Gå til innhold

For dere som har hatt mange sexpartnere, stemmer skostørrelse og penislengde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 24.11.2019 den 0.01, AnonymBruker skrev:

 

 

På 24.11.2019 den 11.40, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å se den erigerte penisen til kompiser?

Anonymkode: 07857...130

Ikke uvanlig hvis du er en  three-legged beaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
På 28.2.2020 den 12.14, Xaxilian skrev:

Kan bare svare for meg selv, bruker 44-45 i sko, middels store hender, 178 høy og har en penis på 18-19 lengde og 16-17 omkrets :)

Du er 175 og snoppen din er overhode ikke så stor. Var ikke så stor når vi var gift i alle fall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ragnargay skrev:

Du er 175 og snoppen din er overhode ikke så stor. Var ikke så stor når vi var gift i alle fall. 

🙄......😂😂😂😂 

Anonymkode: c2d2c...78c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis ja. Høyde og størrelse på hender spiller også inn, men det er selvsagt unntak.

Anonymkode: 81eec...79d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vanligvis ja. Høyde og størrelse på hender spiller også inn, men det er selvsagt unntak.

Anonymkode: 81eec...79d

Min penis er 13% av min kroppshøyde. Om kvinner synes jeg har sånn eller sånn nese, gøtter, hender eller form, påvirker ikke konstanten mellom min penis og min høyde. 

Hvor høy er så din mann? Har han relativt større eller mindre? Hva er hans penis/høyde ratio?

Husk at under 10%, og over 8%,  er normalen. Under 4% er mikro.

👍 eller 👎. Finn det ut.

(Penislengde i centimeter *100/kroppshøyde i centimeter).

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min penis er 13% av min kroppshøyde. Om kvinner synes jeg har sånn eller sånn nese, gøtter, hender eller form, påvirker ikke konstanten mellom min penis og min høyde. 

Hvor høy er så din mann? Har han relativt større eller mindre? Hva er hans penis/høyde ratio?

Husk at under 10%, og over 8%,  er normalen. Under 4% er mikro.

👍 eller 👎. Finn det ut.

(Penislengde i centimeter *100/kroppshøyde i centimeter).

Anonymkode: c2d2c...78c

Da er jeg mye over normalen, 173cm, 19cm og 41i sko. 

Anonymkode: d2c43...eca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg mye over normalen, 173cm, 19cm og 41i sko. 

Anonymkode: d2c43...eca

Et prosentpoeng over. 11% av din kroppslengde. 

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.9.2020 den 14.59, AnonymBruker skrev:

Min penis er 13% av min kroppshøyde. Om kvinner synes jeg har sånn eller sånn nese, gøtter, hender eller form, påvirker ikke konstanten mellom min penis og min høyde. 

Hvor høy er så din mann? Har han relativt større eller mindre? Hva er hans penis/høyde ratio?

Husk at under 10%, og over 8%,  er normalen. Under 4% er mikro.

👍 eller 👎. Finn det ut.

(Penislengde i centimeter *100/kroppshøyde i centimeter).

Anonymkode: c2d2c...78c

195, rundt 11% på den skalaen din og 48 i sko. Er du lav eller ekstremt stor?

Anonymkode: 81eec...79d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

195, rundt 11% på den skalaen din og 48 i sko. Er du lav eller ekstremt stor?

Anonymkode: 81eec...79d

Så din er 21,45 cm. Jeg er lav, men har allikevel en penis som er litt lenger enn 21,45. 

Jeg har BMI 35, men har lav fett%, så penis passer både kroppsform og muskelmasse. 

Når jeg var yngre, og tynnere, så det litt abnormt ut. Var en "liten" overraskelse.

Med din høyde er det i følge tråden her forventet med stor. Det må det være tøft for de høye som ikke har det. Det finnes og folkeslag hvor ordet er at de har stor penis. Da må det være surt å stille med liten.

Vi slipper ihvertfall den opplevelsen. 

 

 

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så din er 21,45 cm. Jeg er lav, men har allikevel en penis som er litt lenger enn 21,45. 

Jeg har BMI 35, men har lav fett%, så penis passer både kroppsform og muskelmasse. 

Når jeg var yngre, og tynnere, så det litt abnormt ut. Var en "liten" overraskelse.

Med din høyde er det i følge tråden her forventet med stor. Det må det være tøft for de høye som ikke har det. Det finnes og folkeslag hvor ordet er at de har stor penis. Da må det være surt å stille med liten.

Vi slipper ihvertfall den opplevelsen. 

 

 

Anonymkode: c2d2c...78c

Nå må dere ikke overdrive her gutta😉😂

95% av alle menn har en penis på 10-18 cm. På kg er snittet 20 cm.. 

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må dere ikke overdrive her gutta😉😂

95% av alle menn har en penis på 10-18 cm. På kg er snittet 20 cm.. 

Anonymkode: f7ab5...e6f

Les deg opp på normalfordeling. Det er noen som drar opp snittet i forhold til medianen. Penisundersøkelser er bare et kart, ikke virkeligheten. Medianen er ca 14.3, mens det reelle snittet er høyere, ca 14.7. Det er slik normalfordelingen er. Til slutt. Det er vanligere å ha en penis under snittet enn over. Det er noen få som trekker det opp, men de gjør det til gangs. Slik er det bare. Sånn er det med lønn, høyde, styrke, IQ, osv. Noen av oss scorer høyt på flere. De fleste på ingen. 

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så din er 21,45 cm. Jeg er lav, men har allikevel en penis som er litt lenger enn 21,45. 

Jeg har BMI 35, men har lav fett%, så penis passer både kroppsform og muskelmasse. 

Når jeg var yngre, og tynnere, så det litt abnormt ut. Var en "liten" overraskelse.

Med din høyde er det i følge tråden her forventet med stor. Det må det være tøft for de høye som ikke har det. Det finnes og folkeslag hvor ordet er at de har stor penis. Da må det være surt å stille med liten.

Vi slipper ihvertfall den opplevelsen. 

 

 

Anonymkode: c2d2c...78c

Kjenner at jeg tror ikke litt på deg en gang. Gud bedre hvor mange mannfolk/gutter som juger om størrelsen sin.

Anonymkode: 84583...02c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner at jeg tror ikke litt på deg en gang. Gud bedre hvor mange mannfolk/gutter som juger om størrelsen sin.

Anonymkode: 84583...02c

Mye skryt og tull ja. Rart at alle skryter av og ha stor når kvinner vet at det ikke er tilfellet😉 

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanligere å ha en penis under snittet enn over. Det er noen få som trekker det opp,

Merkelig at alle disse med stor tissefant i Norge sitter på KG dagen lang og ikke er ute å knuller damer for å imponere de med den store tissen deres da.😂

Anonymkode: f7ab5...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at alle disse med stor tissefant i Norge sitter på KG dagen lang og ikke er ute å knuller damer for å imponere de med den store tissen deres da.😂

Anonymkode: f7ab5...e6f

Vi er jo ofte i forhold da. Som samboer sa. "Det vil ikke bli lett å finne en ny mann etter dette". Hun er en erfaren dame, så jeg skjønner at vi ikke er mange, men vi finnes. At noen av oss er glad i god sex, og litt over gjennomsnittet opptatt av dette, er nok et resultat av gode tilbakemeldinger og gleden av å være en god kjæreste og sexpartner. 

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 0.07, AnonymBruker skrev:

Nei. En eks var 180 cm og 44 i sko og stor penis. Vi måtte være forsiktige når han skulle inn i meg. Nestemann var 196 cm 54 i sko og helt ordinær penisstr.

Anonymkode: bcf68...1a9

Om du skal juge så prøv å virke litt troverdig 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RoH skrev:

Om du skal juge så prøv å virke litt troverdig 

Kan jo hende han jobbet på sirkus som 🤡

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...