Gå til innhold

Hun avslørte ting i journalen min til venner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skrike troll pga en smiley? Jeg hadde også gliset bredt om jeg fikk hevne meg på noen som har tråkket så til de grader over grensene.

Anonymkode: dcd60...4e6

Sant! Jeg gliser ikke for at dette er spesielt gøy for meg, men for at jeg ser for meg at hun får svi for dette.

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet med denne saken er at lederen din neppe har gjort oppslag i journalen din selv og at hun kommer til å påstå at du har fortalt henne disse tingene selv. Det er jo nesten helt sikkert denne "spionen" hennes, som du nevner i førsteinnlegget ditt, som har sjekket journalen din. Og da er det hennes navn som vil stå der, ikke lederen din sitt. 

Anonymkode: e0fd4...ca6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med denne saken er at lederen din neppe har gjort oppslag i journalen din selv og at hun kommer til å påstå at du har fortalt henne disse tingene selv. Det er jo nesten helt sikkert denne "spionen" hennes, som du nevner i førsteinnlegget ditt, som har sjekket journalen din. Og da er det hennes navn som vil stå der, ikke lederen din sitt. 

Anonymkode: e0fd4...ca6

Men enten må det ha vært noen inne og snoket som ikke skulle vært der, ellers er det legen som har brutt taushetsplikten siden sekretæren vet om ting hun ikke burde visst. 

Anonymkode: 34ac1...490

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med denne saken er at lederen din neppe har gjort oppslag i journalen din selv og at hun kommer til å påstå at du har fortalt henne disse tingene selv. Det er jo nesten helt sikkert denne "spionen" hennes, som du nevner i førsteinnlegget ditt, som har sjekket journalen din. Og da er det hennes navn som vil stå der, ikke lederen din sitt. 

Anonymkode: e0fd4...ca6

Det er uansett ikke lov, dersom leder har fått en «spion» til å lese journalen til TS. Det blir jo undersøkt, og dersom navnet til denne spionen dukker opp vil de nok ta en prat med vedkommende - som mest sannsynlig vil «angi» leder. 

Anonymkode: e70f8...2fd

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med denne saken er at lederen din neppe har gjort oppslag i journalen din selv og at hun kommer til å påstå at du har fortalt henne disse tingene selv. Det er jo nesten helt sikkert denne "spionen" hennes, som du nevner i førsteinnlegget ditt, som har sjekket journalen din. Og da er det hennes navn som vil stå der, ikke lederen din sitt. 

Anonymkode: e0fd4...ca6

Men denne spionen har jo heller aldri hatt grunn til å gå inn i min journal. Hun er forresten også sykepleier på dette legekontoret. Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett har hun jo både brutt taushetsplikten og sjekket journalen ulovlig, så uansett om hun har sjekket den på noen annen sin bruker, har hun fortsatt brutt taushetsplikten og det er også veldig alvorlig.

Anonymkode: a4531...640

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en sms fra henne der det sto:

Hei! Beklager om du misforsto noe her om dagen på skolen. Jeg må legge meg flat og beklage hvis du ble lei deg. Håper at vi kan legge dette bak oss. Blir forresten en ledig stilling hos oss fra nyttår, anbefaler deg å søke!😊

Føler vel at dette var et forsøk på å redde ræva si...men det er jo også en mld jeg kan bruke som bevis?? Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en sms fra henne der det sto:

Hei! Beklager om du misforsto noe her om dagen på skolen. Jeg må legge meg flat og beklage hvis du ble lei deg. Håper at vi kan legge dette bak oss. Blir forresten en ledig stilling hos oss fra nyttår, anbefaler deg å søke!😊

Føler vel at dette var et forsøk på å redde ræva si...men det er jo også en mld jeg kan bruke som bevis?? Ts

Anonymkode: d701f...145

Elendig forsøk på å redde ræva si ja, hun vet veldig godt hvor mye hun har driti seg ut.. jobber i helsevesenet selv og syntes det er forkastelig at noen kan ta så lett på taushetsplikten.. håper du går til advokat TS, slike folk bør få konsekvenser av sine handlinger..

Anonymkode: 9e1aa...86b

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar henne. Men ta vare på sms-en og bruk den som bevis. 

Anonymkode: cb558...353

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2019 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Veldig snodig å jobbe på samme legekontor som man har fastlege. Jeg hadde sendt klage til fylkeslegen og informert fastlegen, da kan fastlegen sperre journalen din. Du har ikke lov å ta opp samtaler du ikke selv er en del av, så det klippet er ubrukelig. Nettopp en som ble oppsagt pga det i Stavanger. For øvrig er det helt normalt å ikke like folk, og du må tåle at ikke alle liker deg eller bøllebarnet (ADHD er ingen unnskyldning), uten at du skal snike deg innpå folk av den grunn

Anonymkode: 15c91...e05

😂

Anonymkode: 21bae...128

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.11.2019 den 12.40, AnonymBruker skrev:

Problemet med denne saken er at lederen din neppe har gjort oppslag i journalen din selv og at hun kommer til å påstå at du har fortalt henne disse tingene selv. Det er jo nesten helt sikkert denne "spionen" hennes, som du nevner i førsteinnlegget ditt, som har sjekket journalen din. Og da er det hennes navn som vil stå der, ikke lederen din sitt. 

Anonymkode: e0fd4...ca6

Hun har brutt taushetsplikten uansett. Det gjorde hun i det sekundet hun fortalte om ta sin diagnose. 

Anonymkode: 21bae...128

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en sms fra henne der det sto:

Hei! Beklager om du misforsto noe her om dagen på skolen. Jeg må legge meg flat og beklage hvis du ble lei deg. Håper at vi kan legge dette bak oss. Blir forresten en ledig stilling hos oss fra nyttår, anbefaler deg å søke!😊

Føler vel at dette var et forsøk på å redde ræva si...men det er jo også en mld jeg kan bruke som bevis?? Ts

Anonymkode: d701f...145

Lol.. Ja, det er bevis. 

Anonymkode: 21bae...128

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.11.2019 den 14.37, AnonymBruker skrev:

Veldig snodig å jobbe på samme legekontor som man har fastlege. Jeg hadde sendt klage til fylkeslegen og informert fastlegen, da kan fastlegen sperre journalen din. Du har ikke lov å ta opp samtaler du ikke selv er en del av, så det klippet er ubrukelig. Nettopp en som ble oppsagt pga det i Stavanger. For øvrig er det helt normalt å ikke like folk, og du må tåle at ikke alle liker deg eller bøllebarnet (ADHD er ingen unnskyldning), uten at du skal snike deg innpå folk av den grunn. 

Anonymkode: 15c91...e05

For en kommentar!!! Du forsvarer faktisk en så dårlig oppførsel.. Huff baksnakking og drittslenging er altfor akseptert. 

Anonymkode: 6f008...0f3

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en sms fra henne der det sto:

Hei! Beklager om du misforsto noe her om dagen på skolen. Jeg må legge meg flat og beklage hvis du ble lei deg. Håper at vi kan legge dette bak oss. Blir forresten en ledig stilling hos oss fra nyttår, anbefaler deg å søke!😊

Føler vel at dette var et forsøk på å redde ræva si...men det er jo også en mld jeg kan bruke som bevis?? Ts

Anonymkode: d701f...145

Ååhhh, jeg kan ikke fordra slike "unnskyldninger". Det der er ingen virkelig beklagelse, hun beklager ikke det hun har gjort, men det du måtte ha slumpet til å føle da hun gjorde det hun gjorde. Hvis en beklagelse skal være virkelig, må hun ta ansvar for, og anerkjenne, det hun har gjort, ikke "beklage at du misforsto" og "beklage hvis du ble lei deg".

Ubrukelig beklagelse.

Anonymkode: 4f639...6b6

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit hun sendte sms, jeg ville holdt evt samtale med henne på sms evt mail så du har det skriftlig for dokumentasjon. Av samme årsak ville jeg sendt brev og ikke ringt fylkeslegen, 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en kommentar!!! Du forsvarer faktisk en så dårlig oppførsel.. Huff baksnakking og drittslenging er altfor akseptert. 

Anonymkode: 6f008...0f3

Vi vet ingenting om hvordan ts er i det virkelige liv, hun kan være en real pain in the ass for alt vi vet. Hun må tåle at folk ikke liker henne g ungen hun unnskylder. 

Anonymkode: 15c91...e05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, folk får bare bestemme seg om de liker meg og "drittungen" min så mye de vil. Men de får ikke bestemme seg for å gå inn i journalen min så mye de vil!!!! Ts

Anonymkode: d701f...145

Nei og det har jeg ikke sagt heller. Men er det ingen andre som vet at du er bipolar og går til psykolog som hun kan ha fått vite det av? Samboer, venninne, familiemedlem e.l.?

Anonymkode: 15c91...e05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei og det har jeg ikke sagt heller. Men er det ingen andre som vet at du er bipolar og går til psykolog som hun kan ha fått vite det av? Samboer, venninne, familiemedlem e.l.?

Anonymkode: 15c91...e05

At jeg både er bipolar, går til psykolog og bruker medisiner er det kun jeg, min lege og min behandler som vet. Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...