AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #121 Del Skrevet 16. desember 2019 1 time siden, Midgard skrev: Unngått å svare mener du. Trist at du ikke har ryggrad til argumenterer for egne påstander. Jeg har argumentert og gitt kilder, du får spørre noen om hjelp om det ble for vanskelig å forstå. Anonymkode: b67ae...3e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
due flue Skrevet 16. desember 2019 #122 Del Skrevet 16. desember 2019 På 15.11.2019 den 12.47, Kreasjonisten skrev: Hei, Jeg er en såkalt kreasjonist o Som tror at jorden er 6000 år gammel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 16. desember 2019 #123 Del Skrevet 16. desember 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har argumentert og gitt kilder, du får spørre noen om hjelp om det ble for vanskelig å forstå. Anonymkode: b67ae...3e5 Du har ingen argumenter du forstår ikke engang hva linkene dine sier. Du har til og med linker som motbeviser deg selv i store feite overskrifter. Når jeg spør enkle spørsmål rømmer du bare. Noe sier meg at du ikke engang forstår dine egne påstander, langt mindre argumentere for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #124 Del Skrevet 17. desember 2019 18 timer siden, Midgard skrev: Du har ingen argumenter du forstår ikke engang hva linkene dine sier. Du har til og med linker som motbeviser deg selv i store feite overskrifter. Nei, lenkene sier klart at Darwins fyllerør aldri har blitt bevist. Enkelt og greit for de fleste å forstå. Anonymkode: b67ae...3e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #125 Del Skrevet 17. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, lenkene sier klart at Darwins fyllerør aldri har blitt bevist. Enkelt og greit for de fleste å forstå. Anonymkode: b67ae...3e5 Fyllerøret ditt tar åpenbart aldri slutt. Anonymkode: 9ef44...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #126 Del Skrevet 17. desember 2019 On 12/15/2019 at 1:33 AM, Midgard said: Linken din har en egen seksjon som heter "Famous "missing links" in human evolution" Så eg spør for 3 eller 4 gang. Hvilken link er det DU savner ? Jeg fikk jo rett i at du ikke var i stand til å svare på mine enkle spm i sist post. Det skrives "missing links" med sitat-tegn. Det fremgår at det er liksom-missing-links. Bla. nevnes hoax. Anonymkode: f8ff4...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 17. desember 2019 #127 Del Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det skrives "missing links" med sitat-tegn. Det fremgår at det er liksom-missing-links. Bla. nevnes hoax. Anonymkode: f8ff4...5e1 Missing link er ALLTID i " " også i BBC linken din. Det er jo fordi det begrep på hypotetisk fenomen. Men det viste du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #128 Del Skrevet 17. desember 2019 1 hour ago, Midgard said: Missing link er ALLTID i " " også i BBC linken din. Det er jo fordi det begrep på hypotetisk fenomen. Men det viste du jo Nei, de bruker sitat-tegn kun i avsnittet der de omtaler liksom-missing-links. Ellers i Wiki-artikkelen skriver de uten sitat-tegn. Linken var forøvrig ikke min. Anonymkode: f8ff4...5e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå