Gå til innhold

Hun avslørte ting i journalen min til venner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sitat

Men dersom du gjør opptak av en samtale mellom andre uten tillatelse, er det likestilt med ulovlig overvåkning og straffbart etter straffelovens paragraf 208. 

Det du burde gjøre er å kontakte advokat og ta der derfra, at du har et vitne holder mer enn nok, du burde ikke si til andre at du har et opptak av samtalen før du har snakket med advokat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fjeud skrev:

Det du burde gjøre er å kontakte advokat og ta der derfra, at du har et vitne holder mer enn nok, du burde ikke si til andre at du har et opptak av samtalen før du har snakket med advokat.

Ok, jeg skal ringe advokat. Det siste jeg vil er at hun skal slippe unna med dette. Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fjeud skrev:

Det du burde gjøre er å kontakte advokat og ta der derfra, at du har et vitne holder mer enn nok, du burde ikke si til andre at du har et opptak av samtalen før du har snakket med advokat.

Støtter denne. Det med opptaket er overvåking når du selv ikke deltar i samtalen. Men et vitne er mer enn bra nok bevis. Begynn med advokat, så anmeldelse og fylkeslegen antar jeg. Hennes leder har du vel egentlig ikke rett til å snakke med om dette, lederen vil vel få beskjed når saken tas videre. 

Anonymkode: eaafe...ee0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både du og venninnen din hørte det, samt at det er registrert at hun har sjekket jorunalen din på et tidspunkt hun ikke hadde noe med deg å gjøre, så om du melder blir hun tatt på det i seg selv. 

Ville tatt vare på opptaket og vurdere bruke det om hun slipper unna. 

Anonymkode: 7c758...6ed

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest supernova_87

Fy faen. Håper hun får svi. Lykke til TS! 

Skjønner også godt at tross alt sinne og hvor tydelig det er at hun er dusten i deg hele at du kan være såret og krenket for det er faen ikke greit! Stå og si så slemme ting. Håper hun får hjelp til å jobbe med seg selv, må vere vondt å ha deg så dritt med seg selv som det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok, jeg skal ringe advokat. Det siste jeg vil er at hun skal slippe unna med dette. Ts

Anonymkode: d701f...145

Ei venninne av meg var ute for noe lignende. Hun var nettopp blitt gravid og hadde vært hos legen.

Da mannen hennes var i butikken dagen etter, så møter han hun som jobber på legekontoret og hun presterer å gratulere ham med graviditeten. Hun fikk sparken på dagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo helt sykt, TS! 

Gleder meg til hun får ta konsekvensene av dette - så utrolig fortjent 😈

Anonymkode: 9524d...252

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare pass på at du IKKE bruker opptaket! Det kan hun ta deg på. Det er ulovlig å ta opp når du ikke deltar i samtalen selv! (Dessverre!)

Anonymkode: a9df2...86a

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor marsjerte du ikke demonstrativt inn i det øyeblikket barnet ditt ble nevnt? Høres meget rart ut å stå i halvmørket og lytte til baksnakking av eget barn slik at det kan fortsette. 

Anonymkode: 11b65...d08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jeg ville ha varslet fylkeslegen først (eller andre hvis de er riktigere klageorgan), uten å gå til leder.

Hun vet allerede at hun er i trøbbel, du trenger ikke forsøk på oppklaring/ordning fra hun og hennes leder. 

Anonymkode: 4f639...6b6

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg ville ha varslet fylkeslegen først (eller andre hvis de er riktigere klageorgan), uten å gå til leder.

Hun vet allerede at hun er i trøbbel, du trenger ikke forsøk på oppklaring/ordning fra hun og hennes leder. 

Anonymkode: 4f639...6b6

Enig, og du risikerer at leder prøver å glatte over det, du har jo ikke så god erfaring med ledelsen der, de var jo ikke seriøse mtp din jobb så ville ikke stolt på at de ordnet opp. Ta det videre med en gang. 

Anonymkode: eaafe...ee0

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...