Gå til innhold

Kvinne og tre barn hentet opp av sjøen i Tromsø


Herix

Anbefalte innlegg

En tenker vel dyp depresjon når en hører om slikt. Har lest om det fra USA, og også sett om slikt i TV serier. Det er svært, svært trist. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trykksjakta

Alt tyder vel på at dette er selvgjort av moren som prøvde å ta med seg alle 3 barna i døden.

Husker godt storfamilien i USA som dundret utfor en klippe, der begge mødrene og 8(?) barn omkom. Tragiske hendelser, men det er i praksis umulig å gardere seg mot at slik vil skje fra tid til annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trykksjakta
3 timer siden, Elseby13 skrev:

Hva er poenget i å spekulere i denne tragiske saken? Tråden burde stenges.

Spekulasjoner? Politiet er åpen på at de nå etterforsker dette som et drap, der den avdøde moren er siktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at moren er død? Kvinne og to barn er kritisk og livstruende skadet, står det i artikkelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Giselle

Endret for spekulasjon.

De har skrevet flere steder at det er mor og tre barn. Moren var i tyveårene og barna var født i 2012,2015 og 2018. Minste kun 1,5 år 😰

 

Endret av Giselle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne saken altså! Jeg blir så trist av å tenke på det. Med to små her selv er det så ubegripelig som det får blitt. Her må det være et eller annet som har sviktet, og så til de grader! 

Jeg jobber som lærer selv, og denne typen saker får meg til å stoppe opp litt å tenke over hvor lite man egentlig vet om de rundt seg. Spesielt nå som det går mot jul er det lett å glemme at for svært mange er julen en tung og vanskelig høytid. Helt garantert sitter det elever hos meg som har det vanskelig og som gruer seg fordi foreldrene sliter. 

Tenk om vi klarte å være mer åpne om hvordan vi egentlig har det og tatt oss tid til å hjelpe hverandre mer. 

Nei uff. Dette er bare trist! Grusomt! Tragisk 😢❤️

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tragisk. 😭 håper barna ikke var redde og ikke hadde det vondt.. 

leste et intervju der naboene traff familien to timer før politiet fikk varsel. De hadde ikke merket noe. Håper faren får svar! Og at de to minste overlever uten fysiske skader❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken klarer jeg ikke å gi slipp på. Så utrolig tragisk. Tårene renner. For en tragedie. Ser for er hendelen, som en film igjen og igjen i hodet. 😭

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Outlander skrev:

Jeg også mener at ingen mennesker som kommer fra et krigsland burde sette kursen nedover.  Jeg har det vanskelig nok her sørover i vintermørket, tenk hvor vanskelig det må være når det er mørk hele tiden.  Ikke som jeg vet noe som helst om situasjon men det må være en påkjenning på kroppen dette der. 

Tenkte jeg også.

Jeg har en 6-åring, skal love deg at hadde jeg vasset ut i vannet med ham nå ville han kjempet av all sin makt for å komme seg til tørt land igjen. Forstår ikke hvordan hun har greid å gjennomføre det 😢 Stakkars menneske

Håper det går bra med de to jentene, stakkars pappaen også.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
8 timer siden, Outlander skrev:

Folk har behov for å snakke om dette fordi det er nesten uhørt i våres samfunn og helt tragisk. 

Tragisk kommentar, som om det er uhørt å være ulykkelig og utilpass i det norske samfunnet. Synes heller folk bør tenke litt lenger, penger og trygd betyr ikke lykke og tilfredshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Paramount said:

Tragisk kommentar, som om det er uhørt å være ulykkelig og utilpass i det norske samfunnet. Synes heller folk bør tenke litt lenger, penger og trygd betyr ikke lykke og tilfredshet.

Tragisk kommentar? Du vet godt jeg snakker om folk som dreper sine unger med vilje ikke om en helt vanlig depresjen.  🙄🙄

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for hatefullt innhold, spekulasjoner, personangrep, og svar til dette. 

Søgni, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Outlander skrev:

Jeg også mener at ingen mennesker som kommer fra et krigsland burde sette kursen nedover.  Jeg har det vanskelig nok her sørover i vintermørket, tenk hvor vanskelig det må være når det er mørk hele tiden.  Ikke som jeg vet noe som helst om situasjon men det må være en påkjenning på kroppen dette der. 

Du har helt rett. Migrasjon er smertefullt.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.12.2019 den 8.21, Imsdalen skrev:

Nå er kvinnen også død, så da får man vel aldri vite hva som har skjedd. Hvorfor hadde hun tatt av seg skoene? Gråt ikke barna i det kalde vannet? Dette var jo like ved et stort boligfelt, og vil tro tre barn i iskaldt vann ville skapt en del støy 😞

Det var veldig stygt vær i Tromsø denne dagen, og sikkert ikke mange ute på det tidspunktet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...