Gå til innhold

CamillaLor

EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Helt ærlig så er jeg ganske lei av henne nå.. Jeg følger henne ikke, men likevel dukker det opp bilder fra henne i feeden min. Jeg er ikke i mot at hun har det bra, jentekjæreste og viser hvor fint hun har det, men jeg kjenner det blir for mye for meg 🤣

Jeg trenger litt andre følelser i hverdagen min enn klinings med kjæreste...

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Trodle skrev:

Helt ærlig så er jeg ganske lei av henne nå.. Jeg følger henne ikke, men likevel dukker det opp bilder fra henne i feeden min. Jeg er ikke i mot at hun har det bra, jentekjæreste og viser hvor fint hun har det, men jeg kjenner det blir for mye for meg 🤣

Jeg trenger litt andre følelser i hverdagen min enn klinings med kjæreste...

Enig. Følger ikke, men hun dukker opp innimellom, og jeg blir bare utrolig flau av det hun poster. Så påtatt. Så opptatt av å vise magen og kyssing med kjæresten.. Jeg driter i livsstilen hennes, men synes postene er utrolig kleine og lite interessante.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten

Hun har jo tre poster, som hun resirkulerer

• Her er ett flatterende og et uflatterende bilde på samme tid, er det ikke utrolig hvordan vi er i sosiale medier dere?
  • Jeg kliner med kjæresten min
  • Lettkledd innhold med dansing og risting, med en eller annen caption om at du skal elske deg selv

Og alt er dratt igjennom et sånt fargefilter som gjør at jeg føler meg alltid litt høy når jeg ser på feeden hennes.

Det er helt OK. Hun har tydeligvis gått fra misfornøyd til fornøyd med seg selv, og får den litt slitsomme nyreligiøse tonen som jeg ikke er blodfan av. Jeg trenger ikke ELSK MEG SELV i monitor hver eneste dag. Av og til er jeg glad i meg selv, av og til tenker jeg at jeg strengt tatt burde skjerpe meg litt, og det tror jeg egentlig at jeg har godt av også. 

Det skader ingen det greiene der, jeg er helt åpenbart ikke målgruppen, og jeg forstår for å være ærlig ikke helt hvordan folk orker de samme tre innleggene hver dag 365 dager i året heller. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun var ett friskt pust i starten, men det har virkelig gått over. Syns alle postene virker fryktelig tilgjorte, og at hun prøver alt for hardt. Det er det samme om og om igjen, og det ser unaturlig ut. Jeg skjønner hvor hun vil, men går ikke an å ta det der seriøst. Fokus på kropp er alt for stort, og fokus på at usunne greier er greit, blir for dumt. Hun vil gjerne fremstå som selvsikker, men for meg virker det helt motsatt. Det lyser usikkerhet, og nesten manisk. Så for meg var det ikke når inspirasjon i det hun poster lenger, bare puteflaut. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2020 den 11.26, panzerpølsa skrev:

Jeg syns hun var ett friskt pust i starten, men det har virkelig gått over. Syns alle postene virker fryktelig tilgjorte, og at hun prøver alt for hardt. Det er det samme om og om igjen, og det ser unaturlig ut. Jeg skjønner hvor hun vil, men går ikke an å ta det der seriøst. Fokus på kropp er alt for stort, og fokus på at usunne greier er greit, blir for dumt. Hun vil gjerne fremstå som selvsikker, men for meg virker det helt motsatt. Det lyser usikkerhet, og nesten manisk. Så for meg var det ikke når inspirasjon i det hun poster lenger, bare puteflaut. 

Veldig enig i det du skriver! 

Endret av Marioposa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tråden om samme influenser er slått sammen. 

Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Bobleplasten skrev:

Hun har jo tre poster, som hun resirkulerer

• Her er ett flatterende og et uflatterende bilde på samme tid, er det ikke utrolig hvordan vi er i sosiale medier dere?
  • Jeg kliner med kjæresten min
  • Lettkledd innhold med dansing og risting, med en eller annen caption om at du skal elske deg selv

Og alt er dratt igjennom et sånt fargefilter som gjør at jeg føler meg alltid litt høy når jeg ser på feeden hennes.

Det er helt OK. Hun har tydeligvis gått fra misfornøyd til fornøyd med seg selv, og får den litt slitsomme nyreligiøse tonen som jeg ikke er blodfan av. Jeg trenger ikke ELSK MEG SELV i monitor hver eneste dag. Av og til er jeg glad i meg selv, av og til tenker jeg at jeg strengt tatt burde skjerpe meg litt, og det tror jeg egentlig at jeg har godt av også. 

Det skader ingen det greiene der, jeg er helt åpenbart ikke målgruppen, og jeg forstår for å være ærlig ikke helt hvordan folk orker de samme tre innleggene hver dag 365 dager i året heller. 😄

Enig. Det er så fryktelig krampeaktig. Og det eksakt samme tilgjorte gliset på alt. 

9 timer siden, panzerpølsa skrev:

Enig! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt at hun og kjæresten kan leve av at hun legger ut de samme postene om og om igjen (enig med deg som skrev over her). Så at kjæresten nå hadde gjort om sin egen Instagramprofil til "Julie & Camilla", spesielt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er så søte og fine sammen, og jeg blir så glad av de bildene og postene de legger ut. Må innrømme at jeg ble litt lei den perioden hun bare sto foran speilet i undertøyet og danset mens hun spiste smågodt da 😅 Men nå inspirerer hun meg til å nyte livet litt mer, sette pris på de små tingene, og prøve å sette pris på meg selv. Og ikke minst blir jeg motivert til å bruke kroppen mer. Så for min del er hun en super influenser 😄 Men det er klart hun ikke er for alle, skjønner at det kan bli mye noen ganger for noen :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
7 timer siden, odipodis skrev:

Helt sykt at hun og kjæresten kan leve av at hun legger ut de samme postene om og om igjen (enig med deg som skrev over her). Så at kjæresten nå hadde gjort om sin egen Instagramprofil til "Julie & Camilla", spesielt. 

De lever ikke av dét. De gjør sosiale medier for andre. Ganske vanlig måte å gjøre egenreklame i bransjen på, ha en flate som genererer mye engasjement og klikk og lov at du kan gi kunden din det samme for sin egen bedrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2020 den 11.26, panzerpølsa skrev:

Det er dette jeg mener. 

Det blir dobbeltmoralsk når hun aktivt går inn for å fremme kropp og usunne greier, samtidig som hun på sidelinjen har gått ganske mye ned i vekt. 
Jeg sier overhodet ikke at det er galt at hun har gått ned i vekt slik jeg ble angrepet for tidligere i denne tråden, men hun må tenke mer gjennom hvordan dette kan oppfattes av andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Sprinkle skrev:

Det er dette jeg mener. 

Det blir dobbeltmoralsk når hun aktivt går inn for å fremme kropp og usunne greier, samtidig som hun på sidelinjen har gått ganske mye ned i vekt. 
Jeg sier overhodet ikke at det er galt at hun har gått ned i vekt slik jeg ble angrepet for tidligere i denne tråden, men hun må tenke mer gjennom hvordan dette kan oppfattes av andre.

Jeg ser ærlig talt ikke at hun har gått ned i vekt de siste årene, men fokuset på å danse halvnaken med junkfood er blitt verre og verre. Er jo aldri noe annet enn samme regla om at du er bra nok, hver dag. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Camilla er en flott influencer, og hadde jeg hatt en tenåringsdatter hadde jeg blitt overlykkelig om hun fulgte Lorentzen på instagram. Heller Camilla enn alle disse andre som pusher plastisk kirurgi, sminke, undertøy og som bruker sin kropp og sitt utseende for å selge og få følgerbase. Camilla bruker på sett og vis sin kropp også, men på en HELT annen måte. 

Hun svarer godt i spørsmålsrunder og er som sagt en influencer som er sitt ansvar bevisst. Åpen til sinns, reflektert, interessert i å lære, og hun tåler kritikk (har sett noen ganger at hun har svart på kritikk og hun har gjort det på en reflektert og voksen måte, noe som ikke er så rart, for hun ER jo voksen). 

1 time siden, Sprinkle skrev:

Det er dette jeg mener. 

Hun har aldri fremmet usunne greier. Hun har fremmet sunt og variert kosthold, og i løpet av de siste årene har hun gått litt ned i vekt. Vekten forandrer seg med tid og stunder, og kan påvirkes av mange faktorer, slik er det med folk flest. Dette har hun selv kommentert, for hun har fått spørsmål om hvorfor og hvordan hun går opp og ned i vekt.....

Følger du henne i det hele tatt? Det tror jeg ikke du gjør, for jeg har fulgt henne i flere år, og hun viser en sjelden gang frem smågodt posa (hun liker smågodt), men er mest glad i frukt. En gang i blant kan det dukke opp en ferdigpizza, men har sett hjemmelaget pizza i 9 av 10 tilfeller. Hun spiser jo ikke junk og liker det ikke heller. Ja, tenk, det finnes mennesker der ute som ikke liker junk. 

Jeg tror denne dama tenker gjennom ganske mye, mer enn deg som uttaler deg om en influencer du ikke har kjennskap til? 

1 time siden, panzerpølsa skrev:

Jeg ser ærlig talt ikke at hun har gått ned i vekt de siste årene, men fokuset på å danse halvnaken med junkfood er blitt verre og verre. Er jo aldri noe annet enn samme regla om at du er bra nok, hver dag. 

Hvor danser hun naken med junkfood? Kan du linke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker henne - inspirerende ! 

Viktig å være seg selv - elsk kroppen din som den er 💐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Lirah skrev:

Jeg syns Camilla er en flott influencer, og hadde jeg hatt en tenåringsdatter hadde jeg blitt overlykkelig om hun fulgte Lorentzen på instagram. Heller Camilla enn alle disse andre som pusher plastisk kirurgi, sminke, undertøy og som bruker sin kropp og sitt utseende for å selge og få følgerbase. Camilla bruker på sett og vis sin kropp også, men på en HELT annen måte. 

Hun svarer godt i spørsmålsrunder og er som sagt en influencer som er sitt ansvar bevisst. Åpen til sinns, reflektert, interessert i å lære, og hun tåler kritikk (har sett noen ganger at hun har svart på kritikk og hun har gjort det på en reflektert og voksen måte, noe som ikke er så rart, for hun ER jo voksen). 

Hun har aldri fremmet usunne greier. Hun har fremmet sunt og variert kosthold, og i løpet av de siste årene har hun gått litt ned i vekt. Vekten forandrer seg med tid og stunder, og kan påvirkes av mange faktorer, slik er det med folk flest. Dette har hun selv kommentert, for hun har fått spørsmål om hvorfor og hvordan hun går opp og ned i vekt.....

Følger du henne i det hele tatt? Det tror jeg ikke du gjør, for jeg har fulgt henne i flere år, og hun viser en sjelden gang frem smågodt posa (hun liker smågodt), men er mest glad i frukt. En gang i blant kan det dukke opp en ferdigpizza, men har sett hjemmelaget pizza i 9 av 10 tilfeller. Hun spiser jo ikke junk og liker det ikke heller. Ja, tenk, det finnes mennesker der ute som ikke liker junk. 

Jeg tror denne dama tenker gjennom ganske mye, mer enn deg som uttaler deg om en influencer du ikke har kjennskap til? 

Hvor danser hun naken med junkfood? Kan du linke? 

Bare å se på siden hennes det. 

Screenshot_20201025-172055_Instagram.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Bare å se på siden hennes det. 

Screenshot_20201025-172055_Instagram.jpg

Jeg har som sagt fulgt henne i mange år. For å si det slik så fronter hun variasjon og har en avslappet holdning til mat i forhold til mange andre. Om du leser teksten under videoen så ser du hvorfor denne videoen i det hele tatt er produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lirah skrev:

Jeg har som sagt fulgt henne i mange år. For å si det slik så fronter hun variasjon og har en avslappet holdning til mat i forhold til mange andre. Om du leser teksten under videoen så ser du hvorfor denne videoen i det hele tatt er produsert.

Bare ga deg svar på det du spurte om. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
16 timer siden, Sprinkle skrev:

Det er dette jeg mener. 

Uansett om jeg ikke er blodfan av Lor er jeg 100% uenig i dette. Deler av budskapet hennes er nettopp at kroppene og vekten din er personlig og Ikke. Andres. Business. Det er ikke sånn at du forplikter deg til å aldri gå opp og ned i vekt bare fordi du er happy med hvordan du ser ut og nekter å skamme deg over kroppen din. Hvordan du administrerer din egen kropp er din egen beslutning.

Jeg kjenner meg godt igjen i dette. Jeg gikk ned omtrent 20 kg for noen år siden av helsemessige årsaker. Folk snakket til meg på en sånn måte som tilsa at det måtte være så bra for meg å bli tynn, for nå kunne jeg ta plass i samfunnet igjen (og gå i bikini på stranden, bar mage om sommeren, kjøpe godteri på butikken uten at folk så rart på meg). Og de antok umiddelbart at jeg hadde vært veldig misfornøyd med hvordan jeg så ut før. Og da ble jeg litt sånn.... 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...