Gå til innhold

For dere som har hatt mange sexpartnere, stemmer skostørrelse og penislengde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke vært med så mange, men min nåværende har en ganske stor penis (21 cm lang), men bruker bare str.44 i sko. Ikke at 44 et knøttlite, men han burde jo hatt enda større skostørrelse hvis det skulle stått i stil.

Anonymkode: 62d58...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært med så mange, men min nåværende har en ganske stor penis (21 cm lang), men bruker bare str.44 i sko. Ikke at 44 et knøttlite, men han burde jo hatt enda større skostørrelse hvis det skulle stått i stil.

Anonymkode: 62d58...ab7

Sko bare mangle.

Anonymkode: c2d2c...78c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært med så mange, men min nåværende har en ganske stor penis (21 cm lang), men bruker bare str.44 i sko. Ikke at 44 et knøttlite, men han burde jo hatt enda større skostørrelse hvis det skulle stått i stil.

Anonymkode: 62d58...ab7

Har han ein brei fot?

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt. Min nåværende kjæreste er ca 185 cm høy, bruker skostørrelse 45, har store hender, stor penis (nesten 20 cm).

Min eks var 196, skostørrelse tror jeg var 46, ikke så store hender. Liten penis, kanskje 10-12 cm, tynn....veldig overraskende med tanke på høyden hans og skostørrelsen...

Så man vet vel aldri, tror ikke det er noen slags regel eller noe på dette området

Anonymkode: 590f2...36e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Ingen av kvinnene jeg har hatt sex med har hatt penis.

Anonymkode: 03897...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Siden gjennomsnittlig størrelse på penis er 13,3 cm, vitenskapelig bevist, synes jeg det er rart at så mange her på KG enten har veldig stor eller har partner med stor. Merkelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han jeg datet sist hadde penis som en vedkubbe. Hender og føtter var små og stuttjukke, men han var kraftig bygget. Overalt😄 Når det er sagt, så håper jeg at jeg ikke treffer på flere sånne. Det ble for mye. 

Anonymkode: 891d1...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hildur70 skrev:

Siden gjennomsnittlig størrelse på penis er 13,3 cm, vitenskapelig bevist, synes jeg det er rart at så mange her på KG enten har veldig stor eller har partner med stor. Merkelig 

Er fordi folk ikke har peiling på hva 20 cm er. De fleste dildoene som selges er 15 cm, av den enkle grunn av at vagina ikke er en endeløs brønn. Hvor mange damer har egenltig målt penis til partner med målbånd selv. Kanskje maks 0,5%, så er mye synsing og øyemål, og mange tar for god fisk hva partner forteller de. Og alle vet jo at menn aldri skryter på seg.🙄

 

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke helt. Min nåværende kjæreste er ca 185 cm høy, bruker skostørrelse 45, har store hender, stor penis (nesten 20 cm).

Min eks var 196, skostørrelse tror jeg var 46, ikke så store hender. Liten penis, kanskje 10-12 cm, tynn....veldig overraskende med tanke på høyden hans og skostørrelsen...

Så man vet vel aldri, tror ikke det er noen slags regel eller noe på dette området

Anonymkode: 590f2...36e

Mer vanlig enn uvanlig. 

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.11.2019 den 1.37, Bamseklemmer skrev:

Det hjelper ikke uansett hvor lang eller stor den er hvis du ikke kan bruke den🤫

Jo. Er den medium/medium stor er det mer å jobbe med og man kan ta ansvar selv i større grad. I et langvarig forhold må sexen være god, men et ONS trenger ikke mange ferdigheter så lenge han har noe jeg kan bruke til å fikse min egen orgasme med.

Anonymkode: 47b6f...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv, bruker 44-45 i sko, middels store hender, 178 høy og har en penis på 18-19 lengde og 16-17 omkrets :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Xaxilian skrev:

Kan bare svare for meg selv, bruker 44-45 i sko, middels store hender, 178 høy og har en penis på 18-19 lengde og 16-17 omkrets :)

Lav mann med relativt store føtter. Kanskje det er en pekepinn? Er selv 178cm, er muskuløs XXL, har skostørrelse 44-45, og en penis som er SVÆR. Det er ikke få som har blitt overrasket over at jeg som er så lav har så stor og har mye muskler. Nå er det jo slik at stor er nå ikke alltid en fordel. Mange er ikke laget for å motta en stor, lang og tjukk penis. 

Anonymkode: c2d2c...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen har størrelse 43 i sko og en tykk penis på 19 cm. Synes ikke det stemmer for andre heller. 

Anonymkode: b6a31...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært med to på over 20 cm og etter mine observasjoner var begge relativt spedbygde på rundt 180 cm. De brukte mindre skostørrelse enn gjennomsnittet (40-41) og hendene var ikke nevneverdig av størrelse heller, bare litt større og kraftigere enn mine. Jeg har hørt noe om differansen mellom tommel og pekefinger kan gi bedre pekepinn enn myten om hånd- og skostørrelse, uten at jeg har testet den teorien noe særlig. Det jeg merket mer sammenheng på var faktisk hvordan de var som personer, de var begge roligere, tryggere, mer selvsikre og tilbakelente enn de andre jeg har vært med. 

Anonymkode: f347b...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært med to på over 20 cm og etter mine observasjoner var begge relativt spedbygde på rundt 180 cm. De brukte mindre skostørrelse enn gjennomsnittet (40-41) og hendene var ikke nevneverdig av størrelse heller, bare litt større og kraftigere enn mine. Jeg har hørt noe om differansen mellom tommel og pekefinger kan gi bedre pekepinn enn myten om hånd- og skostørrelse, uten at jeg har testet den teorien noe særlig. Det jeg merket mer sammenheng på var faktisk hvordan de var som personer, de var begge roligere, tryggere, mer selvsikre og tilbakelente enn de andre jeg har vært med. 

Anonymkode: f347b...205

Pekefinger og ringfinger. Lenger ringfinger enn pekefinger er tegn på høy eksponering av testosteron som foster. Har selv betydelig lenger ringfinger enn pekefinger. En app som predikere penisstørrelse traff 100%. Et av spørsmålene var om fingre. Det var den variablen som slo mest ut i appen. En kompis gjorde det samme og han fikk og rett svar, han har ikke lenger ringfinger enn pekefinger, men lever lykkelig for det. Men sizequeens kan nok treffe det de vil ha med dette fysiske trekket.  

Anonymkode: c2d2c...78c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er helt tilfeldig. Har vært med menn som er 1.80-1.85 og har liten penis, men 44-45 i sko. Har også vært med menn som er 170-175, små ben, men har stor penis. 

Anonymkode: 30854...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pekefinger og ringfinger. Lenger ringfinger enn pekefinger er tegn på høy eksponering av testosteron som foster. Har selv betydelig lenger ringfinger enn pekefinger. En app som predikere penisstørrelse traff 100%. Et av spørsmålene var om fingre. Det var den variablen som slo mest ut i appen. En kompis gjorde det samme og han fikk og rett svar, han har ikke lenger ringfinger enn pekefinger, men lever lykkelig for det. Men sizequeens kan nok treffe det de vil ha med dette fysiske trekket.  

Anonymkode: c2d2c...78c

Takk! Ja, det var denne teorien jeg mente. Som forøvrig stemmer bra med han ene som var over 20 cm, han andre begynner å bli en stund siden så jeg vet ikke om det stemmer med han.

Anonymkode: f347b...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

181 høy, normale hender, 45-46 i sko og 13-14 cm pikk (uten KG-tillegg). Såe...nei. Ingen sammenheng :)

Anonymkode: b553b...20e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da med kvinner som har lenger ringfinger enn pekefinger?? 😱

Anonymkode: 44a39...9b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lav mann med relativt store føtter. Kanskje det er en pekepinn?

Anonymkode: c2d2c...78c

Tror nok du er inne på noe her. Jeg er 152, bruker 46 i sko og har en penis på 32 cm.

Anonymkode: 75726...1f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...