hodt nok enda. Han prøvde i det minste. Kan ikke forvente at han skal kjøpe en gave til 4000,-. Hvem har ikke bommet på gaver før? Det hjelper ikke å være sur og utakknemlig etterpå. Da får hun vise han forskjellige ting hun liker, og fortelle han om ting hun trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Dolce skrev:

Nettopp.

Derfor er det vanskelig å være takknemlig når giveren ikke har tenkt den rette tanken: Er denne gaven noe som mottaker vil like? 

Det kan jo hende at han tenkte/trodde at hun ville like denne boken? Kanskje det var lik sjanger som andre bøker hun har og at han derfor tok sjansen og kjøpte den boka 

 

Anonymkode: b6423...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han fikk gavekort på damper, One million parfymesett og fotoalbum fra en utenlandsreise. Virket fornøyd denne gangen. :fnise: 

Ts

Anonymkode: 0a5a8..m

Endret av MLy92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg, TS, jeg beklager så mye. Du mente helt sikkert godt. Men ærlig, samboeren min tror jeg ville gått fra meg umiddelbart, hvis det var gave han fikk til første jul etter at vi ble sammen, og nei, jeg overdriver ikke. 

Anonymkode: d9850...e53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Han fikk gavekort på damper, One million parfymesett og fotoalbum fra en utenlandsreise. Virket fornøyd denne gangen. :fnise: 

Ts

Anonymkode: 0a5a8...826

Pjuh, dette går nok bra. Husk alltid kakkadoo-fyren her på KG, og de ble jo gift. 😂

Anonymkode: d9850...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...