Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så svake og feminin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har alltid vært en femitass siden jeg var barn og har måttet tåle mye bank fra innvandrergutter med skjegg ! De var gjerne 10 mot meg når de banket meg . 

Endret av AlkoMann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tvert i mot si at nordmenn er mer opptatt av å være maskuline enn de fleste i vestlige Europa. Straks jeg drar på reise ut av landet legger jeg merke til hvor mange mer feminine menn jeg ser da. I England, f.eks. har svært mange menn en mer femi fremtoning og måte å snakke på. I sørEuropa bruker mennene mer "femi" (i mangel av bedre ord)  håndbevegelser etc, Jeg vil si at bredden i ulike mannstyper er mer begrenset i Norge enn det vi finner i det meste av Vest-Europa. Den norske mannen er opptatt av å være "villmarkens sønn" og hugge ved osv. Lars Monsen-typer. I andre land er ikke fokuset på det like stort.. Norske menn kunne hatt godt av å få lov å bruke flere sider av seg selv og ikke lage så snevre rammer om hva en (norsk) mann skal være.

Anonymkode: c8d2c...b69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er utenlandske damer så maskuline? Spesielt de fra midtøsten. Damene har jo bart og lukter vondt....

Anonymkode: d8e8d...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er utenlandske damer så maskuline? Spesielt de fra midtøsten. Damene har jo bart og lukter vondt....

Anonymkode: d8e8d...1dd

De er jo ikke det. Det er mange flotte utenlandske damer, akkurat som det er mange flotte utenlandske menn. 

Anonymkode: a8cca...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke norske menn er svake eller feminine. Hva legger du i det utsagnet? 
 
Mitt inntrykk av norske menn er at de er tøffe. Tøffe fordi jeg har inntrykk av at de tør å formidle hvem de er, hva de ønsker og hva de står for.  
Om dette innebærer et ønske om å ta mer pappaperm, satse på karriere eller at de liker romantiske komedier er uvesentlig. Det krever baller å prøve og leve sitt autentiske jeg. Spesielt når man må forholde seg til alle andres forutinntatte meninger om hvilken rolle du skal fylle i samfunnet, bare fordi du er av et visst kjønn. 

Anonymkode: 0af7d...574

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Fordi vi har overlatt snekringa til polakker og litauere, og sitter på kvinneguiden hele tiden. Fordi vi jobber på dataen i stedet for å hogge tømmer, og hogger vi tømmer så gjør vi det med skogsmaskin i stedet for øks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har enkelte innvandrermenn et primitivt tankesett der vold er viktig for å hevde seg?.

Skjønner jo hvorfor det er bare krig, elendighet og fattigdom i landene de flykter fra når de oppfører seg sånn selv etter at de har fått komme til siviliserte land i vesten. Hadde disse innvandrermennene vært så tøffe som de tror de er så hadde reist tilbake til hjemlandet og ordnet opp, men det er vel enklere å flykte med halen mellom beina.

Forakter Norge og nordmenn men likevel kommer de til dette landet bare for penger og rikdom, oppfører seg som en gjeng med wannabe gangster-barbarer.

Bør ikke klage over Norge og den norske kulturen når deres eget hjemland er ødelagt nettopp på grunn middelalderkultur og religion.   

Anonymkode: 3e35a...088

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Min mann er handy, kjekk, brautende, og ikke det minste feminin 🤣 Så de finnes, men du må kanskje se mot anleggsbransjen 👍

Anonymkode: e0019...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

norske menn er svake eller feminine

jeg synes at dataspill er en meget maskulin aktivitet (på en måte bruker spillerne samme ferdigheter enn på jakt eller kampsport, krig osv), de fleste dataspill på et høyt nivå krever styrke - både fysisk og mentalt (som en profesjonell idrettsutøver), men veldig sjelden får disse menn samme erkjennelse, status av en ny og "moderne helt"...liksom hørte aldri noen venninne som sa: "eg er kjempeglad og veldig stolt at kjæresten min spiller dataspill 6 timer hver dag, i kjelleren:))" ? 

dataspill har blitt veldig populær, hva synes dere: maskulin, men samtidig usexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hatefulle og nedsettende innlegg, brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger og samtlige svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2019 den 1.43, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er utenlandske damer så maskuline? Spesielt de fra midtøsten. Damene har jo bart og lukter vondt....

Anonymkode: d8e8d...1dd

Er utenlandske damer mer maskuline?

Jeg har vært mye i Italia. Italienske damer er jo kjempefeminine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på opphavsretten, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.12.2019 den 0.33, Energidronning skrev:

jeg synes at dataspill er en meget maskulin aktivitet (på en måte bruker spillerne samme ferdigheter enn på jakt eller kampsport, krig osv), de fleste dataspill på et høyt nivå krever styrke - både fysisk og mentalt (som en profesjonell idrettsutøver), men veldig sjelden får disse menn samme erkjennelse, status av en ny og "moderne helt"...liksom hørte aldri noen venninne som sa: "eg er kjempeglad og veldig stolt at kjæresten min spiller dataspill 6 timer hver dag, i kjelleren:))" ? 

dataspill har blitt veldig populær, hva synes dere: maskulin, men samtidig usexy

Dataspill krever ikke et høyt nivå av fysisk styrke. Det krever ikke mer fysisk styrke enn sjakk gjør. Svakheten med dataspill som konkurranseplattform er at spillene kommer og går, det er en kode som ligger til grunn som vanligvis ikke er kjent for spillerne, og koden endres gjerne jevnlig av utviklerne. I motsetning til brettspill vet man gjerne ikke helt fullstendig premissene for spillet. Det er det kun utviklerne som gjør. Samt at spill, som all annen programvare, gjerne inneholder bugs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Mener du svak og feminin er synonymer? 

Anonymkode: 7887b...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, hvilken planet lever du på? Utenlandske menn er da mye mer feminine enn norske. Spesielt de fra midt-østen. De er skikkelig jålete og feminine.Norske menn er generelt maskuline, høye og flotte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Feminisme? Sjeldent man får i pose og sekk.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2019 den 22.28, AlkoMann skrev:

Jeg har alltid vært en femitass siden jeg var barn og har måttet tåle mye bank fra innvandrergutter med skjegg ! De var gjerne 10 mot meg når de banket meg . 

De var bare misunnelige hvis du var, som du sier, en femitass. For det er jo det de er også, men de prøver å være maskuline. Det får de sjelden til. Uansett om de trener aldri så mye, så er de feminine. Se bare hvordan de behandler kvinnene i landene sine i midt-østen. Klart de er homofile, de aller fleste der. De hater jo kvinner.Usikre, stakkarslige menn blir ofte farlige individer da de prøver å bøte på usikkerheten ved å la sin aggresjon gå utover det som ligner det de egentlig er. Men som de ikke vil innrømme at de er. Enkel psykologi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor og sterk! Ser litt skummel ut og trener en del, men er vel utrolig snill egentlig. Det sier iallefall de som kjenner meg godt. Men forveksle aldri dette med "feminin" For jeg har mine grenser helt klart selv om jeg er snill. Når de brytes er det over og ut for et eventuelt forhold om jeg ser at det ikke er noe håp om forbedring. Kunne aldri brukt min maskulinitet for å undertrykke en kjæreste på noen måte. Enten er vi likeverdige og behandler hverandre med respekt og kjærlighet, ellers er det over og ut. Er dette feminint? Neppe, men det er vel heller ikke noe "bad boys" fakter over det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...