Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så svake og feminin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er norske kvinner så vulgære ? Kan en  vel da si.

Anonymkode: 7248e...8fe

Er de det?

Anonymkode: 9007a...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Det er kulturen dem har vokst opp i som er grunnen til at de er svake og feminine som du sier.

Anonymkode: 5ab61...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ynkelig norske menn som er fullstendig kuet av gale kvinner som også er norske.

Flaut å se på.

Anonymkode: 6600b...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det. Tar en mann som tør å være det som kalles feminin foran en anstrengt machoboy som er livredd for å assosieres med noe feminint any day.

Anonymkode: fe9c9...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de? Mannen min er over 190, 100 kilo muskler og trener kampsport, skrur på bil, snekrer og fikser alt som går i stykker i hus og hjem. Men er kanskje feminin fordi han viser omsorg for barnet vårt og er glad i dyr...?

Hva legger du i at norske menn er svake og femi? At de ikke banker kone og barn?

Anonymkode: 8c7c8...0a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke det, men de er gjerne litt tilbakeholdne som alle nordmenn var. Så i kontrast til "se på meg -kulturen" som har kommet de siste 25 årene får du kanskje inntrykk at at de er svake og feminine. 

Anonymkode: 2de2e...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Jeg sier sannheten. De har ikke baller. Får alltid juling dere.

Anonymkode: 84013...425

Hvorfor driver dere å gir juling i hytt og vær? Er du en av de som utsetter folk for blind vold? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg er norsk mann, og har fått juling av 5-6 forskjellige jenter/damer. -men vanskelig å si hvorfor vi norske menn er svake.

Anonymkode: 5d37d...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 12.45, AnonymBruker skrev:

Jeg er norsk mann, og har fått juling av 5-6 forskjellige jenter/damer. -men vanskelig å si hvorfor vi norske menn er svake.

Anonymkode: 5d37d...d14

Hva gjorde du i forkant av disse juling ene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maleficenta skrev:

Hva gjorde du i forkant av disse juling ene? 

utro par ganger. ei var psyko.. og noe fyllarør

Anonymkode: 5d37d...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest warpen
På 20.11.2019 den 17.20, Warrior skrev:

Men du har nok litt rett også at ganske mange er det. Folk er blitt så lat! Få som virkelig gidder å trene og bygge muskler. Mer gøy å sitte på iPaden, PC eller game. 

Det med at noen er veldig feminin synes jeg også er litt teit. Når de oppfører seg som damer og går i feminine klær, men for all del folk må få ha den stilen de vil..

Jepp og forstår dem godt spesielt de unge folk er drittlei kroppspresset ser en 15åring som hardtrener for sommerkroppen.

Før så var det stort sett bare jente som fikk gjennomgå kroppspress nå er det gutta som skal muskler og helst ha sixpack før man er 17.

Trening skal være godt for helsa derfor jeg gjør det men forstår godt at mange ikke våger seg inn på ett treningssenter.

Jeg personlig er ikke svær men trener en kombinasjon av styrke og cardio svær er jeg ikke og nei ingen sixpack heller.

Treningskulturen her i Norge er latterlig og de verste folka jeg har møtt er de på treningssenteret overflatiske drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
1 time siden, warpen skrev:

Jepp og forstår dem godt spesielt de unge folk er drittlei kroppspresset ser en 15åring som hardtrener for sommerkroppen.

Før så var det stort sett bare jente som fikk gjennomgå kroppspress nå er det gutta som skal muskler og helst ha sixpack før man er 17.

Trening skal være godt for helsa derfor jeg gjør det men forstår godt at mange ikke våger seg inn på ett treningssenter.

Jeg personlig er ikke svær men trener en kombinasjon av styrke og cardio svær er jeg ikke og nei ingen sixpack heller.

Treningskulturen her i Norge er latterlig og de verste folka jeg har møtt er de på treningssenteret overflatiske drittsekker.

Så pga det finnes kroppspress så skal folk bli svake, lat og ha en usunn kropp? 

Synes det er bra jeg at det fortsatt finnes de som vil ha en godt trent kropp. Det er ikke bare sommerkroppen folk skal trene for. Kroppen og helsa skal man ha hele året. Trener hver dag jeg for jeg liker å være sterk, og ha en sunn kropp. Aldri sett noen drittsekker på treningssenter, og hvis det er det så må jo folk si i fra til de som jobber der? Jeg vet ikke hvordan det er blant tenåringer i dag for jeg er ikke tenåring selv, men det er ikke folk som trener som lager kroppspress. Det er media og sosiale medier. Sosiale medier skaper alt press blant unge i dag. Men det å være sterk og ha en sunn kropp er ikke noe press. Det er viktig for helsa. 

Jeg driter i om menn er feminine, men at mange er svake og har svak helse. Det er bare skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Hva er en skikkelig, ifølge deg?

 

Anonymkode: 9007a...072

Og hva er vakere kvinner ?  😁   Nei, mannfolk bør iallefall kunne skrive og stave

Anonymkode: dccd7...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.11.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Jeg opplever dem ikke sånn. De er forskjellige, slik kvinner er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest warpen
På 2.7.2020 den 22.26, Warrior skrev:

Så pga det finnes kroppspress så skal folk bli svake, lat og ha en usunn kropp? 

Synes det er bra jeg at det fortsatt finnes de som vil ha en godt trent kropp. Det er ikke bare sommerkroppen folk skal trene for. Kroppen og helsa skal man ha hele året. Trener hver dag jeg for jeg liker å være sterk, og ha en sunn kropp. Aldri sett noen drittsekker på treningssenter, og hvis det er det så må jo folk si i fra til de som jobber der? Jeg vet ikke hvordan det er blant tenåringer i dag for jeg er ikke tenåring selv, men det er ikke folk som trener som lager kroppspress. Det er media og sosiale medier. Sosiale medier skaper alt press blant unge i dag. Men det å være sterk og ha en sunn kropp er ikke noe press. Det er viktig for helsa. 

Jeg driter i om menn er feminine, men at mange er svake og har svak helse. Det er bare skremmende.

Godt trent hva vil det egentlig du kan være fit selv om du ikke ser muskeløs ut noen trener faktisk bare kondisjon og fokuserer lite på styrke mens andre fokuserer bare på styrke som ikke er sunt heller en kombinasjon av begge er faktisk det sunneste.

Jeg trener selv og presiserte det i innlegget men jeg synes det har blitt en ukultur rundt treningen som ikke har en dritt med helse å gjøre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskuline menn er logiske, rolige og avbalanserte, ikke gutter med følelsesmessige problemer som utagerer gjennom vold.

Anonymkode: 4fc90...852

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...