Gå til innhold

Hun avslørte ting i journalen min til venner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Advokat så politi. 
Er du i en forening så tar du kontakt med dem og ber om bistand. 

Har hun vært i din journal så vil det være loggført. Det bør du få sjekket opp 

Anonymkode: 69b93...d7f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Advokat så politi. 
Er du i en forening så tar du kontakt med dem og ber om bistand. 

Har hun vært i din journal så vil det være loggført. Det bør du få sjekket opp 

Anonymkode: 69b93...d7f

Politiet har ingen ting med dette å gjøre. Fylkeslegen er rette instans.

Anonymkode: f2f3f...fbd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet hvor strengt dette er siden jeg selv jobber i helsevesenet. Men jeg hadde aldri forberedt meg på dette....

Vet ikke om jeg vil kontakte venninnene som hørte på eller leder da jeg ikke vil hun skal få "bygd" seg opp et forsvar...  Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker bare å si lykke til - håper du får kverket dritten!

Hold oss oppdatert på hvordan dette går.

Anonymkode: 98346...6ba

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun du snakker om også er her på KG vil hun kjenner seg igjen - nå har du avslørt alle kortene dine og hun rekker å ta forhåndsregler, pluss snakke med vitnene dine.......

Anonymkode: 918f0...7e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun du snakker om også er her på KG vil hun kjenner seg igjen - nå har du avslørt alle kortene dine og hun rekker å ta forhåndsregler, pluss snakke med vitnene dine.......

Anonymkode: 918f0...7e2

Har hun vært inne i journalen, kan hun ikke gjøre noe med dette nå uansett, og har uansett et stort problem mtp dette all den tid hun ikke har noe behandlingsansvar for ts.

Anonymkode: f2f3f...fbd

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med fylkeslegen først - de har erfaring med hvordan du går videre med saken, om du trenger vitner/advokat og om det er noe du selv må gjøre videre. Frem til du har snakket med de er det nok til din fordel å ikke involvere eventuelle vitner, da får dama fort nyss om hva som er på gang. Bruk gjerne tid på å transkribere opptaket, slik at du har svart på hvitt hva som ble sagt. Vil tro at det holder med oppsummerte punkter siden du ikke kan bruke opptaket som bevis. Ha dette klart når du ringer fylkeslegen på mandag.

Vil tro at fylkeslegen tar dette videre direkte med legekontoret og ber om innsyn/bevis på det som har skjedd. 

Anonymkode: 34ac1...490

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig snodig å jobbe på samme legekontor som man har fastlege. Jeg hadde sendt klage til fylkeslegen og informert fastlegen, da kan fastlegen sperre journalen din. Du har ikke lov å ta opp samtaler du ikke selv er en del av, så det klippet er ubrukelig. Nettopp en som ble oppsagt pga det i Stavanger. For øvrig er det helt normalt å ikke like folk, og du må tåle at ikke alle liker deg eller bøllebarnet (ADHD er ingen unnskyldning), uten at du skal snike deg innpå folk av den grunn. 

Anonymkode: 15c91...e05

Flere som påpeker at det er rart å jobbe der man har fastlege. Men hva ellers tenker dere man skal gjøre i små byer/kommuner? På fastlegekontoret i min by jobber det ca. 15 leger og tipper 20 andre. Så alle disse 35 skal liksom få seg fastlege i nabokommunene som er mye mindre? Antar at de fleste av dem har fastlege på samme kontor. 

Jeg hadde ikke hatt fastlege 1 time unna fordi jeg jobbet på et fastlegekontor. Og ser ingenting merkelig med det. Synes det et merkeligere å reagere på det. 

Anonymkode: e9af0...243

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjerringa burde ikke få slippe unna med dette! Oppsøk advokat og gå videre med det. 

Anonymkode: 602d0...e0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du mener helsepersonell har brutt taushetsplikten, kan du be om en vurdering fra Fylkesmannen i din region. Fylkesmannen vil da hente inn nødvendig informasjon for å vurdere om helsepersonellet har opptrådt i tråd med taushetsplikten. Hvis Fylkesmannen mener at det foreligger alvorlig brudd på taushetsplikten, skal saken oversendes Statens helsetilsyn. 

Hvis Statens helsetilsyn kommer til at helsepersonellet har brutt taushetsplikten, kan de få en advarsel. Ved grove brudd, eller dersom helsepersonellet ikke innretter seg etter å ha fått advarselen, kan Statens helsetilsyn kalle tilbake helsepersonellets autorisasjon, lisens eller spesialistgodkjenning. https://helsenorge.no/rettigheter/taushetsplikt  

Anonymkode: 8ab39...81d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate for ei drittkjerring 😣You go girl👊Knus henne!! 

Anonymkode: 008fe...40f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fy flate for ei drittkjerring 😣You go girl👊Knus henne!! 

Anonymkode: 008fe...40f

I will!😁 ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det med advokat, dersom historien du forteller i hi er sann vil hun miste jobben tvert. Det der er drøyt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det leder eller spionen som sa dette om deg?

Anonymkode: d87da...704

Leder. Ts

Anonymkode: d701f...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har hørt det selv. Venninnen din har hørt det. De to andre har hørt det.

Anmeld det og oppgi disse personene som vitner. Hvis de to andre lyver under avhør og sier at dette ikke ble sagt, så kan du ha opptaket i bakhånd. Men bruk det som siste utvei.

Jeg tviler sterkt på at du vil bli straffet for å bruke opptaket hvis vitnene lyver til politiet, men hvis du blir det, så blir de to vitnene som løy i avhør iallfall straffet, så du tar dem med deg i fallet - med hespetreet som snoket på deg.

Be også om innsyn i journalen din, og hvem som har gjort oppslag der. Ta med dette til politiet.

Endret av jabx
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke bruke opptaket. Hun har lest i journalen din. Det er ikke lov og det er logget i datasystemet at hun har lest journalen din. Du kan derfor ta kontakt med sjefen hennes, gi beskjed om hva du har hørt og be de undersøke dette nærmere. Blir du ikke hørt det tar du kontakt med nærmeste tilsynsetat. 

Anonymkode: 0eded...2c0

Dette. Undersøk dette først. Be sjefen sjekke hvem som har søkt deg opp. Det skal være loggført og er strengt forbudt å gjøre.

Anonymkode: bda71...cef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

I will!😁 ts

Anonymkode: d701f...145

Er vel ikke noe å glise av hvis dette er seriøst? 

Trolleritrollera! 

Anonymkode: 0a77c...456

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke noe å glise av hvis dette er seriøst? 

Trolleritrollera! 

Anonymkode: 0a77c...456

Skrike troll pga en smiley? Jeg hadde også gliset bredt om jeg fikk hevne meg på noen som har tråkket så til de grader over grensene.

Anonymkode: dcd60...4e6

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...