Gå til innhold

For dere som har hatt mange sexpartnere, stemmer skostørrelse og penislengde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nope han er en utrolig flott og fin fyr og ikke en marsboer. Han er jo ikke radmager, han er bare slank, trent og høy

Jada jeg tror deg, det er jo øye som ser og musa som mottar som best kan svare på dette spørsmålet🙈😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt ca 15 Partnere før jeg ble gift. Min erfaring er mye hår på brystet= stor, tykk og flott penis.

Mannen min har mye hår på brystet, skostr 44 egentlig ikke noe store hender. Men har 19 cm lang og 17 i omkrets. Er veldig fornøyd med han på alle måter og han tenner meg lett.

Anonymkode: f53e2...7be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer i grunn ikke så noen særlig sammenheng på de jeg har vært med som har hatt store peniser, annet enn at de tilfeldigvis var 183-184 høy. Så tror det kan være vanskelig å oppdage før man faktisk det utstyret selv. 

Anonymkode: f28e8...aa3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt ca 15 Partnere før jeg ble gift. Min erfaring er mye hår på brystet= stor, tykk og flott penis.

Mannen min har mye hår på brystet, skostr 44 egentlig ikke noe store hender. Men har 19 cm lang og 17 i omkrets. Er veldig fornøyd med han på alle måter og han tenner meg lett.

Anonymkode: f53e2...7be

17 cm i omkrets? Da synes jeg seriøst synd på deg, med mindre det er godt og romslig da. Selv da tenker jeg at det høres helt ekstremt ut.

Anonymkode: de0d3...e14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt rundt, og sett sikkert flere hundre menn med erigert penis, og har ikke sett noen korrelasjon mellom penisstørrelse og høyde, neser, hender, føtter eller annet. Det er bare en mårte å finne ut av dette på, og det er å være nakne sammen. 

Anonymkode: 98177...c04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hatt ca 15 Partnere før jeg ble gift. Min erfaring er mye hår på brystet= stor, tykk og flott penis.

Mannen min har mye hår på brystet, skostr 44 egentlig ikke noe store hender. Men har 19 cm lang og 17 i omkrets. Er veldig fornøyd med han på alle måter og han tenner meg lett.

Anonymkode: f53e2...7be

Tenker gener og rett ernæring i oppveksten gjør sitt. At jeg med lite skjeggvekst, var liten og spe i oppveksten, nå er blitt normalt lav, stappfull av muskler, har 45 i sko, og må slite med en penis på 23 cm. Samboer fikk sjokk første gang, men møtte tydeligvis gud flere ganger den første natta, og noen tusen ganger etterpå. Av de jeg kjenner som har stor så er det ikke fysiske kjennetegn som indikerer noe om størrelsen. Tenker at folks egenoppfatning av sin seksuelle kapasitet ikke bør påvirkes for mye av størrelsen. Det er like vondt å miste kjæreste fordi hun ikke klarer å ha sex med ens store. Det å ha stor kan oppleves som en gave, men like ofte et rent helvete. Uansett størrelse så finner en sin match før eller siden. Reisen ditt kan være lang, men vær trygg på at når du først er framme, da merker du det. Ha en fin reise.

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke, jeg har møtt noen menn med mikro penis, og av en eller annen merkelig grunn, så er det mannfolk som er over 190 cm, og gjerne bruker str. 47 i sko. Ene jeg var med brukte str. 40 i sko, og var 160 cm, han hadde ca 18 cm. 

Anonymkode: 3b588...526

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 24.11.2019 den 15.17, AnonymBruker skrev:

Hatt ca 15 Partnere før jeg ble gift. Min erfaring er mye hår på brystet= stor, tykk og flott penis.

Mannen min har mye hår på brystet, skostr 44 egentlig ikke noe store hender. Men har 19 cm lang og 17 i omkrets. Er veldig fornøyd med han på alle måter og han tenner meg lett.

Anonymkode: f53e2...7be

Har vært med mange nesten uten hår på brystet, som har hatt stor og tykk penis. Kroppsbehåring har ingenting med penisstørrelse å gjøre

Anonymkode: 92a57...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen sammenheng 🙈 men du kan jo se litt gjennom buksa da.  Husker da jeg var yngre så trodde jeg alle lave menn hadde mini pikk 😅 Men det var feil..

Anonymkode: 18cb1...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 10.03, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke, jeg har møtt noen menn med mikro penis, og av en eller annen merkelig grunn, så er det mannfolk som er over 190 cm, og gjerne bruker str. 47 i sko. Ene jeg var med brukte str. 40 i sko, og var 160 cm, han hadde ca 18 cm. 

Anonymkode: 3b588...526

Mye HGH i puberteten og relativt lite testosteron. Slike menn finnes.

Dr KG.

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 0.27, AnonymBruker skrev:

Men naturlig nok så vil en penis på 15 cm se mindre ut på en stor kar på 190 + og 100 kg, kontra en kar på 175 og 70-80 kg. Det er ulempen med å være stor og kraftig 🙂

Anonymkode: de0d3...e14

Haha tror du på det selv ??? 

Anonymkode: 76dd5...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Skjønner meg ikke på det voldsomme fokuset på penisstørrelse. Erfaren og voksen kvinne her. Mener bestemt at det viktigste er mannen den sitter på. Synes dette fokuset er trist. Blir lei meg av å tenke på at mennesker får store komplekser pga underlivet sitt. Når det kun er overfladiske mennesker som velger partner pga dette. 

Men nei størrelsen på føtter sier ingenting om størrelsen på penis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sett noen sammenheng.

Husker bare da jeg var yngre, datet en på 192, store føtter, stort alt.

Men penisen var bare 15 cm og normal tykkelse. Skuffende ja.

Anonymkode: b29b5...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke vært med så mange, men mange nok til at jeg ikke kan si at det har vært sammenheng mellom verken skostørrelse/håndstørrelse, eller høyde på mann, i forhold til størrelsen på penis. 

Største jeg har sett, og den var så enorm at jeg ble redd, satt på en mann som ikke var spesielt stor på noen andre måter. Maks 175 cm høy, ganske spinkel, ikke store føtter eller hender. Så stor at det var vanskelig å ha sex. Verste var kanskje at han bare var 17 år (jeg 18), og ifølge min mann er ikke gutter fullt utviklet i tenårene. Han påstår iallefall at hans vokste til han var over 20 år. Isåfall aner jeg ikke hvilket "monster" denne gutten endte opp med. Penis var skremmende nok da han var 17.

Minste på en utrolig høy mann (minst 195 cm høy), med hender og føtter som sto i forhold til kroppen, men penis var erigrert på størrelse med min tommel. Min kvinnetommel, som ikke er stor. Gikk definitivt under betegnelsen mikropenis. Jeg fikk litt hetta må jeg innrømme, og hadde ikke sex med ham da jeg oppdaget dette. 

Ellers også, ingen sammenheng. Min eks og min nåværende mann har omtrent samme høyde, og samme skostørrelse, men det er stor forskjell på penisstørrelse. 

Anonymkode: 7c8fc...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfyller vel ikke kravet om å ha hatt mange partnere fot å kunne svare, men svarer likevel. Har hatt to partnere. Første var 178 cm høy, str 42 i sko, store hender,   og gjennomsnittlig/ liten penis. Nåværende partner 182 cm, str 42 i sko, smale, nette hender, stor penis. 

Anonymkode: 2b809...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sett noen sammenheng.

Husker bare da jeg var yngre, datet en på 192, store føtter, stort alt.

Men penisen var bare 15 cm og normal tykkelse. Skuffende ja.

Anonymkode: b29b5...b89

Skuffende? Er jo 2 cm større enn gjennomsnittet 

Anonymkode: b0e26...721

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hildur70 skrev:

Skjønner meg ikke på det voldsomme fokuset på penisstørrelse. Erfaren og voksen kvinne her. Mener bestemt at det viktigste er mannen den sitter på. Synes dette fokuset er trist. Blir lei meg av å tenke på at mennesker får store komplekser pga underlivet sitt. Når det kun er overfladiske mennesker som velger partner pga dette. 

Men nei størrelsen på føtter sier ingenting om størrelsen på penis.

Penisprat har tatt helt av her på kg. Mitt inntrykk er at det omtrent bare er menn som er opptatt av størrelsen. Og da synes jeg de burde finne hverandre, lage seg en facebook-gruppe og så kan de prate om peniser sammen alt de orker der. ;) For her er det bare et irritasjonsmoment.

Anonymkode: c695d...974

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...