Gå til innhold

Hvorfor er norske menn så svake og feminin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er ikke det.

For folk fra macholand kan det virke sånn, men det er feil.

Anonymkode: 3245c...f55

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja.... Hvorfor?

Anonymkode: 84013...425

Kan du beskrive din påstand nærmere? 

Anonymkode: 201a5...b91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er norske kvinner så maskuline? 

Anonymkode: 3e0a8...d71

Fordi vi liker det.

Anonymkode: 3245c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi alt består av å sitte stille, game og bli akademikere. 

Anonymkode: fc74b...dfe

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de får i seg stadig mer østrogen og blir som kastrerte hannkatter. De trenger ikke lenger jakte for å skaffe seg mat, eller dame for den sags skyld. Ikke mange aktivitetene igjen som øker testosteronnivået hos menn desverre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til det samme som ts. Kjenner jo norske menn som ikke er det, jeg kjenner også andre norske menn som ikke er det, og de er halvt norske 😛 

Men stort sett er det forferdelig mange tynne og spinkle menn her i landet. Ellers er de gjerne overvektige.

Anonymkode: fc74b...dfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de er dårlig oppdratt. Foreldrene deres glemte å presse dem og lot "gutter være gutter", mens de fokuserte på å presse jentebarna fra konseptene så de skulle nå "sitt fulle potensiale" etter at kvinner fikk de samme mulighetene som menn. Derfor endte det med at kvinnene "møtte veggen" og mennene vokste opp til å bli fjols uten ryggrad som er gutter til de dør. "Kvinner går til legen, men går på byen" som de sier. Akkurat det siste der er nok litt mer likestilt i dag, men det gikk uansett til helvete med alle sammen. Sånn som det gjør med alle genrasjoner. Problemene er bare litt ulik generasjon for generasjon. 

Anonymkode: b4a17...0b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi alt består av å sitte stille, game og bli akademikere. 

Anonymkode: fc74b...dfe

Herregud. Er det mulig å overdrive mere eller? Så tåpelig. 

Anonymkode: 1ee26...f96

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lagt merke til det samme som ts. Kjenner jo norske menn som ikke er det, jeg kjenner også andre norske menn som ikke er det, og de er halvt norske 😛 

Men stort sett er det forferdelig mange tynne og spinkle menn her i landet. Ellers er de gjerne overvektige.

Anonymkode: fc74b...dfe

Da må du ta deg en tur ut av huset. Hvor er denne store overvekten av tynne og spinkle menn som du ser? Snakker du om din homofile mann og tror alle ser ut som hen/hun? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker min smått feminine mann. Ingenting negativt med å ha kontakt med de feminine sidene sine. Har forøvrig også vært i forhold med (norske) barske menn, men foretrekker det jeg har nå.

Anonymkode: eadbd...c98

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kvelertak skrev:

Ikke alle er svake og feminin da🙄

Men du har nok litt rett også at ganske mange er det. Folk er blitt så lat! Få som virkelig gidder å trene og bygge muskler. Mer gøy å sitte på iPaden, PC eller game. 

Det med at noen er veldig feminin synes jeg også er litt teit. Når de oppfører seg som damer og går i feminine klær, men for all del folk må få ha den stilen de vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg deler ikke synet ditt, jeg syns vi har sterke, kjekke og barske menn i Norge. Selvfølgelig har vi sterke, feminine menn også, men vil ikke påstå at det er flertallet. Men uansett er jeg er glad for at vi bor i ett land hvor alle kan utrykke og identifisere seg slik de ønsker.

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne menn er mye sjeldnere nå. Kvinner også. Å være tynn var normalt før, men i dag er folk mye oftere enten studiotrente eller overvektige. Så et intervju med en filmskaper som slet med å finne statister til en Woodstock-film fordi tynne folk har blitt sjeldne.

Anonymkode: b9907...f2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tynne menn er mye sjeldnere nå. Kvinner også. Å være tynn var normalt før, men i dag er folk mye oftere enten studiotrente eller overvektige. Så et intervju med en filmskaper som slet med å finne statister til en Woodstock-film fordi tynne folk har blitt sjeldne.

Anonymkode: b9907...f2f

Vi kan forby internett, og folk vil bli tynnere. Vil vi det?

Anonymkode: 3245c...f55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...