Gå til innhold

Hun avslørte ting i journalen min til venner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle oppdatere her om dagen, men fant ikke tråden så glad noen bumpet den!

Saken kommer mest sannsynlig for retten. Kan jo ta en tid da. Men det er etterforsket og funnet bevis på at hun har vært inne der flere ganger. De kunne ikke finne noen som helst grunn til at hun skulle gjøre det. Min venninne og en av de hun sto å spydde ut eder og galle til, har også forklart seg til min fordel. Hun er nå avskjediget fra stillingen sin (evt sagt opp selv, usikker). Stillingen er utlyst og jeg vurderer å søke, med mulighet for å ta litt kursing i helseledelse😁

Anonymkode: d701f...145

Om du klikker på favoritter knappen her i tråden vil du lett finne den i mine innlegg+favoritter. Du forblir anonym om du bruker knappen. 

Flott at du har underbygge de vitner og at saken går rett vei. 

Det ville vært fint om du oppdaterer litt omkring hva som er gjort med lydopptaket, men det må kanskje vente til etter rettsak. 

Jeg ville også forhørt meg med advokaten om hvor lurt det er å søke den stillingen. Skjønner at det er en mulighet og at det kanskje ikke finnes mange der du bor, men det kan også virke negativt i forhold til saken at du søker på jobben hennes som du er så involvert i som grunn til at den nå er ledig. 

Takk for oppdateringen og fortsatt lykke til. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Keikolina skrev:

Er du 70 år? Selvfølgelig!!!

Er man 70 år fordi man synes det å kalle andre folk for fitter er ugreit?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
2 timer siden, Fireflies skrev:

Er man 70 år fordi man synes det å kalle andre folk for fitter er ugreit?

Jepp. Gamla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Keikolina skrev:

Jepp. Gamla

Lever helt fint med det. Synes ikke det er greit å bruke slike ord om andre. Uavhengig om de har gjort et lovbrudd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle oppdatere her om dagen, men fant ikke tråden så glad noen bumpet den!

Saken kommer mest sannsynlig for retten. Kan jo ta en tid da. Men det er etterforsket og funnet bevis på at hun har vært inne der flere ganger. De kunne ikke finne noen som helst grunn til at hun skulle gjøre det. Min venninne og en av de hun sto å spydde ut eder og galle til, har også forklart seg til min fordel. Hun er nå avskjediget fra stillingen sin (evt sagt opp selv, usikker). Stillingen er utlyst og jeg vurderer å søke, med mulighet for å ta litt kursing i helseledelse😁

Anonymkode: d701f...145

Har du møtt henne noe mer på skolen e.l?

Anonymkode: 30c4b...eae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du møtt henne noe mer på skolen e.l?

Anonymkode: 30c4b...eae

Har kun møtt mannen hennes ifb med skolen i det siste. Han hilser da...vet ikke hvor mye han vet egentlig. Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har kun møtt mannen hennes ifb med skolen i det siste. Han hilser da...vet ikke hvor mye han vet egentlig. Ts

Anonymkode: d701f...145

Altså, han vet jo selvsagt at hun ikke jobber der og saken. Men vet ikke hva han vet av detaljer.

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Virkelig Off-topic her nå...              

Anonymkode: cbe27...016

Det var forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/22/2019 at 12:23 PM, AnonymBruker said:

Ok, kjenner jeg er litt forbanna her nå. Jeg jobbet for et år siden noen mnd på et legekontor som vikar. Ønsket mer jobb, men følte sterkt på at hun som var leder ikke likte meg. Hun var overhyggelig, falsk og brukte en annen person til å spionere på meg, uten at jeg helt kunne ta de på det konkret. Vi bor også på samme sted, og har barn ved samme skole.

Da jeg jobbet der, var jeg nødt til å dra hjem pga sykt barn EN gang. Den samme dagen hadde denne andre personen sett meg på butikken og dette mente min leder ikke var greit siden jeg måtte forlate jobb. Men på butikken måtte jeg.

Jeg var godt likt av andre kolleger, og pasientene skrøt meg opp i skyene. Dette var hun tilsynelatende veldig fornøyd med, men jeg kunne merke at hun ikke helt likte at jeg gjorde jobben min såpass bra. Søkte på stillinger som ble utlyst der, og ytret ønske om videre jobb med gode referanser, men fikk det ikke. Fikk da en annen jobb som jeg trives i.

Så kommer det. Jeg står utenfor skolekjøkkenet sammen med en annen mor og rydder opp etter et arrangement for barna. Er halvmørkt på dette rommet og vi bråker nok ikke, så kunne vel se ut som om ingen var der. Jeg hører at denne damen står inne på kjøkkenet og prater med to venninner som også har barn der. Får med meg at mitt navn blir nevnt, og vi går nærmere døren for å lytte. Hun snakker litt om for en utfordring det ene barnet mitt er, ufyselig og slem er han (ADHD- diagnostisert). Hun mener det ikke er så rart siden jeg er sånn jeg er og at hun ikke liker meg, og skjønner ikke at jeg som alenemor orker å ha han i tillegg til mine andre barn.                                                    Venninna mi peker på tlf og hvisker at jeg må ta opp samtalen. Jeg gjør så det. Hun snakker videre om at jeg bruker mye penger, har hus alene og ny bil. Jeg er sikkert nedlesset i gjeld eller har svarte inntekter en plass. Har for ordens skyld fått en betydelig arvesum etter min far. Vi sto bare å måpte! De hun snakker med, ler litt og er enig, mulig de også ikke liker meg, eller bare er gode venner med henne. Hun snakker om tida jeg jobbet der, og at hun ikke var fornøyd med meg. Jeg hadde mye fravær (fortsatt bare en dag pga syk 6 åring), og jeg var observert ute på butikk samme dag). Så kommer det! Hun presterer å si at "Jaja, hun er jo bipolar så! Hun går til psykolog og bruker medisiner". Dette er noe som står i min journal og som kun jeg, fastlegen min og DPS vet om. Hun klarer faktisk å prestere å si at hun har såvidt vært innom journalen min. Dette har hun ingen rett til selv om hun har tilgang via jobb.

Jeg ble forbanna og gikk inn til de uten å si noe,bare stirret på henne og ristet på hodet. Så dro vi hjem. Hun har prøvd å ringe meg to ganger, antakeligvis for å slukke brannen.

Jeg skal anmelde dette, og ta det videre med hennes leder igjen, samt kontakte fylkeslegen. Men i hvilken rekkefølge burde jeg gjøre dette? Jeg har jo som sagt bevis i form av opptak på tlf, kan det brukes? Jeg vet jo at det er en form for overvåking/avlytting, vil jo ikke bryte loven jeg og. Også har jeg jo et vitne som var sammen med meg. Satan jeg er krigersk, og hun skal få svi!

Kvinne, sykepleier 32 år.

Anonymkode: d701f...145

Journalsnoking er forbudt og straffbart! Ta kontakt med advokat for å undersøke saken. Ta vare på lydopptaket men husk at om man ikke selv deltar i samtalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt det videre? Hun risikerer 6 mnd fengsel og selvsagt sparken.

Jobber selv på sykehus. En dag møtte jeg ei jeg jobbet med, men som pasient. Sa selvfølgelig ikke noe til de andre. Taushetsplikt er strengt. Møter jeg på noen som feks kjenner mine foreldre og ber meg hilse. Så sier jeg at det kan jeg gjøre, men da vil det samtidig røpe hvor de er. Er det ok så hilser jeg.

Anonymkode: 04795...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken her 😍 får meg til å være mer glad i jobben min, og alt det GDPR styret vi hadde i det siste, med å oppdatere diverse datasystem for å følge nye retningslinjer. Mitt journal også. Denne her saken er jo grunnen til at alle innsyn til Mitt journal blir logget, og skal kunne spores i ettertid. 😎

TS, jeg håper du innser hvor heldig du vært, tross alt, i denne saken. At situasjonen ble tross alt så heldig at du fikk alt bevis servert inn i hendene på deg. Og ikke blir for bitter og hevnlys. Jeg ville heller ikke tatt det personlig. Ser for meg at denne personen mangler både forståelse for etikk, og grenser, og har sikkert gjort liknende mot andre også. 

Anonymkode: e52cf...dc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvordan gikk dette? 😊

Anonymkode: 1a593...20f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk å takke venninnen din som ba deg ta opp ❤

Anonymkode: 8fa7a...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvordan gikk dette? 😊

Anonymkode: 1a593...20f

Hva med å lese tråden...? Svaret ligger der...

Anonymkode: 24944...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å lese tråden...? Svaret ligger der...

Anonymkode: 24944...cf1

Jeg tror vedkommende lurte på hvordan rettsaken gikk, for det har det jo ikke kommet noe oppdatering på.

Anonymkode: bd53b...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ingenting å tilføye, men jeg synes det er kjempebra at du står på ditt, TS! Slik oppførsel er ikke greit og det er bra at det får konsekvenser. 

Og så er det jo gøy for oss andre å følge med på, da... 

tenor.gif

Anonymkode: c1bf6...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vedkommende lurte på hvordan rettsaken gikk, for det har det jo ikke kommet noe oppdatering på.

Anonymkode: bd53b...f24

👍🏼  Riktig 

Anonymkode: 1a593...20f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sånne rettssaker kan vel ta veldig laaaaaaaangt tid altså.   

Må sannsynligvis vente utrolig lenge på noen eventuell "oppdatering" om sånne ting...     

Anonymkode: cbe27...016

Vet at det kan ta laaaaaaang tid, altså🤪 

Jeg lurte også på hvordan det går det går med vedkommende. Det må være fortvilende å stå i en slik situasjon. 

Anonymkode: 1a593...20f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guriland så spent jeg er etter å ha lest hele tråden! Føler SÅ med deg Ts.  Håper du søkte og fikk jobben hennes i tillegg! Makan.. 

Anonymkode: d55dc...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...