Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (1 time siden):

Man kan tjene/jobbe akkurat hvor mye man vil fordi om man er uføretrygdet, men er det over 0,4G så trekkes det av hver krone, hvor mye som trekkes kommer an på hvilken kompensasjonsgrad man fikk da uføre ble innvilget. Uføre kan også fryses hvis man ønsker å prøve seg i jobb, så man slipper mølla med avklaring osv om det ikke skulke gå.

Jepp, var det jeg skrev :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg syns fortsatt det er ubegripelig at de velger å dele spesifikk dato for egginnsetting. For et enormt press de skaper for seg selv. Håper bare det sitter på første forsøk, for "hele" verden forventer nå å delta på graviditetstest osv og ikke minst de første 12 ukene kan bli tøffe. Håper virkelig de har tenkt nøye på konsekvensene det kan ha hvis det ikke går bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke går bra bruker de det sikkert som PR og får inn historien i alle landets aviser og ukeblader. Da blir det mer penger i kassa.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på når hun er over med fasen som "Lesbisk".

Husker henne fra trening, hun fikk ikke til trening og kosthold. Så da startet hun å fronte at det var greit, at man skulle elske seg selv som man var. Er det som er hele basen i livet hennes.

Til sammenligning kan man kikke på de som får til trening og kosthold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (2 timer siden):

Lurer på når hun er over med fasen som "Lesbisk".

Husker henne fra trening, hun fikk ikke til trening og kosthold. Så da startet hun å fronte at det var greit, at man skulle elske seg selv som man var. Er det som er hele basen i livet hennes.

Til sammenligning kan man kikke på de som får til trening og kosthold.

Fasen som lesbisk? Var er det for et utsagnet! 
nå er hun jo faktisk gift med Julie og planlegger barn med henne, er nok ikke en fase nei. 

  • Liker 19
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gull vaffel skrev (1 minutt siden):

Fasen som lesbisk? Var er det for et utsagnet! 
nå er hun jo faktisk gift med Julie og planlegger barn med henne, er nok ikke en fase nei. 

Faser og forhold tar nesten alltid slutt som regel.

Hvordan kan du forklare andre i forhold som bryter opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (4 timer siden):

Faser og forhold tar nesten alltid slutt som regel.

Hvordan kan du forklare andre i forhold som bryter opp?

50% av alle norske ektepar skiller seg. Er 50% av den norske befolkningen homofile da? Skjerp deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenelarsen skrev (På 25.10.2022 den 11.17):

Faser og forhold tar nesten alltid slutt som regel.

Hvordan kan du forklare andre i forhold som bryter opp?

Hva er det du prøver å få frem? Skal man leve alene heller enn å gå inn i et forhold fordi det er 50% sjanse for at det på et eller annet tidspunkt til ryke?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er veldig søte det skal de ha. Men  må være slitsom å finne på noe nytt hele tiden.   Men de bruker tik tok for hva det er vært .  Mange av de tingene de viser der har jeg sett  før.  Men de veldig klissete .  Er alle lesbiske forhold sånn? Fikse hverandres hår å sminke osv.   Det er ikke en normalitet i de Hetro  forholdene  jeg vet og kjenner desverre veldig  få lesbiske  så jeg bare lurer? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemaogtanker skrev (4 timer siden):

De er veldig søte det skal de ha. Men  må være slitsom å finne på noe nytt hele tiden.   Men de bruker tik tok for hva det er vært .  Mange av de tingene de viser der har jeg sett  før.  Men de veldig klissete .  Er alle lesbiske forhold sånn? Fikse hverandres hår å sminke osv.   Det er ikke en normalitet i de Hetro  forholdene  jeg vet og kjenner desverre veldig  få lesbiske  så jeg bare lurer? 

Seriøst? om alle lesbiske forhold er sånn? Som om alle heterofile forhold er like.... Herregud :p De er sånn, så da kan vel de få være sånn, uavhengig av hvordan andre lesbiske oppfører seg. Skulle tro lesbiske personer er minst like forskjellige som heterofile. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Criador said:

Seriøst? om alle lesbiske forhold er sånn? Som om alle heterofile forhold er like.... Herregud 😛 De er sånn, så da kan vel de få være sånn, uavhengig av hvordan andre lesbiske oppfører seg. Skulle tro lesbiske personer er minst like forskjellige som heterofile. 

Jeg bare lurte egentlig.  Siden jeg ikke har noe å samtlige  det med.  Er lissom ikke det jeg har gjort  med kjæreste og heller ikke vet jeg om noen. Sp jeg lurte på om jeg har gått glipp av noe jeg burte ha gjort. Derfor lurte jeg. Fint de har noe de elsker å gjøre sammen. Jeg har ikke hatt noen venninner jeg har stelt  meg sammen med så rett å  slett viste ikke att dette var en ting.  Sorry.. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart å se hvordan de nå jobber for å bli likere og likere. Jeg har ikke fulgt dem lenge, men nå sminker de seg likt, farger håret på samme måte og kler seg i like antrekk. Det fremstår som om det er Julie sin stil og sine preferanser som styrer det. Siden jeg ikke har fulgt dem lenge, kan jeg ikke med sikkerhet si at det er slik, så det hadde vært interessant å vite om dere som har fulgt dem ser en stor endring fra hvordan Camilla var tidligere. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NordreSving skrev (På 27.10.2022 den 9.59):

Det er litt rart å se hvordan de nå jobber for å bli likere og likere. Jeg har ikke fulgt dem lenge, men nå sminker de seg likt, farger håret på samme måte og kler seg i like antrekk. Det fremstår som om det er Julie sin stil og sine preferanser som styrer det. Siden jeg ikke har fulgt dem lenge, kan jeg ikke med sikkerhet si at det er slik, så det hadde vært interessant å vite om dere som har fulgt dem ser en stor endring fra hvordan Camilla var tidligere. 

De har holdt på sånn lenge. Men ja, er nok Julie som styrer stilen.  Camilla var mer basic før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dilemaogtanker skrev (På 26.10.2022 den 18.05):

De er veldig søte det skal de ha. Men  må være slitsom å finne på noe nytt hele tiden.   Men de bruker tik tok for hva det er vært .  Mange av de tingene de viser der har jeg sett  før.  Men de veldig klissete .  Er alle lesbiske forhold sånn? Fikse hverandres hår å sminke osv.   Det er ikke en normalitet i de Hetro  forholdene  jeg vet og kjenner desverre veldig  få lesbiske  så jeg bare lurer? 

Mannen min fikset håret mitt😃 Om det blir pent, er en annen sak😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Altså.. hva skjer.. tror ikke jeg har sett på profilen hennes (og Julie sin..) på 1 år nå. Hva skjer med at alt er på engelsk? Og hva skjer med forsøket på britisk aksent? Hjeeelp 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kaisamaia skrev (8 timer siden):

Altså.. hva skjer.. tror ikke jeg har sett på profilen hennes (og Julie sin..) på 1 år nå. Hva skjer med at alt er på engelsk? Og hva skjer med forsøket på britisk aksent? Hjeeelp 

Blir veldig dumt å hakke på alt. De har et stort internasjonalt publikum derav engelsk. Den norske skolen underviser i britisk engelsk, derfor har mange, dog nok eldre enn dagens barn, mer britisk enn amerikansk aksent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (8 timer siden):

Altså.. hva skjer.. tror ikke jeg har sett på profilen hennes (og Julie sin..) på 1 år nå. Hva skjer med at alt er på engelsk? Og hva skjer med forsøket på britisk aksent? Hjeeelp 

Julie har bodd i England, så for henne er det naturlig med britisk aksent - og det blir det jo da for Camilla også som snakker engelsk med nettopp Julie. Ikke verre enn det.... 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det baby. Lagt ut sikkert 10 forskjellige positive tester. Men ser hun svarer at de ikke vet helt sikkert før de har tatt blodprøve ?  10 posetivt tester viser da ikke feil 😝

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv test er jo positiv test?! Den er jo positiv for lengst, men noe må de jo ha å lage video om... Kan jo ikke bli positiv uten HCG de testene. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...