Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Gjest Fnuggolina
Almando skrev (32 minutter siden):

Så jeg er naiv som tror at en person bryr seg om andre mennesker? Skjønner.... 

Nå argumenterer du litt i vilden sky her 😅

Har ikke noe imot CL jeg, tror hun bryr seg en hel del og har masse empati.

Men at hun ikke betaler villaen sin sammen med kjæresten sin med penger fra reklame?

Jo? Hvordan ellers skal de tjene penger som influencere? 

De bruker parforholdet sitt aktivt for å tjene penger.

De kontoen er like forutsigbare som CBE. Bare på en annen måte selvsagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fnuggolina skrev (1 minutt siden):

Nå argumenterer du litt i vilden sky her 😅

Har ikke noe imot CL jeg, tror hun bryr seg en hel del og har masse empati.

Men at hun ikke betaler villaen sin sammen med kjæresten sin med penger fra reklame?

Jo? Hvordan ellers skal de tjene penger som influencere? 

De bruker parforholdet sitt aktivt for å tjene penger.

De kontoen er like forutsigbare som CBE. Bare på en annen måte selvsagt. 

Du kalte meg naiv fordi jeg påstår at Camilla bryr seg om mennesker og at det er bakgrunnen for hennes kanal på sosiale medier. At hun tjener penger på det er selvsagt, da jobben hennes er sosiale medier. På hvilken måte er det naivt å da se opp til henne som person og tro at hun genuint bryr seg om andre? 

Kan du sitere meg der jeg påstår at hun ikke betaler huset sitt sammen med kjæresten sin med penger fra reklame? Siter meg gjerne der jeg skriver at hun ikke driver med reklame også. Takk. :)  

Endret av Almando
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Almando skrev (1 time siden):

Jeg skrev ingen steder at hun ikke har reklame, og jeg skrev heller ikke at likes og følgere ikke betyr noe som helst. Hun selger ikke kroppen sin, det er ikke en Onlyfans konto, og det er ikke en konto hvor hun seksualiserer kroppen sin. Les det jeg skriver. 

Poenget mitt er at hun bryr seg om mennesker og at hun baserer sin konto på det. At hun tjener penger på det er jo åpenbart, for sosiale medier er jobben hennes. Men det er forskjell på å ta til takke med hvilken som helst annonsør for å tjene penger, og å være selektiv på hvordan man tjener pengene. Det er en grunn til at hun ikke er sponsa av Famme for eksempel. Igjen så er ikke målet hennes å tjene mest mulig penger. Det er å hjelpe mennesker. Om du syns det er naivt så kan du ta det på din kappe. 

Har heller ikke sagt at hun selger kroppen sin eller spiller på den (spiller på sex). Har bare sagt at hun dreier fokus mot kropp (som tema). 
 Og ingen her har vel betvilt at hun  har empati og gode holdninger. Men det må jo være lov å diskutere hvorvidt Man er enig i om det fungerer. 

det virker som du tar det veldig personlig når noen ikke er utelukkende positive til denne kontoen😝

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 minutt siden):

Har heller ikke sagt at hun selger kroppen sin eller spiller på den (spiller på sex). Har bare sagt at hun dreier fokus mot kropp (som tema). 
 Og ingen her har vel betvilt at hun  har empati og gode holdninger. Men det må jo være lov å diskutere hvorvidt Man er enig i om det fungerer. 

det virker som du tar det veldig personlig når noen ikke er utelukkende positive til denne kontoen😝

Igjen så svarer du ikke på det jeg skriver. :P 

Hvor har jeg tatt det personlig? Siter gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hun har lagt ut noen bilder av seg selv og dama nå. I trange bikinitruser.
Begge har dratt trusene godt opp i skrittet, men man kan ikke se antydning til cameltoe hos noen av dem.  
Har de rett og slett juksa og putta et bind eller noe sånn oppi trusa,m formå unngå det? I så fall strider det jo mot hennes prinsipper om å være mest mulig naturlig med valker og hår under armene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (42 minutter siden):

Jeg ser hun har lagt ut noen bilder av seg selv og dama nå. I trange bikinitruser.
Begge har dratt trusene godt opp i skrittet, men man kan ikke se antydning til cameltoe hos noen av dem.  
Har de rett og slett juksa og putta et bind eller noe sånn oppi trusa,m formå unngå det? I så fall strider det jo mot hennes prinsipper om å være mest mulig naturlig med valker og hår under armene. 

Virkelig?!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plassering av vaginaen varierer veldig fra person til person. Noen har den langt fram, andre har den midt under.

Type stoff man har på underdeler spiller også en stor rolle for hvor godt de ytre kjønnsleppene vises.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (På 3.6.2021 den 15.43):

Jeg ser hun har lagt ut noen bilder av seg selv og dama nå. I trange bikinitruser.
Begge har dratt trusene godt opp i skrittet, men man kan ikke se antydning til cameltoe hos noen av dem.  
Har de rett og slett juksa og putta et bind eller noe sånn oppi trusa,m formå unngå det? I så fall strider det jo mot hennes prinsipper om å være mest mulig naturlig med valker og hår under armene. 

Underlig form for detektivarbeid du bedriver her, men siden du spør: Det kommer helt an på tykkelsen på stoffet. Jeg har flere badedrakter og bikinier som er stramme uten at kjønnsleppene synes. Dessuten ser alle folk ulike ut der nede, det er ikke noe fasitsvar på når underlivet synes gjennom bade/undertøy og i hvilken grad. Jeg så på bildene du beskrev nå, synes de ser helt normale ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fju skrev (9 minutter siden):

Underlig form for detektivarbeid du bedriver her, men siden du spør: Det kommer helt an på tykkelsen på stoffet. Jeg har flere badedrakter og bikinier som er stramme uten at kjønnsleppene synes. Dessuten ser alle folk ulike ut der nede, det er ikke noe fasitsvar på når underlivet synes gjennom bade/undertøy og i hvilken grad. Jeg så på bildene du beskrev nå, synes de ser helt normale ut. 
 

Synes bare det var unaturlig når de drar trusa så til de grader over hofta. 

Endret av Frekkulf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekkulf skrev (På 6.6.2021 den 15.54):

Synes bare det var unaturlig når de drar trusa så til de grader over hofta. 

Ja og skjønner ikke hvordan det å legge ut nærbilde av seg selv i trusa på den måten skal bidra til at noen får bedre selvbilde. Enda flere bilder av folk  å sammenligne seg med trøkt oppi trynet. Og atpåtil ganske slanke stereotypiske folk/kropper også. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (1 time siden):

Ja og skjønner ikke hvordan det å legge ut nærbilde av seg selv i trusa på den måten skal bidra til at noen får bedre selvbilde. Enda flere bilder av folk  å sammenligne seg med trøkt oppi trynet. Og atpåtil ganske slanke stereotypiske folk/kropper også. 

Hvorfor følger du henne om hun får deg til å føle deg dårlig? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (2 timer siden):

Ja og skjønner ikke hvordan det å legge ut nærbilde av seg selv i trusa på den måten skal bidra til at noen får bedre selvbilde. Enda flere bilder av folk  å sammenligne seg med trøkt oppi trynet. Og atpåtil ganske slanke stereotypiske folk/kropper også. 

Helt enig. Bare ute etter å tjene penger som alle de andre. Og da gjelder det å finne sin nisje. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Bare jeg som tenker at de kommer til å få ett mega slag i tryne vist ikke babyen sitter på første forsjøk ?   Ser på alle TikTokene dems å virker som de tar det som en selvfølgelig at de er gravide da å da. Håper de får god info av klinikken på hvor stor prosess dette kan være. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (12 timer siden):

Bare jeg som tenker at de kommer til å få ett mega slag i tryne vist ikke babyen sitter på første forsjøk ?   Ser på alle TikTokene dems å virker som de tar det som en selvfølgelig at de er gravide da å da. Håper de får god info av klinikken på hvor stor prosess dette kan være. 

Tror de vet dette, men velger å tenke at det sikkert går fort. De fleste friske damer blir jo gravide innen 6 -12 måneder med prøving. 60% blir gravide innen 3 måneder i følge nhi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (På 17.7.2022 den 11.58):

Bare jeg som tenker at de kommer til å få ett mega slag i tryne vist ikke babyen sitter på første forsjøk ?   Ser på alle TikTokene dems å virker som de tar det som en selvfølgelig at de er gravide da å da. Håper de får god info av klinikken på hvor stor prosess dette kan være. 

Hvorfor skal dette være noe du trenger å bekymre deg for. De er ikke dumme. 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal dette være noe du trenger å bekymre deg for. De er ikke dumme. 

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mio-lio skrev (Akkurat nå):

😂

Pass på deg selv. Så passer de på seg. Jeeez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...