Gå til innhold

Hvor mange kg og cm er du, og føler du deg slank, vanlig, overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Vera skrev:

Neivel..men innlegget var i hvert fall der. 

Nei, da hadde det vært en ryddemelding. 

Anonymkode: 4b800...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er akkurat nå 164 cm høy og veier 76 kg. Jeg «føler» ikke så mye rundt hvordan kroppen min ser ut, for å være helt ærlig. Jeg synes den er ok. Jeg vet at jeg er overvektig, men jeg har likevel lov å like meg selv, både utenpå og inni. 

Anonymkode: 3601e...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, da hadde det vært en ryddemelding. 

Anonymkode: 4b800...d31

Da får du lese gjennom tråden en gang til..det var derfor jeg kommenterte tråden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Vera skrev:

Da får du lese gjennom tråden en gang til..det var derfor jeg kommenterte tråden 😉

Det eneste du gjør er å spore av tråden. 

Anonymkode: 4b800...d31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Vera skrev:

Jeg syns det er ekstra viktig at slike tråder ikke forekommer på fora som dette, nettopp fordi vi er «normale» kvinner og menn, uten retusjering og fjas som man finner på plattformene du nevner. Jeg syns dette skal være et forum uten kroppspress, hvor man kan være som man er, og at det er helt ok - for det er slik flertallet uansett er 🙂 

Det er trist hvis en ung jente/gutt tror det er normalt å være 175 cm og 45 kg, og fortsatt føle seg overvektig (det er noen i denne tråden som har skrevet det)..

Det er helt hårreisende. Det er livsfarlig undervekt.

Anonymkode: 1df3e...f5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm og 68 kg. Føler at jeg er lett overvektig, og det er vel det jeg er også. Trivselsvekta er på 64 kg, da synes jeg at jeg er passe slank. 

Anonymkode: adaea...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 1.65 cm og 100 kilo. Jeg vet og ser at jeg er kraftig overvektig, men jeg "føler" meg egentlig ikke veldig overvektig. Mulig det er fordi jeg er i starten av 30-årene og har sluttet å bry meg så veldig.

Anonymkode: 7f7b8...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 14.59, antiislamist skrev:

Mann 195, 100

Normal

Hehe. Litt av et nick 😂

Anonymkode: 1df3e...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt hårreisende. Det er livsfarlig undervekt.

Anonymkode: 1df3e...f5f

Det er jo ikke noen som har skrevet det. Brukeren prøver bare å skape reaksjoner og å spore av. 

Anonymkode: 4b800...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke noen som har skrevet det. Brukeren prøver bare å skape reaksjoner og å spore av. 

Anonymkode: 4b800...d31

Så det ikke jeg heller, men ble vel fjerna da? Jeg håper virkelig ingen her inne føler seg sånn i hvert fall.

Anonymkode: 1df3e...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det ikke jeg heller, men ble vel fjerna da? Jeg håper virkelig ingen her inne føler seg sånn i hvert fall.

Anonymkode: 1df3e...f5f

Nei, det har ikke blitt skrevet i tråden. 

Anonymkode: 4b800...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm og veier 83 kg. Er overvektig, men om jeg hadde fjernet fett fra magen og litt armer så hadde det ikke sett så gale ut 😅

Anonymkode: a8e6f...d7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har ikke blitt skrevet i tråden. 

Anonymkode: 4b800...d31

Har du sett for en positiv tone..alle er såååå fornøyde med kroppen sin!! 👏🏻👏🏻

Våkne opp bak steinen din. Under ser du de 3 siste innleggene i denne tråden, og dette er tonen i hele tråden. Dette bidrar til et positivt kroppsbilde mener du? 

Og du, neste gang du insuinerer at jeg lyver rapporterer jeg deg 😉

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

165 cm og veier 83 kg. Er overvektig, men om jeg hadde fjernet fett fra magen og litt armer så hadde det ikke sett så gale ut 😅

Anonymkode: a8e6f...d7a

 

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

174 cm og 63 kg

Overvektig 

 

Anonymkode: ebf78...3e3

 

29 minutter siden, lenao skrev:

165 cm og 60 kg. Overvektig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

174 cm og 63 kg

Overvektig 

 

Anonymkode: ebf78...3e3

 

45 minutter siden, lenao skrev:

165 cm og 60 kg. Overvektig. 

Hvordan kan dere være overvektige?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

159cm og veier 56 kg. Jeg jeg ikke er tykk, men føler meg litt lubben. Spesielt på lårene. Jobber med saken, men nærmer meg 40 så er verre nå en tidligere å bli «FIT»

Anonymkode: c01ca...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Vera skrev:

Jeg syns det er ekstra viktig at slike tråder ikke forekommer på fora som dette, nettopp fordi vi er «normale» kvinner og menn, uten retusjering og fjas som man finner på plattformene du nevner. Jeg syns dette skal være et forum uten kroppspress, hvor man kan være som man er, og at det er helt ok - for det er slik flertallet uansett er 🙂 

Det er trist hvis en ung jente/gutt tror det er normalt å være 175 cm og 45 kg, og fortsatt føle seg overvektig (det er noen i denne tråden som har skrevet det)..

Men hva med om en ung jente/gutt tar til seg de svarene som er typ "jeg har en BMI på over 30, men ser slank ut" eller "jeg blir skrapa når jeg er normalvektig". Normalisering av overvekt kan jo også være problematisk for disse unge menneskene du sikter til. 

Eller er det ikke "usunt" så lenge det er snakk om overvekt og ikke undervekt?

Anonymkode: 46cae...993

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Kvelertak skrev:

 

Hvordan kan dere være overvektige?🤔

I mitt tilfelle er det fordi jeg har ganske utstikkende mage med mye fett samlet på buk og hofter, som henger godt over buksekanten. Ganske "fyldige" lår og armer også. Det er rett og slett mye fett og lite muskler. Jeg vet ikke hvordan det er i forhold til bmi og denslags, men utfra fasongen på kroppen min så føler jeg meg overvektig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, lenao skrev:

I mitt tilfelle er det fordi jeg har ganske utstikkende mage med mye fett samlet på buk og hofter, som henger godt over buksekanten. Ganske "fyldige" lår og armer også. Det er rett og slett mye fett og lite muskler. Jeg vet ikke hvordan det er i forhold til bmi og denslags, men utfra fasongen på kroppen min så føler jeg meg overvektig. 

Aha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...