Gå til innhold

Hvor mange kg og cm er du, og føler du deg slank, vanlig, overvektig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

154 og veier 74 kg. Er helt klart overvektig. Men jeg føler meg mye bedre nå som jeg har gått ned over 20 kg. Skal ned minst 14 kg til, men har tatt litt juleferie fra slanking nå 🙂 

Anonymkode: d8e07...21f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente på 173 og 75 kg. Vært alvorlig syk og gått opp fra 63 til dette fæle her. Første treningsøkt igjen idag etter å vært syk hele dette året. Æsj jeg hater denne tjukke stygge kroppen 

Anonymkode: b88c1...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 1.67 ca og veier rundt 53-54 kg.

Føler meg slank og kanskje litt undervektig da jeg har slitt med å være for tynn, så skal opp til rundt 58-60 kg tenkte jeg.

Legger utelukkende på meg på rumpe, hofter, lår og bryst (og litt i ansiktet)... Har tynne armer som gjør at jeg ser veldig tynn ut generelt sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 168cm og 81kg. Føler meg overvektig og ikke vel med vekten men har vært gjennom to tette svangerskap med 4mnd mellom hvor førstnevnte ikke klarte ta brystet og det var kolikk, refluks etc etc. Hadde også svangerskapsdiabetes og er en godt voksen kvinne.
Sluttet også å røyke i forkant av disse to svangerskapene.
Har vokst (i bredden) ut fra alle klærne i medium/38 (66kg) siden jan.2017 (til 81kg nå des 2019) og mistrives egentlig i den nye kroppen min og føler meg tykk.

Anonymkode: 85de3...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.12.2019 den 17.39, AnonymBruker skrev:

154 og veier 74 kg. Er helt klart overvektig. Men jeg føler meg mye bedre nå som jeg har gått ned over 20 kg. Skal ned minst 14 kg til, men har tatt litt juleferie fra slanking nå 🙂 

Anonymkode: d8e07...21f

Hvordan ble du kvitt 20kg?

Anonymkode: 85de3...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne

161 cm og 45 kg.

Føler meg undervektig. Jeg klarer ikke legge på meg uansett hva, og hvor mye, jeg spiser. 

Anonymkode: 1e8cf...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175cm og 60 kg. Kvinne.

Føler meg normalvektig. Kunne gjerne tatt av et par kg, da føler jeg meg ordentlig slank.

Anonymkode: fa044...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm og 65 kg; føler meg overvektig, utrent og uattraktiv. 

Hadde mer muskler og tynnere kropp før; vil være sånn. 

Må passe på fordi jeg er avhengig av sjokolade og nedstemt og nesten alltid sinna. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1.70 og 78kg ca. Ifølge denne tråden er jeg jo veeeldig overvektig, men føler meg ikke som det. Bruker medium i alle klær. Legen trodde heller ikke på meg når jeg sa hva jeg veide. Menmen, kunne sikkert hatt mer muskler istedet for fett.

Anonymkode: 14a8a...84d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 165, 58kg. Føler meg normalvektig. Manen synes nok jeg har litt lite fett på kroppen. Alt legger seg på hofter og lår, så jeg kan se litt spinkel og benet ut i overkroppen. 

Anonymkode: ec28c...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 cm høy, og vekta viste 47 kg sist jeg veide meg. Gjør alt jeg kan for å legge på meg, men energibehovet mitt er veldig høyt på grunn av stoffskiftet mitt og det går derfor litt sakte. Legger på meg litt og litt stadig vekk, men jeg skulle ønske det kunne gå litt fortere.

Jeg føler meg beinete og stygg, og kan ikke fordra at folk skal holde rundt håndleddene mine og komme med dumme kommentarer. Dette er ikke greit bare fordi jeg er tynn. Slutt å ta på meg uten lov! :rasende:

Anonymkode: 4949c...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

158 og 68 kg. Feit? Jepp, føler meg smellfeit og ekkel men har en tre mnd baby så jeg har graviditetkiloene bak meg. Før dette veide jeg 57,men trivselvekta er 54

Anonymkode: dce0c...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...