Gå til innhold

For dere som har hatt mange sexpartnere, stemmer skostørrelse og penislengde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri ført statistikk over penislengde og skostørrelse. Jeg har faktisk aldri spurt noen av mine partnere om lengde og bredde på penis. Selv om jeg selvsagt til en viss grad kjenner størrelsen på penisen under sex. Men ikke har jeg vært opptatt av skostørrelser deres heller. Eneste grunnen til å vite det, er om jeg skulle kjøpe sko til vedkommende. Legger heller ikke merke til hvor store føttene er. Så nei, jeg aner ikke om det er en sammenheng.

Anonymkode: 803ce...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Skuffende? Er jo 2 cm større enn gjennomsnittet 

Anonymkode: b0e26...721

13? 😅

Nei alt over 17 ser bra ut.

Smak og behag.

Anonymkode: b29b5...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker said:

13? 😅

Nei alt over 17 ser bra ut.

Smak og behag.

Anonymkode: b29b5...b89

Litt kjedelig at 3,8 milliarder menn ikke når opp, da. Kun et par prosent eller så ligger over det globalt sett ifølge den mest troverdige undersøkelsen som er lett å google seg til.

Anonymkode: 7925c...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2019 den 1.18, AnonymBruker skrev:

17 cm i omkrets? Da synes jeg seriøst synd på deg, med mindre det er godt og romslig da. Selv da tenker jeg at det høres helt ekstremt ut.

Anonymkode: de0d3...e14

Du trenger absolutt ikke synes synd i meg 😂17 i omkrets er helt naturlig og absolutt ikke ekstremt. ( kanskje du tenkte en diameter på 17 cm??) jeg snakker om omkrets. 

Jeg har selvsagt født mange store barn og omkretsen til et baby hode er rundt 37 cm. Men det er aldri smertefullt å ha samleie med min mann. Bare nytelse.

Anonymkode: f53e2...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger absolutt ikke synes synd i meg 😂17 i omkrets er helt naturlig og absolutt ikke ekstremt. ( kanskje du tenkte en diameter på 17 cm??) jeg snakker om omkrets. 

Jeg har selvsagt født mange store barn og omkretsen til et baby hode er rundt 37 cm. Men det er aldri smertefullt å ha samleie med min mann. Bare nytelse.

Anonymkode: f53e2...7be

Don't feed the troll.

Anonymkode: de0d3...e14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

13? 😅

Nei alt over 17 ser bra ut.

Smak og behag.

Anonymkode: b29b5...b89

13,3 cm er gjennomsnittlig penisstørrelse ja

Anonymkode: b0e26...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

13? 😅

Nei alt over 17 ser bra ut.

Smak og behag.

Anonymkode: b29b5...b89

Overfladisk holdning. Stakkars menn som blir utsatt for hets av størrelse på penis. En kroppsdel de ikke kan endre på(og heller ikke trenger det) 

Anonymkode: b0e26...721

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Overfladisk holdning. Stakkars menn som blir utsatt for hets av størrelse på penis. En kroppsdel de ikke kan endre på(og heller ikke trenger det) 

Anonymkode: b0e26...721

Det er ganske mange kvinner i verden, nok av de som godtar dem.

Anonymkode: b29b5...b89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, verken hender eller føtter har noen som helst korrelasjon med penisstørrelse. Det som derimot korrelerer, er forholdet mellom lengden på pekefinger og ringfinger. Merkelig, men dette er det visstnok forskningsmessig belegg for.

Anonymkode: 9e04e...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penis str har ikke så mye og si. Altså det er deilig med en stor, skal jo ikke lyve, men det bli jo som at menn syns det er deilig når dama er trang🤷‍♀️ Men jeg vil nå holde en knapp på godt forarbeid, at det er det som teller. Og kjemien under sex. Men sko str og penis str nei, hender derimot har hendt stemt da. Men er vel som alt annet, vi fikk det vel bare utlevert da vi ble født☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I slike tråder som dette så faller det ganske igjennom at mange kvinner bryr seg om størrelse og at en pikk som er litt stor er en bonus. Just saying, etter alle penis trådene her hvor kvinner påstår at det er ikke er så viktig, så lenge den er innen snittet. Å ha sex med en kvinne er ren gambling hvis man har en normal penis. Trist.

Anonymkode: 70879...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tidligere prostituert her, så jeg har en god del over gjennomsnittelig erfaring. De aller fleste er gjennomsnittelige. Det har vært 2 eksepsjonelle store (22cm) og han ene var en liten mann, sånn ellers. Han andre var 185cm, litt små føtter og hender. Har hatt to kjærester som er over 190cm. Han ene var merkbart liten, og han andre er gjennomsnittelig. 

Anonymkode: 3c272...6d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker said:

I slike tråder som dette så faller det ganske igjennom at mange kvinner bryr seg om størrelse og at en pikk som er litt stor er en bonus. Just saying, etter alle penis trådene her hvor kvinner påstår at det er ikke er så viktig, så lenge den er innen snittet. Å ha sex med en kvinne er ren gambling hvis man har en normal penis. Trist.

Anonymkode: 70879...be4

Trist? Jeg har selv godt over gjennomsnittet og jeg kan ikke akkurat bare lene meg på størrelsen? Bare stappe inn den å dama får umiddelbar guddommelig nytelse? Nei. Som med alle verktøy må man vite hvordan man bruker den. Pluss man må ha kjemi. Pluss man må passe sammen fysisk.

Jeg har hatt damer som syns den var for stor, jeg har hatt damer jeg syns var aaaaaaalt for vide, men mest "normale".

Så slutt å grin som en incel niceguy bare fordi du får angst når du skal penetrere en dame. Herregud, pul å vær glad isteden. Er det klaff så er det klaff, funker det så funker det. Om dama kommer med uttaleser om at "nei den var for liten" eller noe ja da er det bare BBC som gjelder for henne. min er ikke bra nok for damer som "må ha stor" heller. De aller aller fleste som jeg forstår det er fornøyd med en middels. Så lenge alt klaffer.

Hadde jeg arva 100millioner på banken er det klart jeg hadde hatt en FET bil, men nå kjører jeg en helt alminnelig folke-suv fra 2004. Så alt ligger i forspill, skills, kjemi, og masse svart magi.

Endret av bloody
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger absolutt ikke synes synd i meg 😂17 i omkrets er helt naturlig og absolutt ikke ekstremt. ( kanskje du tenkte en diameter på 17 cm??) jeg snakker om omkrets. 

Jeg har selvsagt født mange store barn og omkretsen til et baby hode er rundt 37 cm. Men det er aldri smertefullt å ha samleie med min mann. Bare nytelse.

Anonymkode: f53e2...7be

Naturlig my ass😂 Jeg har 14,5 cm i omkrets og mange damer syns det er for tykt hvis man har røff sex. 17 cm i omkrets er nesten verdensrekord, men mye trolling i sånne tråder..

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Tidligere prostituert her, så jeg har en god del over gjennomsnittelig erfaring. De aller fleste er gjennomsnittelige. Det har vært 2 eksepsjonelle store (22cm) og han ene var en liten mann, sånn ellers. Han andre var 185cm, litt små føtter og hender. Har hatt to kjærester som er over 190cm. Han ene var merkbart liten, og han andre er gjennomsnittelig. 

Anonymkode: 3c272...6d3

Det du sier stemmer veldig bra i forhold til forskning. Nesten alle havner innenfor "normalområdet" (gjennomsnittet +- noen cm) Er bare på kg at nesten alle har 18 cm+. De som faktigst har peiling vet at veeldig få har 20 cm + penis. 

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri ført statistikk over penislengde og skostørrelse. Jeg har faktisk aldri spurt noen av mine partnere om lengde og bredde på penis. Selv om jeg selvsagt til en viss grad kjenner størrelsen på penisen under sex. Men ikke har jeg vært opptatt av skostørrelser deres heller. Eneste grunnen til å vite det, er om jeg skulle kjøpe sko til vedkommende. Legger heller ikke merke til hvor store føttene er. Så nei, jeg aner ikke om det er en sammenheng.

Anonymkode: 803ce...b21

Har ligget med mange damer og har aldri vært et tema eller noen har spurt. Eller vent.. Ei som var 17 år spurte når vi var barnekjærester. Når man er passert 20 år, er man voksne å spør ikke om sånne ting. Hadde sett for meg en mann på 30+ som går rundt å ville måle dybden på en vagina eller ei dame som drar fram målbåndet... 

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Tidligere prostituert her, så jeg har en god del over gjennomsnittelig erfaring. De aller fleste er gjennomsnittelige. Det har vært 2 eksepsjonelle store (22cm) og han ene var en liten mann, sånn ellers. Han andre var 185cm, litt små føtter og hender. Har hatt to kjærester som er over 190cm. Han ene var merkbart liten, og han andre er gjennomsnittelig. 

Anonymkode: 3c272...6d3

Lytt til fagfolk!

Anonymkode: 2a638...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner når menn har preferanser angående underliv (trang/vid), kropp og puppe/rumpe osv:

Jævla drittsekk, du fortjener ikke dame, ingen kan noe for hvordan de er skapt, håper du aldri får dame osv osv

Dobbeltmoralen er til å ta å føle på.. 

Anonymkode: f7ab5...e6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner når menn har preferanser angående underliv (trang/vid), kropp og puppe/rumpe osv:

Jævla drittsekk, du fortjener ikke dame, ingen kan noe for hvordan de er skapt, håper du aldri får dame osv osv

Dobbeltmoralen er til å ta å føle på.. 

Anonymkode: f7ab5...e6f

Kvinner er ikke spesielt smarte, de er dyr...

Anonymkode: c95ff...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...