AnonymBruker Skrevet 10. desember 2019 #61 Del Skrevet 10. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg argumenterer, kom gjerne med bevis på at evolusjonsteorien faktisk stemmer [...] Anonymkode: b67ae...3e5 Sier det deg noe at ingen har klart å falsifisere den på drøyt 150 år? Anonymkode: d932a...3d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #62 Del Skrevet 11. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier det deg noe at ingen har klart å falsifisere den på drøyt 150 år? Anonymkode: d932a...3d4 Man har det, the missing link er godt kjent og ikke noe evolusjonsteoritstene har klart å motbevise Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #63 Del Skrevet 11. desember 2019 Du kunne heller ikke komme med noe bevis? Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidt Skrevet 11. desember 2019 #64 Del Skrevet 11. desember 2019 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: Man har det, the missing link er godt kjent og ikke noe evolusjonsteoritstene har klart å motbevise Anonymkode: b67ae...3e5 Nå har jeg allerede sendt en video om the missing link. Før du har sett den og klarer å motbevise den, så kan du vel like gjerne ikke snakke om det eller? The missing link er ikke et tema lenger. Endret 11. desember 2019 av Schmidt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #65 Del Skrevet 11. desember 2019 2 minutter siden, Schmidt skrev: Nå har jeg allerede sendt en video om the missing link. Før du har sett den og klarer å motbevise den, så kan du vel like gjerne ikke snakke om det eller? The missing link er ikke et tema lenger. En youtube video er ikke bevis for noe som helst, har noen vitenskapere faktisk greid å bevise the missing link? For en rekke mediesaker tilsier at dette ikke har skjedd. http://www.bbc.com/earth/story/20170517-we-have-still-not-found-the-missing-link-between-us-and-apes Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #66 Del Skrevet 11. desember 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Man har det, the missing link er godt kjent og ikke noe evolusjonsteoritstene har klart å motbevise Anonymkode: b67ae...3e5 Du trenger å sette deg inn i det du snakker om. Anonymkode: d932a...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #67 Del Skrevet 11. desember 2019 På 15.11.2019 den 0.16, Jævla fyllekalas ! skrev: Vi mennesker har blitt utviklet fra apene, hvordan apene ble til er et godt spørsmål. En eksplosjon eller noe Vi har samme stamfar/stammor som apene som lever idag. (i biologien er vi også en ape, men la gå) Anonymkode: bc403...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #68 Del Skrevet 11. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger å sette deg inn i det du snakker om. Anonymkode: d932a...3d4 Du hadde heller ikke noen bevis? Ok. Ingen vitensmenn har greid det heller Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #69 Del Skrevet 11. desember 2019 Blomsten og bien? Anonymkode: 19b5a...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #70 Del Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du hadde heller ikke noen bevis? Ok. Ingen vitensmenn har greid det heller Anonymkode: b67ae...3e5 "Missing link" dere diskuterer? Det finnes så mange beviser for evolusjonsteorien idag at den er antatt som sann. Ingen har klart å motbevise evolusjon. Og det trengs kun 1 bevis for å felle den. "Missing link" er således et ikketema. Hvorfor har feks hvaler hofteben og fingerben? Mange slike snodigheter i naturen. Slike snodigheter og feks hvordan vi mennesker kan avle fram invalide husdyr og planter som passer vår behov er eksempler på evolusjon. Og det er ikke mangel på mer info som stemmer overens med evolusjonsteorien. Anonymkode: bc403...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #71 Del Skrevet 11. desember 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Missing link" dere diskuterer? Det finnes så mange beviser for evolusjonsteorien idag at den er antatt som sann. Ingen har klart å motbevise evolusjon. Og det trengs kun 1 bevis for å felle den. "Missing link" er således et ikketema. Det er fortsatt et tema slik linken min viser, den har aldri blitt bevist og er fortsatt en teori full av hull. Det er også forskjell på naturlig evolusjon slik Darwins fyllerør påstår har skjedd, og unaturlig evolusjon som feks når mennesker har valgt ut de beste potetene for å bedre avlingene. Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schmidt Skrevet 11. desember 2019 #72 Del Skrevet 11. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er fortsatt et tema slik linken min viser, den har aldri blitt bevist og er fortsatt en teori full av hull. Det er også forskjell på naturlig evolusjon slik Darwins fyllerør påstår har skjedd, og unaturlig evolusjon som feks når mennesker har valgt ut de beste potetene for å bedre avlingene. Anonymkode: b67ae...3e5 Men hva om jeg forteller deg at unaturlig evolusjon ikke er mulig - da alt som eksisterer er naturlig... vi er en del av evolusjon, vi er naturlige - ergo er vår innflytelse på f.eks. hunder per definisjon evolusjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #73 Del Skrevet 11. desember 2019 Jeg tror at det rett og slett oppstod bakterier elletr alger i vannet som utviklet seg vidre til et eller annet som utviklet seg til fisk, som utviklet seg til ditt og datt og etter sinnsykt mange forskjellige parringer av forskjellig type vesner så ble vi til syvende og sist mennesker etter ufattelig mange år. Kanskje havfrrrrruene faktisk fantes en gang i tiden. Anonymkode: c4d87...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #74 Del Skrevet 11. desember 2019 26 minutter siden, AnonymBruker said: Du hadde heller ikke noen bevis? Ok. Ingen vitensmenn har greid det heller Anonymkode: b67ae...3e5 Slik konkluderer bare en som ikke har tilstrekkelig kunnskap til å forstå at det er noe han ikke forstår. Les faget før du prøver å reformere det. Anonymkode: d932a...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snoren Skrevet 11. desember 2019 #75 Del Skrevet 11. desember 2019 På 14.11.2019 den 23.30, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg spør her fordi jeg ikke helt klarer å forstå hvordan de første materiene ble til. jeg skjønner greia med evolusjon og hvordan liv har oppstått. Skjønner poenget i the big bang også, det er greit nok. Men der jeg ikke forstår er hvor de første materiene som noen gang har eksistert kommer fra? Hvor ble de til fra, det kan jo ikke bare alltid ha eksistert. Kan noen forklare meg dette? Mener å ha lest noe om varme og gass, men hvor kommer dette fra? Samme gjelder tanken om at en Gud har skapt det første materie, det er jo umulig ettersom at noen må jo ha skapt Gud. Han kan jo ikke ha skapt seg selv, vet at enkelte kreasjonister hevder det. Men det er jo totalt ulogisk. Kan noen gode vitenskapsmenn eller himmelske profeter være så greie å opplyse meg på hvordan det aller første materie ble til? Kanskje det handler noe om at oppfattelsen vi har av tid og rom ikke gir mening, kanskje eksistensen ligger utenfor det som kan defineres som evighet? Anonymkode: aa634...4c9 Poff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #76 Del Skrevet 11. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik konkluderer bare en som ikke har tilstrekkelig kunnskap til å forstå at det er noe han ikke forstår. Les faget før du prøver å reformere det. Anonymkode: d932a...3d4 Jeg har lest, og fått med meg at Darwins teorier og the missing link aldri har blitt bevist av vitenskapen. TML er fortsatt et faktum og evolusjonsteorien er fortsatt bare teorier lagd av en fyllik. Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #77 Del Skrevet 11. desember 2019 Ah kvinneguiden på sitt beste. Ler meg ihjel av denne tråden. Hør på dere selv da, er det virkelig noen her som tror at dem sitter på fasiten om hvordan vi og alt ble til?!? Dere kan diskutere til dere blir grønne i trynet, det er aldri noen som noen gang kommer til å få svar på dette, det vil være en hel masse synsing i all evighet. Det finnes ikke en eneste forskning i verden som faktisk kan BEVISE noe som skjedde for hundre trillioner år siden. Den type forskning er også en hel masse gjetting ut ut ifra det man tror man vet idag. Men hvem har sagt at dagens vitenskap er 100% sannhet, og ikke en hel masse tull som dem kommer til å riste på hodet av om 100 år?? Anonymkode: fa1ad...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #78 Del Skrevet 11. desember 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest, og fått med meg at Darwins teorier og the missing link aldri har blitt bevist av vitenskapen. TML er fortsatt et faktum og evolusjonsteorien er fortsatt bare teorier lagd av en fyllik. Anonymkode: b67ae...3e5 det er ikke noe behov for et "missing link". Det er kun de som ikke forstår hvordan evolusjon fungerer som mener at den er nødvendig. Anonymkode: bc403...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #79 Del Skrevet 11. desember 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lest, og fått med meg at Darwins teorier og the missing link aldri har blitt bevist av vitenskapen. TML er fortsatt et faktum og evolusjonsteorien er fortsatt bare teorier lagd av en fyllik. Anonymkode: b67ae...3e5 Det er slike utsagn som gjør at jeg ikke tar deg alvorlig. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Ah kvinneguiden på sitt beste. Ler meg ihjel av denne tråden. Hør på dere selv da, er det virkelig noen her som tror at dem sitter på fasiten om hvordan vi og alt ble til?!? Dere kan diskutere til dere blir grønne i trynet, det er aldri noen som noen gang kommer til å få svar på dette, det vil være en hel masse synsing i all evighet. Det finnes ikke en eneste forskning i verden som faktisk kan BEVISE noe som skjedde for hundre trillioner år siden. Den type forskning er også en hel masse gjetting ut ut ifra det man tror man vet idag. Men hvem har sagt at dagens vitenskap er 100% sannhet, og ikke en hel masse tull som dem kommer til å riste på hodet av om 100 år?? Anonymkode: fa1ad...01a Vitenskapen har aldri noensinne foregitt seg å bevise noe som helst. Vitenskapen dreier seg om hva vi kan observere, og hvilke konklusjoner vi kan trekke av det. Dersom vi gjør en observasjon som er uforenlig med en teori, må den teorien endres. Alt vi mener vi vet er egentlig en overveiende sannsynlighet, der man aldri har observert noe som bryter med det mønsteret man har kunnet observere over tid. Bevis er et uvitenskapelig begrep. Anonymkode: d932a...3d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #80 Del Skrevet 11. desember 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er fortsatt et tema slik linken min viser, den har aldri blitt bevist og er fortsatt en teori full av hull. Det er også forskjell på naturlig evolusjon slik Darwins fyllerør påstår har skjedd, og unaturlig evolusjon som feks når mennesker har valgt ut de beste potetene for å bedre avlingene. Anonymkode: b67ae...3e5 ingenting som heter unaturlig evolusjon. (det du sikter til blir kalt kunstig seleksjon) Evolusjon er mutasjoner. Mutasjoner er det man avler videre på for å få ønsket resultat på potet, katt, hest, hund, høne osv. Det går ut på akkurat det samme. Forskjellen er at i naturen overlever kun de som har fordelaktige mutasjoner. Evolusjon er ikke tilfeldig. Mutasjoner er tilfeldig. Hvis evolusjon ikke eksisterer, vil ikke arvelige mutasjoner eksistere. Men du bekreftet jo selv at du faktisk tror på at mutasjoner er arvelige (at poteter kan bedres for mennesker) og det gjør at du dermed faktisk tror på evolusjon. Evolusjon er rett og slett en rekke mutasjoner over lengre tid som er fordelaktig i det miljøet en lever i. Anonymkode: bc403...21f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå