Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så svake og feminin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi det norske samfunnet forventer at alle menn innordner seg i en sivilisert stat med mange innbyggere, der selvbeherskelse og oppførsel er sentralt for å få et velferdssamfunn til å fungere. Med dette menes at man er hensynsfull, snill mot medmennesker, hjelpsom, forsiktig i trafikken, tenker over hva man sier før man snakker osv.. 

Alle mennesker uansett kjønn må i et sivilisert samfunn legge primitiv adferd på hylla. Oftest er det slik primitiv adferd forbundet med maskulinitet desverre. Og man må oppdra barn og da også sine sønner slik at de blir velfungerende, kan få jobb og forsørge seg selv.

De fleste finner sine kjærester basert på deres unisex egenskaper, dvs egenskaper som er viktige og egentlig ikke bør være typisk feminin. Man tiltrekkes stort sett - med noen unntak selvfølgelig - av mennesker som er redelige, har god oppførsel og adferd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Klossmajor skrev:

Dataspill krever ikke et høyt nivå av fysisk styrke. Det krever ikke mer fysisk styrke enn sjakk gjør. 

Dette er helt feil! Sjakk krever veldig mye fysisk trening... 

for å klare å konsentrere seg på høyt nivå, sjakkspillere trener mye! 

etter en lang kamp, sjakkspillerne også blir minst like slitne som alle de andre idrettsutøvere!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, akks skrev:

Herregud, hvilken planet lever du på? Utenlandske menn er da mye mer feminine enn norske. Spesielt de fra midt-østen. De er skikkelig jålete og feminine.Norske menn er generelt maskuline, høye og flotte. 

Norske menn er kjent som feminin på verdensbasis. Kun franske menn på verdensbasis er mer feminene. De er generelt feige personer. Det er ser vi. Ingen kjente norske kampsport profiler. Mer trenger du ikke å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, akks skrev:

De var bare misunnelige hvis du var, som du sier, en femitass. For det er jo det de er også, men de prøver å være maskuline. Det får de sjelden til. Uansett om de trener aldri så mye, så er de feminine. Se bare hvordan de behandler kvinnene i landene sine i midt-østen. Klart de er homofile, de aller fleste der. De hater jo kvinner.Usikre, stakkarslige menn blir ofte farlige individer da de prøver å bøte på usikkerheten ved å la sin aggresjon gå utover det som ligner det de egentlig er. Men som de ikke vil innrømme at de er. Enkel psykologi.

Jeg er selv en norsk mann. Ønsket jeg kunne ha vært like tøffe som dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Olsenmartin skrev:

Norske menn er kjent som feminin på verdensbasis. Kun franske menn på verdensbasis er mer feminene. De er generelt feige personer. Det er ser vi. Ingen kjente norske kampsport profiler. Mer trenger du ikke å si.

Du har helt misforstått hva maskulinitet er. Det er ikke å slå ned en annen i en eller annen kampsport. Utrolig at det går an å tenke så feil.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Olsenmartin skrev:

Norske menn er kjent som feminin på verdensbasis. Kun franske menn på verdensbasis er mer feminene. De er generelt feige personer. Det er ser vi. Ingen kjente norske kampsport profiler. Mer trenger du ikke å si.

Ikke blant kvinner. Da jeg studerte i usa var de norske studentene de mest populære. Nordmennene kledde seg ganske moteriktig og hadde ikke den machoholdningen som mange amerikanske gutter har. Jeg datet noen amerikanere men orket ikke den machofasaden noen av de hadde. Jeg tiltrekkes av menn som ser veldig mannlige ut men som tør vise alle sider ved seg selv. En mann som er redd for å vise følelser er svak i mine øyne. 

Anonymkode: 94b69...802

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Jeg er stor og sterk! Ser litt skummel ut og trener en del, men er vel utrolig snill egentlig. Det sier iallefall de som kjenner meg godt. Men forveksle aldri dette med "feminin" For jeg har mine grenser helt klart selv om jeg er snill. Når de brytes er det over og ut for et eventuelt forhold om jeg ser at det ikke er noe håp om forbedring. Kunne aldri brukt min maskulinitet for å undertrykke en kjæreste på noen måte. Enten er vi likeverdige og behandler hverandre med respekt og kjærlighet, ellers er det over og ut. Er dette feminint? Neppe, men det er vel heller ikke noe "bad boys" fakter over det.

Du høres ut som mannen min 😊 Han ser og sterk og litt skummel ut men er utrolig snill. Bad boys er spennende når man er 18-19, det er ikke det man vil ha senere. Går for en snill og følsom mann any day fremfor en mann som ikke har baller nok til å vise følsomme sider. 

Anonymkode: 94b69...802

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Forumhei said:

Vakere kvinner får sikkelig menn.. man må gå litt i seg selv om man sitter igjen med menn som minner mere om kvinner.

Hva er en skikkelig, ifølge deg?

 

Anonymkode: 9007a...072

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi landene de kommer fra ikke har det samme rettssystemet som i Norge og derfor må de selv ordne opp. Blir tøffere av det. 
 

Anonymkode: 96f99...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Energidronning skrev:

Dette er helt feil! Sjakk krever veldig mye fysisk trening... 

for å klare å konsentrere seg på høyt nivå, sjakkspillere trener mye! 

etter en lang kamp, sjakkspillerne også blir minst like slitne som alle de andre idrettsutøvere!!! 

Sett i forhold til sport generelt ligger sjakk og dataspill i bånn av skalaen hva gjelder krav til fysisk styrke. Det krever derimot en såpass sterk konsentrasjon og tankevirksomhet at den mentale påkjenningen vil kunne gi utslag også i form av fysisk utmattelse. Men den fysiske påkjenningen er ikke i nærheten av f.eks langrenn, fotball, bryting og maraton. Selv golf er mer fysisk krevende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Olsenmartin skrev:

Norske menn er kjent som feminin på verdensbasis. Kun franske menn på verdensbasis er mer feminene. De er generelt feige personer. Det er ser vi. Ingen kjente norske kampsport profiler. Mer trenger du ikke å si.

Har du i det hele tatt noen skikkelig innsikt i kampsportverden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Olsenmartin skrev:

Ja... Mye mer enn deg:)

Da ville du visst at Norge har flere kjente kampsport-profiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev:

Hva vil du at jeg skal beskrive? Hele verden ser på norske menn som svake, feminine og feige. Mennene i Vest-Europa trekker seg generelt fra en kamp, når de møter en sterk og maskulin innvandrer. Han vil alltid adlyde og aldri vise noen baller og forsvare seg. 

Anonymkode: 84013...425

Hilsen Abdullah(39) som ser på seg selv som en sterk og maskulin innvandrer,men som pussig nok ikke klarer å dra damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel. Min mann er stor, sterk og ser litt skummel ut med skjegget sitt, de svære armene og mange tatoveringene sine. Men det han som skal ha klemmer og kos og kjærlighet. Det er han som griner etter en krangel og det er han som griner av søte øyeblikk i filmer eller når jeg er sur på ham. 

Selv griner jeg veldig sjelden, kanskje jeg er litt maskulin, selv om jeg er ganske lita og tynn :P 

Anonymkode: d0e06...dc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.11.2019 den 21.39, megda skrev:

Dette blir så dumt. kaster ut en kommentar som tidenes "bait" uten et faktisk grunnlag. Det blir litt som at jeg sier "hvorfor oppfører alle menn fra midt-østen seg som ville dyr?" 

 

Hahahah ro ned. Er bare et spm.må.vel ikke alltids være noe grunnlag for å spørre om noe her. Du er bare fornærmet ser jeg. Dypt også 😂😂😂

Anonymkode: 5e9b6...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...