Gå til innhold

Hvordan ble vi skapt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette fikk du lenke som forklarte allerede. The missing link har aldri blitt bevist av vitenskapen.

Anonymkode: b67ae...3e5

Både Ardi og Lucy er eksempler på linker i menneskets evolusjon som har vært "missing" men er det ikke lengre. Det er også A. sediba som har flere trekk som overgangsfossil. 

Så.. hva betyr det ?

Endret av Midgard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, Midgard skrev:

Både Ardi og Lucy er eksempler på linker i menneskets evolusjon som har vært "missing" men er det ikke lengre. Det er også A. sediba som har flere trekk som overgangsfossil. 

Så.. hva betyr det ?

Ingenting, the missing link har de nemlig ikke svart på.

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting, the missing link har de nemlig ikke svart på.

Anonymkode: b67ae...3e5

I min post fikk du flere så jeg spør en gang til. Hvilken er det du mangler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2019 at 11:59 PM, SupaWoman said:

Hvor stort er verdensrommet og hvor ender det?  Og hva er bakenfor enden. Se for deg at man kjører ut i verdensrommet  med et romskip så langt man kommer, så treffer du en vegg.  Bakom veggen er det ingenting, men hvordan er det mulig?   Ingen vet hvordan livet oppsto på jorden og jeg tipper vi ikke kommer til å få vite det i vår levetid. 

Jeg har begynt å måle og foreløpig har jeg kommet frem til at universet er høyere enn den høyeste, bredere enn verdens ender og dypere enn filosofiens dybder, men jeg har et stykke igjen.

I følge bibelen var det Guds ord (bigbang) som skapte universet, verden, mennesket og den natur vi stiger ut fra, og det er jo ikke utenkelig. Selv et mektig menneske kan skape byer ut fra sitt ord

let ther be rock...

Endret av Skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.bbc.com/earth/story/20170517-we-have-still-not-found-the-missing-link-between-us-and-apes

 

The missing link har ikke blitt bevist

Anonymkode: b67ae...3e5

Har du LEST hva artikkelen sier, er DU enig med forfatteren ?

Kan DU forklare hva missing link er ?

Kan DU fortelle hva forfatteren mener med missing link ?

Og der har vi 3 spm som jeg med stor sannsynlig vil få svar på fra deg (#ironi).

Endret av Midgard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Midgard skrev:

Har du LEST hva artikkelen sier, er DU enig med forfatteren ?

Kan DU forklare hva missing link er ?

Kan DU fortelle hva forfatteren mener med missing link ?

Og der har vi 3 spm som jeg med stor sannsynlig vil få svar på fra deg (#ironi).

Fryktelig vanskelig for deg dette her: https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_link_(human_evolution)

Dette har ingen klart å løse, slik lenken fra BBC bekreftet.

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fryktelig vanskelig for deg dette her: https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_link_(human_evolution)

Dette har ingen klart å løse, slik lenken fra BBC bekreftet.

Anonymkode: b67ae...3e5

Linken din har en egen seksjon som heter "Famous "missing links" in human evolution

Så eg spør for 3 eller 4 gang. Hvilken link er det DU savner ?

Jeg fikk jo rett i at du ikke var i stand til å svare på mine enkle spm i sist post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Midgard skrev:

Linken din har en egen seksjon som heter "Famous "missing links" in human evolution

Så eg spør for 3 eller 4 gang. Hvilken link er det DU savner ?

Jeg fikk jo rett i at du ikke var i stand til å svare på mine enkle spm i sist post.

Les BBC lenken du fikk

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 13.06, EEØm skrev:

(Og siden Gud lever utenfor tid og rom er ikke hvor og når spørsmål som gir mening.)

Det er fem Guder i Melkeven. Og de har liten tid sammen. Fordi det er 123 millioner planeter som jorden. De har så mye å gjøre. De rekker ikke over å fikse fattigom på alle. Så vi må vi fikse det selv. De har konstant dårlig samvittighet.Vi må fikse det selv. Vi må bry oss mer om hverandre. Jeg er utslitt og må sove nå. Men kan jeg gjøre ditt liv bedre, vil jeg gjøre det. Men det må vente til i morgen. Og kanskje finner jeg kjærlighet i enden av tunellen. Vit at folk bryr seg. Vi ligger alle i rennesteinen. Men oen av oss ser på stjernene. Og har kraft til å dra andre opp. Sov godt  i natt vel viten om at andre holder vakt.

Kanskje ikke du trenger hjelp. Men millioner gjør det.

I will fix you  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les BBC lenken du fikk

Anonymkode: b67ae...3e5

Jeg har lest den, les den du også. 

Virker som du kasta Wikipedia linken på dynga, hvorfor. Det var ikke noe der som BBC linken var uenig i. 

Men dette viste du vel. Jeg har gav deg noen enkle spm i den forbindelse så vi kunne finne ut hva du forsto og mener.

Men du forstår tydeligvis svært lite av både den og wikipedialinken for utenom overskriften. 

Selv dine egne linker beskriver flere missing link. Hvilken er det DU mangler ?

Endret av Midgard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Midgard skrev:

Selv dine egne linker beskriver flere missing link. Hvilken er det DU mangler ?

The missing link er et samlebegrep for disse, og disse har altså aldri blitt bevist

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste av oss får nok aldri vite mens vi er i en fysisk kropp hvordan alt dette henger sammen. Den hjernen vi har kan ikke fatte uendelighet, og uendelighet er implisitt når man tenker på hvor alt kommer fra. Vi er liksom presset inn i en kropp som bare er en mikroskopisk del av det hele og vi ser bare en mikroskopisk del av det hele. Bare størrelsen på den største stjernen vi vet om er jo helt umulig for oss å fatte.
Men på andre siden er det nok lettere å begripe disse tingene. Der blir vi ett med vår uendelige sjel og ser mye mye MYE mer enn det vi gjør her.

Anonymkode: d7b64...989

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

The missing link er et samlebegrep for disse, og disse har altså aldri blitt bevist

Anonymkode: b67ae...3e5

Så vi er i flertall nå, det er jo fremskritt på en måte.

Hva er egentlig "disse" ?

Hvor mange av "disse" er det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Midgard skrev:

Så vi er i flertall nå, det er jo fremskritt på en måte.

Hva er egentlig "disse" ?

Hvor mange av "disse" er det ?

Det står i lenken du fikk

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står i lenken du fikk

Anonymkode: b67ae...3e5

Det betyr vel egentlig at du ikke kan svare på dette selv.

Dette er også så elementært at du finner ikke svaret direkte fra linken, du er faktisk påkrevet litt tenkning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Midgard skrev:

Det betyr vel egentlig at du ikke kan svare på dette selv.

Har svart, og dette kan du lese i lenken.

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har svart, og dette kan du lese i lenken.

Anonymkode: b67ae...3e5

Vel. Det hjelper ikke deg. Du forstår jo akkurat like lite om andre leser. Jeg spurte DEG og du bruker betydelig med ressurser for å unngå å svare, hvorfor?

Det hadde tilogmed vært enklere og kjappere enn dette gnåler, så fremst du er i stand til å.svare da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Midgard skrev:

Vel. Det hjelper ikke deg. Du forstår jo akkurat like lite om andre leser. Jeg spurte DEG og du bruker betydelig med ressurser for å unngå å svare, hvorfor?

Det hadde tilogmed vært enklere og kjappere enn dette gnåler, så fremst du er i stand til å.svare da.

Som sagt så har jeg svart.

Anonymkode: b67ae...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt så har jeg svart.

Anonymkode: b67ae...3e5

Unngått å svare mener du. 

Trist at du ikke har ryggrad til argumenterer for egne påstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...