Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så svake og feminin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Er det feminint av en mann å ikke banke sin kvinne?

Anonymkode: 52249...5f0

Ingen ekte menn banker sin kvinne. Det er noe alle vet.

Anonymkode: 3245c...f55

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Hvorfor mener du norske menn er feminine?

Anonymkode: 9007a...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alt består av å sitte stille, game og bli akademikere. 

Anonymkode: fc74b...dfe

Yess !   +  Den generelle feminiseringen av samfunnet. Ikke så ille som i Sverige ennå, men vi er ikke så veldig langt etter.

Anonymkode: dccd7...5f1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av at alle fertile damer går på p-piller, og fyller opp drikkereservoarene med kunstige hormoner.

Anonymkode: 8612a...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er ikke det.

For folk fra macholand kan det virke sånn, men det er feil.

Anonymkode: 3245c...f55

Det er sant. De er svake og feminine. 

Anonymkode: 84013...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive din påstand nærmere? 

Anonymkode: 201a5...b91

Hva vil du at jeg skal beskrive? Hele verden ser på norske menn som svake, feminine og feige. Mennene i Vest-Europa trekker seg generelt fra en kamp, når de møter en sterk og maskulin innvandrer. Han vil alltid adlyde og aldri vise noen baller og forsvare seg. 

Anonymkode: 84013...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Kvelertak skrev:

Ikke alle er svake og feminin da🙄

Ikke alle, men 90% er.

Anonymkode: 84013...425

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette et problem for deg som individ?

Anonymkode: 7f6c5...4e2

Nei, hvorfor det. Bare lurer på hvorfor de er så svake og feige.

Anonymkode: 84013...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir så dumt. kaster ut en kommentar som tidenes "bait" uten et faktisk grunnlag. Det blir litt som at jeg sier "hvorfor oppfører alle menn fra midt-østen seg som ville dyr?" 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FluffyJuggernaut skrev:

Jeg deler ikke synet ditt, jeg syns vi har sterke, kjekke og barske menn i Norge. Selvfølgelig har vi sterke, feminine menn også, men vil ikke påstå at det er flertallet. Men uansett er jeg er glad for at vi bor i ett land hvor alle kan utrykke og identifisere seg slik de ønsker.

De fleste menn vet hvor svake norske menn er.

Anonymkode: 84013...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, megda skrev:

Dette blir så dumt. kaster ut en kommentar som tidenes "bait" uten et faktisk grunnlag. Det blir litt som at jeg sier "hvorfor oppfører alle menn fra midt-østen seg som ville dyr?" 

 

Hva vil du at jeg skal beskrive? Hele verden ser på norske menn som svake, feminine og feige. Mennene i Vest-Europa trekker seg generelt fra en kamp, når de møter en sterk og maskulin innvandrer. Han vil alltid adlyde og aldri vise noen baller og forsvare seg. 

Anonymkode: 84013...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hva vil du at jeg skal beskrive? Hele verden ser på norske menn som svake, feminine og feige. Mennene i Vest-Europa trekker seg generelt fra en kamp, når de møter en sterk og maskulin innvandrer. Han vil alltid adlyde og aldri vise noen baller og forsvare seg. 

som sagt - det blir for dumt. lykke til videre

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle, men 90% er.

Anonymkode: 84013...425

Da bør du muligens flytte litt nordover... jeg tror at all sytingen over dette temaet kommer sørfra, eller fra menn.. Jeg synes ikke at norske menn har tapt seg, men det er mulig at de kan fremstå som mer feminine utseendemessig i byene. Dersom det har med utseende og moten å gjøre er dette god gammel norsk tradisjon, da våre forfedre var kjent for å være rimelig forfengelige. 

 

 Jeg er ikke plage med at menn er spesielt svake og feminine. For meg er det mandig å IKKE oppføre seg som en dramatisk spradebasse og det er derfor jeg synes at norske menn jevnt over er utrolig behagelige, flotte og tøffe på en neddempet måte. 

Endret av absinthia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, megda skrev:

som sagt - det blir for dumt. lykke til videre

Sannheten blir for dumt? Okey....

Anonymkode: 84013...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn vet hvor svake norske menn er.

Anonymkode: 84013...425

kanskje de norske mennene burde bytte kjønn med de norske kvinnene å få litt rosa kompetanse så alle blir fornøyde og glade.

Anonymkode: 11a59...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, AnonymBruker said:

Sannheten blir for dumt? Okey....

Anonymkode: 84013...425

Er du kvinne, ts?

Anonymkode: 9007a...072

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du at jeg skal beskrive? Hele verden ser på norske menn som svake, feminine og feige. Mennene i Vest-Europa trekker seg generelt fra en kamp, når de møter en sterk og maskulin innvandrer. Han vil alltid adlyde og aldri vise noen baller og forsvare seg. 

Anonymkode: 84013...425

«En kamp» som å sloss? 🤣 Fordi usivilisert oppførsel ikke lønner seg i et sivilisert samfunn. Belønningen for å «vinne» en slosskamp er fengsel. 
 

Velykkede menn nedverdiger seg ikke til slik oppførsel. Det er for tapere som ikke lykkes på andre områder.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du at jeg skal beskrive? Hele verden ser på norske menn som svake, feminine og feige. Mennene i Vest-Europa trekker seg generelt fra en kamp, når de møter en sterk og maskulin innvandrer. Han vil alltid adlyde og aldri vise noen baller og forsvare seg. 

Anonymkode: 84013...425

Hva slags miljø vanker du i, siden du forestiller deg at dette er en dagligdags problemstilling? Hvor det tydeligvis er vanlig å stadig havne i «kamp» med andre menn, og spesielt «sterke og maskuline» innvandrere.

Anonymkode: fb36e...c1c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En maskulin mann er da en som vet ditt ansvar. I dag tar man ikke cære på familien ved å legge penger på bordet, det fungerer ikke lengre, fordi to må være i jobb. I dag er mannen maskulin ved å ta sin del av alle oppgaver. En mann so  virkelig bryr seg om familien er den virkelige maskuline mannen. Det mange feiltolker som maskulint er jo bøllete drittsekker som er egosentriske. Har ikke noe med maskulinitet i heletatt.

Anonymkode: 71772...c3f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...