Gå til innhold

For dere som har hatt mange sexpartnere, stemmer skostørrelse og penislengde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt ca 50 partnere.

Har ikke sett noen sammenheng, verken med sko, hender eller høyde. 

Går ikke an å ta en titt på pakka gjennom stramme bukser engang, jeg har vært med et par virkelige growere. 

Så det er bukse-bingo, det der. 

Anonymkode: 1ded5...ddc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt sex med flere hundre menn, kun fire av dem har hatt stor og kun to har hatt liten. Resten av mennene har befunnet seg rundt midten, de har selvfølgelig hatt ulike penisstørrelser de også, men straks menn er noenlunde alminnelige i størrelse er det ikke så lett å skille den ene fra den andre. Det kjennes omtrent likt ut i skjeden. 

Det er veldig få som har svært stor eller svært liten penis. De med liten var likevel lave menn med små hender og føtter og de med stor var faktisk høye menn med store hender og føtter.

Likevel har de fleste menn en helt normal penisstørrelse helt uavhengig av høyde, hender og føtter. Det er nå min erfaring.

Anonymkode: 8d65b...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt sex med flere hundre menn, kun fire av dem har hatt stor og kun to har hatt liten. Resten av mennene har befunnet seg rundt midten, de har selvfølgelig hatt ulike penisstørrelser de også, men straks menn er noenlunde alminnelige i størrelse er det ikke så lett å skille den ene fra den andre. Det kjennes omtrent likt ut i skjeden. 

Det er veldig få som har svært stor eller svært liten penis. De med liten var likevel lave menn med små hender og føtter og de med stor var faktisk høye menn med store hender og føtter.

Likevel har de fleste menn en helt normal penisstørrelse helt uavhengig av høyde, hender og føtter. Det er nå min erfaring.

Anonymkode: 8d65b...ef8

Bra forsøk. Men....🤣.

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2020 den 17.03, Gjest Hildur70 skrev:

Siden gjennomsnittlig størrelse på penis er 13,3 cm, vitenskapelig bevist, synes jeg det er rart at så mange her på KG enten har veldig stor eller har partner med stor. Merkelig 

Jeg synes det er rart at det overveldende flertallet vet nøyaktig hvor mange cm penis han/mannen har. Hvem driver og måler,liksom? 😂🤦‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt ca 50 partnere.

Har ikke sett noen sammenheng, verken med sko, hender eller høyde. 

Går ikke an å ta en titt på pakka gjennom stramme bukser engang, jeg har vært med et par virkelige growere. 

Så det er bukse-bingo, det der. 

Anonymkode: 1ded5...ddc

Kan skrive under på at størrelsen i bokseren sier lite om hvordan den er stiv. Noen kan vokse veldig mye.

Anonymkode: f7ab5...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Repus Asserts skrev:

Jeg synes det er rart at det overveldende flertallet vet nøyaktig hvor mange cm penis han/mannen har. Hvem driver og måler,liksom? 😂🤦‍♀️

Ingen. Hatt sex med mange damer og har aldri vært et tema. Bare synsing. Er kanskje 2% menn som liker å fortelle om penisstørrelsen sin (overdriver), men ingen ligger å måler pikk i senga likssom. 

Anonymkode: f7ab5...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i det hele tatt. En jeg datet hadde 45 i sko og store hender. Penis? Mikro... 

Så en som hadde 41 og midt på treet. Samme med han som hadde 42 og små hender. 

Nå: 47 i sko og velutrustet. Ikke spesielt store hender da. 

 

Jeg tror aldri du vet før du får av buksen ;) 

Anonymkode: 35bac...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen sammenheng mellom størrelse på penis og høyde, skostørrrelse osv osv. Den eneste store penisen jeg har sett satt på en mann på 175, spinkel bygd og små føtter, hender.

Anonymkode: f7ab5...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 8.40, AnonymBruker skrev:

Bra forsøk. Men....🤣.

Anonymkode: c2d2c...78c

Hva mener du? Tror du ikke på at jeg har ligget med flere hundre menn? Eller tror du ikke på mine erfaringer med penisstørrelser? Jeg skjønte ikke helt kommentaren din.

Jeg er en godt voksen dame som har vært i seksuelt frigjorte miljøer i 30 år, jeg har også vært i flere åpne forhold, polyforhold og hatt mange one night stands.

Kanskje er det tilfeldig at jeg bare har ligget med fire menn som hadde en virkelig stor penis, men slik er det altså. Da snakker vi om tykke stokker. Og så har det vært to menn som hadde det jeg vil kalle en penis på størrelse med en "guttetiss". Det er helt sikkert mer alminnelig å være så liten enn det jeg har erfart, men der tenker jeg at disse mennene sikkert er sjeldnere frempå og ikke er like frigjorte som de med alminnelig størrelse, dermed treffer man dem ikke like ofte i uforpliktende seksuelle sammenhenger.

Anonymkode: 8d65b...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 0.01, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 98e56...2df

det er størrelsen på nesen som stemmer med størrelsen på penis men husk at det finnes de som jukser seg til større utstyr.

Anonymkode: 927db...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.9.2020 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Les deg opp på normalfordeling. Det er noen som drar opp snittet i forhold til medianen. Penisundersøkelser er bare et kart, ikke virkeligheten. Medianen er ca 14.3, mens det reelle snittet er høyere, ca 14.7. Det er slik normalfordelingen er. Til slutt. Det er vanligere å ha en penis under snittet enn over. Det er noen få som trekker det opp, men de gjør det til gangs. Slik er det bare. Sånn er det med lønn, høyde, styrke, IQ, osv. Noen av oss scorer høyt på flere. De fleste på ingen. 

Anonymkode: c2d2c...78c

Hadde gledelig byttet ut høyde, IQ score, styrke og pikkstørrelse med noen milliarder på konto. Vanskelig å få alt, men penger er viktigst og det er det jeg vil ha mest. Er bare verdt noen mill og det kan være en ganske kjip følelse. Har en kompis som er en liten småfeit uattraktiv kar med liten tiss men han er verdt over hundre mill. Hvem tror dere puller flest damer? Han selvfølgelig.

Anonymkode: 81eec...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 4.42, AnonymBruker skrev:

Hadde gledelig byttet ut høyde, IQ score, styrke og pikkstørrelse med noen milliarder på konto. Vanskelig å få alt, men penger er viktigst og det er det jeg vil ha mest. Er bare verdt noen mill og det kan være en ganske kjip følelse. Har en kompis som er en liten småfeit uattraktiv kar med liten tiss men han er verdt over hundre mill. Hvem tror dere puller flest damer? Han selvfølgelig.

Anonymkode: 81eec...79d

Det behøver ikke å  handle om pengene i seg selv, men kanskje om selvtilliten pengene gir ham. En riking med dårlig selvtillit og hygiene, som veier 150 kg får neppe tilsvarende napp.

Uansett, liten tiss, hva vet du om det? Har du sett den erigert? 😁

Anonymkode: 8d65b...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig så er det masse løgn historier. Og som alltid så dukker det opp fortellinger om menn med ekstremt store peniser hsom er 19-23 cm lang og 18 cm i omkrets !  🤣 Slike monster peniser er unntaket fra normalen.  les dere opp på fakta.

Anonymkode: d70f8...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som vanlig så er det masse løgn historier. Og som alltid så dukker det opp fortellinger om menn med ekstremt store peniser hsom er 19-23 cm lang og 18 cm i omkrets !  🤣 Slike monster peniser er unntaket fra normalen.  les dere opp på fakta.

Anonymkode: d70f8...276

Ingen på KG bryr seg om fakta da. Skriver man et innlegg og linker til dokumentasjon er det ingen som bryr seg, mens hvis man driver og synser om noe man ikke har greie på så henger folk seg på 😂 

Anonymkode: 158c2...4b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...